Skrypt #5 - Zręcznościówka

Potyczki ze skryptami. Edycja #6 zakończona.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: ŻbiXs » 28 kwie 2010, 09:09

Wow, jak tak dalej pójdzie z tym głosowaniem jak do tej pory, to będą tylko dwa miejsca: 1. zwycięzcy i 2. dla dobrego, lekko spartolonego projektu i 3. egzekwo całej reszty z dialagami. :lol:
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2010, 13:39 przez ŻbiXs, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
dizus
Posty: 85
Rejestracja: 20 kwie 2006, 23:01
Lokalizacja: Żory

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: dizus » 28 kwie 2010, 12:55

Właśnie sobie skasowałem całego soczystego posta, więc ogranicze się tylko do tego, że głosuję na Kosmos - za pomysł, za wykonanie i za to, że jako jedyna zmusiła mnie do ponownego zagrania.
Obrazek
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Super Vegeta » 28 kwie 2010, 14:09

Cóż, szkoda, że tak mało prac. Mnie nie starczyło czasu z racji (mocno spóźnionych) przygotowań do matury, więc może następnym razem. xd

Jaja pingwina i Asteroid Flight - niestety, u mnie niegrywalne z racji lagów.

TACO5Project - tekst, tekst, tekst.

Kosmos - ogólnie bardzo porządnie. Czasem zdarzy się, że pocisk nie koliduje z wrogiem, ale to szczegół. Szkoda, że statek gracza także pada po jednym strzale; przydałyby się także jakieś bonusy czy inne rodzaje uzbrojenia.

Bitwa kolorów - na podobę Battle Painters. Całkiem ładne wykonanie; trochę szkoda, że nic nie oznajmia pojawienia się bonusu, więc nie można się, hm, przygotować. Plus za AI wrogów - fajnie pędzą do bonusidła. :)

Hm. Mam odrobinę mieszane uczucia. Gdyby Kosmos był odrobinę bardziej rozbudowany i dopracowany, niewątpliwie zagłosowałbym właśnie na niego, ale tak - mój głos dla Bitwy kolorów.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Fear » 28 kwie 2010, 16:20

Chciałem się rozpisać, ale nie ma chyba sensu, gdyż SuperVegeta napisał wszystko co ja chciałem napisać ^^

Bitwa Kolorów - proste, wciągające i bez lagów z porządną AI ^^
Tam leci mój głos :D
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Mertruve » 28 kwie 2010, 16:41

Kto wrzuci na inny serwer xd?
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Gedharm » 28 kwie 2010, 16:51

Będę miły i wspaniałomyślny, prosz....

http://www.sendspace.pl/file/74de6618e49ed389619aeba
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Deathwing

Liga Mapperów Sezon I (miejsce 1) Sezon II (miejsce 2) Sezon IV (miejsce 3) Sezon V (miejsce 1); TA Sprite Contest 3 (miejsce 1); TA Sprite Contest 2 (miejsce 1)(miejsce3);
Posty: 223
Rejestracja: 29 gru 2006, 22:40
Lokalizacja: Babilon
Kontakt:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Deathwing » 28 kwie 2010, 20:50

Głos na Asteroid Flight - jak dla mnie najbardziej orginalna i do tego świetnie wykonana gra, ale jak widać niedoceniana. Prędkość celownika jest dobra, przyspieszenie raczej niczego by nie ułatwiło. Poza tym u mnie zero lagów (w żadnej z gier), możecie winić tylko swój sprzęt, nie autorów ;]

Całkiem ciekawie prezentuje się też Bitwa Kolorów, ale rozgrywka jest trochę za prosta. Mimo tych bonusów czegoś mi w tej grze brakuje, AF jest jednak o poziom wyżej.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: X-Tech » 28 kwie 2010, 21:14

Deathwing pisze:Prędkość celownika jest dobra, przyspieszenie raczej niczego by nie ułatwiło. Poza tym u mnie zero lagów, możecie winić tylko swój sprzęt, nie autorów ;]


Autorzy optymalizują swoje gry, albo ich nie optymalizują i jest potem wielkie lagowisko. Za lagi w grach trzeba winić autorów, a nie komputery. Można zrobić niewyobrażalne rzeczy i będą działać na starych kompach kwestia wprawy i przemyślenia działania gry/skryptu.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: DE » 28 kwie 2010, 21:31

Tylko ze tobie laguje kazda gra, nawet zwykle erpegi w XP i VX.
Mnie nie lagowal zaden ze skryptow.
Glosu nie oddam, bo przyznam szczerze, ze zadna gierka mnie nie zachwycila.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Fear » 28 kwie 2010, 22:20

Deathwing pisze:Poza tym u mnie zero lagów (w żadnej z gier), możecie winić tylko swój sprzęt, nie autorów ;]

2 Gb RAM, 3.12 Ghz procesor, 512 karta graficzna... ;)

Więc przepraszam ale nie wiem jakiego Twoim zdaniem powinienem mieć kompa na spokojną grę w gry oparte na 256 kolorach na rozdzielczości 320x240?
Uważam, że mam wystarczającego, a lagi to raczej nie wina mojego sprzętu...

Zresztą ja nie winie autorów ^^ Po prostu w RM jest możliwe zrobienie każdego gatunku gry, ale pamiętajmy, że RPG Maker to RPG maker...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: X-Tech » 28 kwie 2010, 22:40

DE pisze:Tylko ze tobie laguje kazda gra, nawet zwykle erpegi w XP i VX.
Mnie nie lagowal zaden ze skryptow.
Glosu nie oddam, bo przyznam szczerze, ze zadna gierka mnie nie zachwycila.


Ja wyraźnie napisałem w temacie, które gry i kiedy mi lagują, więc skoro jedne chodzą dobrze inne źle, a ten sam program to skrypty słabe nie komp. Co do tego focha z głosowaniem skoro tak sobie piszesz na luzie, że nie oddasz, bo żadna gra cię nie zachwyciła może mogłeś wziąść również udział i zademonstrować jak ma to wyglądać XD Ja osobiście głosowałem z szacunku do autorów, że się w ogóle podjęli, a gry w skali rmowego świata faktycznie bardzo cienkie, ale chyba nie tak należało na nie patrzeć ? Skoro jednak idziemy na całość to - cienko. Oceniałem relatywnie.

Co do tego co napisałeś Fear ja mam komp procek jeden giga ram 256 to i tak za dużo jak na taką grafikę i takie gry szczerze powiedziawszy. A co do samych możliwości zrobienia gry na takich zasadach są gigantyczne, więc to co zostało zrobione na konkurs nie zaskakuje. Ja myślę, że winny jest termin konkursu głównie.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Gedharm » 29 kwie 2010, 08:58

Mi tam każda z tych gierek sie lagowała, ale i tak w każdą pograłem, bo już się do lagów w rpg makerze ( i nie tylko ) przyzwyczaiłem xD
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
DE
Posty: 272
Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: DE » 29 kwie 2010, 13:02

Nie biore udzialu w Code-offach, bo nie znam sie na skryptowaniu. Co nie znaczy, ze nie jestem graczem i nie potrafie stwierdzic, czy granie w te czy inna gre sprawilo mi frajde, czy tez nie. Przeciez nie oceniam jakosci skryptow tylko pomysl?

Ze wszystkich gier najlepsza wydala mi sie Bitwa Kolorow - niech wiec moj glos idzie wlasnie na nia. Oczywiscie najlepsza relatywnie, tu sie zgadzam z X-em. Ogolnie rzecz biorac skrypty w tym TACO byly o wiele nizszej jakosci niz w poprzedniej edycji. Moze zawinila wymagajaca tematyka?
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Jazzwhisky » 29 kwie 2010, 13:20

DE pisze:Moze zawinila wymagajaca tematyka?

Tak myślę, że na pewno coś w tym jest, inna sprawa, że chyba trudno już będzie kiedykolwiek dobić do sukcesu TACO#4 czy TASC2. =}

Co do głosowania - nawet nie muszę się rozpisywać, bo powiedziano prawie już wszystko. Przyznaję się tylko bez bicia, że (mimo przyzwoitego sprzętu) nie dałem rady grać w Jaja Pingwina, też byłem zaskoczony - przycinka nie pozwalała na jakąkolwiek zabawę, a zagadka pt. "od czego to cholera zależy, że jednym chrupie a innym nie", którą tropię od roku 2002, dla mnie wciąż pozostaje nierozwiązana.

Głos na Bitwę Kolorów, brawa za ambitną próbę z Asteroid Flight. <3
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 493
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Skrypt #5 - Zręcznościówka

Postautor: Ska'ciu » 29 kwie 2010, 13:55

Zagrałem we wszystkie 4 i cóż... Muszę powiedzieć to co wszyscy powiedzieli:
Asteroid Flight - pomysł ciekawy, wykonanie oryginalne ale niestety, mimo 1,6 ghz proca, 1gb ramu i gf6600 (choć on tu nie ma nic do gadania xD) strasznie cięło że nie dało się grać :(
Jaja pingwina - nie mam pomysłu dlaczego to tak cięło! Można by to zrobić na zdarzeniach i by śmigało, autor się musiał postarać aby to skomplikować a szkoda bo pomysł wzięty żywcem z legendarnych "ruskich jajek" ale też nie bardzo dało się w to grać :(
KoSmos - na to bym zagłosował ale gra nie wykorzystała swojego potencjału, może brakło czasu? Gdyby było to o czym wspomniano - więcej żyć, bonusy, możliwość pominięcia intra było by wspaniale.
Bitwa kolorów - Pomysł ciekawy, wykonanie (technicznie intrygujące) świetne i miło się gra. Trochę tylko te bonusy szaleją (złapałem 1 z 8 bo pojawił się obok mnie) ale ogólnie to moim zdaniem najfajniejsza gra i na nią oddaję swój głos (choć to już nic nie zmieni xD)
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!

Wróć do „GRMA Code-off”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości