UnderGround pełna wersja [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Vahiman
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 maja 2009, 19:17
- Lokalizacja: Dolny śląśk
- Kontakt:
UnderGround pełna wersja [download]
Tytuł: UnderGround
RPGmaker: 2003
Stan produkcji: aktywny
OPIS:
Fabuła: Underground opowiada o świecie w którym wszelkie istoty mieszkają pod ziemią, także i ludzie. W tym świecie trwa walka pomiędzy kilkoma rasami m.in. ludźmi i orkami. Możemy się zaprzyjaźniać z innymi plemionami ras(jeśli jest to możliwe) lub z nimi walczyć. Można oglądać wiele różnych lokacji, jaskinie pełne szkieletów, lasy i bagna pośród których czają się orkowie, pustynie po których pałętają się ogry oraz podziemne wioski i miasta.
Skrypty: Gra posiada własny system walki, możecie go obejrzeć w Demie. Możemy także wpisać imię naszego bohatera.
Grafika: Wszystkie grafiki zostały narysowane przeze mnie, są on wzorowane na grafikach z bardzo starych gier.
Czas zakończenia pełnej wersji: wrzesień
Aby ściągnąć Demo należy:
-Kliknąć na link
-Wejść w folder tsukuru(hasło to vahiman)
-kliknąć na plik
http://www.chomikuj.pl/spinkomysia
Wersja full (1,4 mb)
http://chomikuj.pl/spinkomysia/tsukuru/UnderGround.zip
RPGmaker: 2003
Stan produkcji: aktywny
OPIS:
Fabuła: Underground opowiada o świecie w którym wszelkie istoty mieszkają pod ziemią, także i ludzie. W tym świecie trwa walka pomiędzy kilkoma rasami m.in. ludźmi i orkami. Możemy się zaprzyjaźniać z innymi plemionami ras(jeśli jest to możliwe) lub z nimi walczyć. Można oglądać wiele różnych lokacji, jaskinie pełne szkieletów, lasy i bagna pośród których czają się orkowie, pustynie po których pałętają się ogry oraz podziemne wioski i miasta.
Skrypty: Gra posiada własny system walki, możecie go obejrzeć w Demie. Możemy także wpisać imię naszego bohatera.
Grafika: Wszystkie grafiki zostały narysowane przeze mnie, są on wzorowane na grafikach z bardzo starych gier.
Czas zakończenia pełnej wersji: wrzesień
Aby ściągnąć Demo należy:
-Kliknąć na link
-Wejść w folder tsukuru(hasło to vahiman)
-kliknąć na plik
http://www.chomikuj.pl/spinkomysia
Wersja full (1,4 mb)
http://chomikuj.pl/spinkomysia/tsukuru/UnderGround.zip
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2009, 16:14 przez Vahiman, łącznie zmieniany 3 razy.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 18 maja 2009, 16:08
Re: UnderGround[Demo]
W sumie gra jest porządna, ale rażą różne błędy ortograficzne i interpunkcyjne. Poza tym mógłbyś zmniejszyć w niektórych lokacjach ilość potworów, ewentualnie zrobić tak, aby nie rzucali się na ciebie zaraz po zobaczeniu postaci.
Demu daję 7/10, 8/10 gdyby nie błędy.
PS: No i system walki za prosty.
Demu daję 7/10, 8/10 gdyby nie błędy.
PS: No i system walki za prosty.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: UnderGround[Demo]
Wygląda na to, ze masz parę pomysłów, ale grafa... W każdym razie niektórym może się spodobać (mam nadzieję) Muszę odszukać płytę z całym RM syfem i zainstalować RTP mam chęć w to zagrać, a może i mnie to zachęci by samemu coś zrobić.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Po kilkunastu minutach gry muszę powiedzieć, że bawiłem się całkiem nieźle. :D
Jednak jak przy Kosmosie, jest sporo błędów, głównie tekstowych, na szczęście dialogu dużo mniej, to i łatwiej to przełknąć. Dalej w sumie nadal mam podobne spostrzeżenia - nabiegające zewsząd potwory aż trochę rażą, ponadto przydałoby się szybkie info o zadawanych obrażeniach i coś poza ucieczką w arsenale umiejętności (no chyba, że rozwija się to dalej, np. wraz z poziomami :P). Garść poprawek tego typu i mielibyśmy naprawdę dobrego, prostego dungeon crawlera. Ale i tak jest nie jest źle, nawet chętnie pisałbym się na wyłapywanie niedoróbek, jeśli tylko podszedłbyś do tego poważnie.
Jednak jak przy Kosmosie, jest sporo błędów, głównie tekstowych, na szczęście dialogu dużo mniej, to i łatwiej to przełknąć. Dalej w sumie nadal mam podobne spostrzeżenia - nabiegające zewsząd potwory aż trochę rażą, ponadto przydałoby się szybkie info o zadawanych obrażeniach i coś poza ucieczką w arsenale umiejętności (no chyba, że rozwija się to dalej, np. wraz z poziomami :P). Garść poprawek tego typu i mielibyśmy naprawdę dobrego, prostego dungeon crawlera. Ale i tak jest nie jest źle, nawet chętnie pisałbym się na wyłapywanie niedoróbek, jeśli tylko podszedłbyś do tego poważnie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23
Re: UnderGround[Demo]
Wg mnie bardzo fajna gra ;D Wciąga, bardzo dobre wykonanie, podobało mi się wisywanie wlasnego imienia. Niby nic, a jak cieszy :> Jedyna rzecz, ktora mi sie nie podoba to bardzo prosty BS. Na przykład gdy wrog cie zaatakuje to tracisz zawsze 20hp. Szkoda tez ze zawsze ty lub wrog trafiasz, ze nie ma uniku. I gdy podczas walki hp spadnie do zera to dopiero jak walka sie skonczy giniesz. RÓB GRĘ
Fight fire with fire.
Fight gayness with... oł szit
Fight gayness with... oł szit
- Vahiman
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 maja 2009, 19:17
- Lokalizacja: Dolny śląśk
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Sorki za błędy w tekstach, pisałem je szybko i nie wszystko jest poprawne.
To ile stracisz HP zależy od wroga i od twojej obrony, CBS nie został całkowicie dopracowany mam w zanadrzu kilka ulepszeń, skorzystam także z twojego pomysłu że, można nie trafić we wroga. Niedługo wydam kolejne Demo, będzie posiadać nowe mapki, błędy zostaną naprawione a CBS ulepszony.edyna rzecz, ktora mi sie nie podoba to bardzo prosty BS. Na przykład gdy wrog cie zaatakuje to tracisz zawsze 20hp. Szkoda tez ze zawsze ty lub wrog trafiasz, ze nie ma uniku.
- Vahiman
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 maja 2009, 19:17
- Lokalizacja: Dolny śląśk
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Naprawiłem błędy w demie, zmieniłem lekko CBS i kilka drobnostek oraz dodałem 5 mapek i 1 misje.
Można już ściągać, jest tam gdzie była wcześniejsza wersja.
Można już ściągać, jest tam gdzie była wcześniejsza wersja.
-
- Posty: 63
- Rejestracja: 18 maja 2009, 16:08
Re: UnderGround[Demo]
Właśnie tak powinno wyglądać to demo już za pierwszym razem. Teraz oceniam je nawet na 8+/10. Potworów jest mniej (w przypadku zombie ma to znaczenie), są poprawione błędy ortograficzne i interpunkcyjne.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: UnderGround[Demo]
Hej, gierka nawet sympatyczna :) CBS co prawda sprowadza sie do tluczenia w atak i ewentualnie pilnowanie zycia, choc wydaje mi sie, ze pasuje do takiej gierki. Podrasowal bym go tylko od strony graficznej - chocby tak, zebysmy podskoczyli nie flashujac, gdy robimy unik, a damage flash moglby byc czerwony - troszke bardziej zauwazalny. Ale to tylko moje zdanie ;)
Tekst jest troszke ubogi wzgledem stylistyki na moje oko. Co do klimatu - wymienic tylko muzyke na chiptunesy (a z tym do X-Techa najlepiej) i bedzie juz full retro :)
EDIT: swoja droga az chyba poszukam 8-bit Questa </reklama>
Tekst jest troszke ubogi wzgledem stylistyki na moje oko. Co do klimatu - wymienic tylko muzyke na chiptunesy (a z tym do X-Techa najlepiej) i bedzie juz full retro :)
EDIT: swoja droga az chyba poszukam 8-bit Questa </reklama>
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Wytrzymałem jakieś 5 minut w nowej wersji gry, co z tego, że gdzieś tam truposzy jest mniej, skoro np. fajne podziemia stały się teraz niemożliwie zapchane przeciwnikami?
Uniki totalnie zepsuły system walki, nie dość, że pojawiają się z częstotliwością rzędu 60%, co niewarygodnie wręcz nudzi i kompletnie niepotrzebnie wydłuża starcia, to jeszcze mieszają odczytywanie wyników kolejnych rund (ilość zadawanych obrażeń dla odmiany nie jest wyświetlana).
Wróciłbym do gry w pierwotnej wersji, ale niestety tam denerwują bugi (np. próba ucieczki od Licza, uniemożliwiająca zupełnie kontynuowanie gry). Ogólnie fajnie, że błędy zniknęły, ale pod względem idei moim zdaniem gra zrobiła wyraźny krok w tył - mi np. nie grało się już przyjemnie.
Uniki totalnie zepsuły system walki, nie dość, że pojawiają się z częstotliwością rzędu 60%, co niewarygodnie wręcz nudzi i kompletnie niepotrzebnie wydłuża starcia, to jeszcze mieszają odczytywanie wyników kolejnych rund (ilość zadawanych obrażeń dla odmiany nie jest wyświetlana).
Wróciłbym do gry w pierwotnej wersji, ale niestety tam denerwują bugi (np. próba ucieczki od Licza, uniemożliwiająca zupełnie kontynuowanie gry). Ogólnie fajnie, że błędy zniknęły, ale pod względem idei moim zdaniem gra zrobiła wyraźny krok w tył - mi np. nie grało się już przyjemnie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 60
- Rejestracja: 11 maja 2007, 16:28
Re: UnderGround[Demo]
Popieram tezę Jazzwhisky'ego o unikach. Zdecydowanie są zbyt często. Poza tym gra się całkiem przyjemnie. Typowo oldschool'owy klimat, który przypomina mi czasy, kiedy siedziałem przy C64 :D
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: UnderGround[Demo]
krotko mowiac - trza to to jeszcze zbalansowac. do roboty! ;)
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Vahiman
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 maja 2009, 19:17
- Lokalizacja: Dolny śląśk
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Macie rację. CBS nawet mnie nudził, chcę dodać że oprócz usunięcia uników dodam komendy obrana i atak z zaskoczenia. Mam pytanie, czy dodać elementy strategi takie jak możliwość wybieranie między pokojem a wojną z plemionami orków i ogrów i bitwa na takim samym CBSie jak z innymi potworami jedynie mamy jeszcze kilku najemników.
- Pantera
- Posty: 322
- Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27
Re: UnderGround[Demo]
mam wrazenie, ze zaczynasz za bardzo kombinowac (ale to tylko moje wrazenie).
prosty CBSik byl w porzadku - tylko go trzeba zbalansowac. moze jedna opcja wiecej - ale czy ktokowliek z nas uzywa obrony? (chyba ze bedzie miala jakis inny efekt, typu zadanie czesci obrazen przeciwnikowi, jezeli nas trafi).
takie rzeczy jak pokoj z ktoras z ras itp. to bardziej fabularne rozwiazania i jak najbardziej mozna by je dolozyc na moje oko - tylko pamietaj, zeby nie przekombinowac.
takie moje zdanie.
prosty CBSik byl w porzadku - tylko go trzeba zbalansowac. moze jedna opcja wiecej - ale czy ktokowliek z nas uzywa obrony? (chyba ze bedzie miala jakis inny efekt, typu zadanie czesci obrazen przeciwnikowi, jezeli nas trafi).
takie rzeczy jak pokoj z ktoras z ras itp. to bardziej fabularne rozwiazania i jak najbardziej mozna by je dolozyc na moje oko - tylko pamietaj, zeby nie przekombinowac.
takie moje zdanie.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!
transparent avatar thx to Kalashnikov
transparent avatar thx to Kalashnikov
- Vahiman
- Posty: 105
- Rejestracja: 17 maja 2009, 19:17
- Lokalizacja: Dolny śląśk
- Kontakt:
Re: UnderGround[Demo]
Chodzi oto że obrażenia wroga zmniejszają się gdy nas zaatakuje.ale czy ktokowliek z nas uzywa obrony? (chyba ze bedzie miala jakis inny efekt, typu zadanie czesci obrazen przeciwnikowi, jezeli nas trafi).
Ale to raczej się nie przyda, zastąpię czymś tylko na razie nie mam pomysłu czym.