Gakkou [2k3][download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Gakkou [2k3][download]

Post autor: Ska'ciu »

Przedstawiam mój krótki i raczej prosty horror.
Gra ta opowiada o grupce uczniów pewnej japońskiej szkoły, która umówiła się na opowieści o duchach. Jednak po pewnym czasie okazuje się że nie są w tej szkole całkiem sami...
Cel gry to typowe przeżyć i no, odkrywać (bez obaw, dostajemy wskazówki)...

Grę zacząłem jakiś już w zeszłym roku jednak dopiero teraz zdecydowałem się ją skończyć gdyż wymyśliłem lepszą historię. Gra niestety jest dość krótka (ciężko mi umieścić długą akcję w jednym budynku) z racji czego nie będzie możliwości zapisania stanu gry! Ale bez obaw, w tym horrorze nie występują walki a zginąć można prawie tylko przez własną głupotę a w groźnej sytuacji zostajemy jakoś ostrzeżeni.

Sterowanie: Kursory - chodzenie, chodzenie + shift - bieg (po pewnym czasie postać się zmęczy i przestanie biec, przez chwilę po tym nie będzie możliwości biegu więc sugeruję nie nadużywać)
Esc - menu/anuluj
Klawisz akcji - użyj (przydatny też do czytania tabliczek i przeszukiwania szafek itp)

Uwaga: Aby przeczytać boczne tabliczki należy stanąć tak względem niej i nacisnąć przycisk akcji:
Obrazek

Kilka screenów:

Obrazek
Title

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Screeny mogą wydawać się zbyt ciemne jednak w grze jest wszystko widoczne jak trzeba
(40% barw ekranu jakby co)

==LINK==:
http://www.mediafire.com/?ijmt1qmthku
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 23:28 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
nickexile
Posty: 58
Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: nickexile »

Milo, ze w koncu zrobiles o tej grze temat! Jestem bardzo ciekawy, w jaki sposob chcesz gracza straszyc i czy w grze sa duchy, potwory, czy to ludzie są zue. Screeny są w twoim stylu, czyli czysto, schludnie i bez detali. Ogólnie czekam na gierkę.
Fight fire with fire.

Fight gayness with... oł szit
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Sabikku »

Czekam z niecierpliwością, ciekaw jestem jak strzelankowy Skaciu poradzi sobie z budowaniem napięcia :)
Awatar użytkownika
Caesum
Posty: 126
Rejestracja: 22 lip 2008, 11:23

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Caesum »

Niedawno grałem w wersję testową tej gry i muszę przyznać, że jest całkiem niezła ;) Dobre jest to, że nie całkiem wszystko jest takie, jakie się zdawało być, a zginąć można z byle powodu(choć nie "losowo").
Kiedy grałem w to, muszę niestety przyznać, że nie było zbyt strasznie. Jednak sądzę, że to dlatego, iż dostałem wersję zawierającą zaledwie kawałek rozgrywki, w dodatku bez dużej ilości dźwięków, które Ska'ciu dopiero co dodał.
Ale co jak co, potencjał jakiś to ma. :3
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: master miller »

Taaa ty chyba w Silent Hilla nie grałeś, skoro nie wiesz jak umieścić akcję w jednym budynku (polecam choćby SH4 the Room).

Poza tym sorry Ska'Ciu, ale z pewnością wyśmieję "straszność" tego horroru. Ale i tak zagram ;P

PS. boję się, czy ta ciemność nie zaszkodzi mojej rozgrywce. Wszystkie gry z makera 2k3 i starsze, szwankuje mi w nich grafika (takie paski). Jak są ciemne lokacje to prawie nic nie widać. Nie mówię, żebyś zmienił grę, ale pytam przy okazji czy jest rozwiązanie problemu (XP i VX działa bez problemu).
Akwarelek

Golden Forki 2008 - Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja III (zwycięstwo); TA Code-Off Edycja IV (zwycięstwo)
Posty: 439
Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: Opolskie

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Akwarelek »

master miller pisze:Poza tym sorry Ska'Ciu, ale z pewnością wyśmieję "straszność" tego horroru. Ale i tak zagram ;P
Oj dobrze Panie Inspektorze Departamentu ds. Oceniania Straszności Horrorów w RM2k3.
master miller pisze:PS. boję się
A jeszcze nawet nie zagrałeś. Widzisz, Ska'ciu trzyma formę :wink:

Jak dla mnie Ska'ciu jest jednym z najbardziej niedocenianych twórców na scenie. Może to dlatego, iż mimo oryginalności jego grom brakuje tego "czegoś" w wykonaniu. Rób grę, czekamy. Może kogoś zainspirujesz.

PS Uważaj na ortografię w grze, gdyż nic nie zepsuje atmosfery grozy tak jak "Czas zginonć".
A pozatym na obrazku między "Dobra", a "zaczynamy" powinien być chociażby przecinek.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1243
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Noruj »

Sam kiedyś zrobiłem jednego horrora(również akcja działa się w szkole)
i wiem, że to cholernie trudny gatunek. Po Shtampie zresztą planuję nowego horrora-przygodówkę, ale już na całkiem innych zasadach. Jestem ciekawy projektu, chętnie zagram, ale wątpie, żeby gra przebijała longing ribbon ; )
Obrazek
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Powczan »

Pograłbym juz, lubie horrory :D :-D
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: X-Tech »

Robisz horror, a już myślałem, że w końcu w PL nikt nigdy nie zrobi horroru, o ile to będzie w ogóle horror jak piszesz :P Jeśli klimat będzie w połowie tak dobry jak w clock tower, bo o silent hillach to nie ma co myśleć przecież to grafika 2-d do jasnej mastermiller (nie wiem co ty sobie wyobrażasz) to może warto będzie to odpalić choć zakładam, że w 2-d można wycisnąć własne klimaty i nie traktować jako wzór clock tower, bo wszystko w temacie horrorów 2-d nie zostało powiedziane.
Jak napisał Akwa twoje gry są niedoceniane, ale dlatego, że nie pracujesz nad najważniejszym i najtrudniejszym w grze - gameplayem na tyle ile powinieneś to robić tylko robisz go totalnie na o*b się, krótko mówiąc. Nie chodzi o pomysły na ilość rodzajów broni i potworów, ale o to żeby na każdym kroku gra wymagała od gracza czegoś nowego - to wymaga dużo pracy w każdy kawałek fragmentu rozgrywki ty natomiast stawiasz na to drugie, a przez to gry wieją montonią. Nie powiem, że czekam, bo mam w co grać. Jeśli gra będzie wywoływać na komentujących wrażenia takie jak powinna to na pewno odpalę w przeciwnym razie rmuj dalej, bo szkoda takiego nieoszlifowanego diamentu.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Fear »

Hm... Horror, coś ciekawego się szykuję... :)

Jakie ja mam wymagania ? Było by super gdyby tutaj było pełno zagadek, gdyby gra zmuszała do myślenia w wielu momentach :)
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: master miller »

Nauczcie się czytać ze zrozumieniem...

Chodziło mi o samo umieszczenie fabuły. W takim silent hill potrafią napisać fabułę, gdzie nawet w z jednego pokoju pokonujemy wiele ciekawych lokacji, i w szkole mógłby zrobić jeszcze więcej :P

PS. Ska'Ciu jak chcesz, to mogę sprawdzić, czy nie walnąłeś ortów lub nie brakuje przecinków. Nie mam skończonej polonistyki, ale czytam książki ;)
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Secretman »

Stworzyłeś sobie szansę stania się docenionym.
Znowu nie wiem co oznacza tytuł - Google twierdzi, że szkoła.
Zwykle nie gram w horrory, bo nie lubię się bać, ale chyba zrobię wyjątek dla Gakkou.
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Ska'ciu »

Hmmm... Wstępny test pokazał że jest nieco zbyt prosto. Chyba będę musiał przesunąć premierę na znacznie później aby nad tym popracować.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
Pokrak
Posty: 152
Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
Lokalizacja: twoja lodówka

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Pokrak »

Jak wprowadzasz teraz zmiany nad poziomem trudnosci, niech beda opcjonalne.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Re: Gakkou [2k3]

Post autor: Foxer »

Popracuj trochę dłużej, tydzień czy dwa nie robią różnicy - niech to będzie dopracowane.
ODPOWIEDZ