Sezon III - kolejka 6

Bo składanie mapek to sama przyjemność. Sezon V, wyniki!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 08 sie 2010, 14:02

Map0001
11
22%
Map0002
3
6%
Map0003
8
16%
Map0004
1
2%
Map0005
2
4%
Map0006
2
4%
Map0007
2
4%
Map0008
1
2%
Map0009
13
27%
Map0010
5
10%
Map0011
1
2%
 
Liczba głosów: 49
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4125
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon III - kolejka 6

Postautor: Jazzwhisky » 01 sie 2010, 21:48

Przed nami ostatnia prosta, a aktualna klasyfikacja -> viewtopic.php?f=21&t=2204 wciąż pozostawia niektórym możliwość walki o pierwsze miejsce i podium. Biorąc jeszcze pod uwagę poprzednie kolejki, gdzie właściwie w każdej mieliśmy jakiś mały przewrót - szykuje nam się emocjonująca końcówka.

Zatem - kolejka 6.

Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.

CHIPSET KOLEJKI
Obrazek
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)


Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!

P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: master miller » 01 sie 2010, 21:57

ar ju fakin kidin mi?

Brzydki chipset. Niby mroczny, ale nie ma w nim nic komiksowego od tego z grobami. Nie podoba mi się :x
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Gedharm » 01 sie 2010, 22:47

Mi też czapa za bardzo do gustu nie przypadła ;x
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: X-Tech » 05 sie 2010, 01:43

Dobry chipset.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4125
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Jazzwhisky » 05 sie 2010, 12:07

Powtórna przypominajka, odebrałem dotychczas 4 mapy - pozostało niecałe 12h do końca! =}
Gdyby ktoś nie otrzymał dotychczas potwierdzenia - proszę o jakiś sygnał.

edit-dół
Fakt _^_, poprawione.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Michu » 05 sie 2010, 12:12

Blad w rozmiarach podany, tak tylko pro forma - 320x340
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: X-Tech » 05 sie 2010, 13:00

Pomimo nieprzewidzianych difficulties związanych z przymusem oglądania prac przez proxy mam zamiar zrobić mapkę. Możecie już zacząć trząść portkami XD
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Gedharm » 05 sie 2010, 13:04

A ja mapki nie robię. Próbowałem - gówno zrobiłem, ten chip jest zdecydowanie nie dla mnie.

W sumie na jedno wychodzi i tak bym nie miał szans ;_;
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: GameBoy » 05 sie 2010, 14:07

Ten chip jest fenomenalny, tylko przydało by się go jeszcze trochę wyedytować. Wtedy można by wycisnąć z niego naprawdę genialne mapy.
Zaraz podeślę swoją pracę. :P
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Klonoa » 05 sie 2010, 20:35

A ja przewidze glosy na mojej mapce... 1 albo 2 xDD

Nie udalo mi sie moim zdaniem nic lepszego zrobic... to znaczy mialem ale wiele elementow nie pasowalo... sie zobaczy kto wygra :D
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
Nightcrawler

Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 3)
Posty: 22
Rejestracja: 29 cze 2009, 16:27
Lokalizacja: Silesia

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Nightcrawler » 05 sie 2010, 20:46

Mapka poszła, całkiem szybko mi to poszło, a trochę niepokoił mnie ten chip. A w cale nie był taki zły, gdyby dodać więcej kombinacji połączeń tych ścian, może trochę więcej elementów, to można by było zrobić całkiem ciekawe mapki. A tak to miałem fajny pomysł, ale musiałem go zubożyć :/.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: odmęty internetu
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: ŻbiXs » 05 sie 2010, 21:43

Chipset ma pewne braki, ale można z niego całkiem przystępną mapkę sklecić.
Moja jeszcze czeka na potwierdzenie, ale powinna przejść. :-D

A tak z innej beczki, czy tylko ja miałem problemy z kolorem przeźroczystości w ostatnich 3 chipsetach, czy ktoś jeszcze się z tym spotkał? Pytam z ciekawości. :roll:
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Tuptusiovo

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: Foxer » 06 sie 2010, 10:35

Szkoda, że nie zdążyłem, byłem na wakacjach :P. Macie łatwiej teraz.
Zapraszam na irc: irc.irchighway.net kanał #rpgmaker
Last.fm: http://lastfm.pl/user/foxer13
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo)
Posty: 1668
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: GameBoy » 06 sie 2010, 10:35

No wkurzające było to czarne tło. :/ Powinien być wyjątek w regulaminie, który pozwalał by na zmianę koloru przezroczystego tła, bo na monitorach z niskim kontrastem może być czasem niewygodnie z ciemniejszymi kolorami w tle.
http://www.rmxp.vot.pl -> kopia RMXP

To Twój projekt, więc, do jasnej cholery, weź wreszcie za niego choć odrobinę odpowiedzialności. - Kleo =)
Ponoć w jaskiniach koło rysunków ściennych przedstawiających mamuty można było zobaczyć "scena umiera". - Noruj =)
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sezon III - kolejka 6

Postautor: kalafior » 06 sie 2010, 11:08

zawsze możesz zrobić mapkę na edytowanym chipie, a pod koniec podmienić

Wróć do „Liga Mapperów”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość