Wymyśliłem w biegu uznałem, że takie coś może się przydać, by zbliżyć jeszcze bardziej grę do Arcade.Kalashnikov pisze: Nie wiem, czy to było obecne w poprzednich wersjach gry, ale Combo i Mini-Combo to świetny pomysł, zmusza do przechodzenia etapu po kilka razy!
Wszystkie dodatki w postaci "3,2,1 GO!", "Ups" dźwięków itd. jak najbardziej pasują, fajny dodatek.
Nie mam pojęcia. Bardziej tu widzę bug w działaniu makera niż w skryptach, ale do tego jeszcze raz zajrzę.Kalashnikov pisze: Gra jest praktycznie bezbłędna od strony technicznej. Jedyny bug na jaki trafiłem, to po zebraniu nieskończonego Super Biegu, na mapie w lewym górnym rogu, tam gdzie do skolekcjonowania były takie czerwone zegarki, czy cholera wie co, szkilety znów nie zrespawnowały się na mapie, tylko siedziały w tej czarnej strefie, z której nie mogły się wydostać. Wczytałem jednak grę poszedłem tam i już wszystko było ok. Starałem się nawet zrobić dokładnie to samo, co poprzednim razem, ale nic nie dawało efektu - szkielety pojawiały się na mapie normalnie. Trzeba więc przyjąć, że czasem gra potrafi ześwirować i rozwiązaniem jest stary dobry "Load".
Dialogi co najwyżej "okrojone"Kalashnikov pisze: Dialogi poprawione, jest jeszcze kilka błędów zw składnią, ale to nieistotne, to Arcade a nie RPG.
Zrobię to jednak. Prawdopodobnie.Kalashnikov pisze: Jedyne co mogę teraz doradzić przed zabraniem się za kolejną grę, to napisanie pliku ReadMe z objaśnieniem zasad:
- jeżeli mamy zabić 10 Szkieletów, to musi być ich właśnie 10 i ani jednego więcej, czy mniej
- co to jest Combo i Mini-Combo i jak je wykonać
- Objaśnienia power-upów (np. podczas Super Biegu nie zbierane są przedmioty, jest to ruch wykorzystywany do ucieczki i szybkiego przemieszczania się, itp)
- wyjaśnienie, że jeżeli zrobimy za dużo kroków pomiędzy przedmiotami, to nie dostaniemy punktów
- itd. itp.
Odebrałem to jako sugestię - rób stronę, bo nikt mi jeszcze nie proponował pomocy tym bardziej w taki sposób. Szczerze myślałem, by zrobić własną ze swoimi projektami, ale to co proponuje Kvachu naprawdę mogło by być fajne ma początekKalashnikov pisze: Do tego kvachu od dwóch dni proponuje Ci stworzenie wyglądu strony (a Ty udajesz chyba, że tego nie widzisz), która tej grze na pewno by się przydała. Mógłbyś zamieścić na niej wyżej wymieniony poradnik oraz listę Hi-Score, bo to o to przecież tu chodzi.
Na potrzeby mojej gry zrobiłem nieco inaczej, by było więcej niepewności i wierzgania przed zebraniem kolejnego Mieczyka. Jakby jeden PowerUp dawał Max czasu granie było by dziecinnie proste i malał by sens kupowania rzeczy ze sklepu w takim układzie.Super Vegeta pisze:Istnieje bug z mieczykami, mianowicie gdy dzierżąc mieczyk zbierzemy kolejny, bonus po prostu wsiąka - czas trwania power-upa nie zostaje przełużony ani zresetowany do początkowej wartości, natomiast przedmiot znika z mapy.
Małe utrudnienie. Trzeba mieć dobry refleks i rozganiać szkielety po planszy. Jak nie idzie to można dokupić trochę Hiper Skoków dla ułatwienia. I dodaję, że ma być trudno na tych paru etapach (5) bo nagroda, jest bardzo, ale to bardzo cenna.Super Vegeta pisze: Swoją drogą, czemu ma służyć zabieg z zamianą ilości wrogów do zniszczenia na "?"? Oprócz dodania kolejnego czynnika frustracjogennego, nie widzę za wiele zastosowań. :f Jeżeli rozwalimy za mało wrogów, nie wiadomo nawet, czy byliśmy blisko, czy daleko od zwycięstwa, zaś w drugą stronę - na mapach z niszczeniem szkieletów często poruszają się one w watahach, więc wjeżdżając w grupę kilku szkieletorów istanieje spora szansa, że "complete" tylko śmignie nam przed oczami i przywita nas failed.
Dobre oko. A myślałem, że nikt tego nie zauważy.Super Vegeta pisze: Przy okazji - fajny zabieg ze zmieniającym się pościgiem na title screenie. :)
EDIT:
*Koszt skoku to tylko 0.3 sekundy, więc potwór wart więcej niż 0.3 na szybkich poziomach.
*Readme ulepszony.
*Idę odpocząć od makerowania.
*Pospać czy coś.
http://www.yousendit.com/download/U0d5a ... Y1JMWEE9PQ