Tale of Exile Akt II

Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 24 gru 2009, 04:48

A ja z chęcią sprawdzę to demko i czekam na full wersję. :-P
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 24 gru 2009, 11:35

Trochę nieprzyjemny bug, wybrałem powrót do miasta "na pieszo", niestety w przypadku śmierci w jakiejkolwiek z walk po drodze nie dostaję ekranu końcowego, a potyczka mimo zgonu chce toczyć się dalej.
Przy okazji przypomniało mi to o tym denerwującym elemencie z ToE1, czy naprawdę większość walk musi zaczynać się od totalnego okrążenia przez wrogów, czasami nie ma praktycznie możliwości ruchu! =]

W ogóle mi się to nie podoba, do wyboru mam automatyczne przeniesienie albo przejście pomiędzy grupami niezwykle silnych wrogów - imo kompletnie niewyważone potyczki to nadal nasłabsza, odstająca od reszty, strona gry. Anyway, gdy przejdę całość powinienem napisać coś więcej.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Secretman » 24 gru 2009, 14:05

Ściągnąłem, pograłem. Szkoda, że w dialogach występują błędy ortograficzne - np. kompiel :lol: - niektóre dialogi są fajne i psuje to klimat gry. Poza tym od nowa trzeba zbierać ekwipunek, mapy, robić zadania poboczne. Jeżeli nie brać tego pod uwagę, to ToE wypadło nieźle - warto było czekać. Przy okazji życzę powodzenia tłumaczowi, gdy dojdzie do rozmowy na łódce.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Fear » 24 gru 2009, 14:47

Ściągnąłem, pograłem i mogę powiedzieć ,że jestem pełen podziwu. Błędy które wymienił Jazz są jednak znaczne... Kilka drobnych bugów jak np. przenikanie przed kota w drugim mieście.

Mam pytanie... Jak przełączyć postać na Minosa podczas potyczki ? Można nim walczyć tylko po śmierci Adama, czy jest jakiś przycisk czy cuś ?
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: FEI » 24 gru 2009, 20:55

przeszedłem tą wersję tylko raz i wyłapałem stodzieścia bugów więc się cieszcie:*

last dał ciała że tak obciął to demo. powinien być cały 1 epizod. ale były następne bugi w tym systemowy i wymiękł.

ok porada praktyczna... kupcie sobie amulet siły i gemmy żółte i wsadzajcie w sloty minosowi, koleś wymiata. a najemnik czary niebieskie 2- 3 slot masakra. tyle... w 1 turze zabijam wszystko, nie wiem o co się sracie.
kasę robi się na handlu gemmami najlepiej ew na minerałach.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Jazzwhisky » 24 gru 2009, 21:26

FEI pisze:ok porada praktyczna... kupcie sobie amulet siły i gemmy żółte i wsadzajcie w sloty minosowi, koleś wymiata. a najemnik czary niebieskie 2- 3 slot masakra. tyle... w 1 turze zabijam wszystko, nie wiem o co się sracie.


To pokazuje beznadzieję z jaką musi sobie radzić Last słuchając twoich rad. Po pierwsze - na początku gry nie ma ani Minosa ani żadnych kamieni; po drugie - nie każdy zna grę od podszewki, jeśli jest ona pisana pod testera, to faktycznie efekty muszą być opłakane; wreszcie po trzecie - jeśli faktycznie jest jak piszesz i istnieje tak ogromny rozrzut w zależności od tego w co się wpakuje jakie bonusy, to moja ocena jest znacznie ostrzejsza, mam wrażenie jakbyś nigdy w życiu nie grał w żadnego tactica - a może to po prostu syndrom czegoś znacznie gorszego?

@Fear - najedź na niego kursorem i kliknij! :P
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Fear » 24 gru 2009, 21:46

Jazzwhisky pisze:@Fear - najedź na niego kursorem i kliknij! :P

Nie działa... Tylko mi ?

Wyciągnąłem info od kowala, skierowałem się w stronę lasu, stoczyłem tam kilka walk... nagle zauważyłem ,że moje postacie z lvl 9 i Eq na lvl.4-5, 20 potów każdego rodzaju, mają podstawowe wyposażenie i lvl.3, 4... Co jest ? Pytam się :P

Trochę mnie denerwuje system walki które (już nawet lagów nie liczę) szwankuję... To mi znika ta żółta kratka (kursor podczas walki)...

Cholera głupio strasznie, bo gra się naprawdę fajnie. Ciekawiej niż w Akcie I moim zdaniem ale z tymi bugami nie mogę grać dalej, bo co raz to muszę ładować save...

Jeśli macie podobne błędy to napiszcie, będę wiedział czy tylko u mnie tak sytuacja wygląda...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: LasTTurN » 25 gru 2009, 16:21

Witam.

Secretman, staty przechodzą z aktu1 gdy zaczynasz grę z ostatniego zapisu poprzedniej części :). Literówki i orty ... co znajdę poprawię.

Jazz Faktycznie, trzeba zmienić poziom trudności na samym początku... zapomniałem o tym. Zawsze z biegu przechodziłem do miasta automatycznie. a Fei widocznie to przeoczył lub uciekał.
Co do podbijania, ładowania w EQ i ulepszania to chyba jest ok. Fei miał po prostu wszystko nieźle wyżyłowane, stąd tak wymiatał.

Fear staram się zlokalizować ten bug o którym pisałeś "pytam się" :), możesz mi na PW szczegółowo opisać moment w którym się pojawił? Nie mogę dojść przyczyny. Co do bugów w samym cbs ... nie trafiało się nic podobnego... może prześlesz mi sejwy, jeżeli to nie problem... muszę to prześledzić. No i cieszę się, że fabuła Cię wciągnęła.

Czuję, że na handlu za łatwo się dorabia. Przebitki są za chyba za duże. Co sądzicie?(chodzi o kupowanie u "wędrownego kupca" masowo minerałów lub gemmy i sprzedaż w punkcie skupu)

Demo postaram się do jutra poprawić.



EDIT:

Ostatnia wersja dema ToE2. AKtualizowane : 06.01.10
Wciąż zalecam grę z ostatniego zapisu ToE1. Zapis ten kopiujemy do tego dema i wczytujemy go. Grę zaczynamy naszą starą postacią ze wszystkimi przedmiotami, statystykami imieniem, itp.

PONIŻEJ LINK:
http://tsukuru.cyberdusk.pl/tsukuru/2k3 ... leakt2.rar (zaktualizowany, 36MB)
Klasyczna fontanna z motywem pegaza. Fontanna pegasus.
Malarstwo, rzeźba, fotografika. www.ag-studio.pl

Prezentacja fontanny pegasus: https://docs.google.com/presentation/d/ ... 88aabf8_00
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Fear » 25 gru 2009, 16:27

Ah.....te 43Mb ściągane po raz kolejny ;p no ale ściągnę i dokończę te demo przy najbliższej okazji :D

Sorka Last, bo chciałem Ci wysłać save'a z bugiem ale przez okres świąt czasu wolnego jest niewiele...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: FEI » 31 gru 2009, 18:11

demo nie jest takie krótkie, na spokojnie przechodząc bez zbędnego bawienia się zajmuje ok 2h. jest miło i seksownie, jeszcze więcej opcji dialogowych itp. kto się zanurzył głębiej wie ile potrafią nawijać przypadkowi przechodnie, szczególnie w kaspis albo w kryjówce rebeliantów.

bugi są ale jak znamy lasta będą poprawione. przeszedłem raz cały epizod 1 i masę bugów wyłapałem, jeden z nich był tak duży, że last postanowił obciąć demo. to demo przeszedłem na szybko raz wyłapałem kilka bugów. po ich poprawieniu już nie grałem.

grywalność stwierdzona. jednak skrócenie dema mu nie posłużyło.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Kalashnikov » 06 sty 2010, 04:09

To ja tylko powiem, że Last wrzucił nową wersję dema (kilka postów wyżej), ale zapomniał podbić temat.

I pytanie ode mnie: wie ktoś, co może powodować taki oto brzydki problem graficzny?

Obrazek

Cała reszta wygląda normalnie (jeszcze ognisko w intrze, ale widząc je wtedy, myślałem, że to po prostu tak ma wyglądać).
Screen, który widzicie, to tutorial do walki. Nadal można było wszystko przeczytać i mi jakoś to specjalnie nie przeszkadzało, ale pytam na przyszłość, żeby Last mógł to wyeliminować, co by inni się nie czepiali.

Piękne intro =)
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: FEI » 06 sty 2010, 13:59

mogłeś zapodać jeszcze większego screena, bo nie widać o co chodzi. z ogniskiem o co chodzi?
po tych ceregielach wiem jedno. więcej nie testuję :*
a intro klimat ma, ale dla mnie za monotonne i te hasła z dupy wzięte.
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1942
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Rave » 14 sty 2010, 00:30

Wydaje mi się, że to chodzi o system i czcionkę. Prawdopodobnie to wina sterów do grafy, do makera najlepsza jest nVidia, czytałem że na Radkach się takie fajfusy zdarzają. No, ale jak masz GeForce, to nie wiem. Co do gry zaś to czekam na wersję pełną w którą z pewnością zagram. Wciąż uważam, że akt nr 1 był o wiele za krótki, zobaczymy jak tutaj będzie.
mantis
Posty: 3
Rejestracja: 12 lip 2009, 21:32

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: mantis » 31 sty 2010, 19:31

Secretman pisze: Przy okazji życzę powodzenia tłumaczowi, gdy dojdzie do rozmowy na łódce.


Dziękuję! Dam radę na pewno!
Awatar użytkownika
Uchicha666
Posty: 11
Rejestracja: 09 kwie 2009, 16:35
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Re: Tale of Exile Akt II

Postautor: Uchicha666 » 15 lut 2010, 18:03

A ja napiszę tylko tyle że ukączyłem to demo i uważam że jest super życzę powodzenia autorowi w dalszym tworzeniu gry i czekam na pełną wersję.
I pamiętaj nie zapominaj.Wiem jestem sensem twojego istnienia.
と覚えて、忘れないでください . 私はあなたの存在の意味を知っている.クラウド
(Cloud) FF Advent Children

Wróć do „Tale of Exile”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości