Strona 1 z 1

[VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 19:03
autor: Wilczy Miot
Witamy serdecznie wszystkich, którzy tu zajrzeli.
Poszukujemy skryptu na ekran tytułowy składający się z trzech obrazków, w tym sensie, że polecenia tego ekranu są w postaci obrazków (nowa gra, wczytaj, wyjdź z tego syfu...).
Po dość długich poszukiwaniach i po paru dyskusjach z Vitoldem, który miał takowy skrypt ale przy produkcji Noire, które robił dość dawno i niestety skrypt padł ofiarą czystki Vitoldowskiej i wielkiego głodu na Dysku zwanego formatem, w końcu pytamy się was o to, czy ktokolwiek ma taki skrypt.
Pozdrawiamy, ku chwale ojczyzny, Wilczy Miot.

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 22:03
autor: Ekhart
https://forums.rpgmakerweb.com/index.ph ... 2-7.18984/

Coś w ten deseń będzie pasować? Ma trochę więcej opcji, niż same obrazki, ale powinien pasować do tego, czego potrzebujecie.

Ewentualnie można też użyć skrypt na pominięcie title i zrobić go jako event, z wyświetlaniem obrazków.

Kod: Zaznacz cały

#==============================================================================
# Skip Title Screen                                           JV Master Script
#------------------------------------------------------------------------------
# Skip Title Screen, going to first game map.
#==============================================================================

#==============================================================================
# Scene Title
#==============================================================================
class Scene_Title < Scene_Base
  def start
    SceneManager.clear
    Graphics.freeze
    DataManager.setup_new_game
    $game_map.autoplay
    SceneManager.goto(Scene_Map)
  end
  
  def terminate
    SceneManager.snapshot_for_background
    Graphics.fadeout(Graphics.frame_rate)
  end
end
#==============================================================================

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 22:15
autor: Crashykk
Nie lepiej zrobić swój własny title jak i tak będziecie robić na obrazkach?

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 22:19
autor: McLaren
Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 22:23
autor: Crashykk
No skoro macie animację to rzeczywiście szkoda by było marnować.

Re: [VXa] Skrypt na obrazowy ekran tytułowy

: 22 sie 2019, 22:55
autor: Ekhart
McLaren pisze:Chłopaki zapomnieliście że do ekranu tytułowego, który dla was wykonałem jest jeszcze oddzielna animacja (mieniące się oczy wilka) :) byłoby szkoda tego nie dodać...
Ekhart w twoim skrypcie jest możliwość zrobienia dodatkowo animowanego tła?
Jest