Sezon III - kolejka 6

Start Sezonu VI!!!

Najlepsze mapy kolejki:

Czas głosowania minął 08 sie 2010, 14:02

Map0001
11
22%
Map0002
3
6%
Map0003
8
16%
Map0004
1
2%
Map0005
2
4%
Map0006
2
4%
Map0007
2
4%
Map0008
1
2%
Map0009
13
27%
Map0010
5
10%
Map0011
1
2%
 
Liczba głosów: 49
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Sezon III - kolejka 6

Post autor: Jazzwhisky »

Przed nami ostatnia prosta, a aktualna klasyfikacja -> http://tsukuru.pl/forum/viewtopic.php?f=21&t=2204 wciąż pozostawia niektórym możliwość walki o pierwsze miejsce i podium. Biorąc jeszcze pod uwagę poprzednie kolejki, gdzie właściwie w każdej mieliśmy jakiś mały przewrót - szykuje nam się emocjonująca końcówka.

Zatem - kolejka 6.

Skrót zasad:
1) Prace (screenshot + plik .lmu) wysyłacie za pośrednictwem prywatnych wiadomości (forum) do mnie. Wysyłając pliki możecie teraz skorzystać z opcji załączników do PM (maksimum 250kB, obsługuje pliki graficzne, najpopularniejsze archiwa i pliki map RM).
2) W pracy korzystamy wyłącznie z nieedytowanych grafik zamieszczonych w tym poście, dokładnie w takiej formie w jakiej zostały zamieszczone. Żadne ze zdarzeń (w tym common events) nie może zawierać w sobie komend. Zaznaczenie opcji event graphic-transparent jak również warstwy zdarzenia jest oczywiście dopuszczalne.
3) Czas do czwartku 05.08.2010 włącznie, do tego czasu powinniście też otrzymać potwierdzenie odebrania waszej mapy.

CHIPSET KOLEJKI
Obrazek
rozmiary pracy: 20x15 pól (320x240px)


Bardziej futurystyczny chipset (Metal Max Returns, ponownie Bob the Taco) i charakterystyczne połączenie elementów wewnątrz-na zewnątrz. Mimo różnorodnych kombinacji ścian zestaw nie pozwoli Wam na spójne ułożenie dowolnej lokacji - no ale przecież m.in. o to w tym wszystkim chodzi. =)
Ostatni raz - powodzenia!

P.S. Standardowe hinty na koniec:
1) Nie musicie ustawiać blokowania chipsetu.
2) http://www.tsukuru.pl/index.php?link=po ... fika/shift.
3) Używając zaznaczania obszaru w edytorze uzyskacie widok mapy jak z gry, w odpowiedniej kolorystyce warstw dolnej i górnej -> http://tsukuru.pl/index.php?link=tutoriale/rm2, dział Narzędzia Edycji Mapy, punkt 2 (uwaga, nie obejmuje zdarzeń!)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
master miller
Posty: 928
Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: master miller »

ar ju fakin kidin mi?

Brzydki chipset. Niby mroczny, ale nie ma w nim nic komiksowego od tego z grobami. Nie podoba mi się :x
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Powczan »

Mi też czapa za bardzo do gustu nie przypadła ;x
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: X-Tech »

Dobry chipset.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Jazzwhisky »

Powtórna przypominajka, odebrałem dotychczas 4 mapy - pozostało niecałe 12h do końca! =}
Gdyby ktoś nie otrzymał dotychczas potwierdzenia - proszę o jakiś sygnał.

edit-dół
Fakt _^_, poprawione.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Michu

GF2022 - Dema (msc 2); GF2020 - Peł. Wer. (msc 3); GF2019 - Dema (msc 1); GF2010 - Dema (msc 1); GF2008 - Peł. Wer. (msc 3) Zapowiedzi (msc 2); GF2007 - Peł. Wer. (msc 1) Dema (msc 1) Zapowiedzi (msc 3); KC II (msc 1); TASC 6 (msc 3); TACO #1 (zwyc)
Posty: 1150
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Michu »

Blad w rozmiarach podany, tak tylko pro forma - 320x340
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: X-Tech »

Pomimo nieprzewidzianych difficulties związanych z przymusem oglądania prac przez proxy mam zamiar zrobić mapkę. Możecie już zacząć trząść portkami XD
Awatar użytkownika
Powczan

GF 2022 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 1); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3); TA Sprite Contest 6 (miejsce 1); TA Sprite Contest 5 (miejsce 3)
Posty: 958
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Powczan »

A ja mapki nie robię. Próbowałem - gówno zrobiłem, ten chip jest zdecydowanie nie dla mnie.

W sumie na jedno wychodzi i tak bym nie miał szans ;_;
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: GameBoy »

Ten chip jest fenomenalny, tylko przydało by się go jeszcze trochę wyedytować. Wtedy można by wycisnąć z niego naprawdę genialne mapy.
Zaraz podeślę swoją pracę. :P
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 534
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Klonoa »

A ja przewidze glosy na mojej mapce... 1 albo 2 xDD

Nie udalo mi sie moim zdaniem nic lepszego zrobic... to znaczy mialem ale wiele elementow nie pasowalo... sie zobaczy kto wygra :D
Less Less Arte
Obrazek
Awatar użytkownika
Nightcrawler

Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 3)
Posty: 22
Rejestracja: 29 cze 2009, 16:27
Lokalizacja: Silesia

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Nightcrawler »

Mapka poszła, całkiem szybko mi to poszło, a trochę niepokoił mnie ten chip. A w cale nie był taki zły, gdyby dodać więcej kombinacji połączeń tych ścian, może trochę więcej elementów, to można by było zrobić całkiem ciekawe mapki. A tak to miałem fajny pomysł, ale musiałem go zubożyć :/.
Awatar użytkownika
ŻbiXs

Golden Forki Special - Dema (zwycięstwo)
Posty: 319
Rejestracja: 19 lis 2007, 11:37
Lokalizacja: Totu-totam

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: ŻbiXs »

Chipset ma pewne braki, ale można z niego całkiem przystępną mapkę sklecić.
Moja jeszcze czeka na potwierdzenie, ale powinna przejść. :-D

A tak z innej beczki, czy tylko ja miałem problemy z kolorem przeźroczystości w ostatnich 3 chipsetach, czy ktoś jeszcze się z tym spotkał? Pytam z ciekawości. :roll:
Awatar użytkownika
Foxer

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 3); Liga Mapperów Sezon II (miejsce 1); Liga Mapperów Sezon III (miejsce 2); TA Code-Off Edycja V (zwycięstwo)
Posty: 492
Rejestracja: 16 mar 2008, 13:23
Lokalizacja: Poznań

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: Foxer »

Szkoda, że nie zdążyłem, byłem na wakacjach :P. Macie łatwiej teraz.
Awatar użytkownika
GameBoy

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 1); Puchar Ligi Mapperów II (zwycięstwo); TA Sprite Contest 6 (miejsce 3)(miejsce 3)
Posty: 1769
Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
Lokalizacja: Wieluń

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: GameBoy »

No wkurzające było to czarne tło. :/ Powinien być wyjątek w regulaminie, który pozwalał by na zmianę koloru przezroczystego tła, bo na monitorach z niskim kontrastem może być czasem niewygodnie z ciemniejszymi kolorami w tle.
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sezon III - kolejka 6

Post autor: kalafior »

zawsze możesz zrobić mapkę na edytowanym chipie, a pod koniec podmienić
Zablokowany