TILESET + BONUSOWE CHARYPodstawowe zasady rywalizacji/oddawania prac:
- Podstawą wykonanej pracy jest plik mapy wraz z ustawieniami tilesetu/grafik. Prace w formie spakowanego projektu (z zaimportowanymi grafikami, bez pliku .exe) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje najpopularniejsze archiwa).
- Czas nadesłania mapy: do *AKTUALIZACJA* niedzieli, 25.07.2010 włącznie, oczekujcie ode mnie potwierdzenia każdej nadesłanej pracy!
- Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Oceniamy mapping, w grę NIE wchodzi użycie panoramy, zmiana kolorystyki ekranu, użycie grafik poza tymi dostarczonymi w poście itp. Wykorzystanie opcji hue/opacity, jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne. Umieszczając zdarzenia możecie także wykorzystywać samego bohatera.
- Tworzymy dowolną lokację/obszar, jednak nie edytujemy tilesetu ani dodatkowych plików, nie wykorzystujemy też ich elementów w inny sposób (np. jako panoramy).
- Uwaga na koniec - mapy w tym stylu -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/s1k2/Map0016.png nie będą poddawane głosowaniu (0 pkt)
rozmiary pracy: 40x30 pól (1280x960px)
komplet grafik w jednej paczce -> http://tsukuru.pl/inne/ligamapperow/puchar1/j543or.rar
Miałem napisać kilka słów wyjaśnienia pt. "Dlaczego RTP i tak dalej", zwłaszcza, że od pewnego czasu czekał przygotowany też inny zestaw grafik, ale myślę, że zdecydowana większość to rozumie, odsyłam tylko ew. do tematu zbiorczego Pucharu -> http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=2223, i przypominam, to pierwsza edycja Pucharu, a LM bez RTP to jak MŚ bez vuvuzeli, życzę powodzenia w pracy i czekam na ew. uwagi. =)
edit-dół
Yup, bez autotile - to nie jest pomyłka ani przeoczenie, zresztą proponuję po prostu rzucić okiem na ten tileset spod defaultowego ustawienia w database.