Tale of Exile Akt II
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Tale of Exile Akt II
To mnie przebiłeś, bo ja nabiłem tylko 12h :(
Raz przez to do pracy nie poszedłem xD
Raz przez to do pracy nie poszedłem xD
-
- Posty: 196
- Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Re: Tale of Exile Akt II
Po długiej przerwie... przychodzę z garścią informacji i parą screenów.
Gra fabularnie mocno ruszyła naprzód. Epizod 1 został niemal ukończony (szlify). Borykam się nadal z problemami w oskryptowaniu. Mam już rozwiązania jednak bardzo pracochłonne. Gdy się z nimi uporam oddam grę do testów.
Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB. Dostępne są wszystkie lokacje z aktu 1 oraz nowe.
Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.
Chipset lokacji górzystej powstał z zasobów które dostarczył mi Kvachu.
Screeny:
Tyle na dziś.
Pozdrawiam.
Gra fabularnie mocno ruszyła naprzód. Epizod 1 został niemal ukończony (szlify). Borykam się nadal z problemami w oskryptowaniu. Mam już rozwiązania jednak bardzo pracochłonne. Gdy się z nimi uporam oddam grę do testów.
Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB. Dostępne są wszystkie lokacje z aktu 1 oraz nowe.
Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.
Chipset lokacji górzystej powstał z zasobów które dostarczył mi Kvachu.
Screeny:
Tyle na dziś.
Pozdrawiam.
- Sarge
- Posty: 92
- Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
- Kontakt:
Re: Tale of Exile Akt II
Osobiście mam takie zdanie, że jeśli objętość gry nie jest niepotrzebnie "napompowana", to całość może zajmować choćby i 200 MB . Akurat w przypadku kolejnego Tale of Exile chętnie ściągnę nawet duży objętościowo plik . Domyślam się jednak, że chcesz by gra trafiła do jak największej ilości osób, a jednak niektórzy mogą się zniechęcić nawet przy takiej ilości MB jaką prezentuje teraz Twój projekt .LasTTurN pisze: Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB.
No i dobrze . Byle ta cisza nie "przygrywała" nam zbyt często, bo to też może wypaść trochę na minus. Wierzę jednak, że wszystko dobrze wyważyłeś.LasTTurN pisze: Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.
Screeny znowu potwierdzają, że będziemy mieli do czynienia z pięknym tytułem. Bardzo mi się podoba jak wykorzystujesz te chipsety.
- Enyafan
- Posty: 122
- Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21
Re: Tale of Exile Akt II
I nawet Borys Szyc zgodził się wystąpić w projekcie... (patrz: screen po lewej) :P
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Tale of Exile Akt II
A mi on przypomina blond Hitlera.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Tale of Exile Akt II
Dopiero teraz zauważyłem czubki drzew wyłaniające się z mgły w przepaści pod mostem. Cudo.
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Re: Tale of Exile Akt II
Mi też się to podoba. Jak to ripowałem to pierwsze co to te drzewa we mgle zwróciły moja uwagę.
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Tale of Exile Akt II
A mi się podoba zdroworozsądkowe podejście Fauksa i brak literówek w dialogach. ;D
W tym przypadku większe rozmiary gry oznaczają chyba większą różnorodność lokacji?
W tym przypadku większe rozmiary gry oznaczają chyba większą różnorodność lokacji?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 388
- Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30
Re: Tale of Exile Akt II
mapki leśne z 1 aktu były przeciętne. teraz las i góry z panoram i chipów wyglądają jak panoramiczne ale już nie ma tych efekciarkich cieni i świateł. zawsze kochałem grafę z GSII(Genso Suikoden II przyp. red.) :*
ewribadi dałn!
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17
Re: Tale of Exile Akt II
A mnie ciekawi czy to łowienie będzie w grze? ;)
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Tale of Exile Akt II
Kolejne świetne screeny. Potwierdza mnie to w przekonaniu ,że pod względem mappingowym i graficznym to najlepsza seria gier spod rm2k3 w Polsce.
- Kalashnikov
- Posty: 1381
- Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
- Lokalizacja: Edynburg / Opole
Re: Tale of Exile Akt II
Dla mnie to równoznaczne z najlepszą grafą spod RM w ogóle. Ale ciii bo się zacznie :)
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: Tale of Exile Akt II
A dla mnie akurat najlepsza pod wszystkimi innymi względami, uzupełniamy się. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Tale of Exile Akt II
Czy w ogóle RM ? Mam swoje teorie na ten temat również ^^ czy pod innymi wzglęgami jak klimat, muzyka, grywalność ? To już każdy może osądzić sam po sobie. Nie zmienia to faktu ,że jak wspominałem mapki fenomenalne.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Tale of Exile Akt II
Mam nadzieję, że akt drugi będzie dłuższy od pierwszego, bo pierwszy był jak dla mnie za krótki (zgadza się, wreszcie przeszedłem jakąś makerówkę do końca inną niż któryś z Green Levithanów, ale to dlatego, że historia mnie wciągnęła). Postaraj się jak najbardziej przedłużyć rozgrywkę w tej części (oczywiście nie sztucznie, bo straci ten wspaniały klimat!) Jeśli jest możliwość, to chciałbym zostać testerem.