Mind Witch: Koneko - Demo platformówki [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Mind Witch: Koneko - Demo platformówki [download]
"Mind Witch: Koneko-chan"
Otóż, zrobiłem sobie "engine" platformówki i kilka plansz do niego, nawet jakaś tam fabuła (głupia ale taka miała być). No demem można to nazwać. I tak się zastanawiam czy by tej platformówki nie zrobić jako pełnej wersji z znacznie większą liczbą różnych plansz. Oczywiście nie ma to wpływu na produkcję Mahou no Sekai bo robiłem to wszystko w przerwach makerowania MnS. Tak więc, co o tym sądzicie. Warto zrobić z tego dłuższą grę?
http://www.mediafire.com/?ezyjyjgygm3 <-- Link do dema. Maker 2k3/ME (chyba trzeba "ręcznie" zrobić grafikę "system" (dodać dowolną grafię systemu z odpowiednią nazwą))
Screeny, po jednym z każdego z dwóch światów z "dema":
Otóż, zrobiłem sobie "engine" platformówki i kilka plansz do niego, nawet jakaś tam fabuła (głupia ale taka miała być). No demem można to nazwać. I tak się zastanawiam czy by tej platformówki nie zrobić jako pełnej wersji z znacznie większą liczbą różnych plansz. Oczywiście nie ma to wpływu na produkcję Mahou no Sekai bo robiłem to wszystko w przerwach makerowania MnS. Tak więc, co o tym sądzicie. Warto zrobić z tego dłuższą grę?
http://www.mediafire.com/?ezyjyjgygm3 <-- Link do dema. Maker 2k3/ME (chyba trzeba "ręcznie" zrobić grafikę "system" (dodać dowolną grafię systemu z odpowiednią nazwą))
Screeny, po jednym z każdego z dwóch światów z "dema":
Ostatnio zmieniony 27 gru 2009, 14:27 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: Demo platformówki
Po kilku pierwszych minutach gry powiem, że wygląda ładnie, supcio i orzechy, tylko gdybyś wrócił do prac, musiałbyś trochę skok dopracować, bo przeskoczenie niektórych przepaści graniczy z cudem. :p
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Demo platformówki
link mi nie dziala :( sendspace padl, czy ty ten plik zdjales, or what?
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Demo platformówki
No, na pewno RM do robienia platformówek nie nadaje się za szczególnie. =)
Skoki są niedopracowane ze względu na blokujące działanie polecenia wciśnięte klawisze skoku/kierunków - można się przyzwyczaić i w miarę opanować, ale dużo fajniej byłoby to zwyczajnie wyeliminować. Poza tym muzyczka z trzeciej planszy i kilka rozbrajających literówek. A z takich jawnych bugów - strzały czasami centralnie nie zabijają wrogów, a wykupione pkt życia przepadają wraz z kolejnymi planszami!
Poza tym wszystkim - gra się całkiem przyjemnie, humor wywołujący odruchowy uśmiech i bezkompromisowe plansze. =D
Gdyby pojawiła się dłuższa, choć trochę poprawiona wersja - na pewno znalazłaby się w gronie RM-gier które ukończyłem z przyjemnością.
P.S. Dwie uwagi - skoro wspomniałeś o własnym engine, mogłeś dorzucić też wzmiankę o RM + widzę pewną niekonsekwencję w tytule (wpis w temacie/title). Jak zatytułowana jest gra?
Skoki są niedopracowane ze względu na blokujące działanie polecenia wciśnięte klawisze skoku/kierunków - można się przyzwyczaić i w miarę opanować, ale dużo fajniej byłoby to zwyczajnie wyeliminować. Poza tym muzyczka z trzeciej planszy i kilka rozbrajających literówek. A z takich jawnych bugów - strzały czasami centralnie nie zabijają wrogów, a wykupione pkt życia przepadają wraz z kolejnymi planszami!
Poza tym wszystkim - gra się całkiem przyjemnie, humor wywołujący odruchowy uśmiech i bezkompromisowe plansze. =D
Gdyby pojawiła się dłuższa, choć trochę poprawiona wersja - na pewno znalazłaby się w gronie RM-gier które ukończyłem z przyjemnością.
P.S. Dwie uwagi - skoro wspomniałeś o własnym engine, mogłeś dorzucić też wzmiankę o RM + widzę pewną niekonsekwencję w tytule (wpis w temacie/title). Jak zatytułowana jest gra?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Demo platformówki
Sprawdziłem, link działa mi i kumplowi - try again Pantera
Skoki, no chyba lepiej ich nie zrobię, musiałbym stworzyć zupełnie nowy "system" do tego :(
Muzyczki, to jeszcze da się zmienić, w sumie czekam na sugestie xD
Literówki, cóż teksty jeszcze nie były porządnie sprawdzane tylko tak na szybko.
Co do nie zabijania przeciwników, zauważyłem że "czasem już tak jest" po prostu czasem współrzędne nie zdążą się porównać lub coś, niby wszystko gra a w każdym moim systemie czasem takie "spudłowanie" się zdarzy. Niestety trzeba uznać ze bohaterka strzeliła obok przeciwnika :(
No i jeszcze punkty życia, zauważyłem że one nie znikają, to hud źle pokazuje. Będzie to naprawione.
Aha, została kwestia tytułu. Gra się nazywa "Mind witch: Koneko" teraz się zdecydowałem stąd te rozbieżności.
Ps. dziękuję za docenienie humoru, w sumie polega on na czystej głupocie, ale takie było założenie xD
Bym zapomniał, czekam na odpowiedź na kluczowe pytanie "Robić to, czy nie robić?"
Skoki, no chyba lepiej ich nie zrobię, musiałbym stworzyć zupełnie nowy "system" do tego :(
Muzyczki, to jeszcze da się zmienić, w sumie czekam na sugestie xD
Literówki, cóż teksty jeszcze nie były porządnie sprawdzane tylko tak na szybko.
Co do nie zabijania przeciwników, zauważyłem że "czasem już tak jest" po prostu czasem współrzędne nie zdążą się porównać lub coś, niby wszystko gra a w każdym moim systemie czasem takie "spudłowanie" się zdarzy. Niestety trzeba uznać ze bohaterka strzeliła obok przeciwnika :(
No i jeszcze punkty życia, zauważyłem że one nie znikają, to hud źle pokazuje. Będzie to naprawione.
Aha, została kwestia tytułu. Gra się nazywa "Mind witch: Koneko" teraz się zdecydowałem stąd te rozbieżności.
Ps. dziękuję za docenienie humoru, w sumie polega on na czystej głupocie, ale takie było założenie xD
Bym zapomniał, czekam na odpowiedź na kluczowe pytanie "Robić to, czy nie robić?"
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Demo platformówki
No zesz jego mac! Ludzie, jak boga nie kocham link mi nie dziala, czy go klikne, czy go skopiuje i do przegladarki wrzuce!
Moze wrzuc na jakis speedyshare albo cus, please?
Moze wrzuc na jakis speedyshare albo cus, please?
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Demo platformówki
I jest japońszczyzna!!!!111!!11!1!!!Jazzwhisky pisze:Poza tym wszystkim - gra się całkiem przyjemnie, humor wywołujący odruchowy uśmiech i bezkompromisowe plansze. =D
Gdyby pojawiła się dłuższa, choć trochę poprawiona wersja - na pewno znalazłaby się w gronie RM-gier które ukończyłem z przyjemnością.
Sukces gwarantowany!!!111!!
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Demo platformówki
Po 10 minutach prób wskoczenia na jedną platformę w pierwszej planszy wyłączyłem nieźle wkurzony. Po czym zobaczyłem na forum, że parę osób grę przeszło, więc tym bardziej wkurzony, ale zdeterminowany wróciłem do pozycji i w końcu skończyłem.
To co wszyscy powtarzają - system skakania niestety nieco kuleje i jestem pewien, że da się go jeszcze trochę podrasować. Muzyczka jak dla mnie pasowała do klimatu gry, bardzo podobało mi się również wykorzystanie RTP w pierwszym świecie, oraz autorskie grafiki do drugiego.
Niestety, tak jak napisał X-Tech na titku, brakuje jakieś zróżnicowania pomiędzy planszami, poza zmianami w wyglądzie. Zmiana pistoletu na piłki nic tak naprawdę nie daje, poza zmianą wyglądu strzału.
Gdybyś spróbował zrobić coś ze skokami, a przede wszystkim postarał się urozmaicić poziomy (chociażby kilka broni o różnym działaniu i kilku przeciwników o innym zachowaniu/sposobie pozbywania się ich) to na pewno z przyjemnością pograłbym nieco dłużej.
To co wszyscy powtarzają - system skakania niestety nieco kuleje i jestem pewien, że da się go jeszcze trochę podrasować. Muzyczka jak dla mnie pasowała do klimatu gry, bardzo podobało mi się również wykorzystanie RTP w pierwszym świecie, oraz autorskie grafiki do drugiego.
Niestety, tak jak napisał X-Tech na titku, brakuje jakieś zróżnicowania pomiędzy planszami, poza zmianami w wyglądzie. Zmiana pistoletu na piłki nic tak naprawdę nie daje, poza zmianą wyglądu strzału.
Gdybyś spróbował zrobić coś ze skokami, a przede wszystkim postarał się urozmaicić poziomy (chociażby kilka broni o różnym działaniu i kilku przeciwników o innym zachowaniu/sposobie pozbywania się ich) to na pewno z przyjemnością pograłbym nieco dłużej.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Demo platformówki
Hej, to bylo niezle :)
System skokow rzeczywiscie lekko kulal, jezeli uderzylem shift bedac juz na ostatnim "klocku" to zazwyczaj spadalem, ale latwo szlo ten skok wyczuc.
Zauwazylem tez, ze (chyba niechcacy) bohaterka umie sie czepiac scian (prawie jak Spider-man :) ). Jezeli spadajac zaraz przy scianie, to dajac kierunek w jej strone przestaje spadac :)
Jest tez jeszcze jedno, w Krainie przy niektorych platformach jest taka sytuacja, ze jezeli w odpowiedniej chwili schodzac (spadajac) z platformy dasz skok, to zawisasz w powietrzu i mozesz chodzic lewitujac!
Pomysl na sama gre nie jest taki zly, aczkolwiek wiecej przeciwnikow, wieksza ich roznorodnosc (zarowno pod wzgledem wygladu, zachowania jak i sposobu pozbycia sie ich) i wieksza roznorodnosc przeszkadzajek na levelach (poki co byly tylko dziury i spadajace klocki).
Engine jest do poprawki, ale i tak, jak na jego pierwsza publiczna odslone dziala calkiem niezle, jestem pod wrazeniem :D
System skokow rzeczywiscie lekko kulal, jezeli uderzylem shift bedac juz na ostatnim "klocku" to zazwyczaj spadalem, ale latwo szlo ten skok wyczuc.
Zauwazylem tez, ze (chyba niechcacy) bohaterka umie sie czepiac scian (prawie jak Spider-man :) ). Jezeli spadajac zaraz przy scianie, to dajac kierunek w jej strone przestaje spadac :)
Jest tez jeszcze jedno, w Krainie przy niektorych platformach jest taka sytuacja, ze jezeli w odpowiedniej chwili schodzac (spadajac) z platformy dasz skok, to zawisasz w powietrzu i mozesz chodzic lewitujac!
Pomysl na sama gre nie jest taki zly, aczkolwiek wiecej przeciwnikow, wieksza ich roznorodnosc (zarowno pod wzgledem wygladu, zachowania jak i sposobu pozbycia sie ich) i wieksza roznorodnosc przeszkadzajek na levelach (poki co byly tylko dziury i spadajace klocki).
Engine jest do poprawki, ale i tak, jak na jego pierwsza publiczna odslone dziala calkiem niezle, jestem pod wrazeniem :D
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Demo platformówki
Uważam, że z tej gry można wyciągnąć wiele dobrego. Ja bym obowiązkowo zamontował tutaj
jakiś licznik punktów, by było więcej motywacji do szukania nagród i zabijania wrogów. A jeśli miała by być mowa o rekordach to obowiązkowo ograniczenia czasowe na level i zliczanie czasu, który pozostał na końcu i zamiana go na punkty.
Fabuła i udźwiękowienie dla mnie nie do przełknięcia. Jakby tę grę odpowiednio udźwiękowić zyskała by conajmniej 1-2 oczek wyżej w skali n/10. Fabuła - pomysł ok, ale dialogi wieją humorem
jak dla mnie tandetNYM no sry - typem kiczowatego humoru z anime to mnie irytuje, ale pewnie się paru osobom. Poziomy od 2 (1 świata) wymagają totalnych urozmaiceń już na drugim powinny pojawić się nowi wrogowie, ale bardziej wymagający. A trzeci to już nie tylko kolejny nowy wróg, ale nowa broń i nowe jej zastosowanie, działanie - zmiana szybkości lotu kuli czy jej wyglądu to jest praktycznie nic. Moje propozycje na wrogów....
Szop zwykły, który jest głupi. Taki zwykły na odstrzał 1hp.
Szop zwykły w innym ubarwieniu 2hp.
Szop zwykły w innym ubarwieniu 3hp.
Szop strzelający, który zachowuje się identycznie jak zwykły, ale strzela i to dość często. (+odmiany)
Szop w formie wieżyczki, który strzela co pare sekund kulkę w określonym kierunku i nie zmienia obrotu, gdy staniemy za nim.
Szop w formie wieżyczki, który potrafi się obrócić i strzelić nam w plecy jeśli go przeskoczymy.
(+odmiany)
Szop, który potrafi bronić określonej pozycji tj. nawet podskoczyć gdy w niego walimy, który potrafi strzelać nawet w skoku.
Odpowiednie poskładanie poziomów z małych kawałków i umiejętnego ułożenia wrogów w dość sporych ilościach na małych obszarach naprawdę pozwoli zrobić dobrą grywalność jednak obowiązkowo bronie o różnym zastosowaniu. Pistolety, które walą do przodu jedną kulką to za mało, by było grywalnie. Może spróbuj polepszyć ten system by obsługiwał choć trzy kulki na ekranie. I kombinuj z ich lotem (kierunkiem) działaniem na ściany, wrogów. Wprowadź nie koniecznie pistolety, ale bronie innego typu. Na początek nawet miecz dla odmiany był by spoko. System skoku już lepszy niż w starej wersji, ale nadal za mało swobody. Jakbyś dał rade zrobić, że już przy wznoszeniu dało by radę sterować kierunkiem (lewo, prawo) i popracował nad elementami, które ja wymieniłem i poprzednicy powyżej ta gra mogła, by być naprawdę miła i grywalna dla fanów shoterów i platformerów. Obecnie nie jest za dobrze, ale pracuj, bo może być z tego coś naprawdę bardzo dobrego. Co do muzyki (może powermode i kawałki trackerowe ?) Jakby co to mogę pomóc z udźwiękowieniem i umuzycznieniem tej gry.. Jak na razie dla mnie największą zaletą tej gry jest grafika...początkowe wrażenie (1-szy poziom)...Konstrukcja poziomów na początku (dwóch pierwszych) bardzo, bardzo spoko.
jakiś licznik punktów, by było więcej motywacji do szukania nagród i zabijania wrogów. A jeśli miała by być mowa o rekordach to obowiązkowo ograniczenia czasowe na level i zliczanie czasu, który pozostał na końcu i zamiana go na punkty.
Fabuła i udźwiękowienie dla mnie nie do przełknięcia. Jakby tę grę odpowiednio udźwiękowić zyskała by conajmniej 1-2 oczek wyżej w skali n/10. Fabuła - pomysł ok, ale dialogi wieją humorem
jak dla mnie tandetNYM no sry - typem kiczowatego humoru z anime to mnie irytuje, ale pewnie się paru osobom. Poziomy od 2 (1 świata) wymagają totalnych urozmaiceń już na drugim powinny pojawić się nowi wrogowie, ale bardziej wymagający. A trzeci to już nie tylko kolejny nowy wróg, ale nowa broń i nowe jej zastosowanie, działanie - zmiana szybkości lotu kuli czy jej wyglądu to jest praktycznie nic. Moje propozycje na wrogów....
Szop zwykły, który jest głupi. Taki zwykły na odstrzał 1hp.
Szop zwykły w innym ubarwieniu 2hp.
Szop zwykły w innym ubarwieniu 3hp.
Szop strzelający, który zachowuje się identycznie jak zwykły, ale strzela i to dość często. (+odmiany)
Szop w formie wieżyczki, który strzela co pare sekund kulkę w określonym kierunku i nie zmienia obrotu, gdy staniemy za nim.
Szop w formie wieżyczki, który potrafi się obrócić i strzelić nam w plecy jeśli go przeskoczymy.
(+odmiany)
Szop, który potrafi bronić określonej pozycji tj. nawet podskoczyć gdy w niego walimy, który potrafi strzelać nawet w skoku.
Odpowiednie poskładanie poziomów z małych kawałków i umiejętnego ułożenia wrogów w dość sporych ilościach na małych obszarach naprawdę pozwoli zrobić dobrą grywalność jednak obowiązkowo bronie o różnym zastosowaniu. Pistolety, które walą do przodu jedną kulką to za mało, by było grywalnie. Może spróbuj polepszyć ten system by obsługiwał choć trzy kulki na ekranie. I kombinuj z ich lotem (kierunkiem) działaniem na ściany, wrogów. Wprowadź nie koniecznie pistolety, ale bronie innego typu. Na początek nawet miecz dla odmiany był by spoko. System skoku już lepszy niż w starej wersji, ale nadal za mało swobody. Jakbyś dał rade zrobić, że już przy wznoszeniu dało by radę sterować kierunkiem (lewo, prawo) i popracował nad elementami, które ja wymieniłem i poprzednicy powyżej ta gra mogła, by być naprawdę miła i grywalna dla fanów shoterów i platformerów. Obecnie nie jest za dobrze, ale pracuj, bo może być z tego coś naprawdę bardzo dobrego. Co do muzyki (może powermode i kawałki trackerowe ?) Jakby co to mogę pomóc z udźwiękowieniem i umuzycznieniem tej gry.. Jak na razie dla mnie największą zaletą tej gry jest grafika...początkowe wrażenie (1-szy poziom)...Konstrukcja poziomów na początku (dwóch pierwszych) bardzo, bardzo spoko.
Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 14:42 przez X-Tech, łącznie zmieniany 2 razy.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Demo platformówki
Nie moge sie niezgodzic z X-Techem, sam nie zwracalem na to uwagi, bo odnioslem wrazenie, ze to wlasciwie jest demo samego enginu platformowkowego, nie gry. No ale dostales garsc porad jakby z tego fajna platformowke skrecic, teraz do roboty :D
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Demo platformówki
Urozmaicenie plansz i przeciwników macie jak w banku bo 3 świat to będzie umysł fana RPG gdzie szopy poznajdują dla siebie zbroje, kusze, miecze więc będą odporniejsi i zasięgowi, stacjonarni nawet też bo balistę zrobić nie problem. 5 to umysł miłośnika drugiej wojny światowej więc tam przeciwnicy będą mieli niezły wybór sprzętu od MP-40 aż po PAK88 więc widzicie z czym do nas wyskoczą zależy od świata. Sprawa najważniejsza skoki i bronie. Aby to zmienić musiałbym zrobić inny system chyba, choć klejenie się do ścian o którym wiem (forma ułatwienia) może zostać wyeliminowane. Co do broni musiałbym wsadzić w to adv.SAS'a i SFAS'a co zajęłoby mi wiele czasu że o animacjach nie wspomnę. Broń musi być dystansowa gdyż bohaterka ma jeden wygląd. Ale nie przeszkadza to w wprowadzeniu granatów czy broni stacjonarnej. Gra z założenia ma być prosta w robieniu więc nie widzę sensu robić tu kombosów przy których MnS i Lt. Python razem wzięte są niczym. Jeszcze kilka słów o muzie i story. Historia ma być tak głupia że aż śmieszna nie ona tu najważniejsza choć wszystko się jej trzyma (ścigamy Tanuko po różnych umysłach i eliminujemy jej sługusów którzy pomagają jej rozwalać wyobraźnie). Muzyka, planuję głównie midi ale kilka Mp3 też się znajdzie (twierdzę że muzyka "nie powinna" zajmować więcej niż reszta gry). Coś jeszcze?
Aha, punkty. Pomysł całkiem niezły z tym że, pojawienie się kolejnego licznika i to cyferkowego to nieco roboty, nie potrzebnej jak dla mnie. Ale mogę "mówić" ile ma się punktów po każdej planszy, ponadto dać możliwość przerabiania ich na kryształy. Co do ograniczenia czasowego - nic mnie tak w grach nie wkurza i stresuje jak tykający zegar, nawet jeśli czasu jest aż za nadto.
No, to chyba wszystko. Jak jeszcze coś przeoczyłem - pisać i nawet dawać sugestie na rozwiązania :)
@DÓL:
Szopy to "żołnierze" "złej" wróżki których zadanie to psucie wyobraźni właśnie
Aha, punkty. Pomysł całkiem niezły z tym że, pojawienie się kolejnego licznika i to cyferkowego to nieco roboty, nie potrzebnej jak dla mnie. Ale mogę "mówić" ile ma się punktów po każdej planszy, ponadto dać możliwość przerabiania ich na kryształy. Co do ograniczenia czasowego - nic mnie tak w grach nie wkurza i stresuje jak tykający zegar, nawet jeśli czasu jest aż za nadto.
No, to chyba wszystko. Jak jeszcze coś przeoczyłem - pisać i nawet dawać sugestie na rozwiązania :)
@DÓL:
Szopy to "żołnierze" "złej" wróżki których zadanie to psucie wyobraźni właśnie
Ostatnio zmieniony 08 lut 2009, 17:12 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Demo platformówki
Dwie uwagi:
1. X-Tech próbuje przerobić tą grę na 8-Bit Quest w wersji platformowej.
2. Licznik punktów na ekranie to kwestia 1-2 Common Eventów i 5 zmiennych i 10 obrazków, więc nie wiem w czym problem.
PS Co robią szpoy z włóczniami w umyśle dziecka? ;)
1. X-Tech próbuje przerobić tą grę na 8-Bit Quest w wersji platformowej.
2. Licznik punktów na ekranie to kwestia 1-2 Common Eventów i 5 zmiennych i 10 obrazków, więc nie wiem w czym problem.
PS Co robią szpoy z włóczniami w umyśle dziecka? ;)
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: Demo platformówki
@Kalasz: szopy w umysle dziecka sie PANOSZA :P
one nie pochodza z umyslu dziecka, to ta zla wrozka je tam rzucila.
one nie pochodza z umyslu dziecka, to ta zla wrozka je tam rzucila.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Demo platformówki
Ale bronie jakimi władają pasują tematycznie do umysłu osoby, w której głowie jesteśmy. Pytanie więc - skąd w umyśle dziecka włócznie?