Dragon Hell [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Dragon Hell [download]

Postautor: Luke » 12 lis 2006, 21:01

Witam! Chciałbym zaprezentować swój pierwszy projekt pt.: "Dragon Hell" tworzony w RPG Makerze 2000. Jest on już w bardzo zaawansowanym stadium produkcji i mam zamiar go wydać w I kwartale 2007 roku.

FABUŁA:
"Wszystkie światy żyły w spokoju i szczęściu, aż do pewnej chwili... Demoniczne siły zaczęły wręcz zalewać cały żyjący świat. Po kilku dniach dowiedziano się, że demonami są tak zwani Mroczni Rycerze. Nikt nie był przygotowany na tak wielką inwazję zła. Demony zaczęły napadać na okoliczne miasta i wioski. W międzyczasie powstała grupa osób, która zaczęła częściowo powstrzymywać Mrocznych Rycerzy. To było jednak za mało. Po pewnym czasie demony napadły na miasto rodzinne głównego bohatera. Gdy Mroczni Rycerze zaczęli palić miasto, weszli do domu bohatera i jego mistrza (o imieniu Chi). Potwory porywają mistrza, a Zaka (bohatera) zaledwie ogłuszyli. Chłopaka budzi sprzątaczka, która mówi mu, że nauczyciela zabrali do jakichś lochów na terenie płonącego miasta. Zak natychmiast wyrusza na poszukiwanie mistrza.

Po pewnym czasie dołącza do nas ładna dziewczyna o imieniu Delfi. Zak razem ze swoją towarzyszką dalej poszukują nauczyciela. Armia zła jednak dość szybko łapie naszych bohaterów i wpędza do niewoli na 5 lat.

Opisana przeze mnie tu fabuła jest oczywiście w wielkim skrócie i stanowi jedynie marną namiastkę tego, co czeka Cię w dalszej części historii. Jeśli jednak ciekawi Cię co się stanie dalej, nie pozostaje Ci nic innego jak tylko czekać na pełną wersję tej gry."

SCREENY:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Po więcej informacji zapraszam na oficjalną stronę internetową, gdzie znajdziecie również więcej screenów i detali na temat bohaterów, a także forum dyskusyjne, gdzie możecie podzielić się uwagami.
---===www.trianglequest.xn.pl===---

Zapraszam do komentowania!


WAŻNY UPDATE!!!
26.10.2007r o godzinie 21:00 miała miejsce premiera Dragon Hell. Z wielką przyjemnością prezentuję Wam pełną wersję gry. Powstawała ona w bólach i poświęceniu przez co najmniej 2 lata - mam tym większą satysfakcję, że wreszcie udało mi się ją skończyć :) .

DOWNLOAD:
Przygotowaliśmy kilka linków, z których możecie ściągnąć Dragon Hell - tak, aby każdy mógł ją w dowolnym momencie pobrać bez żadnych przeszkód.

DOWNLOAD 1

DOWNLOAD 2

DOWNLOAD 3

DOWNLOAD 4

DOWNLOAD 5

DOWNLOAD 6


Po więcej informacji odnośnie gry zapraszam na naszą stronę internetową [ http://www.trianglequest.xn.pl ].
Ostatnio zmieniony 08 sie 2009, 23:35 przez Luke, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 12 lis 2006, 21:43

Ogólnie to kłajt najs, ale przydałoby się więcej informacji. BS, CMS, et cetera?

I rajt, zmień chara bohatera, Alex się już szyskim przejadł. x__x
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 12 lis 2006, 22:16

Mimo żę wielu twierdzi że to nie jest odpowiedni wybór, ale ja jednak pozostałem przy standardowym BS. Według mnie to nie BS przysporzy grze sławy lecz fabuła. Nad CMS pracuję, miałem wcześniejszy, ale uznałem że mogę zrobić lepszy. Co do bohatera to taki ubiór ma tylko przez jakis czas później wygląda inaczej. Może niedługo dodam screena właśnie z tym innym ubiorem to zobaczysz jak wygląda i liczę na opinię :)
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 13 lis 2006, 00:20

Standardowy BS jak najbardziej jest dobry, tyle tylko, że trzeba umieć go wykorzystać. Wyważyć wrogów, zrobić ładne animacje, dobrać monstery i backdropy...

A jeśli chodzi o char - wierzaj mi, dużo ludu będzie się czepiać, gdy włączy grę i zobaczy Alexa jako main hero. Ale to też i zależy... Co mamy rozumieć poprzez "tylko przez jakis czas"? Intro? Pierwsze dziesięć minut gry? Jeżeli to drugie - to zalecam raczej zrobić to tak, że w intrze widzimy hero w lochu czy gdzie tam, hiroł rozmyśla o czymś i możemy sobie pograć w tą małą retrospekcję.

Edit: Yay! 111 post. ^__^
Prawie jak 666. xD
Maestro
Posty: 17
Rejestracja: 05 lis 2006, 21:22

Postautor: Maestro » 13 lis 2006, 13:48

Luke pisze: Według mnie to nie BS przysporzy grze sławy lecz fabuła.


Screeny bardzo ładne musze przyznać. Widać, że się przykładasz ale fabuła...
No cóż atak demonów ? Porwanie mentora ? To chyba najbardziej oklepane historie...
No chyba że wszystko to ma jakieś ciekawe drugie dno, ale po takim wstępie nie spodziewałbym się niczego dobrego.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 13 lis 2006, 13:53

Takie gry też są kewl ^_^ BTW, Look, nie chciałbyś się zgłosić do RM Helpa? :>
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 13 lis 2006, 14:00

Maestro jak napisałem w zapowiedzi to zaledwie zarys fabuły! Co może być na samym początku? Później gra pod względem fabularnym rozwinie się! !!ZAPEWNIAM!!
Maestro
Posty: 17
Rejestracja: 05 lis 2006, 21:22

Postautor: Maestro » 13 lis 2006, 14:10

Wiesz kiedy widzę historie typu Atak demonów, śmierć/porwanie mentora/ojca/chomika i bohater, który go ratuje/mści się lub wszystkie te historie gdzie pada słowo "wybraniec" aż mnie w środku skręca. I myśle sobie że skoro autorowie nie chciało się wymyślić dobrego początku do dalej pewnie też nic ciekawego nie stworzy. Nie twierdzę, że w twoim przypadku będzie tak samo. Prawdę mówiąc mam nadzieje, że historia się rozwinie. Bo bardzo cenie gry z dobrą fabułą ale nie byłbym sobą gdybym trochę nie pomarudził zwłaszcza na nowego. You are welcome. Powodzenia towarzyszu.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 13 lis 2006, 14:19

Tak prawde mówiąc i tak myślałem że zostanę bardziej skrytykowany :) Wiadomo, jestem nowy więc wielu może nawet pomyśleć że nie skończę tego projektu, ale ja was zapewniam że gdybym teraz przestał robić ten projekt to zmarnowałbym już ponad rok! A tak głupi to nie jestem :)
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 13 lis 2006, 14:39

Maestro
Posty: 17
Rejestracja: 05 lis 2006, 21:22

Postautor: Maestro » 13 lis 2006, 16:33

Luke pisze:Wiadomo, jestem nowy więc wielu może nawet pomyśleć że nie skończę tego projektu,


Nie... Skoro jesteś nowy to pewnie skończysz. Ale z czasem nauczysz się jak nie kończyć projektów jak prawdziwy stary wyjadacz. ;)
BTW. Ponad rok pracy ? To nastawia mnie pozytywnie do twojej gry.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4127
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Postautor: Jazzwhisky » 13 lis 2006, 17:44

Ole, chcialbym napisac cos dobrego na temat tego co widze, ale niestety bedzie to trudne ;(. Anyway postaram sie, jak poprzednicy, zachowac uprzejmosc...

Scenariusz - zupelnie do mnie nie przemawia, zwlaszcza sposob w jaki o nim piszesz ;|. Coz, rozwija sie? Naprawde poczuje sie niezwykle zaskoczony jesli z tak napisanego wstepu wyloni sie jakas interesujaca calosc

Grafika - jak zwykle, bez rozpisywania sie. Moze jestem inny, ale to czego najbardziej nie lubie, to mieszanki zupelnie nie pasujacych do siebie resow - wiem ze to trudne, ale moim zdaniem niestety Tobie sie to nie udalo ;U

Tak czy inaczej - ja tu sobie moge paplac, ale bron jest po twojej stronie. Trudno tu sie spierac - czekam na gierke i mile zaskoczenie ;).
Ostatnio zmieniony 10 mar 2007, 08:18 przez Jazzwhisky, łącznie zmieniany 1 raz.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Postautor: Luke » 25 lis 2006, 19:37

Nie miałem ostatnio czasu żęby odpisać coś na ten temat, ale w końcu się zebrałem. Zmodifikowałem całą wioskę. Jak wam się podoba w takim "wydaniu"?

Obrazek

Czekam na wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 25 lis 2006, 20:12

Ql, ale nie przychodź do nas z każdą rzeczą "czy dobrze", bo to spowalnia twoją pracę XD Rób, rób, i nie bój się pytać :3
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Postautor: Michu » 25 lis 2006, 20:24

Hmmm, popracuj nad budowa domkow, bo na tym ostatnim screenie np. dach nie klei sie za bardzo z reszta budynku :< Ogolnie calkiem znosnie, fabule przeboleje, jezeli ta gra ujrzy swiatlo dzienne =]
Obrazek
Obrazek Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: anrgames, Dr.Man, Jazzwhisky, Kryzz333 i 13 gości