Rhomik (pełna wersja) [download]
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Rhomik (pełna wersja) [download]
Zajmowałem się tak z boku takim projekcikiem: Rhomik
Porobiłem, porobiłem i po krótkim czasie skończyłem.
Tadam: http://rapidshare.com/files/24649118/Rhomik.rar
Wybór poziomu:
Pierwszy z 16 poziomów:
To długo gadać nie będę. Gra gotowa!
Porobiłem, porobiłem i po krótkim czasie skończyłem.
Tadam: http://rapidshare.com/files/24649118/Rhomik.rar
Wybór poziomu:
Pierwszy z 16 poziomów:
To długo gadać nie będę. Gra gotowa!
- Mertruve
- Posty: 1518
- Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Gra w downloadzie, news na stronie głównej. Całość bardzo mi się podoba, w sumie zadnych uwag natury estetycznej, bo wykonanie graficzne/dzwiekowe swietne. Co do reszty, troszke drazni nierowny poziom trudnosci i masa slepych zaulkow; poza tym - chocby na wzor Chocobo Panic mozna by wzbogacic gre o kilka drobnych patencikow, opcji etc. ale to tak ew. gdyby miala powstawac wersja 2.0 ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
Powiem trochę więcej o tym projekciku: rozpocząłem nad nim pracę leżąc w wygodnym łóżku z laptopem przed sobą, którego mam od niedawna. Podłączony jest do internetu bardzo rzadko. Ściągnąłem sobie na niego około 15 gier na RMa 2k i 2k3, po czym właśnie Chocobo Panic podsunął mi pomysł do zrobienia takiej gry. (pierwsza część, drugiej wtedy nie miałem, więc te kolce to mój pomysł) Ale tylko chodziło o same kryształki, o nic więcej. Miałem problem z znalezieniem zasobów, więc wszystko robiłem już można powiedzieć na siłę. Robienie projektu zajęło mi 2 tygodnie. Tak naprawdę mój prawdziwy projekt, Redhelorn, znajduje się na tym komputerze. Tu zawsze mam dostęp do internetu, więc korzystam z bardziej wyszukanych zasobów itp. No to wszystko...
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Gra prosta i milusia, choć poziom trudności niektórych leveli (zwłaszcza osławionego szóstego) pozwolił mi przekonać się o znajomości ogromnej ilości przekleństw. :P
Uwagi? W ostatnim levelu kolce są słabo widoczne, wrogowie mogą nas "czapnąć" i poprzez np. krawędź klifu, i trochę zbyt długo trwa teleport po przegranej - gdy nad jakimś levelem siedzi się już 10 czy 15 minut, ten drobiazg naprawdę potrafi denerwować. x__x
Uwagi? W ostatnim levelu kolce są słabo widoczne, wrogowie mogą nas "czapnąć" i poprzez np. krawędź klifu, i trochę zbyt długo trwa teleport po przegranej - gdy nad jakimś levelem siedzi się już 10 czy 15 minut, ten drobiazg naprawdę potrafi denerwować. x__x
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Lv6 to jest dla mnie nic w porownaniu z lv11. Serio mnie niezle wycisnal ;O
Z perspektywy kilku dni ten nierówny poziom trudności jest sporym minusem, troche wyglada jakby nikt tego nie testowal nawet.
Z perspektywy kilku dni ten nierówny poziom trudności jest sporym minusem, troche wyglada jakby nikt tego nie testowal nawet.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk