Dragon Hell [download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Ludzix pisze:Czy Tokei załapie się na jakieś ekskluzywne materiały o DH? XD
Dodatkowa reklama jest zawsze u mnie mile widziana :wink: , ale nie za bardzo rozumiem o jakie ekskluzywne materialy chodzi. Przeciez na Tokei tylko zapowiadacie i recenzujecie gry. Nie dajecie zadnych innych materialow. Przynajmiej tak bylo w poprzednich numerach.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Fakt, ale 1) czemu by tego nie zmienić, 2) musimy mieć z czego zapowiadać. Nie wrzucimy przeca samych screenów bez tekstu :> Dałoby się załatwić jakiś betatest albo coś w tym guście XD?
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Ludzix pisze:Dałoby się załatwić jakiś betatest albo coś w tym guście XD?
O to jest nieglupie, absolutnie popieram inicjatywe.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Raczej nie zgodze sie na betatest. Chce zeby gra dla wszystkich byla dostepna dopiero w dniu premiery. Zastanawialem sie troche nad jakims trailerem, ale i tak nie jestem pewien czy zdazyl bym zrobic nawet jakis krotki trailer.
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Sorry ze tak post pod postem, ale coz... Wrzucam na forum dwa swieze screeny z dwoch dopiero co zrobionych lokacji. Oto one:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Chyba najladniejsze z dotychczasowych.
I widzisz, o takie ekskluzywne materialy dla Tokei Ludziksowi chodzilo ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Ten zacieniony obszar to zapewne cień masztu - popraw go, używając wcześniej wspomnianego Shifta =)
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Ludzix pisze:Ten zacieniony obszar to zapewne cień masztu
Akurat w tym przypadku to nie jest cien (nie zrobił bym takiego brzydkiego cienia :wink: ) , ale rzeczywiscie mozna go tam wrzucic.
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Post autor: Super Vegeta »

Ładnie, ładnie. Ciekawa grafika morza na pierwszym screenie.

Zaostrzasz mój apetyt. :)
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Gokufan »

Jedyne co mnie razi to grafika bohatera, ale spoko xP
Ważne że prace nad grą idą cały czas do przodu ;]
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

Gokufan pisze:Jedyne co mnie razi to grafika bohatera, ale spoko xP
Char bohatera sie po pewnym czasie zmienia. Pisalem to juz wczesniej, ale pewnie nie czytales wczesniejszych stron wiec pewnie o tym nie wiesz.
Awatar użytkownika
Deathwing

GF2022 - Pełne Wersje (msc. 1); TAPE #1 (msc. 1); Liga Mapperów Sezon I (msc. 1) Sezon II (msc. 2) Sezon IV (msc. 3) Sezon V (msc. 1) Sezon VI (msc. 2); TASC 2 (msc. 1)(msc. 3); TASC 3 (msc. 1); TASC 4 (msc. 1)(msc. 1)(msc. 1)
Posty: 305
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Kontakt:

Post autor: Deathwing »

Hm, na pierwszy rzut oka wszystko w porządku. Grafika na pewnym poziomie, fabuła, z tego co na razie widać, przeciętna. Tylko tytuł z lekka odrzuca. Ogółem nie zapowiada się hit, ale może być całkiem nieźle. Taka była moja opinia, dopóki nie zajrzałem na stronę projektu... A dokładniej, chodzi o imiona bohaterów. Zak i Delfi(n) brzmią jeszcze nie tak strasznie, ale Piter i Dżesika to chyba jakiś głupi żart :/ Ponadto, Piter przywodzi mi na myśl kumpla, który nosi właśnie taki "pseudonim". Rzecz jest o tyle śmieszna, że od pewnego czasu nazywany jest przez niektórych Piczerem xD
Tak czy inaczej, projekt zalatuje mi teraz twierdzówkami, ale mam nadzieję, że te imiona to jedyna wada gry.
turn up the silence
Awatar użytkownika
Luke
Posty: 42
Rejestracja: 12 lis 2006, 20:44
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Luke »

No i skonczyło sie spoczywanie na laurach :( , ale teraz tak na powaznie. Sprobuje jakos "wybrnac" z twoich wypowiedzi na temat mojego projektu.
Deathwing pisze:fabuła, z tego co na razie widać, przeciętna.
Na poczatku moze i jest przecietna, ale w miare uplywu czasu gry bedzie ona rozwijana. Na koniec moze nie jednego zaskoczyc :wink: . Oczywiscie - wy na razie macie zaledwie skrawek calosci wiec wypowiadacie sie na temat tego strzepu fabuly. Wiec nie bede tego wiecej kometowal bo narazie macie tylko ten kawalem informacji, przez co fabula moze sie wydawac przecietna.
Deathwing pisze:tytuł z lekka odrzuca.
To czy odrzuca czy nie to juz rzecz gustu, ale glownie wybralem te nazwe nie dla tego ze mi sie jakos nie wiem jak podobala (chociaz nie uwazam jej z jakas banalna) tylko dla tego poniewaz ma pewne (dosc spore zreszto) znaczenie w calej grze.
Deathwing pisze:Ogółem nie zapowiada się hit, ale może być całkiem nieźle. Taka była moja opinia, dopóki nie zajrzałem na stronę projektu... A dokładniej, chodzi o imiona bohaterów. Zak i Delfi(n) brzmią jeszcze nie tak strasznie, ale Piter i Dżesika to chyba jakiś głupi żart :/
Imiona bohaterow moga odrzucac badz nie - rzecz gustu jak to napisalem rowniez w wypowiedzi powyzej. Mnie tak szczerze mowiac az tak nie odrzucaja. Napisales tagze ze imie Piter kojarzy ci sie z twierdza. To w zasadzie nie ma wiekszego znaczenia czy ci sie to z czyms kojarzy czy nie. Ja raczej nie wchodze na twierdze wiec nie wiem czy ktos ma tam ksywe Piter czy jeszcze inaczej. To, ze bohater w mojej grze ma na imie tak jak twojego kolege przezywaja inni, badz tak jak zwie sie jakis redaktor na twierdzy to mnie w zasadzie nie interesuje. Mi to imie podpasowalo wiec tak nazwalem bohatera. Jesli komus nie podoba sie takie imie to trudno.
Deathwing pisze:Tak czy inaczej, projekt zalatuje mi teraz twierdzówkami, ale mam nadzieję, że te imiona to jedyna wada gry.
Po pierwsze projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy. Dlaczego? Nie robie tak zalosnych i bezsensownych gier jak oni, (a wlasciwie to gry - bo to dopiero moj pierwszy projekt) w ktorych fabula brzmi mniej wiecej tak: "Idz i uratuj redaktora twierdzy", albo: "Wypedz potwora, (w tym przypadku wirusa) ktory zamieszkuje lochy twierdzy". Slyszalem od kogos (sam nie pamietam od kogo) ze drugi przyklad jest prawdziwy bo podobno jakas gra istnieje na twierdzy wlasnie z taka fabula. Jesli chodz o druga czesc twojej wypowiedzi (zacytowanej powyzej) to wedlug mnie to tylko imiona sa wada gry chociaz sam nie widze zbytniej wady w imionach bohaterow.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Post autor: Jazzwhisky »

Luke pisze:No i skonczyło sie spoczywanie na laurach :(
Co Ty mowisz, ja juz w pierwszym poscie wypowiadalem sie niepochlebnie ;)

Co do imion, to tez zauwazylem to wczesniej, rzeczywiscie, wraz z tym biednym aleksem z RTP sa to takie niefajne elementy gry. W zwiazku z tym taka ciekawostka: na screenach nie zobaczyliśmy jeszcze skrawka tekstu! Niezwykle jestem ciekaw na jakim poziomie beda staly dialogi...

Luke, Deathwing wypowiadal swoja opinie, mysle, ze wybrnac to bedziesz musial z ew. (!) swoich aktualnych wypowiedzi po premierze gry ;P

Pozdrawiam.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Post autor: Mertruve »

Po pierwsze projekt na pewno nie jest w zaden sposob podobny do projektow robionych przez redaktorow twierdzy. Dlaczego? Nie robie tak zalosnych i bezsensownych gier jak oni
Ach, jak ja nie cierpię, kiedy twórcy mówią "ta gra w niczym nie przypomina zwykłych projektów [choć nie podadzą nawet trzech przykładów], to zupełnie nowa jakość!!11one", ale jeszcze zobaczymy :>
ODPOWIEDZ