8 Bit Quest [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Pantera »

Na czarnym bardziej czytelny ten HUD jest na moje oko. W kazdym razie masz gwarancje, ze na kazdym levelu w dowolnym miejscu bedzie czytelny.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 758
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City

Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest

Post autor: Preki »

Kawałki artystów tworzących utwory trackerowe
To znaczy? :-D :wink:
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Miałem małego buga, którego trudno było wyeliminować, ale dało radę choć go złagodzić.
Bug okazał się nieszkodliwy, gdyż gra działa identycznie na innych komputerach. Sprawdzałem na 2xszybszym i było tak samo, więc nie ma się czego czepić. W trakcie zabawy z eliminacją bugów wpadłem na pomysł zrobienia czasowego spowolnienia akcji rodem z matrixa na korzyść dla nas.
Użycie trybu powoduje, że wszystko spowalnia, ale niektóre rzeczy na naszą korzyść bardziej. Zrobiłem również, że spowalnia muzyka, ale chyba ten efekt (na wolną muzykę) jednak wywalę. To tyle w zasadzie to powoli kończę testowanie przez ostatnie dni nie było na to czasu za bardzo.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Mertruve »

Pytanko - jak spowalniasz utwory MOD, S3M i tego typu, to mają też niższe brzmienie, czy tylko spada tempo?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Pitch też spada czyli masz 50% strat na wysokości + tempo.
Awatar użytkownika
Qualrath
Posty: 283
Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Qualrath »

Tak sobie śledzę ten temat, a żal by było nie napisać przynajmniej jednego zdania na ten temat. A już wszystko powiedziane, co chciałem powiedzieć. No i masz babo placek, spamowaty post.

Nvm, oby gra ukazała się jak najszybciej. Kocham klimaty ośmiobitowe i życzę jak najmniej problemów przy ostatnich szlifach. Tyla.
Obrazek
Qual Noworoczny ^^
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: 8 Bit Quest

Post autor: BeVoo »

1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

BeVoo pisze:1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
1) To da się rozkminić na końcu. Ale tu nie idzie o fabułę, ale o grywalność. Masz dźwięki 8bit, muzyke w stylu 8bit, postaci w stylu 8bit.

2) FABUŁY nie wyłożyłem w zapowiedzi.

3) Jedyną rzeczą łączącą Pac-Mana z R-Homikiem jest obowiązek zebrania wszystkich elementów z planszy. A tu jest 150% Pac-Mana i masa MOICH POMYSŁÓW.

Zakończyłem prace nad naprawieniem bugów gry. Największy został naprawiony i gra działa tak jak zaplanowałem z czego się bardzo cieszę, gdyż z tym bugiem męczyłem się kilka dni.
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: 8 Bit Quest

Post autor: BeVoo »

1) Dzwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie zle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
2) Tzn. nie wspominales nic o fabule w pierwszym poscie?
3) 150% Pac-Mana... O_o'
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

BeVoo pisze:1) Dźwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie źle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
Na pewno gra jest okraszona na ile to możliwe 8bitowym stylem...Zaryzykował bym stwierdzenie, że podobnym do Dokkutsu czy jak kto woli Cave Story...jeśli idzie o dźwięk i muzykę.

Oto screeny z finalnej wersji !!!

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Gra już jest gotowa i pytanie tylko czy sterowanie:
/,*,-,+,0 (SPECJALE) będzie wam odpowiadać ?
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Akwarelek »

Wolałbym szczerze 1-5.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Kalashnikov »

@BeVoo - wydaje mi się, że czepiasz się trochę na siłę. Może "8-Bit Quest" to quest X-Techa do do stworzenia gry, a'la 8 biów. Quest według Ciebie nieudany, ale zawsze quest ;)

Hmm, Akwa ma chyba rację, 1-5 jes wygodniejsze (u mnie na klawiaturze Twoich znaków nie ma obok siebie). Dawaj grę!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: 8 Bit Quest

Post autor: X-Tech »

Akwarelek pisze:Wolałbym szczerze 1-5.
Zrobie te klawisze też pod 1-5 chwilka.
Funkcje klawiszy zawsze na hudzie.
Można używać obu typów jednocześnie.
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Pantera »

z ta pierwsza konfiguracja klawiszy tos chyba o klawiaturze numerycznej myslal, hm? a o laptopowcach to nie pomyslales hm? ;P

kiedytowychodzikiedytowychodziKIEDYTOWYCHODZI?!?!?!?!
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: 8 Bit Quest

Post autor: Secretman »

Iks-Tech pisze:Postęp nad "8BitQuest V1.0" 99%
Ostatni raz przechodzę dla testu i wrzucam.
Rozumiem, że w weekend(dzisiaj?) premiera?
ODPOWIEDZ