Perfect World [2k3]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Super Vegeta »

Problem ze strzelaniem pojawił się i u mnie, pomogło reekwipowanie broni. Obecnie utknąłem po walce w metrze w Dubaju. Pisałem już do Amadika w sprawie tych błędów, mam nadzieję, że w najbliższym czasie pojawi się na forum i coś w tej sprawie zadziała.

A w pokoju z dwoma komputerami to nie bug, obydwa robią dokładnie to samo.

Edit-dół: Widocznie myślałem o innym pokoju. :)
Ostatnio zmieniony 07 sty 2010, 20:45 przez Super Vegeta, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Walka w metrze na szybko zmieniona, aby nie było potrzeby modyfikacji zdarzeń globalnych.
Teraz przeciwnik nie używa pistoletu.
Super Vegeta pisze: A w pokoju z dwoma komputerami to nie bug, obydwa robią dokładnie to samo.
Nie, nie do końca.
Mają ten sam kod, ale jeden z nich obsługuje zabezpieczenia i dostęp do magazynu, a drugi umożliwia podgląd z kamer ( opcja na dłuższą metę bezużyteczna i zostanie usunięta ).

Reszty drobnych błędów nie poprawię. Po prostu w chwili obecnej musiałbym to robić w dwóch projektach na raz. W każdym razie w ep2 wszelkie uwagi zostaną wzięte pod uwagę.

Inna sprawa, że mi się ta gra nie podoba, fajnie macie.
Ostatnio zmieniony 07 sty 2010, 01:38 przez Amadik, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Michu

GF2022 - Dema (msc 2); GF2020 - Peł. Wer. (msc 3); GF2019 - Dema (msc 1); GF2010 - Dema (msc 1); GF2008 - Peł. Wer. (msc 3) Zapowiedzi (msc 2); GF2007 - Peł. Wer. (msc 1) Dema (msc 1) Zapowiedzi (msc 3); KC II (msc 1); TASC 6 (msc 3); TACO #1 (zwyc)
Posty: 1150
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Michu »

Amadik - malo komu podoba sie jego wlasna gra =]

Dzisiaj jak wstane to sciagam poprawiona wersje i w koncu pogram dluzej niz pol godziny.
Obrazek
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Jeszcze jedna sprawa póki mam czas o tym napisać:
Czekam na ewentualne propozycje dotyczące zastąpienia ABS'a czymś innym.
Myślałem o zwykłym, turowym rozstrzyganiu bitwy, ale... według mnie temu systemowi brakuje dynamiki, nie pozwala też na zastosowanie elementów umiejętności podczas walki z bossami ( kto ukończył Dubaj, ten będzie wiedział o co chodzi ), no i na koniec ostatnia kwestia - panele, oraz beczki, walka 'turowa' tylko przedłużyłaby to co teraz odbywa się za pomocą wciśnięcia jednego klawisza.
ABS nie daje mi spokoju, na początku został dodany tylko po to, żebym mógł sprawdzić jaki jest jego efekt. Była dynamika, mało taktyki, zwykła zręcznościówka, tak zostało.
Sporo osób jest po prostu zirytowanych tym sposobem rozstrzygania walk i świetnie to rozumiem.
Niestety, nie mam pomysłu na przebudowę gry pod tym kątem.

Btw, W chwili obecnej nie zawsze mam czas zajrzeć na forum, a w związku z tym nie mogę szybko odpowiedzieć na PM. Najłatwiej mnie dorwać na gtalk ( amadik(at)gmail.com ).
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: FEI »

też bugów nałapałem trochę np. po treningu z sejwa, wchodzę w drzwi back i pojawia se finałowa animacja. koniec, przeszedłem grę. :*

sporo wciąż błędów na mapach, ale już całkiem mnie odrzuca zagmatwany niejasny mapping w dubaju. dla moich gał to totalny chaos. przydałoby się dać drzwiom zamkniętym jakiś dźwięk albo komentarz... bo momentami nie wiem czy stoję przy drzwiach czy przy filarze czy czymś tam...

tyle z bugów. pozwoliłem zwiać już 2 szefom nie wiem gdzie jest trzeci... jeżdżę tym metrem i mnie już niechęć bierze. bossa pokonałem bez większych problemów, bardzo fajnie wyważony:*
gra momentami zachwyca i gdybyś wyeliminował bugi i zastąpił absa to miałbyś u mnie uznanie jak CoR_P. może zrób tak, że abs nadal jest np do załatwiania beczek, bossów... a tak walki jak w Gromadzie? nie wiem pomyśl.
no i byłoby już cudnie gdybyś nie blokował projektu... :*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

też bugów nałapałem trochę np. po treningu z sejwa, wchodzę w drzwi back i pojawia se finałowa animacja. koniec, przeszedłem grę. :*
To zostało usunięte jeszcze przed wersją 1.1, według tego co widzę w makerze w każdym razie.

Mapa Dubai II jest podzielona na północ i południe. Po prostu dojdź do krawędzi mapy i wejdź do wieżowca w prawym górnym rogu.
może zrób tak, że abs nadal jest np do załatwiania beczek, bossów... a tak walki jak w Gromadzie? nie wiem pomyśl.
Brzmi rozsądnie, ale defaultowy system rm2k/3 odpada, napatrzyłem się na niego i mnie nie zachęca do dalszej zabawy w daną grę.

Kwestia blokowania - to jest oczywiście jak najbardziej do zrobienia i mi osobiście zaoszczędziło by tylko pracy, ale wiem, że trafi się garstka idiotów, którzy zechcą zarówno eksplorować foldery z panoramami ( w których znajdują się różne informacje dotyczące zakończenia gry ), obrazkami jak i robić rzecz najmniej ciekawą dla mnie - spoilerować samym sobie poprzez przeglądanie projektu i sprawdzanie gdzie są ewentualne sekrety. Zabawy w tym zero, a komentarz " O, ja, odkryłem wszystkie sekrety, jestem za*******, kkk"? pewny.
Awatar użytkownika
Kalashnikov
Posty: 1381
Rejestracja: 16 gru 2006, 05:19
Lokalizacja: Edynburg / Opole

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Kalashnikov »

Wpadasz w podobną pułapkę myślową co X-Tech - wydaje Ci się, że ludzie tylko czekają żeby móc "shackować" Twoją grę i pochwalić się na forum, czego to dokonali.

Niestety, to "tylko" gra spod RM i jakkolwiek świetna by ona nie była, będziesz mieć tylko kilkadziesiąt-kilkaset graczy i garstkę ludzi, którzy aktywnie wypowiedzą się na forum. ToE - rekordzista wśród unikalnych pobrań na TA (powyżej 1000 z tego co pamiętam) dostaje 1-2 komentarze miesięcznie max, mimo że, jak mogłoby się wydawać, ludzie powinni chwalić się który to level mają, albo ile wygrali w karty.

Kończę już o tym truć, niestety nie pamiętam jeszcze osoby, która zablokowałaby projekt i ugięła się pod naporem argumentów.



Nie grałem od 2 tygodni, ale ukończę ją na pewno, bo bardzo przyjemnie mi się w nią pykało. Poziom trudności był chyba nieco zbyt niski, dlatego nie usiadłem do PtW z zapałem na drugi dzień, ale sam klimat jest świetny.
LasTTurN

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1)
Posty: 196
Rejestracja: 18 sty 2008, 20:40

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: LasTTurN »

Fei, Kalashnikov myślę że głos w sprawie "co autor gry powinien" należy się w pierwszej kolejności tym, którzy poznali trud jej stworzenia. ;) Nie mam zamiaru na ten temat się rozpisywać.
Przejdę z miejsca do wyrażenia opinii o grze.

Niezwykłe jest to, co Amadikowi udało się osiągnąć, w jakby nie patrzeć "tylko" grze na RM. Nie chodzi mi już o niebanalną absorbującą fabułę, wspaniały klimat, wywołanie emocji u gracza, świetną oprawę AV, lecz o jej sens. Alternatywna historia ludzkości którą zaserwował nam Amadik, porusza problematykę ludzkiej egzystencji. Z PtW płynie wyraźne przesłanie skłaniające do refleksji. Tym się cechują gry dojrzałych twórców. Nie tylko skutecznie zabijają czas, ale uczą, wywołują emocje i skłaniają do przemyśleń. Wracając do PtW, często zdarzają się momenty, które potrafią poruszyć. Dreszcz przeszył mnie gdy ujrzałem wstawki filmowe lub gdy nagle usłyszałem głos "wodza" przerywany łkaniem i strzałami na tle melancholijnej melodii. W tym czasie kolejne sentencje padające w grze odkrywają ludzką naturę... smutek i zażenowanie. Gra posiada niezwykły ładunek emocjonalny trafiający gdzieś w duszę.

Przejdźmy do bardziej przyziemnych jej aspektów.
Oprawa graficzna jest przemyślana, dobrana i wraz z genialną ścieżką dźwiękową buduje wspaniały klimat. Dobór melodii jest idealny. Długo jeszcze będę nucił te kawałki. Nie czepiałbym się też tak strasznie mappingu. Nie da się ukryć, trochę błędów w blokowaniu jest, momentami zagmatwanie w lokacjach, jednak to szczegół w porównaniu z całokształtem. Wstyd byłoby mi się o to czepiać.

Fabuła intryguje od samego początku. Nie będę się rozpisywał (jak chcecie poznać grajcie!), powiem tylko, że jest prowadzona bardzo umiejętnie i do samego końca gracz nie jest pewien następstw swych wyborów i czynów, a tych jest wiele. Z pewnością przejdę PtW raz jeszcze by poznać inne wersje zdarzeń. Warto nadmienić, że wiele jest zadań pobocznych które da się przejść na różne sposoby. Długo można by jeszcze pisać, o poszczególnych ugrupowaniach i grupach społecznych... ale po co? To trzeba przeżyć, tak dosłownie przeżyć.

Oskryptowanie:
CMS, ktoś napisał archaiczny (najmądrzejszy Fei?)... a czym jest CMS żeby przesądzał o jakości gry?
ABS zwykle mnie odrzuca, jednak w realiach gry sprawdza się świetnie. Zdecydowanie lepsze to rozwiązanie jak setki walk losowych z nawet najbardziej wypasionym CBSem.
Inne: Tor przeszkód samochodowy, mini gry "Labirynt" i "rzut monetą", zagadki logiczne(skrzynie, kody), dziennik zadań i notatnik, skradanka... zabawa jest naprawdę urozmaicona.

Bugi:
grałem w wersję 1.02 (chyba najnowsza) i gra mi się zawieszała(wiele razy) gdy się zaczęła sekwencja z filmikami w Eden. zacząłem kombinować i ostatecznie po skopiowaniu P5 i wklejeniu go jako P6 i P7 przeszło dalej i mogłem grę kontynuować.

Literówki, np:
"w kairu ludzie się poddenerwowali" (słowa Toma po zdarzeniach w edenie)
"najlepsze pokoju" (mówi to facet w recepcji, który btw. chodzi po stole ;)
"wszystko na to skazuje"(kobieta w Kairze, ta od powietrza)

Blokowanie, np:
Blat stołu i krzesła w recepcji hotelu w Kairze.
Dach budynku po wyjściu z hotelu w Kairze po prawej.
Często niekonsekwentne blokowanie drzew dachów itp.

Ciekawostki:
W lokalu dla vipów serwują drinka o nazwie Powiew Etalionu :)
Jeden z klubów nazywa się MERT.

Polska scena RM może się poszczycić kolejnym wspaniałym tytułem!
Gratuluję Amadik!
Ostatnio zmieniony 08 sty 2010, 17:15 przez LasTTurN, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Super Vegeta »

Drobnych odwołań do polskiej sceny jest w tej grze całe mnóstwo - i to cieszy. Co do oceny, wstrzymam się do ukończenia gry - jak na razie porwała mnie.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Kalashnikov, nie musisz w żaden sposób argumentować. Ostateczna wersja gry będzie już prawdopodobnie całkowicie 'odblokowana'. Poziom trudności pewnie wynika z dość prostego ABS'a... zmienimy to.

Last - Dzięki za parę słów, ale przesadzasz.
Ciekawostki mogłeś już sobie podarować, niech ludzie sami odkryją jakie miejsce zajęli oni/ich gry w świecie PtW :>

Jeszcze jedno odwołanie do wcześniejszego postu FEI'a, na który najpierw chciałem odpisać, później zignorować ( bo posty, w których ktoś ocenia grę grając 10 minut są głupie! :( ), a na koniec postanowiłem odpowiedzieć tylko na:
"ale brak jakichś większych innowacji jak np. walka mechów w gromadzie czy karcianka lub gry słowne w toe. po prostu czuje się że to gra amatorska."
W ep2 będzie dodana gra karciana ( pamięciowa! ) o bardzo perfidnej nazwie :*
Ponadto kilka innych minigierek, żeby Obywatel FEI się nie nudził.

Btw. jeśli ktoś utknął na zagadce w Edenie. Nie zwracajcie uwagi na liczbę "2". To błąd w tekście. Ważniejsze jest "-2" i to według tego trzeba rozpracować szyfr.

Za wszelkie zgłoszenia bugów dziękuję.

Sprawa Bsystemu. Testuję w chwili obecnej system bardzo mocno turowy ( napisany na kolanie), nie wiem czy będzie się sprawdzał na dłuższą metę i czy dam radę z zabawą w zaprogramowanie kilku przeciwników.
Zobaczymy.
FEI
Posty: 388
Rejestracja: 23 lut 2008, 11:30

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: FEI »

to nie było 10 min, to raz
gra ma kilka momentów irytujących, a z tego co wiem więc i tak jej prawdopodobnie nie ukończę. podobnie jak Kalash nie podzielam tej euforii którą tu zaprezentował Last. dla mnie trochę za pusto, za podobnie (w tym dziwnie) no i za łatwo... klimat jest ale jak pisałem dla mnie to głównie muza i fabuła po trosze.
czepianie się mappingu jest czepialstwem? nie wydaje mi się. masa błędów i niekonsekwencji w blokowaniu, niewiadome w postaci "niby drzwi", tragiczna jak dla mnie ślamazarność wind i kolejek itp. (mógłbyś sobie darować lub chociaż skrócić) .minigry? ok ale nie o to mi chodziło żeby robić kasyno zaraz, chodzi tylko o urozmaicenie, ale nie widziałem tego wyścigu jeszcze ani skradania.
perfidny tytuł karcianki?... zobaczymy jaki potrafisz być wredny:*
ewribadi dałn!
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Super Vegeta »

Wooho, ukończyłem. Trochę szkoda, że gra kończy się w kluczowym momencie, ale to tylko wyostrza apetyt na drugą część. Bugi są, jest ich wręcz całe mnóstwo, drobnych i mniej drobnych, jednak całokształt gry całkowicie je rekompensuje.

Gra porwała mnie w sposób, którego już dawno nie doświadczyłem. Może nie aż tak, jak Iji, ale porównywalnie z Legion Sagą. =D Wspaniały klimat i jedna z ciekawszych fabuł, z jaką miałem styczność. FEI pisał, że klimat to głównie muzyka - nie zgodzę się, choć i nie zaprzeczę, że sama fabuła, bez tych wspaniałych podkładów, by tak nie zachwycała.

Amadik przedstawił w grze dokładnie przemyślany świat, w którym intryga goni intrygę i wszystko jest ze sobą powiązane, ale trzyma się całości i jest logiczne. Wybory gracza mają ogromne znaczenie dla rozwoju akcji, lecz reszta świata nie śpi, reaguje na nasze poczynania, a czasami nawet nas uprzedza. Tak jak pisał Last, gra obrazuje ścieranie się idei, fabuła zawiązuje się dosyć długo, ale z czasem zaczyna przyspieszać i wszystko nabiera niesamowitego tempa, zdarzenie goni zdarzenie - z jednej strony źle, bo skraca grę, z drugiej dobrze, bo jak już człowiek rozpocznie, to potem trudno się od ekranu odkleić.
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Amadik »

Ok, widzicie, jest pewien problem.
Nie jestem w stanie poprawić błędu w blokowaniu/mappingu jeśli nie wiem gdzie ten błąd się znajduje. Mi jako twórcy ciężko zauważyć większość z nich, wy po prostu na nie trafiacie. Bardzo się cieszę, że mi to wytykacie, ale to nic nie da jeśli nie dostanę jakiś dokładnych informacji na ten temat. Innymi słowy - nie poprawię gry jeśli nie wiem gdzie dokładnie tkwi problem.

Poza tym - nikt nigdy nie pisał, że dana gra musi być dla wszystkich i każdemu się podobać, moje założenie od samego początku ograniczało się do ( pozwolę sobie zacytować ze strony ):
Staram się dać z siebie wszystko, choć wiadomo, że tłumu nie zadowolę. W zasadzie nie obchodzą mnie ani oceny, ani recenzje PtW... jedyne o co proszę to ukończenie tej gry, z nadzieją, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie.
Nigdy nie chciałem i raczej nie zechcę 'ulepszać' gry w taki sposób, aby dany fragment czy element zaczął się komuś podobać. Może się zdarzyć, ze irytujący dla kogoś fragment jest ciekawy dla innej osoby i w zasadzie nie widzi ona w nim nic złego ( tutaj na przykład ABS, który jednym przeszkadzał, a innym nie ).
Jeśli nie ukończysz gry - przepraszam, nie stworzyłem czegoś co by ciebie wystarczająco wciągnęło. Jeśli ukończysz - gratuluję, dzięki. Od tej zasady nie robię odstępstw.
Moim zadaniem jest stworzenie gry. Gry, nie cuda.

SV jest czwartym graczem, który ukończył grę. Dla mnie to wynik wystarczający. Wiem że warto robić ją dalej, chociaż dla tych paru osób, które zechcą bawić się w to dalej.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Jazzwhisky »

Mółbym zarzucić kilkoma cytatami, ale skupię się na jednym cudeńku, będzie i tak trochę nie w temacie.
FEI pisze: czepianie się mappingu jest czepialstwem? nie wydaje mi się. masa błędów i niekonsekwencji w blokowaniu, niewiadome w postaci "niby drzwi", tragiczna jak dla mnie ślamazarność wind i kolejek itp.
Przecież gdy kolin w niemal identyczny sposób czepiał się ToE, to sam gromko go wyśmiewałeś! Mi to dopowiada, bo łatwo się to demaskuje i klarownie pokazuje jak należy traktować twoją krytykę, ale może zadbałbyś odrobinę o siebie i zamiast tak prowokować przyłożył więcej uwagi do tego co wylatuje z twojej klawiatury?

Bo ogólnie, jeśli mamy utrzymywać ten kilmat, to będę to powtarzał, dla mnie jesteś prawdziwym autorytetem, jeśli coś mówisz (publicznie) - to właściwie na pewno jest odwrotnie. Na stosowaniu się do tej metody jeszcze źle nie wyszedłem, zatem - gorąco polecam, Amadikowi i wszystkim przypadkowym przechodniom. =)

@Amadik - co do poprawiania - jasne, to jest twoja sprawa, tylko czy oby na pewno nie zależy Ci na tym jak gra zostanie odebrana? Ja mam wątpliwości - a jeśli będziesz się oszukiwał w tym punkcie to nie zyska na tym ani sama gra, ani Ty, ani my.

Edit-dół-dół
No nie będę sie wdawał w dyskusję, rzucam tylko cytaty, kolin, a potem odpowiedź by FEI:
kolin pisze:tak niedopracowanej gry chyba jeszcze w zyciu nie widzialem, sam wkopales sie w bezsensowne szczegoly o ktorych potem zapominasz :O
kolin pisze:ta gra jest niedopracowana, na starcie moge podejsc do wszystkiego i wyskakuje mi wiadomosc z infantylna informacja co to jest a chwile potem juz zaden przedmiot takiego czegos nie ma, drzwi w ktore raz mozna wejsc, raz mozna pukac a raz nic z nimi nie zrobic
kolin pisze:a i tak dodam, jak jestem na mapie z sądem, wchodze do kanalow bedac na czoczobosie i wyjde z nich to dolna czesc czoczobosa stoi tam gdzie stala a gorna czesc + moja glowa musza najpierw dobiec do mnie z gornego prawego rogu mapy
FEI pisze:Z tymi drzwiami i opisami przedmiotów kolinku pojechałeś buhahaha ... weź sprawdź, czy aby okna mają opisy jakieś i naoliwione zamki. Zamiast pisać bzdury zaGŁĄB się w grę, aby mieć pojęcie o czym piszesz.
P.S. Edit na górze, kapitaliki były faktycznie gdzie indziej, przepraszam.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Perfect World, Epizod I [2k3]

Post autor: Secretman »

Co do samej gry, to klimat świetny. Co prawda nie jestem fanatykiem tego typu gier, ale mimo wszystko zrobiłeś grę, w którą da i chce się grać. Ale nie o tym głównie chciałem napisać. Chyba sobie "zwaliłem" grę, bo przyjąłem zlecenie od ochroniarza przy After Time, później poszedłem według wątku głównego. No i dupa - nie mogę teraz zagadać z ochroniarzem/wejść do środka. Wykonałbym jego misję, ale nie mam Łamaczy Kodów, a handlarze zostali uziemieni :lol:
Prześledziłem poprzednie strony wątku i próbowałem wciskać kilka razy Enter, ale to chyba raczej wina przełączników/zmiennych/rzeczy martwych/twoja/moja....
ODPOWIEDZ