Część je widziało, a część nie,
ale jeszcze nikt nie wie z czym się to je!
https://youtu.be/AyVzKvqjzOE
Ogólne info: Moim aktualnym, a zarazem największym projektem jest „Ziemia: Opętanie”. Gra nie jest robiona na szybko, więc nie będzie fuszerką i nie spodziewajcie się jej zbyt szybko. Tworze ją już chyba 2 lata (dokładnie nie pamiętam). W trakcie tego czasu, przeszła ona wielką przebudowę od podstaw (fabularnie, mapowo i w ogóle wszystko) i planuję ukończyć ją przed końcem świata, a nawet przed 2011! Przez długi czas obijałem się, lecz wziąłem się do roboty i projekt systematycznie posuwa się na przód i tak zostanie, aż do ukończenia. Grę robię głównie dla siebie, ale to że ktoś w niego zagra jest jeszcze lepsze, a jak się komuś spodoba to już ogóle. Gra z pewnością będzie rozbudowana fabularnie, lokacyjnie, questowo itp. Będzie dużo miejsc i zadań nie związanych z fabułą. Mam nadzieje, że okażą się one ciekawe dla graczy. Wystąpią zwroty akcji i postać stopniowo będzie odkrywać, jak powstrzymać trwającą ok. 2000 lat wojnę.
Grafika i muzyka: Grafika w grze to połączenie wielu zasobów z różnych stron internetowych, własnoręcznie stworzonych grafik i RTP. Będą lokacje z otwartymi przestrzeniami i ciasne pomieszczenia, góry i lasy, podziemia, lochy, starożytne świątynie, podniebne świątynie itd. Podobnie jest z muzyką (znaczy się, muzyki sam nie robię) wszystko z Internetu i RTP. Wiem, że na demie jest bardzo dużo muzy z Chrono Trigera, ale demo to tylko początek i zapewniam, że dalej jest go mniej.
Walka i postacie: Postacie na walce widziane są z góry i stoją na dole ekranu, a przeciwnicy znajdują się w górnej części ekranu. Potwory będą na średnim poziomie trudności, lecz bossowie to już inna historia. Duża część bossów w grze będzie wymagała od nas wysiłku, gdyż będą trudni. Nasza rozgrywka nie będzie się ograniczała do grania jedynie „ulubioną czwórką”, lecz trzeba będzie grać całą ósemką. W innym wypadku nie pokona się stojących na drodze bossów.
Fabuła: Bez wątpienia będzie wielowątkowa, nawet już jest, ale nie na demie. A no tak demo przyznaje jest liniowe, ale tak ma być. Inaczej nie dało się tego zrobić. Gra z wierzchu może wydawać się kolejną podróżą do przeszłości, w celu ratowania świata. Z pewnością tak jest, ale to tylko główna linia fabularna. Jest rok 3003r, na ziemi trwa wojna pomiędzy rasą ludzką a świniakami, która rozpoczęła się w roku 1003, a więc trwa już 2000 lat. Ziemia jest wyniszczona ciągłymi walkami, stała się wielkim polem bitwy! Wciąż przybywają na tę planetę nowe odziały, a w jednym z nich znajduje się Kitabake - żołnierz, który niedawno ukończył szkolenie. Podczas lotu statkiem kosmicznym Kitabake, jako jedyny budzi się ze snu i nawiedzają go trzy duchy. Każdy z nich reprezentuje jedną z kolejnych ras: ludzką, świńską i koboldzią, to one najwięcej wycierpiały w czasie wojny.
Duchy oznajmiają bohaterowi, iż tylko on może odmienić los Ziemi. Odział ląduje na zniszczonej Ziemi, po pewnym rozwoju wypadków, Kitabake odnajduje miejsce o wysokiej energii duchowej, o którym mówiły duchy i cofa się do roku 1003, gdzie kończy się demo i rozpoczyna prawdziwa przygoda!
Myślę, że tyle na razie wystarczy. Zachęcam do grania.
Dlaczego świniaki? Bo są sexy! Myślę, że "Tomba" miała troszkę wpływu na mój umysł. W mojej grze śwniaki nie są zabawne i komiczne. To bardzo poważna i silna rasa.
link do dema (dostępne także IDE - In development edition):
http://rpgkita.blogspot.com/2010/01/download.html
Można wystąpić w grze, jeśli się chce. Więcej o tym na blogu:
http://rpgkita.blogspot.com
Zdjęcia z dema :
-Mikisi -miły kobold, troszkę zagubiony, jeśli chodzi o to z kim trzyma. Pomoże "drużynie" i nie ?_?
-Burgund -dzieli się z nami informacjami na temat magii, wszystko nam wyjaśnia od podstaw na jej temat. Wraz z "drużyną" pomagają sobie.
-Diablos -dostał angaż w mojej grze za darmo (prywata), jest członkiem "drużyny". Odznacza się zwinnością, szybkością i inteligencją. Zawsze wie jak wydostać drużynę, jeśli trzeba uciekać z opresji.
-Arion -już jest i dobrze jest. Najemnik hołdujący mamonie.