Saint Seiya Den 2.1

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

Witam wszystkich

Pracuje obecnie nad gra oparta na anime Saint Seiya ( Rycerze zodiaku -rtl7 :) ) w rpg m2003
Tytuł : Saint Seiya Den 2.1
Opis : Fabuła na podstawie anime od 1 odcinku
Pełna wersja : 2011
Jezyk : Ang

Fabuła : SS opowiada o losach tytułowych Rycerzy Zodiaku. Główni bohaterowie to sieroty, które zostały wysłane w różne zakątki świata na trening, by zdobyć legendarne Zbroje z Brązu, zbroje obrońców Ateny. Każdy z głównych bohaterów posiada specjalną siłę oraz zbroję, która odpowiada jednej z konstelacji gwiezdnych. Rycerze Zodiaku są dużym nawiązaniem do Mitologii greckiej. Zostają tutaj przedstawione różne postacie z wierzeń Starożytnych Greków i niektóre mity przerobione na bardziej odpowiadający czasowi akcji mangi.

Link do dema (edit 15.8. porawiłem pare literowek):
http://www.mediafire.com/?8f5ky3rvsdrfnnc
Zachęcam do wyrażania własnej opini o demie

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 15:29 przez michalw, łącznie zmieniany 26 razy.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Fear »

Wow...
Klawisz "print screen", start, paint, edycja: wklej....
- - -
Co ja mogę napisać? Prawie nic.

Fabułę opisz, bo nie wszyscy widzieli Anime, a krótki opis fabuły chcą znać.
O grafice ani mappingu nic nie napiszę, bo nie mam co oceniać.
Jak robisz grę w języku polskim to powinny być polskie komendy w walce.
Po raz 101, wyrzućcie w piekielne czeluści tą czcionkę i standard windowskin.

PS: Anime to klasyka, zatem nie spartol ;) Powodzenia.
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Sabikku »

Mi w oprawie nic nie brakuje, wygląda w porządku. Prezentuje się ciekawie. Jeno jak pisał Fear, trudno ocenić coś tak biednie opisanego. Pozostaje więc czekać ;).
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

Print screen odmowił wspóracy ze mna :) jutro wrzuce wiecej fotek.
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Rave »

Co do czcionki, to na makerze 2003 IMHO nie opłaca się czcionki zmieniać. W kratce 6x12 raczej nic z czcionką nie wykombinujesz. Owszem - lubię ładne czcionki, ale to raczej tylko do nowszych makerów, gdzie jest większa rozdziałka i można używać większych rozmiarów czcionki. A projekt ciekawy, tylko tak jak koledzy mówili - wywal angielskie komendy i daj opis fabuły. Co do windowskina zaś to moim zdaniem ładnie zgrywa się z oprawą graficzną, ale czy będzie całkiem dobrze, to zobaczymy przy kolejnych screenach.
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: YoH »

Ehh, oglądało się za czasów podstawówki jeszcze na RTL7 (ten cudnie śpiewający lektor :-P). Co do gry - jak napisał Fear, nie spartol, bo SS to klasyka. Mam nadzieję, że dodasz więcej screenów, bo naprawdę ciężko ocenić wizualną stronę. No i zmień czcionkę, bo naprawdę się opłaca.
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

Widze że wszyscy domagają sie więcej screenow :) postaram sie sprostać oczekiwanią i skucesywnie edytowac material do czasu ukazania sie formy grywalnej co mam nadzieje że nastąpi prędzej niż pózniej.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Secretman »

Mam dwa pytania. Czy 2.1 w tytule oznacza wersję gry, czy coś innego? No i wersja językowa gry daje do zastanowienia - tworzysz ją również dla obcokrajowców?


Wyczyszczono, dalej bez zbędnego prowokowania i przykrych docinków, please.
Temat dotyczy zapowiedzi gry! :)
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

Umieściłem demo
Awatar użytkownika
Amadik

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 3)
Posty: 185
Rejestracja: 05 wrz 2007, 23:21
Lokalizacja: Żagań
Kontakt:

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Amadik »

Mówią, że lepiej nie używać języka, którego się nie umie dość dobrze używać. Moje obawy potwierdziły się - od 'becuse' przez wiele innych aż do ' i will show you me tru power'.
Język, którego użyłeś, a właściwie sam sposób jego użycia to jedna z dwóch wad tego dema. Druga to rozmiar gry, gdy zauważymy, że nie ma w niej aż tak wiele map, jak mogłoby być. Oczywiście, jak się od razu domyśliłem 90% rozmiaru folderu to muzyka. Lubię muzykę z tego anime, parę kawałków pamiętam do dzisiaj, dość przyjemnie się tego słucha, ale jeśli chcesz udostępniać ludziom grę, a nie soundtrack to zadbaj o kompresję muzyki.

A poza tym - jest genialnie. Znam anime, spędziłem przy nim sporo godzin i do dziś, co jakiś czas oglądam parę odcinków. W doskonały sposób przekazałeś zawartość filmu, poprzez same dialogi, mapki czy animacje.
Dialogi - dobre, na podstawie anime, przekazujące to co powinno być przekazane.
Mapki - same panoramy, co najważniejsze - dobre panoramy. Jestem tylko ciekaw jak poprowadzisz to trochę dalej - w przypadku mapy pomieszczeń czy kolejnych świątyń zodiaku.
Animacje - bardzo dobre, animowane backdropy przy ataku umiejętnością. Nie przypominam sobie, żebym widział coś takiego w grze na RM.
Walki są dość łatwe, ale nie ograniczają się tylko do beznamiętnego uderzania w klawisz ataku. Jak najbardziej na plus. Pousuwaj tylko te białe linie z battlerów postaci.
Chciałbym jednak zaznaczyć, że nie mogę sobie wyobrazić, aby udało ci się pokazać w grze zawartość wszystkich 73 odcinków serii Sanktuarium. To dość sporo roboty - wątpię czy któryś z twórców w RM by się porwał na coś takiego. Jeśli jednak masz zamiar kontynuować tworzenie tego projektu to życzę ci powodzenia - wiesz jak wykorzystać zasoby i jak opowiadać historię zawartą w anime.
Podobało mi się, chcę więcej.

Ach, no i host mogłeś dać inny - z Rapidshare bywa niestety różnie.
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Inq »

Po raz kolejny potwierdza się, że lepiej być totalnym pesymistą.

Ściągnąłem grę spodziewając się, że wyłączę to po 10 sekundach (a gdyby nie recenzja Adamika nie ściągnąłbym w ogóle).
I muszę przyznać, że całkiem fajne. Tego anime nigdy nie widziałem, ale wszystko jest przedstawione na tyle jasno, że oglądanie go nie jest do niczego potrzebne.
Wycięte z serialu panoramy zdumiewająco dobrze sprawdzają się jako mapy - duży plus.
To co powiedział wcześniej Adamik - angielski. Błędy są naprawdę głupie i porobione w dziwnych miejscach.
Fajnie działa opcja rozmowy - tego jeszcze nigdy nie było.

No, podsumowując, na tyle gier robionych przez fanów seriali ta tutaj błyszczy w porównaniu z masą chłamu jakim zalewają scenę rm fani DB i Pokemonów.
Zmień język na polski i będzie git.

P.S. Utwór pegasus już zawsze będzie mi się kojarzył z pewną przeróbką wykonaną przez buffalaxa. http://www.youtube.com/watch?v=MSsXlRytRDs Bezcenne.

edit:
Jeszcze takie pytanie - animacje walki sam robiłeś? Świetne wygląda wszystko.

Michu nawet nie będzie mógł nic powiedzieć, że jak zawsze narzekam. Trochę szkoda.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Pantera
Posty: 322
Rejestracja: 14 lip 2008, 13:27

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: Pantera »

dema dzisiaj raczej juz nie sprawdze (acz zasysam), jezeli jednak bedziesz sie upierac przy angielskim, jestem sklonny pomoc.

EDIT-dół: osobiscie polecam mediafire
EDIT-dółdół: ja wiem, pojedynczy plik moze miec 200MB, jak robisz w RM gry wieksze niz to to chyba cos jest nie tak ;)
Ostatnio zmieniony 16 lip 2010, 17:04 przez Pantera, łącznie zmieniany 2 razy.
None ov thy empty gods shall ever stand above me!

transparent avatar thx to Kalashnikov
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

me tru power :oops: zgłaszajcie literowki, błedy w koncu nie wytrzymam i wrzuce zedytowaną wersje na inny host, jak mi dacie znac jaki bo nie znam się (pw)
73 hmm też sobie nie wyobrażam :)

EDIT-Góra : i jak sprawdzileś demko, jakies refleksje, przemyślenia, kreatywna krytyka :)?
Awatar użytkownika
michalw
Posty: 26
Rejestracja: 20 cze 2010, 13:38
Lokalizacja: Ruda Sląska

Re: Saint Seiya Den 2.1

Post autor: michalw »

Mimo że nic sie tu nie dzieje temat dalej jest odwiedzany, pozwole sobie zatem napisac jeszcze pare słów.

Od premiery demka mineło troche czasu, kończąc je nie wiedzałem czy powstanie pełna wersja, dlatego przez ten czas raczej zbierałem opinie o demie niż robiłem coś w rpgm. Wersja Ang wzbudziła najwiecej emocji i okazała się nie do przetrawienia dla duzej częsci osób i to nie przez liczne literówki ktore potem starałem się usuwać.. chcecie gier po Polsku i ja to rozumiem ale nie planuje wersji Pl choć nie wykluczam że takowa może powstać w przyszłosci - tyle w tym tamiacie, wiecej juz sie nie bede do tego odnosił i prosze was o to samo.
Moge ogłosić że trwają prace nad pełna wersja, wyciągnołem wnioski z dema bedą małe zmiany :
- większa swoboda w poruszaniu
- będzie bardziej RPG... nabijanie ex, gracz bedzie miał pełny wypływ na rozwoj postaci
- walka i animacje pozostana bez zmian ale bedą jeszcze bardziej dopracowane


Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ