Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Potyczki ze skryptami. Edycja #6 zakończona.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Kalashnikov » 09 maja 2009, 22:39

Oddaję głosy z zastrzeżeniem, że mogę je zmienić jeszcze jutro wieczorem, jeżeli znajdę czas na zagranie w gierki po raz trzeci.

Czego nie widać
3C


Rozpiszę się po wynikach, bo tu niczego sugerować w żaden sposób.
Awatar użytkownika
Preki

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 746
Rejestracja: 16 wrz 2007, 20:54
Lokalizacja: Siedlce City
Kontakt:

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Preki » 09 maja 2009, 23:54

"Zachęcony" opisem Micha na GG :mrgreen:... głos oddaję na Wojny Miast. Powód: fajny pomysł, miasta obrzucające się różnym shitem :mrgreen: . Innych nie ściągałem, bo narobiłbym bratu lagów w jego wesołej pikselozie :wink:
Obrazek
http://prekisiedlce.wordpress.com/ - moje blogowe skrobanko
"W skrócie - gra nigdy nie jest gotowa, Ty zwyczajnie przestajesz nad nią pracować." - Jörg "Eiswuxe" Winterstein
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Akwarelek » 10 maja 2009, 18:56

Ok, ja głosuję na KPN Ultimate 5k - najlepszy pomysł z całej konkurencji, ale brakuje paru rzeczy. Myślałem nad drugim kandydatem, ale za cholerę żadna inna gra mi się nie przypodobała, żebym na nią głosował, tak więc daję tylko jeden głos.
nickexile
Posty: 58
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: nickexile » 10 maja 2009, 19:38

Głosuję na Ultime i Wojny miast
Ostatnio zmieniony 10 maja 2009, 20:25 przez nickexile, łącznie zmieniany 1 raz.
Fight fire with fire.

Fight gayness with... oł szit
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Michu » 10 maja 2009, 19:47

Czas na mnie zatem, po kolei:

3C - duzo roboty, niezly pomysl i przyjemny gameplay
Czego nie widac - sama koncepcja i wykonanie miodne, ale te umiejetnosci sprawiaja, ze gra wydaje sie nieco przekombinowana
Lamiglowka - co prawda wykorzystuje narzucona mechanike, ale w znikomym stopniu. Niemniej plus za prace calkowicie inna od pozostalych
Mech Assault - wprowadzenie niezle i klimacik niezly. Niestety nie przepadam za taka konwencja
Papier Kamień Nożyce - fajna oprawa, ale oczekiwalem czegos wiecej niz tekstowa walka
Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 - strasznie niedopracowane, ale jednoczesnie masakrycznie przyjemne. Miod.
Shin Getter Robo - calkowite zaskoczenie. Troche przytlaczajace, ale pokazuje, co mozna zrobic na bazie tego systemu
Ultima - sama walka lekko skapa, choc zrobiona ladnie i z pomyslem. Patos, ktory, gdyby byl czescia jakiegos wiekszego jRPG, stalby sie jednym z najlepszych na RM.
Wojny Miast - jak w przypadku PKN, niestety male urozmaicenia systemowe.

Prace w tej edycji prezentowaly swietny poziom, a po dlugim namysle oddaje glosy na 2, moim zdaniem, najbardziej klimatyczne produkcje - Papier Kamień Nożyce Ultimate 5000 i Shin Getter Robo
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Tuptusiovo

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Foxer » 10 maja 2009, 20:58

Jestem wybredny, niedużo rzeczy mi się spodobało. Najlepiej wypadło Czego nie widać (fajna zabawa, choć nie wiem czemu zdarzały mi się bugi - potworek tworzył się nie tego koloru, co powinien) oraz Mech Assault (proste, ale fajny klimat).
Zapraszam na irc: irc.irchighway.net kanał #rpgmaker
Last.fm: http://lastfm.pl/user/foxer13
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Super Vegeta » 10 maja 2009, 21:52

Michu ładnie poprosił o ocenianie, więc przemogłem się, pobrałem i głosuję.

Ultima - Za wykonanie, które wymiotło mnie z kapci i zrzuciło z krzesła.
Czego nie widać - Za ciekawy pomysł.

Pozostałe projekty:
Mech Assault - Dobry pomysł, ale miałem nadzieję, że wyjdzie ciekawiej.
Wojny Miast - Przykro mi to mówić, ale zero efektywności.
Papier Kamień Nożyce - Fajny klimat, ale po dwóch przegranych walkach z pierwszym ziomkiem dałem sobie spokój.
PKMU5k - Dobry pomysł, ale mechanizm gry powoduje, że rozgrywka jest trochę za długa.
Shin Getter Robo - Trudność. Wiem, że mam refleks szachisty, mimo to lubię wyzwania - ale tu poległem. :p
Łamigłówka, 3C - Co tu dużo mówić... Chyba jestem za głupi, by zrozumieć mechanikę tych dwu. :(
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: BeVoo » 10 maja 2009, 22:33

Łamigłówka + PKN = :P
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: LasTTurN » 10 maja 2009, 22:38

Naprawdę wysoki poziom projektów, gratuluję wszystkim uczestnikom!

Głosy:

Ultima - Wykonanie, klimacik, ... musiałem to przejść.
Mech Assault - Wydało mi się najgrywalniejsze z całej reszty.

Pozostałe:

Czego nie widać - Bardzo rozbudowana, przemyślana, jednak większej przyjemności nie zaznałem więc za długo nie pograłem.
Wojny Miast - Pomysł ciekawy, jednak brak mi tu urozmaiceń.
PKN - Miło się grało, miałem nawet dość szczęścia aby ukońcyć. ;)
PKMU5k - Zgrabna i przyjemna gierka.
Shin Getter Robo - Fajne i przyjemne, jednak odrobinę za trudne jak dla mnie.
3C - Odrobinę mnie zmuliła, ale dopracowanie i mechanika powala. Wszystko super, tylko szybko nudzi.
Łamigłówka - Powiem otwarcie, mimo szczerych chęci nie zczaiłem o co biega. Ale wykonanie i oskryptowanie jest niezłe.

Pozdrawiam.
Klasyczna fontanna z motywem pegaza. Fontanna pegasus.
Malarstwo, rzeźba, fotografika. www.ag-studio.pl

Prezentacja fontanny pegasus: https://docs.google.com/presentation/d/ ... 88aabf8_00
mario
Posty: 6
Rejestracja: 26 lis 2006, 19:39

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: mario » 10 maja 2009, 22:54

No to jeszcze ja. Z wyróżniających (niekoniecznie pozytywnie) się projektów:

3C- Bardzo nice, nawet szkoda że takie krótkie i że brakuje konkretnego celu.
Czego nie widać- Chyba najbardziej rozbudowana i najlepsza produkcja.
Łamigłówka- wtf?
Mech Assault- Noł łej, dlaczego angielski? Nie żebym miał problemy ze zrozumieniem, no ale po co O_o?
Ultima- przyjemne dla oka.

Głos: za system- Czego nie widać; za oprawę- Ultima
Awatar użytkownika
BeVoo

Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 442
Rejestracja: 19 kwie 2006, 14:20

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: BeVoo » 10 maja 2009, 23:14

Hmm.. Czyli jednak grafika...
Gdzie jest wanamingo kiedy śpi?
Awatar użytkownika
UqiSylune
Posty: 22
Rejestracja: 22 gru 2008, 15:08
Lokalizacja: Chełm

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: UqiSylune » 10 maja 2009, 23:52

Czego Nie Widać i Ultima :d
Pierwsze, bo jest fajne, a drugie, bo zrzyna z tego co ja w MT.
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Gamer2002 » 11 maja 2009, 01:36

Jest już po północy więc czas na podsumowanie. Moje :P

Shin Getter Robo – to moja gra. I godzinę po oddaniu projektu zauważyłem buga :P Przeciwnik który miał nas lekko drasnąć zadawał duże obrażenia i ten który miał zadać duże obrażenia tylko nas drasnął. Ale przyznam się, że sam tego nie potrafię przejść :D. Jutro mogę dać tu poprawioną wersję bez buga lub Michu może to zrobić. Potem może zrobię lepszą wersję z możliwością zbierania lecących po mapie żyć i z atakiem który czyści mapę (STOOONEEER SUUUNNSHINEEEEE jak ktoś wie o co chodzi).
Aha, taka ciekawostką z której pewnie nikt nie zdaje sobie sprawy. Jeżeli wytrzyma się 5 minut pojawi się nowy przeciwnik – Shin Dragon, który jest gdzieś tak 4 razy większy od wszystkiego. Jego pojawienie zmienia muzyczkę z Heats na Storm. A jego ataki nawalają w 1/5 czy 1/4 miejsca gdzie możemy być (ale obrażenia te same co w wypadku zwykłego zderzenia). No i oczywiście losowo zmienia się w trzy różne formy. Poziomy pasek to jego pasek życia =D.

Dość o mnie, trza o reszcie.

3C – gra podobna do mojej, tylko że nie można tam zginąć i zawsze można wygrać. Jedyną wadą o której zapomniałem wspomnieć jest to, że nieco trudno się połapać jakie kulki dają jaki punkt (trza było żywiołowo).
Czego nie widać – mój drugi laureat. Przyjemny innowacyjny pomysł nic więcej do dodania nie mam.

Łamigłówka – Przekombinowane dla mnie ;P Właściwie Michu ma rację, ustalona mechanika była tu na doczepkę.
PKN – nudne te walki tekstowo-losowe. Nic szczególnego także w wykonaniu skryptowym.
Mech Assault – niby to samo co powyżej ale przyjemniejsze.
PKNU5000 – tu już lepiej i ciekawiej zastosowano, te suwane znaczki, ale mimo wszystko gra się wolno.
Wojny Miast – Niezbyt efektowne i w ogóle losówka z jedyną innowacją taką, że można się bronić a nie tylko atakować. I czy to naprawdę potrzebne by zerkanie na status musiało kończyć naszą turę?
Ultima – taka ślicznie wyglądająca losówka z fajną fabułką... Ale my tu jesteśmy od oceniania skryptów a nie innych rzeczy. Graficznie fajerweki pewnie wymagały pracy przy skryptowaniu, za co plusik.
Obrazek

Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4125
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Jazzwhisky » 11 maja 2009, 02:22

Gamer2002 pisze:Shin Getter Robo – to moja gra.


Dla mnie bezdyskusyjnie najbardziej niedoceniona praca spośród dziewiątki. Szkoda, że nie zaczyna się delikatniej, pewnie zebrałaby więcej głosów. =]
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: Skrypt #4 - Papier, Kamien, Nożyce

Postautor: Gamer2002 » 11 maja 2009, 12:13

Uznałem, że zwrócę większą uwagę na siebie jeżeli od razu zacznę ostro :P
Obrazek

Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.

Wróć do „GRMA Code-off”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości