8 Bit Quest [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
Na czarnym bardziej czytelny ten HUD jest na moje oko. W kazdym razie masz gwarancje, ze na kazdym levelu w dowolnym miejscu bedzie czytelny.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Preki
- Posty: 758
- Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
- Lokalizacja: Siedlce City
Re: [ZAPOWIEDŹ] 8 Bit Quest
To znaczy?Kawałki artystów tworzących utwory trackerowe
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest
Miałem małego buga, którego trudno było wyeliminować, ale dało radę choć go złagodzić.
Bug okazał się nieszkodliwy, gdyż gra działa identycznie na innych komputerach. Sprawdzałem na 2xszybszym i było tak samo, więc nie ma się czego czepić. W trakcie zabawy z eliminacją bugów wpadłem na pomysł zrobienia czasowego spowolnienia akcji rodem z matrixa na korzyść dla nas.
Użycie trybu powoduje, że wszystko spowalnia, ale niektóre rzeczy na naszą korzyść bardziej. Zrobiłem również, że spowalnia muzyka, ale chyba ten efekt (na wolną muzykę) jednak wywalę. To tyle w zasadzie to powoli kończę testowanie przez ostatnie dni nie było na to czasu za bardzo.
Bug okazał się nieszkodliwy, gdyż gra działa identycznie na innych komputerach. Sprawdzałem na 2xszybszym i było tak samo, więc nie ma się czego czepić. W trakcie zabawy z eliminacją bugów wpadłem na pomysł zrobienia czasowego spowolnienia akcji rodem z matrixa na korzyść dla nas.
Użycie trybu powoduje, że wszystko spowalnia, ale niektóre rzeczy na naszą korzyść bardziej. Zrobiłem również, że spowalnia muzyka, ale chyba ten efekt (na wolną muzykę) jednak wywalę. To tyle w zasadzie to powoli kończę testowanie przez ostatnie dni nie było na to czasu za bardzo.
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: 8 Bit Quest
Pytanko - jak spowalniasz utwory MOD, S3M i tego typu, to mają też niższe brzmienie, czy tylko spada tempo?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest
Pitch też spada czyli masz 50% strat na wysokości + tempo.
- Qualrath
- Posty: 283
- Rejestracja: 09 paź 2006, 19:33
Re: 8 Bit Quest
Tak sobie śledzę ten temat, a żal by było nie napisać przynajmniej jednego zdania na ten temat. A już wszystko powiedziane, co chciałem powiedzieć. No i masz babo placek, spamowaty post.
Nvm, oby gra ukazała się jak najszybciej. Kocham klimaty ośmiobitowe i życzę jak najmniej problemów przy ostatnich szlifach. Tyla.
Nvm, oby gra ukazała się jak najszybciej. Kocham klimaty ośmiobitowe i życzę jak najmniej problemów przy ostatnich szlifach. Tyla.
Qual Noworoczny ^^
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: 8 Bit Quest
1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest
1) To da się rozkminić na końcu. Ale tu nie idzie o fabułę, ale o grywalność. Masz dźwięki 8bit, muzyke w stylu 8bit, postaci w stylu 8bit.BeVoo pisze:1) Nadal nie rozumiem co ma oznaczac ten tytul... Ani do garfiki, ani (co najwazniejsze) do fabuly nie pasuje...
2) A propos grafiki - ona rowniez niezbyt mi pasuje do fabuly gry
3) Tak jak ktos wspomnial - bardziej Rhomik niz Pac-Man
2) FABUŁY nie wyłożyłem w zapowiedzi.
3) Jedyną rzeczą łączącą Pac-Mana z R-Homikiem jest obowiązek zebrania wszystkich elementów z planszy. A tu jest 150% Pac-Mana i masa MOICH POMYSŁÓW.
Zakończyłem prace nad naprawieniem bugów gry. Największy został naprawiony i gra działa tak jak zaplanowałem z czego się bardzo cieszę, gdyż z tym bugiem męczyłem się kilka dni.
-
- Posty: 442
- Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20
Re: 8 Bit Quest
1) Dzwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie zle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
2) Tzn. nie wspominales nic o fabule w pierwszym poscie?
3) 150% Pac-Mana... O_o'
2) Tzn. nie wspominales nic o fabule w pierwszym poscie?
3) 150% Pac-Mana... O_o'
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest
Na pewno gra jest okraszona na ile to możliwe 8bitowym stylem...Zaryzykował bym stwierdzenie, że podobnym do Dokkutsu czy jak kto woli Cave Story...jeśli idzie o dźwięk i muzykę.BeVoo pisze:1) Dźwiekow nie slyszalem, ale po screenach i postach widze, ze 8-bitowego klimatu to ta gra (jak dla mnie) nie bedzie miala. Oby z grywalnoscia rzeczywiscie bylo lepiej. Nie zrozum mnie źle, ale niektorzy z nas naprawde sie spodziewali "ubogiej" graficznie czy merytorycznie gry. Nadal podtrzymuje, ze tytul jest nieadekwatny do gry. Ale poczekamy - zobaczymy. Rób, rób.
Oto screeny z finalnej wersji !!!
Gra już jest gotowa i pytanie tylko czy sterowanie:
/,*,-,+,0 (SPECJALE) będzie wam odpowiadać ?
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: 8 Bit Quest
@BeVoo - wydaje mi się, że czepiasz się trochę na siłę. Może "8-Bit Quest" to quest X-Techa do do stworzenia gry, a'la 8 biów. Quest według Ciebie nieudany, ale zawsze quest ;)
Hmm, Akwa ma chyba rację, 1-5 jes wygodniejsze (u mnie na klawiaturze Twoich znaków nie ma obok siebie). Dawaj grę!
Hmm, Akwa ma chyba rację, 1-5 jes wygodniejsze (u mnie na klawiaturze Twoich znaków nie ma obok siebie). Dawaj grę!
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest
Zrobie te klawisze też pod 1-5 chwilka.Akwarelek pisze:Wolałbym szczerze 1-5.
Funkcje klawiszy zawsze na hudzie.
Można używać obu typów jednocześnie.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: 8 Bit Quest
z ta pierwsza konfiguracja klawiszy tos chyba o klawiaturze numerycznej myslal, hm? a o laptopowcach to nie pomyslales hm? ;P
kiedytowychodzikiedytowychodziKIEDYTOWYCHODZI?!?!?!?!
kiedytowychodzikiedytowychodziKIEDYTOWYCHODZI?!?!?!?!
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: 8 Bit Quest
Rozumiem, że w weekend(dzisiaj?) premiera?Iks-Tech pisze:Postęp nad "8BitQuest V1.0" 99%
Ostatni raz przechodzę dla testu i wrzucam.