[RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

[RM 2k3] Pokemon Marcos-Revolution Version

Post autor: Marcos »

Pokemon Revolution Version

Trailer 2013: http://www.youtube.com/watch?v=-jxCcThz6Bc

Obrazek


Plusy:
-Nowy system walki (na mapie)
-System dnia i nocy
-System 4 pór roku
-Pokedex
-Mapa
-Możliwość zmieniania pokemonów podczas walki
-Nowe formy podróżowania po świecie
-Ewolucja pokemonów
-Nowe przedmioty
-Wymiana pokemonami z NPC
-Dobrze dobrana muzyka
-Dobrze dobrane dźwięki
-Dzikie pokemony łapią w trawach
-Trainer Card
-Nowa fabuła
-Poszukajcie sami


Minusy:
-Imiona bohaterów są już określone
-Max 4 Pokemony przy sobie
-Brak łapania Pokemonów (dostaje się od innych)
-Poszukajcie sami


24.05.09r.
Screeny cz.8: KLIK
10.06.09r.
Screeny cz.9: KLIK
13.06.09r.
Screeny cz.10: KLIK
15.06.09r.
Screeny cz.11:KLIK
19.06.09r.
Screeny cz.12:KLIK


[Beta]z dnia 24.05.14r: KLIK

Tym, którym nie działa gra, proponuję pobrać to: KLIK GlossyPlik


Info: SS`y, info o update itp. będę dodawał w nowych postach, bądź je edytował.


Chętni do pomocy mile widziani.

Podziękowania:
-Marcos (autor)
-Nintendo (grafika)
-Gedharm (latarnie)
-Amadik (S-D/N)
-Dox (wyłapanie błędów)
Ostatnio zmieniony 24 maja 2014, 20:16 przez Marcos, łącznie zmieniany 18 razy.
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: kalafior »

Nigdy nie oglądałem Pokemonów, nie grałem w gry i słabo się w tym wszystkim orientuję, więc fabułę olewam. Z mapami u ciebie mocno średnio, ale mają one swój urok :) Jeśli chodzi o grafikę, nie mogę się do niczego przyczepić. Nie napisałeś nic o muzyce. Bardzo bym też się chciał dowiedzieć czegoś o systemie walki, bo te kilka screenów mówią nam bardzo niewiele.

Ogólnie projekt mi się podoba, ale szczerze mówiąc z jakiegoś powodu nie jestem do końca przekonany o grywalności.

Fajnie, że jeszcze mogę się spodziewać jakichkolwiek nowości w zapowiedziach pod 2k(3), spod nie swojej ręki :)
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Jazzwhisky »

Fajna zapowiedź, przyjemny tekst, ja w przeciwieństwie do kalafiora nie jestem taki zielony więc spokojnie mogę powiedzieć, że mapy właściwie trzymają poziom komercyjnych gier z serii (brakuje tylko jakiegoś screenshota z walki); nie ściągnąłem jeszcze tej bety, ale zastanawia mnie jedno - dlaczego nie zrobiłeś łapania Poków, w RM2k3 to niewielki problem?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
szymx
Posty: 104
Rejestracja: 20 lip 2009, 15:17
Lokalizacja: Ja pier#### niewiem !(Jaworzno)

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: szymx »

Tak jak jazz mówię zrób łapanie pokemonów trochę typowych zdarzeń i po sprawie . Rób grę !
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Inq »

Strasznie mi się tilesety podobają.
Fajnie, że 2k3.

Tylko zmień to "w tedy" na wtedy, bo jeszcze wydasz grę z tym błędem... co w tedy? :D
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Marcos »

@kalafior
Muzyka- Muzyka jest z różnych części Pokemonów ^^ Wybrałem te, które najbardziej pasowały do klimatu danego miejsca :3
CBS- Napiszę innym razem :P Nie mam zbytnio czasu :<

@Jazzwhisky
System walki- ależ są screeny, ale z tych starych walk :P Jutro dodam nowe screeny.
Łapanie poków- jak na razie, nie chce mi się w to bawić. Zrobię to na końcu ^^ Bo dla mnie to bawienia się i bawienia :<

@Inq
Spoko :D

Taki Update mały :D

1.Dziś do przedstawienia mam, lekko ulepszony system walki. 4vs1
Możesz pokonać wszystkie Poki, lub od razu ich przywódcę :D Ale nie będzie tak słodko przy każdej walce ;] Czasami będziemy zmuszeni pokonać wszystkich przeciwników :D

2. Również pojawi się coś takiego, gdy Pokemon przeciwnika zaatakuje np. kulą ognia, to podpala okolicę, a gdy wejdziemy w taką strefę tracimy "HP" ^^

3. W pewnym sensie "można łapać pokemony" :D Oraz wymieniać się z NPC :D

4. Zrobiłem też kilka pobocznych misji ^^ Ale to już sami zobaczycie ^^

Nowe Screeny: Klik

PS Prosiłbym abyście komentowali :<
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Fehu
Posty: 333
Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Fehu »

To nie jedyny błąd ortograficzny w grze. Wręcz się od nich roi.
Tilesety zripowane żywcem z pokemonów, więc raczej nie ma co oceniać. Na necie pełno tego krąży, nawet nie trzeba samodzielnie się wysilać.

Jak dla mnie, charsety z Pokemon Dungeon Rescue (czy jak to się tam nazywa) trochę odstają od gameboyowych chipsetów.

Tak czy inaczej, mam sentyment do serii Pokemon, spędziłem nad nią kawał dzieciństwa i życzę powodzenia w pracy ;']
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Inq »

Jeszcze taka jedna uwaga: Przy tym kawałku ziemi na rzece wywal to pytanie o skok - takie coś powinno się odbywać automatycznie/za naciśnięciem entera - chyba że tam jest jakiś zwrot w fabule, że ta ziemia się osuwa, czy coś.
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Marcos »

@Fehu
Może jest tego na necie, może i ściągałem większość grafik... Ale dużo też musiałem poprawiać kolory, sklejać itp. Również dożo grafik sam narysowałem...
Jeśli chodzi o charsety z Pokemon D. Na innym forum o grach mi tak doradzili :P

Błędy ort. będę starał się wyeliminować >_<' Jak coś, to mówcie gdzie są :D

@Inq
Tam ma tak być :D Bo jak już raz skoczysz, to wrócić nie można :S


PS Za jakiś czas dodam aktualkę bety ^^

Macie tu stare screeny:
http://img530.imageshack.us/img530/7875/50021039.png
http://img229.imageshack.us/img229/2935/31003075.png
http://img195.imageshack.us/img195/4200/96562140.png
http://img291.imageshack.us/img291/5945/75926182.png
http://img261.imageshack.us/img261/3089/61885891.png
http://img195.imageshack.us/img195/3299/37625103.png
http://img339.imageshack.us/img339/4272/39030872.png
http://img406.imageshack.us/img406/9353/24822557.png
http://img839.imageshack.us/img839/9560/23458233.png
ObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Mikisi »

No sama gra jest nawet dobra, ale denerwowało mnei dużo elementów.

- Zaczynasz grę nic nie wiadomo, i misisz iść w jakiś róg po pokeballa... Co prawda ten profesors coś tam gadał no, ale co ktoś by robił w rogu mapy?

- Wchodzisz do jego labolatorium i widzisz puste pokeballe... To co trenerzy wzięli same pokemony, bez pokeballi? O_o

- I kto trzyma pokeballe w książkach?

- Ludzie stoją, i zakazują Ci przejścia, mogą stać tam 24/7, a potem nagle zniknęli, bo telepatycznie zauważyli, że ten gość już ma pokemona... xD

- Kolesiówa znalazła Slowbro na morzu, i nie wiedzieć czemu stoi przy jakiejś skale, a obok niej Slowbro... Po co on tam stoi? I do tego, za darmo nam go daje... O_o

- Jakiś rybak, nas nie wiadomo skąd zna, i gada, że facio w PC ma katę podróżnika... Hmmm...

- Później pokonujemy kolesia, który daje nam Charmandera... wtf?

- A i jak mamy przy sobie Slowbro, to dlaczego nie można nim walczyć? I dla czego muszę walczyć Bulbasaurem?

Jest dość dużo takich błędów. W sumei to się czepiam, ale przez te rzeczy, średnio mi się grało. Ale mimo wszystko nie poddawaj się, bo gra mi sie podoba i czekam na ciąg dalszy^^.

Btw. Replite? O_o Nie miałeś kogo w grze umieścić? xD
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Jazzwhisky »

Marcos, chyba odrobinę przesadzasz z tymi screenami - chce Ci się bawić w coś takiego, a we wprowadzenie do własnej gry jednej z najważniejszych opcji już nie? ;)

A ściśle na temat - odezwę się pewnie jeszcze raz, bo póki co tylko odpaliłem grę i przeleciałem sam początek (do pierwszej, zaskakującej walki), niestety jest trochę tak jak opisuje to Mikisi, sporo literówek, bugi, trochę w tym wszystkim takiego nieprzyjemnego chaosu... Trochę szkoda patrząc na te mapki, rzeczywiście przydałby Ci się ktoś do pomocy, choćby testów i ogarniecia strefy technicznej, bo bez tego gra zawodzi (co nie znaczy, że jest specjalnie zła) już na samym wstępie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Secretman »

Jak dla mnie chaotyczna zapowiedz i sama gra. Mapping jest dobry(za wyjatkiem pierwszego pokoju), ale reszta do poprawy. Ta gra ma jakies menu? Budzimy sie w pokoju, gdzie nic nie wiemy. Idziemy do matki(jak w kazdej grze z pokemonami), tyle ze zamiast jakies ciekawej, pouczajacej gadki, dowiaduje sie o fajnej czapce. W grach jRpg dominuje stereotyp, ze kazde drzwi domu sa otwarte i jestesmy traktowani jak gosc, a tu wszystko pozamykane w pizdu. W domu profesora, ktory nie ma pradu, przejrzalem karte rywala i zrobilo sie jasno - bug. Reszte wypisal Mikisi. Rob dialogi, a potem gre.
Awatar użytkownika
Mikisi

Golden Forki 2020 - Dema (miejsce 2); TA Project Extravaganza #3 (miejsce 2); TA Project Extravaganza #1 (miejsce 3)
Posty: 319
Rejestracja: 20 maja 2008, 17:45

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Mikisi »

-Możliwość zmieniania pokemonów podczas walki
-Pokedex
-Mapa
-Trainer Card
Jakoś nie zauważyłem...
-Dzikie pokemony łapią w trawach
Jak pokemony mogą łapać w trawie? I co one łapią?
Obrazek ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Inq »

@Inq
Tam ma tak być :D Bo jak już raz skoczysz, to wrócić nie można :S
Sorry, ale co takiego powoduje, że nie można przeskoczyć tam z powrotem?
Rozumiem, gdyby to był jakiś klif, bo którym się zjeżdża na dół - ale taka rzeczka?

Swoją drogą, takie zagranie wprowadza tylko nieprzyjemny zgrzyt - lepszym rozwiązaniem byłoby imo coś w stylu "Wydaje mi się, że o czymś zapomniałem..." i po prostu brak możliwości skoku to załatwienia wszystkich potrzebnych spraw.
A taki brak sensownego argumentu w dodatku w z głupimi konsekwencjami wprowadza wydaje się być robiony strasznie na siłę, żeby pokazać, że umie się obsługiwać przełączniki...
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto
Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 124
Rejestracja: 27 wrz 2010, 12:36
Lokalizacja: Lubin

Re: [RM 2k3] Pokemon Marcos

Post autor: Marcos »

Co nowego:
-Kiedy zagadamy z jakimś pokiem, pokaże nam się emota z humorem stworka.
-Misja u Bill`a - Zamieniasz się ciałami z Pokiem (tak jak w mandze) i robisz misje.
-Poprawa map: Pierwszego miasta, Lasu za muzeum
-Naprawione niektóre bugi
-Dodane podpowiedzi, intra itp.

Screen: http://img178.imageshack.us/img178/7744/44184143.png

A teraz czas po odpisywać :D

@Mikisi
- Zaczynasz grę nic nie wiadomo, i misisz iść w jakiś róg po pokeballa... Co prawda ten profesors coś tam gadał no, ale co ktoś by robił w rogu mapy?
Poprawione ^^ Dodałem intro i kilka podpowiedzi: od matki i od kumpla.
- Wchodzisz do jego labolatorium i widzisz puste pokeballe... To co trenerzy wzięli same pokemony, bez pokeballi? O_o

- I kto trzyma pokeballe w książkach?
Poprawione :D
- Kolesiówa znalazła Slowbro na morzu, i nie wiedzieć czemu stoi przy jakiejś skale, a obok niej Slowbro... Po co on tam stoi? I do tego, za darmo nam go daje... O_o
Stoi, bo odpoczywa xD A Slowbro stoi koło niej tak dla zabawy >_< Oddaje go nam za darmo, ponieważ pewnie już takiego ma lub nie chce...

- Jakiś rybak, nas nie wiadomo skąd zna, i gada, że facio w PC ma katę podróżnika... Hmmm...
Ona nas dopiero poznaje...
- Później pokonujemy kolesia, który daje nam Charmandera... wtf?
Charmandera daje nam Prof. Oak >_>
Btw. Replite? O_o Nie miałeś kogo w grze umieścić? xD
Hehe zapytałem się czy chce abym go umieścił w grze, a on na to "chętnie" ^^
Marcos, chyba odrobinę przesadzasz z tymi screenami - chce Ci się bawić w coś takiego, a we wprowadzenie do własnej gry jednej z najważniejszych opcji już nie? ;)

@Jazzwhisky

A ściśle na temat - odezwę się pewnie jeszcze raz, bo póki co tylko odpaliłem grę i przeleciałem sam początek (do pierwszej, zaskakującej walki), niestety jest trochę tak jak opisuje to Mikisi, sporo literówek, bugi, trochę w tym wszystkim takiego nieprzyjemnego chaosu... Trochę szkoda patrząc na te mapki, rzeczywiście przydałby Ci się ktoś do pomocy, choćby testów i ogarniecia strefy technicznej, bo bez tego gra zawodzi (co nie znaczy, że jest specjalnie zła) już na samym wstępie.
Samemu trudno robić (DOBRĄ) grę >_<' Przydałby mi się ktoś do pomocy, nie tylko przy testach, ale i przy zdarzeniach itp.

@Secretman
Staram się poprawiać błędy oraz naprawiać bugi. Resztę pisałem wyżej.

@Mikisi
-Możliwość zmieniania pokemonów podczas walki
-Pokedex
-Mapa
-Trainer Card
To pierwsze jest. Drugie, pracuję nad tym, mapa jest w fazie testów. Trainer Card pracuję nad tym.
Jak pokemony mogą łapać w trawie? I co one łapią?
Chodzi o to, że zaczepiają Cię/ chcą walczyć... >_> Ale mam alternatywę ;P

@Inq
Hmmm... Pomyślę i poprawię.
ObrazekObrazek
ODPOWIEDZ