Kalashnikov pisze:Skończyłem grę, mimo że nie przeszedłem wszystkich poziomów, tak miało być?
Mój wynik:
Dobrze ci poszło, w kolejnej wersji nie będzie tak łatwo.
Kalashnikov pisze:
Btw, usuń HUDa podczas tej sceny, będzie chyba ładniej.
Już wywalony. Hud to bug był.
Kalashnikov pisze:
Znalazłem kolejne błędy:
1. Duża mapka z wieloma kolcami wysuwającymi się na dość długo (chyba ostatna przed drzwiami prowadzącymi do Outra) - przeszedłem ją, mimo że miałem jeszcze minimum dwa przedmioty do zebrania (widać je było na mapie w momencie kiedy gra poinformowała mnie o wygranej)
Autentycznie zliczyłem je wszystkie było ich dokładnie o dwa więcej. Dobrze, że zauważyłeś. Naprawione.
Kalashnikov pisze:
2. Mapa gdzie mamy zabić 10 szkieletów - nie dość, że nie mogę jej za cholerę przejść (zabiłem ich mniej niż 10, dokładnie 10 i więcej niż 10 i nadal lipa) to jeszcze kiedy zbierzemy ostatni przedmiot i dostajemy informację o przegranej, to nie teleportuje nas do głównego pokoju. Zostajemy na tej samej mapie bez potworów i ale i możliwości wyjścia z gry. Jedyny ratunek to Alt + F4.
NIZIOŁ pisze:Nie mogę przejść tych pier.... szkieletów, chyba czas mi się kończy albo coś innego bo co chwile game over.
Teraz na tej mapie małe usprawnienie i poprawki na ten system.
*Na poziomach z wymogiem zniszczenia odpowiedniej ilości szkieletów dodałem wskaźnik. Pojawia się napis complete gdy mamy ich tyle ile potrzeba, aby zaliczyć level, gdy jest ich za dużo pojawia się napis failed.
Kalashnikov pisze:
X-Tech pisze:Bug był z nim taki, że limit na teleporty był równy limitowi na mrożenie wrogów. I to zmieniłem. Buga nie ma.
Nie jestem pewien, Mrożeń miałem chyba wtedy max. Natomista może mieć to jakiś związek ze zmienną od ilości żyć, bo mam ich teraz 0 i udało mi się dokupić pozostałe dwa teleporty.
Naprawione.
Kalashnikov pisze:
@Secretman - nie przesadzałbym tak. Co prawda, gra ma trochę niedociągnięć, ale a) nie ma ich o wiele więcej niż przeciętna gra spod RMa, b) X-Tech słucha rad i je szybko likwiduje. Podejrzewam, że dwa dni po premierze gra będzie niemal pozbawiona błędów technicznych.
Skutecznie eliminowałem co raz to bardziej jednocześnie usprawniając grę o nowe dodatki. Z tym, że nowe dodatki wymagały, by testować wszystko jeszcze raz i tak się zapętlało stąd braki.
Kalashnikov pisze:
Btw, gra ani razu mi się nie zawiesiła, mimo że mam w tle pracującą Operę na 100 zakładkach, Azerusa, GG, Foobara i sam nie wiem co jeszcze :)
Ciekawe. U mnie się zdarzyło jednak przez 2 dni takie zawieszenie z 3 razy.
Kalashnikov pisze:
@kvachu - moje usługi nie są tanie. Myślisz, że dlaczego ToE jest takie super? XD j/k
Od testera do game designera, albo na odwrót w moim przypadku.
Jazzwhisky pisze:kvachu pisze:No to już wiem do kogo walić po beta testy xddddddddd
Zawsze go polecam, jak sam nie mam czasu na testy! =)
Co do gry, a właściwie - tylko jedno - najwyższe uznanie dla autora za nieprawdopodobną gonitwę za błędami, team forum urządził test z prawdziwego zdarzenia, pełne poważanie.
Staram się wyeliminować je, by grało się w to jak najlepiej, dzięki waszej pomocy eliminacja bugów idzie jak burza. Kalash jest tu lead testerem.
Jazzwhisky pisze:
I jeszcze osobiste słówko co do 8-bit. Gierka ma bardziej gejmbojowy klimat, ale do króla i królowej ośmiu bitów, czyli NESa jest jej naprawdę niedaleko. Zresztą, podejrzewam, że tytuł odnosi się po prostu wprost do scenariusza, nie widzę więc powodu, żeby czepiać się tego szczegółu (nieporozumienie? ^^").
Game Boy to też w sumie konsola 8bitowa z tym, że ma ekran monochromatyczny. Sam gdzieś mam jednego, ale od lat nie używam. W każdym razie klimat ma być jak w starych konsolowych grach, ale jednak w luźnej oprawie nie raz nowoczesnej jednak przypominającej stare czasy.
Jazzwhisky pisze:P.S. Spytam wprost, przy okazji następnej wersji - wrzucać tytuł na TA?
Prawdopodobnie gra już zostanie odpicowana na dobre. Jeśli nie będzie zarzutów na forum do czegoś to możemy wrzucać, a jak nie to będziemy czekać na wersję 1.0.3 =)
NIZIOŁ pisze:
Gra naprawdę jest świetna i bardzo dużo gram, i fajnie że jest fabuła w grze logicznej, bo to dodaje klimatu. Dla mnie muzyka jest świetnie dopasowana i nic bym nie zmieniał, i mam taki stary klimat jak na nesie (chyba nie grałem :P )
Miło czytać, że gra ci się podoba łącznie z muzyką i również, że doceniasz fabułę. Mam nadzieję, że kolejna wersja będzie miłym zaskoczeniem.
Co w 1.0.2.0 ? :
*Przed każdą rundą pojawia się napis Get Ready, 3, 2, 1, Go i dopiero wtedy rusza gra. W podobnym pikselowym stylu pojawiają się gdy przegramy (You Lose), koniec czasu (Time Over), Wygrany level (You Win) Uważam, jednak, że pasują te dodatki zresztą sami zobaczycie.
*Bohater wydaje własne odgłosy w wyżej wymienionych sytuacjach.
*Tony animacji pomocniczych i inne -
*W poziomach z zabiciem szkieletów wiemy kiedy mamy określoną ich ilość na koncie przez napis Complete.
*Kiedy nie jesteśmy zbyt dokładni pojawia się za pierwszy przedmiot, za który nie dostajemy punktów napis NO POINTS
*Combo system - za zebranie 10 pod rząd przedmiotów dostajemy dodatkowe punkty. Pojawia się animacja GOOD za zrobienie tego comba za każdym razem na mapie.
*Animacje przy zabijaniu wrogów i śmierci.
*Animacja Lost Points przy wdepnięciu na pułapkę kiedy tryb miecza jest włączony.
*Usprawniony system respawnowania.
*Naprawione wszystkie wymienione techniczne w tym temacie bugi.
*Usprawniony i bardziej wyważony poziom trudności.
*Tryb Matrix dostępny też pod szóstką.
*Animacje w trybie Matrix - teraz wiemy za co dostajemy punkty, a za co nie.
*Okrojone z dłużyzn i poprawione dialogi.
*Prócz liczenia combosów, liczenie naszej staranności. Też forma combo.
Pojawia się za każdą serią w miarę dokładnie zebranych przedmiotów. Napis - NICE.
*2 BONUSY uwzględniane w końcowym wyniku - punkty za staranność i punkty za combo.
To się może spodobać i dać inne spojrzenie na rozgrywkę...Uważam, że z tymi dwoma czynnikami gra się ciekawiej.
*Jeszcze bardziej urozmaicone udźwiękowienie.
Jutro.