[Postacie Sceny] Gamer2002
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
[Postacie Sceny] Gamer2002
Stanior mnie do tego sprowokował :D
Gamer2002 lub po prostu Gamer
Właściciel czyta swego nick jak pisze.
Po raz pierwszy o RM dowiedział się podczas ferii zimowych w 2003 roku, kiedy w wyszukiwarce Onetu wpisał hasło „edytor gier”. Wtedy trafił na stronę Przystani i tam ściągnął swego pierwszego RPG Makera 2000. W przeciągu tygodnia Przystań padła (po to, by znowu się podnieść i znowu paść), więc Gamer przeniósł się na Twierdzę.
Pierwsze co zrobił na scenie, to intro swojej gry będące 1 mapą i 30 sekundową gadką bez sensu. Następnie napisał długiego posta na forum Twierdzy administrowanego przez DE, przedstawiającym jego pierwsza grę „Magiczne Gwiazdy”. Wtedy poznał SimooNa i 7_Małego_7, którzy jako pierwsi odezwali się w temacie.
Magiczne Gwiazdy w założeniu miały być całkowicie nieliniowe, rewolucyjne i genialne. Wyszło demo w RTP, które w spisie gier na Twierdzy (tam została umieszczona gra) zostało opisane jako „całkiem niezła gra”. Następnie Stanior zrecenzował tą grę i postawił jej 2/5 (5 to maks dla dem, pełne wersje maks to 10).
Nastąpiła burzliwa wymiana e-maili między Staniorem a Gamerem na temat tej recenzji (mimo swego ówczesnego gorącego temperamentu Gamer ograniczył się tylko do przedstawienia argumentów broniących jego gry i nie bluzgnął ani razu, jednak wysłał e-mail w trakcie pisania). Gamera na forum poparł AIF, który stwierdził, że ocena była zaniżona i że gra jest super.
Jako mały początkujący noob Gamer nierzadko wchodził na Twierdzowego chata, miejsce spotkań i wymiany pomysłów makerowców. Dyskutował z Małym, kiedy ten ogłosił że na Twierdzy umieszcza linki do Sim Makerów i innych Makerów. Niedługo po tym 7_Mały_7 powiedział, że umieścił linki i je skasował.
Gamer zrobił sobie przerwę od RM by móc grać w gry komputerowe. W między czasie wybuchła kłótnia pomiędzy DE i 7_Małym_7, która zakończyła się rozłamem Twierdzy. Gamer2002 pojawił się i stwierdził, że kłótnia jest głupia i że sam jest neutralny.
Niedługo po tym założone zostało Bractwo, gdzie Gamer skopiował swój post o Magicznych Gwiazdach (od czasu wydania dema zrobił tylko jedną mapę, jakby ktoś się pytał) i wyraźnie się zainteresował RM2003, którego, z powodu początkowego kiepskiego tłumaczenia wersji beta, nie potrafił opanować
Kiedy Bractwo rozbudowało się w nową, lepszą wersję Gamer obraził się na 7_Małego_7 i wrócił do wersji 2000. Ostatecznie jednak wrócił do wersji 2003, poprawnie już przetłumaczonej.
W wyniku zaostrzenia się konfliktu Bractwo-Twierdza założył na forum Bractwa temat „Bractwo a Twierdza” a na forum Twierdzy „Twierdza a Bractwo”, w zamiarze złagodzenia sytuacji i stworzenia wspólnego, scenowego projektu. Twierdza prawie przemilczała apel a w Bractwie skończyło się to kłótnią Małego i Gamera (ostry temperament) i banem dla Gamera.
Mały ogłosił wojnę z twierdzą, za co Gamer2002 w komentarzach go zjechał.
Jednak nastała Unia Makera, Gamer, zadowolony że osiągnięto to, czego chciał, pogodził się z Małym i poprosił o zdjęcie bana, co uczyniono.
Jednak Bractwo upadło a Gamer postanowił znów odpocząć sobie od RM.
Po wakacjach Gamer2002 wznowił projekt „Magiczne Gwiazdy”, z nową lepszą fabułą i w końcu bez RTP (choć głównym bohaterem nadal był Alex). Gra miała się zacząć snem bohatera, jak to przez niego świat został zniszczony, miał się obudzić w świątyni gwiazd i tam otrzymać zadania uratowania Magicznych Gwiazd przed tajemniczym Cieniem. Nawet demo tej gry nie wyszło, mimo że Summoner, który został sensej Gamera, ocenił zdradzoną mu fabułę za niezłą i zaskakującą.
Summoner. Gamer dzięki niemu dostał się na kanał #rpgmaker i tam dyskutował z innymi jak za starych, dobrych czasów na chacie.
Gamer zarejestrował się na Lune forum, jednak i to upadło.
Kiedy powstała Oaza (wtedy jeszcze zbiór gier na RM) Gamer umiesił tam demo swojej kolejnej niewypalonej gry „RPG Quest”, która miała być o Makerowcach. Z pewnych powodów w tej sprawie skontaktował się z 7_Małym_7, który miał być ostatnim bossem gry i otrzymał od niego osobiste błogosławieństwo.
Średnia ocen dema wynosiła ok 2/5.
Gamer zajadle bronił Twierdzy, wierząc w jej dawną potęgę, ale w końcu pozbył się złudzeń. Poznał też pewnego kolina, z którym się pokłócił, ale nawet go polubił i go czasem bronił, choć ten uważał pewnie Gamera za idiotę.
Poznał też Dj_coola, którego początkowo polubił.
#rpgmaker upadał z braku zainteresowania Summonera, który postanowił grać sobie w WoWa. Dj_cool wykorzystał okazję i spróbował przejąć kanał. Gamer przyklasnął mu, jednak gdy zobaczył chamskie zachowanie dj pokłócił się z nim i spróbował odbić kanał, ale zrobiono to za niego.
Gamera znudziło RM. Wykasował swoje RM2k3 przetłumaczone przez 7_Małego_7 (czego, patrząc na wersję Tsukur, żałuje do dziś) i postanowił raz na zawsze z tym skończyć.
Jednak powrócił, kiedy dowiedział się przypadkiem o nowym RMXP, którego nigdy nie opanował i w końcu porzucił dla „RMTsukuru”, które porzucił dla porządnego RM2k3 w wersji anglojęzycznej.
Wziął udział w konkursie wakacyjnym na Oazie, gdzie jego gra zajęła ex. ostatnie miejsce
Wziął też udział w projekcie Ludzixa MMORPGa scenowego, miał być hosterem, ale nikt nie mógł się na server podłączyć.
Wrócił na #rpgmaker, który był pusty i opuszczony. Gamer2002 wpadł na pomysł reaktywacji kanału i upierdliwie się uprosił Summonera, by ten dał mu half-opa (potem zdobył opa). Ogłosił reaktywację. Jako pierwszy wpadł Wojtus (pod nickiem Hyster), z którego Gamer zrobił swego protegowanego i prawą rękę.
Pomimo początkowych prób Dj_coola by uprzykrzyć życie świeżo upieczonemu opowi #rpgmaker, w końcu się ze sobą pogodzili.
Ostatnio Gamer pracuje nad ściśle tajnym projektem, który idzie jak burza, ale ogłosi go dopiero, gdy zrobi porządne demo.
Strzeżcie się!
Gamer2002 lub po prostu Gamer
Właściciel czyta swego nick jak pisze.
Po raz pierwszy o RM dowiedział się podczas ferii zimowych w 2003 roku, kiedy w wyszukiwarce Onetu wpisał hasło „edytor gier”. Wtedy trafił na stronę Przystani i tam ściągnął swego pierwszego RPG Makera 2000. W przeciągu tygodnia Przystań padła (po to, by znowu się podnieść i znowu paść), więc Gamer przeniósł się na Twierdzę.
Pierwsze co zrobił na scenie, to intro swojej gry będące 1 mapą i 30 sekundową gadką bez sensu. Następnie napisał długiego posta na forum Twierdzy administrowanego przez DE, przedstawiającym jego pierwsza grę „Magiczne Gwiazdy”. Wtedy poznał SimooNa i 7_Małego_7, którzy jako pierwsi odezwali się w temacie.
Magiczne Gwiazdy w założeniu miały być całkowicie nieliniowe, rewolucyjne i genialne. Wyszło demo w RTP, które w spisie gier na Twierdzy (tam została umieszczona gra) zostało opisane jako „całkiem niezła gra”. Następnie Stanior zrecenzował tą grę i postawił jej 2/5 (5 to maks dla dem, pełne wersje maks to 10).
Nastąpiła burzliwa wymiana e-maili między Staniorem a Gamerem na temat tej recenzji (mimo swego ówczesnego gorącego temperamentu Gamer ograniczył się tylko do przedstawienia argumentów broniących jego gry i nie bluzgnął ani razu, jednak wysłał e-mail w trakcie pisania). Gamera na forum poparł AIF, który stwierdził, że ocena była zaniżona i że gra jest super.
Jako mały początkujący noob Gamer nierzadko wchodził na Twierdzowego chata, miejsce spotkań i wymiany pomysłów makerowców. Dyskutował z Małym, kiedy ten ogłosił że na Twierdzy umieszcza linki do Sim Makerów i innych Makerów. Niedługo po tym 7_Mały_7 powiedział, że umieścił linki i je skasował.
Gamer zrobił sobie przerwę od RM by móc grać w gry komputerowe. W między czasie wybuchła kłótnia pomiędzy DE i 7_Małym_7, która zakończyła się rozłamem Twierdzy. Gamer2002 pojawił się i stwierdził, że kłótnia jest głupia i że sam jest neutralny.
Niedługo po tym założone zostało Bractwo, gdzie Gamer skopiował swój post o Magicznych Gwiazdach (od czasu wydania dema zrobił tylko jedną mapę, jakby ktoś się pytał) i wyraźnie się zainteresował RM2003, którego, z powodu początkowego kiepskiego tłumaczenia wersji beta, nie potrafił opanować
Kiedy Bractwo rozbudowało się w nową, lepszą wersję Gamer obraził się na 7_Małego_7 i wrócił do wersji 2000. Ostatecznie jednak wrócił do wersji 2003, poprawnie już przetłumaczonej.
W wyniku zaostrzenia się konfliktu Bractwo-Twierdza założył na forum Bractwa temat „Bractwo a Twierdza” a na forum Twierdzy „Twierdza a Bractwo”, w zamiarze złagodzenia sytuacji i stworzenia wspólnego, scenowego projektu. Twierdza prawie przemilczała apel a w Bractwie skończyło się to kłótnią Małego i Gamera (ostry temperament) i banem dla Gamera.
Mały ogłosił wojnę z twierdzą, za co Gamer2002 w komentarzach go zjechał.
Jednak nastała Unia Makera, Gamer, zadowolony że osiągnięto to, czego chciał, pogodził się z Małym i poprosił o zdjęcie bana, co uczyniono.
Jednak Bractwo upadło a Gamer postanowił znów odpocząć sobie od RM.
Po wakacjach Gamer2002 wznowił projekt „Magiczne Gwiazdy”, z nową lepszą fabułą i w końcu bez RTP (choć głównym bohaterem nadal był Alex). Gra miała się zacząć snem bohatera, jak to przez niego świat został zniszczony, miał się obudzić w świątyni gwiazd i tam otrzymać zadania uratowania Magicznych Gwiazd przed tajemniczym Cieniem. Nawet demo tej gry nie wyszło, mimo że Summoner, który został sensej Gamera, ocenił zdradzoną mu fabułę za niezłą i zaskakującą.
Summoner. Gamer dzięki niemu dostał się na kanał #rpgmaker i tam dyskutował z innymi jak za starych, dobrych czasów na chacie.
Gamer zarejestrował się na Lune forum, jednak i to upadło.
Kiedy powstała Oaza (wtedy jeszcze zbiór gier na RM) Gamer umiesił tam demo swojej kolejnej niewypalonej gry „RPG Quest”, która miała być o Makerowcach. Z pewnych powodów w tej sprawie skontaktował się z 7_Małym_7, który miał być ostatnim bossem gry i otrzymał od niego osobiste błogosławieństwo.
Średnia ocen dema wynosiła ok 2/5.
Gamer zajadle bronił Twierdzy, wierząc w jej dawną potęgę, ale w końcu pozbył się złudzeń. Poznał też pewnego kolina, z którym się pokłócił, ale nawet go polubił i go czasem bronił, choć ten uważał pewnie Gamera za idiotę.
Poznał też Dj_coola, którego początkowo polubił.
#rpgmaker upadał z braku zainteresowania Summonera, który postanowił grać sobie w WoWa. Dj_cool wykorzystał okazję i spróbował przejąć kanał. Gamer przyklasnął mu, jednak gdy zobaczył chamskie zachowanie dj pokłócił się z nim i spróbował odbić kanał, ale zrobiono to za niego.
Gamera znudziło RM. Wykasował swoje RM2k3 przetłumaczone przez 7_Małego_7 (czego, patrząc na wersję Tsukur, żałuje do dziś) i postanowił raz na zawsze z tym skończyć.
Jednak powrócił, kiedy dowiedział się przypadkiem o nowym RMXP, którego nigdy nie opanował i w końcu porzucił dla „RMTsukuru”, które porzucił dla porządnego RM2k3 w wersji anglojęzycznej.
Wziął udział w konkursie wakacyjnym na Oazie, gdzie jego gra zajęła ex. ostatnie miejsce
Wziął też udział w projekcie Ludzixa MMORPGa scenowego, miał być hosterem, ale nikt nie mógł się na server podłączyć.
Wrócił na #rpgmaker, który był pusty i opuszczony. Gamer2002 wpadł na pomysł reaktywacji kanału i upierdliwie się uprosił Summonera, by ten dał mu half-opa (potem zdobył opa). Ogłosił reaktywację. Jako pierwszy wpadł Wojtus (pod nickiem Hyster), z którego Gamer zrobił swego protegowanego i prawą rękę.
Pomimo początkowych prób Dj_coola by uprzykrzyć życie świeżo upieczonemu opowi #rpgmaker, w końcu się ze sobą pogodzili.
Ostatnio Gamer pracuje nad ściśle tajnym projektem, który idzie jak burza, ale ogłosi go dopiero, gdy zrobi porządne demo.
Strzeżcie się!
- Hyster
- Posty: 74
- Rejestracja: 02 paź 2006, 13:24
- Kontakt:
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
A ja chcialbym poznac kulisy tego "scisle tajnego projektu". Ogolnie fajna historia :)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Hyster
- Posty: 74
- Rejestracja: 02 paź 2006, 13:24
- Kontakt:
Wiecie? Az mi sie lezka w oku kreci gdy czytam te wszystkie scenowe historie. ^^ Takie dramatyczne przezycia, sprzeczki, wojny, rozlamy, unie, sojusze, ponizanie, litosc xDDD Dlaczego nie uczymy sie o tym na historii ? ;d
I caly czas te same nicki, ci sami ludzie od kilku lat, kazdy zaczyna, konczy i za kazdym razem wraca aby skonczyc a potem znow zaczac ;d
EDIT:
chyba moje marne proby rozruszania forum nie ida dobrze :P To ide zabrac sie za moj projekt, ktorego nazwy nie znam.
I caly czas te same nicki, ci sami ludzie od kilku lat, kazdy zaczyna, konczy i za kazdym razem wraca aby skonczyc a potem znow zaczac ;d
EDIT:
chyba moje marne proby rozruszania forum nie ida dobrze :P To ide zabrac sie za moj projekt, ktorego nazwy nie znam.
- Kiksi
- Posty: 361
- Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Sie nie skonczylo, ale ile mniej tego ;)
Ja mam inna uwage, wcale nie te same nicki Hyster, calymi bandami ludzi wywiewa :<
Ja mam inna uwage, wcale nie te same nicki Hyster, calymi bandami ludzi wywiewa :<
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Stanior
- Posty: 298
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 17:42
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Oto ta moja sławna recenzja;PP
To oryginał:D
Podjęłem decyzję, aby zrecenzować grę Magiczne Gwiazdy DEMO autorstwa GAMERA 2002. A więc zaczynam najpierw od zalet jakie znalazłem w tej grze.
Przede wszystkim tajemniczość fabuły. Fajnie zrobione, nie znamy przeszłości, żyjemy tylko terażniejszością. Tylko nie wiem po co ten rytuał na początku gry. Nie mówi nam on nic i jest bardzo, ale to bardzo kiepski. Chyba się troszkę czapiam, ale w mym odczuciu tak jest. Fabuła zapowiada się ciekawie. Myślę, że w pełnej wersji gry będzie miodzio:).
No i tu kończymy zalety. Przykro mi z tego powodu, ale tak jest:(. Dźwięk, charsety, chipsety wszystko podstawowe. Na to jednak możemy przymknąć oko. Sam przecież robię takie gierki :). Kolejna rzecz to bardzo słabo rozbudowane plansze.
Żałośnie jest chodzić po prawie pustej mapce świata. A i jeszcze miasto. Trzy domeczki i koniec. Żywej duszy na zewnątrz.
A co w karczmie? Shadow z gry Final Fantasy Vi!! Jak to zobaczylem to, aż mnie przekręciło. Rozumiem, że autor hciał przez to wzbogacić atrakcyjność gry. Jednak popsul już ją n samym początku:(. I w końcu dobrnęliśmy do króla. Gada on o meteorycie, który ma zniszczyć ziemię (strasznie ograny temat) i docieramy do świątyni prób. Te owe próby nie różnią się od siebie prawie niczym. No może piorunu jest trudniejsza, ale jest to bardziej męczarnia. I tak dobrnęliśmy do końca. Teraz kolej na krótkie podsumowanie:
PLUSY:
- ciekawie zapowiadająca się fabuła
- pomysł z próbami
MINUSY
- małe urozmaicenie prób
- bardzo, ale to bardzo skromne mapy
- niepotrzebne, kiepskie intro
OCENA OGÓLNA
2/6
Oczywiście czekam na pełną wersję. Mam nadzieję, że będzie o wiele lepsza od DEMA!!!
Życzę powodzenia Gamerowi. W końcu liczy się pomysł:))))
STANIOR
To oryginał:D
Podjęłem decyzję, aby zrecenzować grę Magiczne Gwiazdy DEMO autorstwa GAMERA 2002. A więc zaczynam najpierw od zalet jakie znalazłem w tej grze.
Przede wszystkim tajemniczość fabuły. Fajnie zrobione, nie znamy przeszłości, żyjemy tylko terażniejszością. Tylko nie wiem po co ten rytuał na początku gry. Nie mówi nam on nic i jest bardzo, ale to bardzo kiepski. Chyba się troszkę czapiam, ale w mym odczuciu tak jest. Fabuła zapowiada się ciekawie. Myślę, że w pełnej wersji gry będzie miodzio:).
No i tu kończymy zalety. Przykro mi z tego powodu, ale tak jest:(. Dźwięk, charsety, chipsety wszystko podstawowe. Na to jednak możemy przymknąć oko. Sam przecież robię takie gierki :). Kolejna rzecz to bardzo słabo rozbudowane plansze.
Żałośnie jest chodzić po prawie pustej mapce świata. A i jeszcze miasto. Trzy domeczki i koniec. Żywej duszy na zewnątrz.
A co w karczmie? Shadow z gry Final Fantasy Vi!! Jak to zobaczylem to, aż mnie przekręciło. Rozumiem, że autor hciał przez to wzbogacić atrakcyjność gry. Jednak popsul już ją n samym początku:(. I w końcu dobrnęliśmy do króla. Gada on o meteorycie, który ma zniszczyć ziemię (strasznie ograny temat) i docieramy do świątyni prób. Te owe próby nie różnią się od siebie prawie niczym. No może piorunu jest trudniejsza, ale jest to bardziej męczarnia. I tak dobrnęliśmy do końca. Teraz kolej na krótkie podsumowanie:
PLUSY:
- ciekawie zapowiadająca się fabuła
- pomysł z próbami
MINUSY
- małe urozmaicenie prób
- bardzo, ale to bardzo skromne mapy
- niepotrzebne, kiepskie intro
OCENA OGÓLNA
2/6
Oczywiście czekam na pełną wersję. Mam nadzieję, że będzie o wiele lepsza od DEMA!!!
Życzę powodzenia Gamerowi. W końcu liczy się pomysł:))))
STANIOR
18.06.2003-24.11.2003- Redaktor Naczelny Gildii RPGMaker PL (Zjednoczone strony Przystani, Temple of Elementals, Bractwa i Świątyni RPGMaker)
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki
18.05.2020- do chwili obecnej- Redaktor RMteki