[XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
[XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Moja kolejna gra o perypetiach Mateusza SSJ8, Sonica i Tailsa. Tym po ich stronie stają Burgund, który do końca fabuły gry pozostał w Twierdzy RPG Makera i Kspark, który mimo, że się wypalił, też pozostał na Twierdzy RPG Makera do końca fabuły gry.
Gra nosi podtytuł "Wolność dla Feliny". Chodzi o to, że postać, w której mowa, że dla niej wolność, zostaje porwana przez Ivo Robotnika i Nehelena. Zadaniem bohaterów staje się odbicie jej z rąk porywaczy. Akcja jednak już na starcie nie ma sensu, ponieważ Felina sama uciekła porywaczom, teleportując się do schronu w Twierdzy Nowoczesnej, a dokładniej do Celi Zebrań (Twierdza Nowoczesna nie posiada Sali Zebrań znanej z Twierdzy RPG Makera widocznej w grze "Green Levithan 4-2", ponieważ jej rolę pełni właśnie ta cela w schronie pod Twierdzą Nowoczesną). Mimo, że Sonic uważał sprawę porwania Feliny za zamkniętą (Felina sama wróciła), Mateusz SSJ8 chciał dać nauczkę porywaczom, a ponadto raz na zawsze uwolnić się od koszmaru z przeszłości. Koszmaru, którego sprawcami byli Rubeus i Nehelen.
Dokładniejszy zarys historii poznają tylko gracze, którzy w to zagrają.
UŻYTE SKRYPTY:
ATB by cogwheel - tradycja z pierwszej części. Obecne przez całą grę.
Credits by MiDas Mike - napisy, które można przeczytać przed wyborem profilu bądź po ukończeniu historii.
Actor Command by Mateusz SSJ8 - tylko tutaj zamiast nazw komend użyłem ikon. Polecenia jak zwykle "Broń" (wymagana broń do zadania obrażeń), "Atak" (czary i techniki), "Obrona" (strata naparzającej postaci w zamian za to, że otrzyma tylko połowę obrażeń) i "Przedmiot" (upewnij się, że masz to w ekwipunku).
Nowością jest opcja treningu, która pozwala nauczyć się najważniejszych rzeczy w grze, takich jak poruszanie się (trening zawiera wskazówkę przydatną w dostaniu się na Twierdzę Nowoczesną), walki (pozwala zapoznać się z nowym ekranem walki jeszcze przed rozpoczęciem gry), czas (informacje przydatne na pustyni) i pająkoidy (przygotowania do walki z jednym z potworów w Crimsonlandzie)
Główny ekran
Ekran plików graczy
Zwiedzamy świat.
i walczymy z przeciwnikami.
http://www.mediafire.com/file/mmnzvdi3k ... %20v.0.exe do aktualnej wersji stabilnej.
http://www.filefront.com/16907597/Miast ... 0v.1.4.exe do aktualnej wersji rozwojowej.
Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?
Gra nosi podtytuł "Wolność dla Feliny". Chodzi o to, że postać, w której mowa, że dla niej wolność, zostaje porwana przez Ivo Robotnika i Nehelena. Zadaniem bohaterów staje się odbicie jej z rąk porywaczy. Akcja jednak już na starcie nie ma sensu, ponieważ Felina sama uciekła porywaczom, teleportując się do schronu w Twierdzy Nowoczesnej, a dokładniej do Celi Zebrań (Twierdza Nowoczesna nie posiada Sali Zebrań znanej z Twierdzy RPG Makera widocznej w grze "Green Levithan 4-2", ponieważ jej rolę pełni właśnie ta cela w schronie pod Twierdzą Nowoczesną). Mimo, że Sonic uważał sprawę porwania Feliny za zamkniętą (Felina sama wróciła), Mateusz SSJ8 chciał dać nauczkę porywaczom, a ponadto raz na zawsze uwolnić się od koszmaru z przeszłości. Koszmaru, którego sprawcami byli Rubeus i Nehelen.
Dokładniejszy zarys historii poznają tylko gracze, którzy w to zagrają.
UŻYTE SKRYPTY:
ATB by cogwheel - tradycja z pierwszej części. Obecne przez całą grę.
Credits by MiDas Mike - napisy, które można przeczytać przed wyborem profilu bądź po ukończeniu historii.
Actor Command by Mateusz SSJ8 - tylko tutaj zamiast nazw komend użyłem ikon. Polecenia jak zwykle "Broń" (wymagana broń do zadania obrażeń), "Atak" (czary i techniki), "Obrona" (strata naparzającej postaci w zamian za to, że otrzyma tylko połowę obrażeń) i "Przedmiot" (upewnij się, że masz to w ekwipunku).
Nowością jest opcja treningu, która pozwala nauczyć się najważniejszych rzeczy w grze, takich jak poruszanie się (trening zawiera wskazówkę przydatną w dostaniu się na Twierdzę Nowoczesną), walki (pozwala zapoznać się z nowym ekranem walki jeszcze przed rozpoczęciem gry), czas (informacje przydatne na pustyni) i pająkoidy (przygotowania do walki z jednym z potworów w Crimsonlandzie)
Główny ekran
Ekran plików graczy
Zwiedzamy świat.
i walczymy z przeciwnikami.
http://www.mediafire.com/file/mmnzvdi3k ... %20v.0.exe do aktualnej wersji stabilnej.
http://www.filefront.com/16907597/Miast ... 0v.1.4.exe do aktualnej wersji rozwojowej.
Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 21:03 przez Mateusz SSJ8, łącznie zmieniany 2 razy.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Nie no to jest hit. Pobieram.
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
X, nie żartuj tak, bo on weźmie to na serio.
- Mikisi
- Posty: 319
- Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Ale po skrinach ta gra wygląda świetnie! Tak świetnie, że nawet nie pobiorę.
- Gamer2002
- Posty: 225
- Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Utworzenie nowego profilu nie działa w wersji "stabilnej", próba utworzenia hasła wywołuje błąd w skrypcie, creditsy ładne, co za syf wsadziłeś w te 32 mega.
Temat wyczyszczony, uwagi nt. gry wskazane,
ale proszę nie znęcać się nad samym autorem. :]
Temat wyczyszczony, uwagi nt. gry wskazane,
ale proszę nie znęcać się nad samym autorem. :]
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
U mnie wszystko działa. (Pobrałem wersja 1.2 wszystko działa) Pod tym niepozornym wyglądem gry skrywa się swoisty geniusz humoru...ale różnie to z nim jest...pograłem kilka minut, ale gra się zawiesiła kiedy ją zapisałem. Wystarczy jak dla mnie..
- Secretman
- Posty: 491
- Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Powtórka z MN2. Po pierwsze chiński instalator, który chce instalować grę w folderze systemowym. Po drugie Miasteczko Nowoczesne nie działa pod Vistą(plik RGSS100J.dll i te sprawy - trzeba podmieniać). Po trzecie błędy, które nawet nie pozwalają ominąć ekranu tytułowego w MN3. Na twoje szczęście wersja rozwojowa jest ich pozbawiona. Popatrzyłem trochę i uważam, że MN3 to gniot.
Tylko proszę odpowiedz mi na to pytanie: Dla kogo tworzysz tą grę? Przecież nikt w nią na poważnie i niepoważnie nie zagra.
Nie pobiła.Mateusz SSJ8 pisze:Czy gra pobiła chociaż poprzednie tytuły?
Tylko proszę odpowiedz mi na to pytanie: Dla kogo tworzysz tą grę? Przecież nikt w nią na poważnie i niepoważnie nie zagra.
- GameBoy
- Posty: 1769
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Pytanie: czy gra posiada 2 systemy walki? Bo jak nie to nawet nie ściągam, bo wiadomo przecież, że bez tego gra jest do bani.
PS. Co Ci zrobiły te bociany, że nazywasz je potworami? ;<
PS. Co Ci zrobiły te bociany, że nazywasz je potworami? ;<
- Mateusz SSJ8
- Posty: 303
- Rejestracja: 19 lut 2009, 16:13
- Lokalizacja: Nowoczesne, DragonBallLand
- Kontakt:
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Jeśli lubisz fazówki, to i tak ściągniesz i zagrasz. A poza tym 2 systemy walki miały po raz pierwszy pojawić się w "Miasteczko Nowoczesne 4". I pierwszym duetem ma być SBABS (wcześniej miał być Blizz-ABS, ale przy wielu potworach na ekranie paskudnie się siekał, więc zmieniłem) i ATB. Nad obiema częściami gry "Miasteczko Nowoczesne 4" jeszcze pracuję.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Dobry mapping, mapki starannie wykonane, z pomysłem. To daje bardzo dobry efekt.
Wszystkie grafiki są przejrzyste i do siebie pasują.
Title solidnie wykonany. Widać natłok pracy w niego włożony... Cóż mogę jeszcze dodać?
Wszystko co napisałem wyżej to ironia...
Wszystkie grafiki są przejrzyste i do siebie pasują.
Title solidnie wykonany. Widać natłok pracy w niego włożony... Cóż mogę jeszcze dodać?
Wszystko co napisałem wyżej to ironia...
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Zalety to muzyka i prowadzenie wydarzeń dość śmiesznych, ale odkąd wchodzą te bociany itd. robi się jakiś chory klimat. Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.
- szymx
- Posty: 104
- Rejestracja: 20 lip 2009, 15:17
- Lokalizacja: Ja pier#### niewiem !(Jaworzno)
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Prawdziwy twardziel nie zapisuje !X-Tech pisze:Dlaczego przy próbie zapisu gry wywala nas z gry ? Tej gry nie da się zapisywać.
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Jak znam życie to Mateusz zignoruje te zarzuty i będzie dalej opisywał co to wyjdzie w kolejnej części.
Ja dodam, że w gońcu ukaże się artykuł na temat tej serii.
Ja dodam, że w gońcu ukaże się artykuł na temat tej serii.
- DE
- Posty: 272
- Rejestracja: 23 kwie 2006, 20:56
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Fajna gra. Rob dalej.
Agropolis: Unicestwienie - 06/06/06.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
Agropolis: Sianokosy - 07/07/08.
Agropolis: Dożynki - 15/15/15.
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [XP] Miasteczko Nowoczesne 3
Szczerze to mi więcej daje zabawy to MN3 niż większość projektów które odpalałem w rpgmaker XP...Na przykład te całe Kapturki to ja wywaliłem do śmietnika po 3 minutach, a w to chciało mi się grać/oglądać tylko Matusz te bugi napraw z tym zapisem gry !!! I te bociany w*b bo nie pasują. Daj na wrogów też coś z tych komercyjnych kiczów na przykład nie wiem na przykład jacyś sub przeciwnicy z contry na pegazusa, albo z innej gry, bo ten motyw z bocianami jest trochę dziwny.
Noruj: W tym waszym gońcu będzie ocenianie oprawy i na podstawie tego wystawicie ocenę czyli odpalenie gry na 5 minut napisanie jaka muzyka jaka grafika jaki mapping i bang albo 8/10 bo super oprawa i fajna fabula w zapowiedzi, albo 1/10 bo oprawa jest nie taka. - czyli jak zawsze ocenianie wyglądu crapów bądź nie i na podstawie tego ocena. Odwalcie się od Mateusza niech robi swoje tylko żeby to działało. Lepsze rzeczy robi niż większość ludzi którzy coś dłubią w rmxp to przynajmniej śmieszy i jest przewrotne.
Noruj: W tym waszym gońcu będzie ocenianie oprawy i na podstawie tego wystawicie ocenę czyli odpalenie gry na 5 minut napisanie jaka muzyka jaka grafika jaki mapping i bang albo 8/10 bo super oprawa i fajna fabula w zapowiedzi, albo 1/10 bo oprawa jest nie taka. - czyli jak zawsze ocenianie wyglądu crapów bądź nie i na podstawie tego ocena. Odwalcie się od Mateusza niech robi swoje tylko żeby to działało. Lepsze rzeczy robi niż większość ludzi którzy coś dłubią w rmxp to przynajmniej śmieszy i jest przewrotne.
Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 14:00 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.