Tale of Exile Akt II

Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 01 sie 2009, 16:54

To mnie przebiłeś, bo ja nabiłem tylko 12h :(
Raz przez to do pracy nie poszedłem xD
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: LasTTurN » 06 sie 2009, 15:30

Po długiej przerwie... przychodzę z garścią informacji i parą screenów.

Gra fabularnie mocno ruszyła naprzód. Epizod 1 został niemal ukończony (szlify). Borykam się nadal z problemami w oskryptowaniu. Mam już rozwiązania jednak bardzo pracochłonne. Gdy się z nimi uporam oddam grę do testów.
Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB. Dostępne są wszystkie lokacje z aktu 1 oraz nowe.
Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.

Chipset lokacji górzystej powstał z zasobów które dostarczył mi Kvachu.

Screeny:
Obrazek Obrazek

Tyle na dziś.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Sarge
Posty: 92
Rejestracja: 29 wrz 2007, 19:23
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Sarge » 11 sie 2009, 09:25

LasTTurN pisze:Grafika jest teraz mieszanką panoram, chipsetów i objektów. Poprzednia czysto panoramiczna grafika mimo iż dawała większe możliwości za bardzo zwiększała objętość gry któa aktualnie waha się w granicach 41 MB.

Osobiście mam takie zdanie, że jeśli objętość gry nie jest niepotrzebnie "napompowana", to całość może zajmować choćby i 200 MB :wink: . Akurat w przypadku kolejnego Tale of Exile chętnie ściągnę nawet duży objętościowo plik :-P . Domyślam się jednak, że chcesz by gra trafiła do jak największej ilości osób, a jednak niektórzy mogą się zniechęcić nawet przy takiej ilości MB jaką prezentuje teraz Twój projekt :-) .

LasTTurN pisze:Za namową i z pomocą Merta zmieniłem też podejście do muzyki i dźwięków. Cisza przerywana dźwiękami czasem działa lepiej jak najlepsza melodia.

No i dobrze :-) . Byle ta cisza nie "przygrywała" nam zbyt często, bo to też może wypaść trochę na minus. Wierzę jednak, że wszystko dobrze wyważyłeś.


Screeny znowu potwierdzają, że będziemy mieli do czynienia z pięknym tytułem. Bardzo mi się podoba jak wykorzystujesz te chipsety.
Awatar użytkownika
Enyafan
Posty: 122
Rejestracja: 20 cze 2009, 14:21

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Enyafan » 11 sie 2009, 09:54

I nawet Borys Szyc zgodził się wystąpić w projekcie... (patrz: screen po lewej) :P
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: kvachu » 11 sie 2009, 12:32

A mi on przypomina blond Hitlera.
Obrazek
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 11 sie 2009, 16:29

Dopiero teraz zauważyłem czubki drzew wyłaniające się z mgły w przepaści pod mostem. Cudo.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 753
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: kvachu » 11 sie 2009, 16:41

Mi też się to podoba. Jak to ripowałem to pierwsze co to te drzewa we mgle zwróciły moja uwagę.
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 11 sie 2009, 17:02

A mi się podoba zdroworozsądkowe podejście Fauksa i brak literówek w dialogach. ;D

W tym przypadku większe rozmiary gry oznaczają chyba większą różnorodność lokacji?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: FEI » 12 sie 2009, 09:37

mapki leśne z 1 aktu były przeciętne. teraz las i góry z panoram i chipów wyglądają jak panoramiczne ale już nie ma tych efekciarkich cieni i świateł. zawsze kochałem grafę z GSII(Genso Suikoden II przyp. red.) :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
NIZIOŁ
Posty: 122
Rejestracja: 07 wrz 2008, 14:17

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: NIZIOŁ » 13 sie 2009, 09:53

A mnie ciekawi czy to łowienie będzie w grze? ;)
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Fear » 13 sie 2009, 15:14

Kolejne świetne screeny. Potwierdza mnie to w przekonaniu ,że pod względem mappingowym i graficznym to najlepsza seria gier spod rm2k3 w Polsce.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 13 sie 2009, 19:46

Dla mnie to równoznaczne z najlepszą grafą spod RM w ogóle. Ale ciii bo się zacznie :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 13 sie 2009, 19:51

A dla mnie akurat najlepsza pod wszystkimi innymi względami, uzupełniamy się. ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Fear » 13 sie 2009, 22:11

Czy w ogóle RM ? Mam swoje teorie na ten temat również ^^ czy pod innymi wzglęgami jak klimat, muzyka, grywalność ? To już każdy może osądzić sam po sobie. Nie zmienia to faktu ,że jak wspominałem mapki fenomenalne.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1940
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Rave » 08 wrz 2009, 17:21

Mam nadzieję, że akt drugi będzie dłuższy od pierwszego, bo pierwszy był jak dla mnie za krótki (zgadza się, wreszcie przeszedłem jakąś makerówkę do końca inną niż któryś z Green Levithanów, ale to dlatego, że historia mnie wciągnęła). Postaraj się jak najbardziej przedłużyć rozgrywkę w tej części (oczywiście nie sztucznie, bo straci ten wspaniały klimat!) Jeśli jest możliwość, to chciałbym zostać testerem.

Wróć do „Tale of Exile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość