[VXa] System wagi.

Poszukiwane grafiki, muzyka, skrypty, prośby o edycję itp.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vitold
Posty: 93
Rejestracja: 17 lis 2016, 13:50

[VXa] System wagi.

Post autor: Vitold »

Siema :3 Małe pytanko a właściwie prośba, robił ktoś albo wie jak zrobić system wagi na zdarzeniach z opcją podglądu swojej aktualnej wagi ?
Awatar użytkownika
Kryzz333

Golden Forki 2019 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2017 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2014 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 767
Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Lokalizacja: Ostatnie Miasto, Skandvik

Re: [VXa] System wagi.

Post autor: Kryzz333 »

Chodzi o wagę ekwipunku?
Tego nie zrobisz dobrze na zdarzeniach.
W produkcji:
Obrazek
"To achieve great things, two things are needed; a plan, and not quite enough time" - Leonard Bernstein
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1906
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: [VXa] System wagi.

Post autor: Dragon Kamillo »

Nie no - coś tam zrobisz, o ile i sam sklep (w sumie podstawowy odpada całkiem) i nagrody z walk też obefentujesz.
Gorzej z pokazywaniem tej wagi, prościzna podczas sklepu, po walce i w fabularnych zajściach (bo po prostu pokazujesz gdzieś w rogu wagę i tyle) jednak jak to ugryźć podczas zwykłego zużywania przedmiotów w menu - choć można by to w sumie olać i wagę pokazywać wtedy gdy jest istotna, to znaczy gdy chcesz coś dodać do plecaka...
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4274
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VXa] System wagi.

Post autor: Jazzwhisky »

Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
ODPOWIEDZ