Gakkou [2k3][download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Gakkou [2k3][download]
Przedstawiam mój krótki i raczej prosty horror.
Gra ta opowiada o grupce uczniów pewnej japońskiej szkoły, która umówiła się na opowieści o duchach. Jednak po pewnym czasie okazuje się że nie są w tej szkole całkiem sami...
Cel gry to typowe przeżyć i no, odkrywać (bez obaw, dostajemy wskazówki)...
Grę zacząłem jakiś już w zeszłym roku jednak dopiero teraz zdecydowałem się ją skończyć gdyż wymyśliłem lepszą historię. Gra niestety jest dość krótka (ciężko mi umieścić długą akcję w jednym budynku) z racji czego nie będzie możliwości zapisania stanu gry! Ale bez obaw, w tym horrorze nie występują walki a zginąć można prawie tylko przez własną głupotę a w groźnej sytuacji zostajemy jakoś ostrzeżeni.
Sterowanie: Kursory - chodzenie, chodzenie + shift - bieg (po pewnym czasie postać się zmęczy i przestanie biec, przez chwilę po tym nie będzie możliwości biegu więc sugeruję nie nadużywać)
Esc - menu/anuluj
Klawisz akcji - użyj (przydatny też do czytania tabliczek i przeszukiwania szafek itp)
Uwaga: Aby przeczytać boczne tabliczki należy stanąć tak względem niej i nacisnąć przycisk akcji:
Kilka screenów:
Title
Screeny mogą wydawać się zbyt ciemne jednak w grze jest wszystko widoczne jak trzeba
(40% barw ekranu jakby co)
==LINK==:
http://www.mediafire.com/?ijmt1qmthku
Gra ta opowiada o grupce uczniów pewnej japońskiej szkoły, która umówiła się na opowieści o duchach. Jednak po pewnym czasie okazuje się że nie są w tej szkole całkiem sami...
Cel gry to typowe przeżyć i no, odkrywać (bez obaw, dostajemy wskazówki)...
Grę zacząłem jakiś już w zeszłym roku jednak dopiero teraz zdecydowałem się ją skończyć gdyż wymyśliłem lepszą historię. Gra niestety jest dość krótka (ciężko mi umieścić długą akcję w jednym budynku) z racji czego nie będzie możliwości zapisania stanu gry! Ale bez obaw, w tym horrorze nie występują walki a zginąć można prawie tylko przez własną głupotę a w groźnej sytuacji zostajemy jakoś ostrzeżeni.
Sterowanie: Kursory - chodzenie, chodzenie + shift - bieg (po pewnym czasie postać się zmęczy i przestanie biec, przez chwilę po tym nie będzie możliwości biegu więc sugeruję nie nadużywać)
Esc - menu/anuluj
Klawisz akcji - użyj (przydatny też do czytania tabliczek i przeszukiwania szafek itp)
Uwaga: Aby przeczytać boczne tabliczki należy stanąć tak względem niej i nacisnąć przycisk akcji:
Kilka screenów:
Title
Screeny mogą wydawać się zbyt ciemne jednak w grze jest wszystko widoczne jak trzeba
(40% barw ekranu jakby co)
==LINK==:
http://www.mediafire.com/?ijmt1qmthku
Ostatnio zmieniony 30 mar 2010, 23:28 przez Ska'ciu, łącznie zmieniany 2 razy.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
-
- Posty: 58
- Rejestracja: 21 mar 2009, 19:23
Re: Gakkou [2k3]
Milo, ze w koncu zrobiles o tej grze temat! Jestem bardzo ciekawy, w jaki sposob chcesz gracza straszyc i czy w grze sa duchy, potwory, czy to ludzie są zue. Screeny są w twoim stylu, czyli czysto, schludnie i bez detali. Ogólnie czekam na gierkę.
Fight fire with fire.
Fight gayness with... oł szit
Fight gayness with... oł szit
- Sabikku
- Posty: 305
- Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36
Re: Gakkou [2k3]
Czekam z niecierpliwością, ciekaw jestem jak strzelankowy Skaciu poradzi sobie z budowaniem napięcia :)
- Caesum
- Posty: 126
- Rejestracja: 22 lip 2008, 11:23
Re: Gakkou [2k3]
Niedawno grałem w wersję testową tej gry i muszę przyznać, że jest całkiem niezła ;) Dobre jest to, że nie całkiem wszystko jest takie, jakie się zdawało być, a zginąć można z byle powodu(choć nie "losowo").
Kiedy grałem w to, muszę niestety przyznać, że nie było zbyt strasznie. Jednak sądzę, że to dlatego, iż dostałem wersję zawierającą zaledwie kawałek rozgrywki, w dodatku bez dużej ilości dźwięków, które Ska'ciu dopiero co dodał.
Ale co jak co, potencjał jakiś to ma. :3
Kiedy grałem w to, muszę niestety przyznać, że nie było zbyt strasznie. Jednak sądzę, że to dlatego, iż dostałem wersję zawierającą zaledwie kawałek rozgrywki, w dodatku bez dużej ilości dźwięków, które Ska'ciu dopiero co dodał.
Ale co jak co, potencjał jakiś to ma. :3
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Gakkou [2k3]
Taaa ty chyba w Silent Hilla nie grałeś, skoro nie wiesz jak umieścić akcję w jednym budynku (polecam choćby SH4 the Room).
Poza tym sorry Ska'Ciu, ale z pewnością wyśmieję "straszność" tego horroru. Ale i tak zagram ;P
PS. boję się, czy ta ciemność nie zaszkodzi mojej rozgrywce. Wszystkie gry z makera 2k3 i starsze, szwankuje mi w nich grafika (takie paski). Jak są ciemne lokacje to prawie nic nie widać. Nie mówię, żebyś zmienił grę, ale pytam przy okazji czy jest rozwiązanie problemu (XP i VX działa bez problemu).
Poza tym sorry Ska'Ciu, ale z pewnością wyśmieję "straszność" tego horroru. Ale i tak zagram ;P
PS. boję się, czy ta ciemność nie zaszkodzi mojej rozgrywce. Wszystkie gry z makera 2k3 i starsze, szwankuje mi w nich grafika (takie paski). Jak są ciemne lokacje to prawie nic nie widać. Nie mówię, żebyś zmienił grę, ale pytam przy okazji czy jest rozwiązanie problemu (XP i VX działa bez problemu).
-
- Posty: 439
- Rejestracja: 06 gru 2007, 20:45
- Lokalizacja: Opolskie
Re: Gakkou [2k3]
Oj dobrze Panie Inspektorze Departamentu ds. Oceniania Straszności Horrorów w RM2k3.master miller pisze:Poza tym sorry Ska'Ciu, ale z pewnością wyśmieję "straszność" tego horroru. Ale i tak zagram ;P
A jeszcze nawet nie zagrałeś. Widzisz, Ska'ciu trzyma formęmaster miller pisze:PS. boję się
Jak dla mnie Ska'ciu jest jednym z najbardziej niedocenianych twórców na scenie. Może to dlatego, iż mimo oryginalności jego grom brakuje tego "czegoś" w wykonaniu. Rób grę, czekamy. Może kogoś zainspirujesz.
PS Uważaj na ortografię w grze, gdyż nic nie zepsuje atmosfery grozy tak jak "Czas zginonć".
A pozatym na obrazku między "Dobra", a "zaczynamy" powinien być chociażby przecinek.
- Noruj
- Posty: 1244
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gakkou [2k3]
Sam kiedyś zrobiłem jednego horrora(również akcja działa się w szkole)
i wiem, że to cholernie trudny gatunek. Po Shtampie zresztą planuję nowego horrora-przygodówkę, ale już na całkiem innych zasadach. Jestem ciekawy projektu, chętnie zagram, ale wątpie, żeby gra przebijała longing ribbon ; )
i wiem, że to cholernie trudny gatunek. Po Shtampie zresztą planuję nowego horrora-przygodówkę, ale już na całkiem innych zasadach. Jestem ciekawy projektu, chętnie zagram, ale wątpie, żeby gra przebijała longing ribbon ; )
- Powczan
- Posty: 958
- Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
- Lokalizacja: Wrocław
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: Gakkou [2k3]
Robisz horror, a już myślałem, że w końcu w PL nikt nigdy nie zrobi horroru, o ile to będzie w ogóle horror jak piszesz :P Jeśli klimat będzie w połowie tak dobry jak w clock tower, bo o silent hillach to nie ma co myśleć przecież to grafika 2-d do jasnej mastermiller (nie wiem co ty sobie wyobrażasz) to może warto będzie to odpalić choć zakładam, że w 2-d można wycisnąć własne klimaty i nie traktować jako wzór clock tower, bo wszystko w temacie horrorów 2-d nie zostało powiedziane.
Jak napisał Akwa twoje gry są niedoceniane, ale dlatego, że nie pracujesz nad najważniejszym i najtrudniejszym w grze - gameplayem na tyle ile powinieneś to robić tylko robisz go totalnie na o*b się, krótko mówiąc. Nie chodzi o pomysły na ilość rodzajów broni i potworów, ale o to żeby na każdym kroku gra wymagała od gracza czegoś nowego - to wymaga dużo pracy w każdy kawałek fragmentu rozgrywki ty natomiast stawiasz na to drugie, a przez to gry wieją montonią. Nie powiem, że czekam, bo mam w co grać. Jeśli gra będzie wywoływać na komentujących wrażenia takie jak powinna to na pewno odpalę w przeciwnym razie rmuj dalej, bo szkoda takiego nieoszlifowanego diamentu.
Jak napisał Akwa twoje gry są niedoceniane, ale dlatego, że nie pracujesz nad najważniejszym i najtrudniejszym w grze - gameplayem na tyle ile powinieneś to robić tylko robisz go totalnie na o*b się, krótko mówiąc. Nie chodzi o pomysły na ilość rodzajów broni i potworów, ale o to żeby na każdym kroku gra wymagała od gracza czegoś nowego - to wymaga dużo pracy w każdy kawałek fragmentu rozgrywki ty natomiast stawiasz na to drugie, a przez to gry wieją montonią. Nie powiem, że czekam, bo mam w co grać. Jeśli gra będzie wywoływać na komentujących wrażenia takie jak powinna to na pewno odpalę w przeciwnym razie rmuj dalej, bo szkoda takiego nieoszlifowanego diamentu.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: Gakkou [2k3]
Hm... Horror, coś ciekawego się szykuję... :)
Jakie ja mam wymagania ? Było by super gdyby tutaj było pełno zagadek, gdyby gra zmuszała do myślenia w wielu momentach :)
Jakie ja mam wymagania ? Było by super gdyby tutaj było pełno zagadek, gdyby gra zmuszała do myślenia w wielu momentach :)
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: Gakkou [2k3]
Nauczcie się czytać ze zrozumieniem...
Chodziło mi o samo umieszczenie fabuły. W takim silent hill potrafią napisać fabułę, gdzie nawet w z jednego pokoju pokonujemy wiele ciekawych lokacji, i w szkole mógłby zrobić jeszcze więcej :P
PS. Ska'Ciu jak chcesz, to mogę sprawdzić, czy nie walnąłeś ortów lub nie brakuje przecinków. Nie mam skończonej polonistyki, ale czytam książki ;)
Chodziło mi o samo umieszczenie fabuły. W takim silent hill potrafią napisać fabułę, gdzie nawet w z jednego pokoju pokonujemy wiele ciekawych lokacji, i w szkole mógłby zrobić jeszcze więcej :P
PS. Ska'Ciu jak chcesz, to mogę sprawdzić, czy nie walnąłeś ortów lub nie brakuje przecinków. Nie mam skończonej polonistyki, ale czytam książki ;)
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: Gakkou [2k3]
Stworzyłeś sobie szansę stania się docenionym.
Znowu nie wiem co oznacza tytuł - Google twierdzi, że szkoła.
Zwykle nie gram w horrory, bo nie lubię się bać, ale chyba zrobię wyjątek dla Gakkou.
Znowu nie wiem co oznacza tytuł - Google twierdzi, że szkoła.
Zwykle nie gram w horrory, bo nie lubię się bać, ale chyba zrobię wyjątek dla Gakkou.
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: Gakkou [2k3]
Hmmm... Wstępny test pokazał że jest nieco zbyt prosto. Chyba będę musiał przesunąć premierę na znacznie później aby nad tym popracować.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
-
- Posty: 152
- Rejestracja: 13 cze 2009, 03:05
- Lokalizacja: twoja lodówka
Re: Gakkou [2k3]
Jak wprowadzasz teraz zmiany nad poziomem trudnosci, niech beda opcjonalne.
Road roller da! WRYYYYYYYYYYYYYY!
- Foxer
- Posty: 492
- Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
- Lokalizacja: Poznań
Re: Gakkou [2k3]
Popracuj trochę dłużej, tydzień czy dwa nie robią różnicy - niech to będzie dopracowane.