[Demo]The Inscriptions

Najlepsze Pełne Wersje, Dema i Zapowiedzi roku 2009.
Awatar użytkownika
DragonWings
Posty: 34
Rejestracja: 18 mar 2007, 14:53

[Demo]The Inscriptions

Postautor: DragonWings » 25 gru 2009, 22:42

Obrazek

Projekt w programie: RPG Maker XP
Przewidywana data dema: Grudzień 2009
Przewidywana data wersji pełnej: kiedy skończę
Typ gry: RPG
Typ systemu walki: ABS
Grafiki: niestandardowa
Muzyka: niestandardowa

Link do kanału na YT (oficjalnego): klik!
Link do pełnej wersji: -
Link do trailera YT: klik!


Świat gry: Noria
Duże miasta: Laanyia, zwana też Stolicą



Główny bohater:

Obrazek
Imię: Alyon
Wiek: 20-parę lat (wiek dokładnie nieznany, ze względu na wiejskie pochodzenie)
Zawód: najemnik
Biegłość w broni: miecz jednoręczny + tarcza
Dodatkowe informacje: możliwość nauki innych stylów walki oraz zaklęć magicznych



Fabuła:

Na świecie, zwanym przez mieszkańców Norią, nie brakuje różnej maści stworów i plugawych istot, które stanowią zagrożenie dla istot ludzkich.
Wtedy to też, po stosunkowo szybkim rozwoju większości ras, powstawać zaczęły skupiska wojowników i rycerzy, którzy za opłatą (różna w zależności od zadania) podejmowali się czynów często nieosiągalnych dla szlachty i mieszczaństwa.
Niedługo potem zaczęły powstawać organizacje i grupy, szkolące młode dzieci na bezlitosnych
najemników...

Alyon, bo to on jest głównym bohaterem tej historii, to dwudziestoparoletni chłopak, szkolący się jak inni jego rówieśnicy w Gildii, na prawdziwego najemnika. Jednak on sam wyróżnia się od niektórych swoich towarzyszy wielkim talentem we władaniu mieczem.
Chłopak, zabrany jako dziecko od swojej familii, zaczął przejawiać obsesję na punkcie swoich korzeni.

Teraz, najemnik natknął się na stare zapiski swojego rodu, jednak nadal poszukuje sposobu, aby je odczytać...


Tymczasem na pewnym gospodarstwie dochodzi do tajemniczego zjawiska...
Parę godzin później, Alyona budzi krzyk szlachcica, dobiegający zza okna. Otwiera je, by zobaczyć co się dzieje. Przed hotelem (w którym pokój wynajmuje) drze się człowiek.


Parę godzin później, w zgoła innym miejscu - a mianowicie w okolicach tajemniczej świątyni, która została niedawno odkryta. Plotki głoszą, że badacze natknęli się na jakieś inskrypcje, jednak nie potrafią ich obecnie odczytać. Rozpoczyna się eksploatacja budowli...


/Zamek, komnata królewska/

Król rozkazuje zwołać tajną radę, w związku z inskrypcjami. Nakazuje przybyć do jego komnaty 9 osobom, w których znajdują się najlepsi i najsławniejsi w Norii. Zjawiają się też trzej zamaskowani ludzie Gildii.
W ostatniej chwili, po rozmowie ze swoim przyjacielem, Kól rozkazuje przywołać także Alyona...



Screeny:

Świątynia
W środku Świątyni
Sklep z orężem
Ekran tytułowy (animowany)
Obrzeża miasta
Sklep Alchemika
Farma
Dolina w górach (fragment)
Ważna Polana



Muzyka:

- biciki Merta
- z mniej popularnych gier (wyjątek Mass Effect, jeden kawałek)
- utwory panów Selcuk Bor (MaestroRage) i paradoxphenomena
- czasem GameBoy XD





Cechy produkcji:

- nawiązania do gier DN/LoA (parę map z tych gier, lub mapy zrobione na ich wzór
)
- całkowicie odświeżony interfejs
- własna grafika i system HUD (grafika wzięta z neta, jednak zrecolorowana i BARDZO edytowana - nie mogę znaleźć oryginału, ale byście nie poznali, przy HUdzie pomógł Rezydent, Dan i DC)
- własne animacje ataków (niektóre zrobione od podstaw)
- edytowane grafiki Inqisitora i paru innych grafików
- własne chary oparte na WT (dziękuje Danowi i SzalonemuIvanowi szczególnie za pomoc)
- animowany titlescreen
- dynamiczny ABS [RTH], edytowany przeze mnie
- system ulepszania przedmiotów
- system alchemii
- zaawansowane ukazywanie emocji
- mapa i kompas razem z dynamicznym pokazywaniem postaci na mapie (nie działa bez kompasu)
- zaawansowany system wiadomości tekstowych
- możliwość wyboru pełnego ekranu
- oryginalna, zrobiona przez koleżankę grafika Alyona
- dziennik zadań



Obrazek


DEMO


Zmiany w stosunku do wcześniejszego dema:

- poprawiony błąd z pominięciem intra [nie pokazuje się już książka, mimo przeskoku sekwencji startowej]
- wszystkie podmenu mają teraz spolszczone statystyki [nie ma STR - jest siła, itp.] oraz jednakowy styl [wcześniej było różnie]
- zmieniony wygląd opcji Wyjście w menu gry
- zmieniony wygląd napisów w ekranie tytułowym
- dodane nowe utwory muzyczne
- demo jest dłuższe, odkrywa więcej szczegółów odnośnie fabuły
- poprawione dialogi
- poprawione mapy
- zmieniony HUD (możliwość chowania i przywracania Q i W)
- zmieniony windowskin
- zmieniony obraz samouczka w jaskini
- dodani nowi NPC na starych mapach + rozszerzone/zmienione dialogi u starych NPC

Jeżeli chodzi o rozpowszechnianie i inne pierdoły, to wszystko macie napisane w licencji, która znajduje się w instalatorze gry.


Do prawidłowego działania wymaga dwóch czcionek, które znajdują się w katalogu z grą, o nazwie AmericanText i Calibri. Muszą one być w Waszym folderze z czcionkami, bo inaczej nie zostaną wyświetlone niektóre napisy.


Gra przedstawia początek gry, całe intro. Z folderu gry skasowałem wszystkie inne mapy (a było ich grubo ponad 100) i grafiki, które się nie przydały do dema.

Proszę nie narzekać na dźwięk, nie jest on jeszcze tym, czym chciałbym się Wam pochwalić, ale pracuję nad większą różnorodnością ścieżki dźwiękowej.


Skrót do gry znajduje się na pulpicie (po instalacji), ale wcześniej musicie udać się do Program Files\DWSoftware, by zainstalować te 2 czcionki.




Waga pliku: 60mb

**uwaga - w tej wersji (zuploadowanej na serwer) nie działają 2 przedmioty - jabłko i dynia - zostało to już poprawione, i są to jedyne bugi które mogą wpłynąć na rozgrywkę - demo przeszli Tomash i Thieffer do końca, więc grę da się ukończyć XD Te dwa przedmioty zostały już poprawione, ale nie będę specjalnie dla nich wrzucał cztery razy grę - gomen ^^**

Wróć do „GF 2009”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość