8 Bit Quest [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
X-Tech - swego czasu wspominales cos o robionym przez ciebie shmupie w RM, czy to jest to czym ten shmup sie ostatecznie stal, czy nie ma z nim nic wspolnego?
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Projekt jest już niemal na ukończeniu. Końcowy etapy gry nie został szczególnie rozbudowane, bo po prostu nie chciałem przedłużać czasu premiery, a na robienie gierki nie mam za wiele czasu. Gra została całkowicie prze zemnie spolszczona łącznie z obrazkami od zera. Dorobiłem Huda na życia i specjale czyli widać w trakcie gry ile mamy żyć ile specjali. Dałem możliwość wyłączenia huda i licznika punktów, bo na słabszych kompach zapewnia to idealną płynność. Dodałem el. RPG i zrobiłem zakończenie. Fabuła jest jaka jest, ale chodziło tu o grywalność. Cała gra po spakowaniu pomimo sporej ilości utworów (32!) bardzo ciekawie brzmiących i bardzo starannie dobranych zajmuje zaledwie 5mb ! Uważam, to za spory sukces.
Tu garść screenów z nowej wersji:
Tu garść screenów z nowej wersji:
Ostatnio zmieniony 04 lut 2009, 22:19 przez X-Tech, łącznie zmieniany 7 razy.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Obrazkow tez nie widze, ale na gre czekam. Jezeli mam byc szczery, to zawsze Cie X-Techu kojarzylem jako bardzo ostrego krytyka, wiec licze na to, ze swoja gre traktowales w czasie tworzenia rownie krytycznym okiem.
Czekam na te gierke!
Czekam na te gierke!
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Premiera tej gry będzie dla mnie jednym z największych (i jak najbardziej miłych) zaskoczeń ostatnich 12 miesięcy.
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Ok, bo wcześniej ich nie było. "Bazarek, że hej?"Iks-Teh pisze:Tu garść screenów z nowej wersji:
Co do krytyki, to poczekamy na premierę.
Przynajmniej jedna gra z działu nieukończone projekty(czytaj zapowiedzi) GF w końcu wyjdzie.
/Edit-dół//
Dzięks.
Ostatnio zmieniony 04 lut 2009, 22:08 przez Secretman, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Skriny bardzo klimatyczne, ale nie podoba mi się niezachowanie "kwadratowości" w tej chmurce na trzecim (teraz juz na czwartym, chodzi mi o sklepik).
secretman, otworz sobie je w nowej karcie.
secretman, otworz sobie je w nowej karcie.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Dzięki wam za fajne miłe słowa. Gra pojawi się za niedługo. Nanoszę drobne poprawki, by wszystko współgrało z power modem. To w zasadzie jedyne co jeszcze muszę zrobić. Odnośnie gry mam już nowe pomysły, ale wykorzystam je pewnie w sequelu o ile się podejmę jego zrobienia - zobaczymy. Tymczasem kończę 8Bit Questa, abym mógł swobodnie robić inny tytuł - horror. Co do komentarzy praktycznie wszystkie uwagi wziąłem sobie do serca...
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
pierwszy raz mam przeczucie, że z zapowiedzi X-techa coś wyniknie ;D
nie gadaj tylko rób :*
cem grać
nie gadaj tylko rób :*
cem grać
ewribadi dałn!
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Ja mam jeszcze małą uwagę. Na screenach z różnymi menusami nie ma polskich znaków "WyjdZ", "Zycie". Mógłbyś dorobić te pare pikseli do każdej z liter i już byłoby znacznie milej dla oka.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
no i pięknie! teraz podociągaj niedociagnięcia i gramy ;*
ewribadi dałn!
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Patrzcie na Huda:
Odpowiedź:
Takie małe pójście na całość. Miało być w sequelu, ale co mi tam. Będzie więcej zabawy.
Małe objaśnienie:
Super Bieg - Powoduje, że rozpędzasz się i możesz przebiec przez hordy przeciwników i inne przeszkody nie naruszając zdrowia.
Teleport - Przenosisz się do zapamiętanego miejsca.
Hiper Skok - Skaczesz jak Mario i Rozdeptujesz wroga jeśli centralnie na niego trafisz.
Kontroler - Wyłączasz pułapki, ale tylko w fazie ich ruchu. tj. np. Kolce się wysuwają i chcesz je przejść. Używasz tego one się chowają automatycznie gdy tego użyjesz.
Extra Życie - Dodatkowa Szansa.
Zamrażacz - Zamraża wrogów na parę chwil.
W grze jest również sporo dodatkowych serii poziomów pobocznych [charakterystycznych], których zwyciężenie daje bonusy (jedna seria to minimum 5 poziomów), ale ich nikt wam nie każe przechodzić z tym, że wasz finalny wynik nie będzie większy o punkty na nich zdobyte i nie będzie wam się przechodzić łatwiej głównych poziomów o bonusy na nich zdobyte :D
Run Quest 6 poziomów (Paro sekundowe poziomy gdzie wymagana jest totalna szybkość pozostałe sekundy są punktowane po 1000-5000 za pozostałe sekundy czyli można się obłowić :D )
Battle Quest 5 poziomów (Zabij n szkieletów nim zbierzesz przedmioty z planszy)
Real Quest czyli (poziomy zwykłe prowadzące do końca gry) 7 poziomów.
EDIT: Kalash (post z dołu)
Odpowiedź:
Takie małe pójście na całość. Miało być w sequelu, ale co mi tam. Będzie więcej zabawy.
Małe objaśnienie:
Super Bieg - Powoduje, że rozpędzasz się i możesz przebiec przez hordy przeciwników i inne przeszkody nie naruszając zdrowia.
Teleport - Przenosisz się do zapamiętanego miejsca.
Hiper Skok - Skaczesz jak Mario i Rozdeptujesz wroga jeśli centralnie na niego trafisz.
Kontroler - Wyłączasz pułapki, ale tylko w fazie ich ruchu. tj. np. Kolce się wysuwają i chcesz je przejść. Używasz tego one się chowają automatycznie gdy tego użyjesz.
Extra Życie - Dodatkowa Szansa.
Zamrażacz - Zamraża wrogów na parę chwil.
W grze jest również sporo dodatkowych serii poziomów pobocznych [charakterystycznych], których zwyciężenie daje bonusy (jedna seria to minimum 5 poziomów), ale ich nikt wam nie każe przechodzić z tym, że wasz finalny wynik nie będzie większy o punkty na nich zdobyte i nie będzie wam się przechodzić łatwiej głównych poziomów o bonusy na nich zdobyte :D
Run Quest 6 poziomów (Paro sekundowe poziomy gdzie wymagana jest totalna szybkość pozostałe sekundy są punktowane po 1000-5000 za pozostałe sekundy czyli można się obłowić :D )
Battle Quest 5 poziomów (Zabij n szkieletów nim zbierzesz przedmioty z planszy)
Real Quest czyli (poziomy zwykłe prowadzące do końca gry) 7 poziomów.
EDIT: Kalash (post z dołu)
Ostatnio zmieniony 07 lut 2009, 18:37 przez X-Tech, łącznie zmieniany 12 razy.
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
He-hey. Wygląda przesympatycznie. :)
Tylko czekać na premierę.
Tylko czekać na premierę.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Zastanawiam się jedynie, czy HUD nie wyglądałby lepiej na czarnym tle - taki zwykły czarny pasek na górze ekranu. Tak czy siak, wygląda miodzio i tylko czekać na premierę.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Ja bym nazwał tą grę "Dungeon Siege: Akropolis".