8 Bit Quest [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- UqiSylune
- Posty: 22
- Rejestracja: 22 gru 2008, 15:08
- Lokalizacja: Chełm
Re: 8 Bit Quest [download]
X-Tech, jak chcesz żeby nie mogli oszukiwać, to zrób, żeby po przejściu gry teleportowało na mapkę ze zdarzeniem, które podaje wynik. Wystarczy, że ktoś zapisze grę i już ma niepodważalny dowód w postaci sejwa ;)
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: 8 Bit Quest [download]
A po cholerę mamy ściemniać? Co to jest, tibia, onet czy joemonster?
Dawaj 1.02 bo nie mam ochoty grac w ten zabugowany "szajs" :D
Dawaj 1.02 bo nie mam ochoty grac w ten zabugowany "szajs" :D
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest [download 1.0.2.0]
Wersja 1.0.2.0 jest już gotowa. Masa nowych rozwiązań i urozmaiceń:
Smacznego.
http://www.yousendit.com/download/U0d5b ... SnBMWEE9PQ
I jeszcze lepsza wersja:
*Większy Readme.
*Więcej punktów za potwory na szybkich poziomach.
http://www.yousendit.com/download/U0d5a ... Y1JMWEE9PQ
Smacznego.
http://www.yousendit.com/download/U0d5b ... SnBMWEE9PQ
I jeszcze lepsza wersja:
*Większy Readme.
*Więcej punktów za potwory na szybkich poziomach.
http://www.yousendit.com/download/U0d5a ... Y1JMWEE9PQ
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 16:19 przez X-Tech, łącznie zmieniany 3 razy.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: 8 Bit Quest [download]
Zainteresowanie tą grą pewnie jeszcze bardziej by wzrosło jakbyś stworzył jakiś mini sajt z Hi-Score =P. Skoro to arcade...
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: 8 Bit Quest [download]
A moze zrobil bys naliczanie do okreslonych zmiennych, ktore bylyby tylko widoczne z poziomu edytora? Wtedy ludzie przysylaliby ci sejwy z ukonczonymi grami, a ty bys sprawdzal ilosc punktow (jak pokazal kalash, zmienic screena w paintcie to nie problem)
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest [download]
Przejdźcie 1.0.2.0 to zobaczycie co jest :D
Jak tam się podoba gierka teraz ? Zmiany są zauważalne ? Myślę, że buczków już nie uświadczycie, ale kto wie.
Jak tam się podoba gierka teraz ? Zmiany są zauważalne ? Myślę, że buczków już nie uświadczycie, ale kto wie.
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: 8 Bit Quest [download]
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
Re: 8 Bit Quest [download]
Dałbyś jeszcze jakiś symulowany engrish w dialogach ("Przygoda jeszcze nie jest koniec!"?), strasznie mi tego brakowało =D
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: 8 Bit Quest [download]
Zaraz podrzucę poprawkę na końcówkę.
EDIT @dół:
To nie są wszystkie kroki to inny wskaźnik.
EDIT:
Chyba już mogę wreszcie wziąć się za inny projekt
Ostatnio zmieniony 18 lut 2009, 15:24 przez X-Tech, łącznie zmieniany 4 razy.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: 8 Bit Quest [download]
Mi się nie podoba "Stracone kroki". Nie może być po prosty liczba/suma kroków?
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: 8 Bit Quest [download]
Zostało mi jeszcze jakieś 5-6 plansz do przejścia, ale to już nie dzisiaj.
Problem z kasą rozwiązany, nie można jej nabijać jak szalonym. Jeżeli czułem, że dany etap dobrze mi poszedł (odpowiednie wykorzystanie bonusów w dobrych momentach, nie przycinanie się na ścianach itp.) to rzeczywiście kasy dostawałem tyle, że się zwracało + zawsze zostawało coś ekstra. Po przejściu kilku poziomów kasy już raczej nie brakuje na power-upy, które są nam obecnie potrzebne, więc można spokojnie skupić się na jak najlpeszym zbieraniu przedmiotów.
Jedyne czego bym się przyczepił, to fakt że na szybkich etapach dostajemy za zabitego potwora mniej punktów niż za 1 sekundę. Ubicie potwora zajmuje nam minimum jedną sekundę ekstra, do tego tracimy Hiper Skok, więc wydawałoby się, że powinniśmy za taki wyczyn zostać wynagrodzeni nieco bardziej. Ale nie ma tragedii, czasem szkielet wejdzie nam na naszą trasę, więc jego uśmiercenie jest tak jakby po drodze, czyli czasu się nie traci.
Nie wiem, czy to było obecne w poprzednich wersjach gry, ale Combo i Mini-Combo to świetny pomysł, zmusza do przechodzenia etapu po kilka razy!
Wszystkie dodatki w postaci "3,2,1 GO!", "Ups" dźwięków itd. jak najbardziej pasują, fajny dodatek.
Gra jest praktycznie bezbłędna od strony technicznej. Jedyny bug na jaki trafiłem, to po zebraniu nieskończonego Super Biegu, na mapie w lewym górnym rogu, tam gdzie do skolekcjonowania były takie czerwone zegarki, czy cholera wie co, szkilety znów nie zrespawnowały się na mapie, tylko siedziały w tej czarnej strefie, z której nie mogły się wydostać. Wczytałem jednak grę poszedłem tam i już wszystko było ok. Starałem się nawet zrobić dokładnie to samo, co poprzednim razem, ale nic nie dawało efektu - szkielety pojawiały się na mapie normalnie. Trzeba więc przyjąć, że czasem gra potrafi ześwirować i rozwiązaniem jest stary dobry "Load".
Dialogi poprawione, jest jeszcze kilka błędów zw składnią, ale to nieistotne, to Arcade a nie RPG.
Jedyne co mogę teraz doradzić przed zabraniem się za kolejną grę, to napisanie pliku ReadMe z objaśnieniem zasad:
- jeżeli mamy zabić 10 Szkieletów, to musi być ich właśnie 10 i ani jednego więcej, czy mniej
- co to jest Combo i Mini-Combo i jak je wykonać
- Objaśnienia power-upów (np. podczas Super Biegu nie zbierane są przedmioty, jest to ruch wykorzystywany do ucieczki i szybkiego przemieszczania się, itp)
- wyjaśnienie, że jeżeli zrobimy za dużo kroków pomiędzy przedmiotami, to nie dostaniemy punktów
- itd. itp.
Do tego kvachu od dwóch dni proponuje Ci stworzenie wyglądu strony (a Ty udajesz chyba, że tego nie widzisz), która tej grze na pewno by się przydała. Mógłbyś zamieścić na niej wyżej wymieniony poradnik oraz listę Hi-Score, bo to o to przecież tu chodzi.
Problem z kasą rozwiązany, nie można jej nabijać jak szalonym. Jeżeli czułem, że dany etap dobrze mi poszedł (odpowiednie wykorzystanie bonusów w dobrych momentach, nie przycinanie się na ścianach itp.) to rzeczywiście kasy dostawałem tyle, że się zwracało + zawsze zostawało coś ekstra. Po przejściu kilku poziomów kasy już raczej nie brakuje na power-upy, które są nam obecnie potrzebne, więc można spokojnie skupić się na jak najlpeszym zbieraniu przedmiotów.
Jedyne czego bym się przyczepił, to fakt że na szybkich etapach dostajemy za zabitego potwora mniej punktów niż za 1 sekundę. Ubicie potwora zajmuje nam minimum jedną sekundę ekstra, do tego tracimy Hiper Skok, więc wydawałoby się, że powinniśmy za taki wyczyn zostać wynagrodzeni nieco bardziej. Ale nie ma tragedii, czasem szkielet wejdzie nam na naszą trasę, więc jego uśmiercenie jest tak jakby po drodze, czyli czasu się nie traci.
Nie wiem, czy to było obecne w poprzednich wersjach gry, ale Combo i Mini-Combo to świetny pomysł, zmusza do przechodzenia etapu po kilka razy!
Wszystkie dodatki w postaci "3,2,1 GO!", "Ups" dźwięków itd. jak najbardziej pasują, fajny dodatek.
Gra jest praktycznie bezbłędna od strony technicznej. Jedyny bug na jaki trafiłem, to po zebraniu nieskończonego Super Biegu, na mapie w lewym górnym rogu, tam gdzie do skolekcjonowania były takie czerwone zegarki, czy cholera wie co, szkilety znów nie zrespawnowały się na mapie, tylko siedziały w tej czarnej strefie, z której nie mogły się wydostać. Wczytałem jednak grę poszedłem tam i już wszystko było ok. Starałem się nawet zrobić dokładnie to samo, co poprzednim razem, ale nic nie dawało efektu - szkielety pojawiały się na mapie normalnie. Trzeba więc przyjąć, że czasem gra potrafi ześwirować i rozwiązaniem jest stary dobry "Load".
Dialogi poprawione, jest jeszcze kilka błędów zw składnią, ale to nieistotne, to Arcade a nie RPG.
Jedyne co mogę teraz doradzić przed zabraniem się za kolejną grę, to napisanie pliku ReadMe z objaśnieniem zasad:
- jeżeli mamy zabić 10 Szkieletów, to musi być ich właśnie 10 i ani jednego więcej, czy mniej
- co to jest Combo i Mini-Combo i jak je wykonać
- Objaśnienia power-upów (np. podczas Super Biegu nie zbierane są przedmioty, jest to ruch wykorzystywany do ucieczki i szybkiego przemieszczania się, itp)
- wyjaśnienie, że jeżeli zrobimy za dużo kroków pomiędzy przedmiotami, to nie dostaniemy punktów
- itd. itp.
Do tego kvachu od dwóch dni proponuje Ci stworzenie wyglądu strony (a Ty udajesz chyba, że tego nie widzisz), która tej grze na pewno by się przydała. Mógłbyś zamieścić na niej wyżej wymieniony poradnik oraz listę Hi-Score, bo to o to przecież tu chodzi.
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: 8 Bit Quest [download]
Istnieje bug z mieczykami, mianowicie gdy dzierżąc mieczyk zbierzemy kolejny, bonus po prostu wsiąka - czas trwania power-upa nie zostaje przełużony ani zresetowany do początkowej wartości, natomiast przedmiot znika z mapy.
Swoją drogą, czemu ma służyć zabieg z zamianą ilości wrogów do zniszczenia na "?"? Oprócz dodania kolejnego czynnika frustracjogennego, nie widzę za wiele zastosowań. :f Jeżeli rozwalimy za mało wrogów, nie wiadomo nawet, czy byliśmy blisko, czy daleko od zwycięstwa, zaś w drugą stronę - na mapach z niszczeniem szkieletów często poruszają się one w watahach, więc wjeżdżając w grupę kilku szkieletorów istanieje spora szansa, że "complete" tylko śmignie nam przed oczami i przywita nas failed.
Przy okazji - fajny zabieg ze zmieniającym się pościgiem na title screenie. :)
Swoją drogą, czemu ma służyć zabieg z zamianą ilości wrogów do zniszczenia na "?"? Oprócz dodania kolejnego czynnika frustracjogennego, nie widzę za wiele zastosowań. :f Jeżeli rozwalimy za mało wrogów, nie wiadomo nawet, czy byliśmy blisko, czy daleko od zwycięstwa, zaś w drugą stronę - na mapach z niszczeniem szkieletów często poruszają się one w watahach, więc wjeżdżając w grupę kilku szkieletorów istanieje spora szansa, że "complete" tylko śmignie nam przed oczami i przywita nas failed.
Przy okazji - fajny zabieg ze zmieniającym się pościgiem na title screenie. :)
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: 8 Bit Quest [download]
No właśnie SV, ten bug z mieczami mnie dołował, a szczególnie daje się on we znaki w planszy z muzyką z Mario.
X-Tech tylko nie mów, że tak miało być, bo Cię wyśmieje ; p.
X-Tech tylko nie mów, że tak miało być, bo Cię wyśmieje ; p.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: 8 Bit Quest [download]
Ale mnie się wydaje, że tak miało być. Chodzi o planszę, która składa się z takich 9 małych pokoi (trzeba zabić 25 szkieletów)? Przecież inaczej ta plansza byłaby banalna, a tak podchodzić do niej trzeba kilka razy (ja się męczyłem z 15 min :). Toż to ostatnia plansza z wymogiem ubijania potworów, zaraz po niej mamy dostać bonus - nie może być łatwo.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: 8 Bit Quest [download]
po uswiadczeniu wszystkich nowych atrakcji i poprawionych bugach, mialem pewna refleksje, ktora mysle najplepiej odda moj odbior tej wersji gry (nie nalezy jej jednak brac tak 100% doslownie):
"NOOO, TERAZ TO JA MOGE GRAC!"
;)
"NOOO, TERAZ TO JA MOGE GRAC!"
;)
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov