[VX] Magiczna Wieża

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Znalazłem kolejny błąd.
Mianowicie na mapie 1-4 gdy rozmawia się z tą boginią to nie jest
- zargas
-boginia
- zargas
-boginia

tylko jest
- daimon
- boginia
- zargas
- boginia
- daimon
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

w00t, jak ja tego nie zauważyłem ^^ Dzięki raz jeszcze, wychodzi siedzenie przy RMie do rana ^_^
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Właśnie przeszedłem całe najnowsze demko i nei wyłapałem już żadnych błędów.
Ale mam pytanko. na mapie 1-boss jak sobie wyobrażałeś pokonanie brzucha i głowy smoczka?
Ja zrobiłem to tak:
Wskakuje na głowe ducha (to była moja winda) potem użyłem skoku, przyspieszenia i nawalałem w głowe i tłowie aż nie spadłem i to powtarzałem aż wygrałem. Tak to zaplanowałeś czy jak :?:
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Tak właśnie to zaplanowałem. Na pokonanie każdego bossa w grze zawsze znajdzie się kilka różnych sposobów. Równie dobrze można użyć runy lewitacji lub runy skoku zamiast wskakiwać na duszka.

Tak samo jak z drugim bossem w demie (Crimson Fatalis), czyli w jednym z trzech bonusowych etapów, które odblokowują się po przejściu pierwszego rozdziału. Zawsze jest kilka sposobów i różne strategie takowe pokonać.
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Rahael pisze:Równie dobrze można użyć runy lewitacji lub runy skoku zamiast wskakiwać na duszka.
Runa lewitacji? W grze jej nie ma, ale skoro o niej wspomnialeś to myśle że w pełnej wersji już będzie. Co do drugiego smoka to zaskoczyło mnie jak nawala płomieniami z paszczy, normalnie ukryć się nie moglem :-o

Edit

Jeszcze raz pobawiłem się ze smoczkiem i powiem ci że jego jest łatwiej pokonać niż tamtego. Dopiero teraz zauważylem że jak się rozwali tamte kulki to się ma trampoline. Tzn. nie pokonałem smoczka bo jak miał ostani 1% HP to zaczął padać deszcz ognia i mnie trafił.
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Owszem, będzie w pełnej wersji, obecnie zarówno runa lewitacji jak i runa która wywołuje efekt bullet time (pociski wrogow leca duzo wolniej przez krotki czas) są w końcowej fazie testów ;) Każdy atak da się uniknąć, akurat w momencie kiedy smok zieję ogniem musisz szybko zareagować i przebiec w drugą stronę, czasem trzeba wykorzystać "trampolinki", a czasem przydaje się odrobina szczęścia :P
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Tak trampolinki są dobre żeby wskoczyć na nie szybko z ziemi, ale mój sposób do szybki Dash między kuleczkami, zresztą jak to byl koniec dema to nakupowałem 10 run leczenia i końcu go rozwaliłem.
Dopiero za trzecim razem bo zapomniałem umieścić w hotkeysie runy...
A przy okazji. Ile gdzieś tak ukończyłeś projektu?
80% ? 90?
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

Trudno określić w ilu % gra jest ukończona. Z pewnością dużo czasu zajmie zbalansowanie rozgrywki. Jeśli dobrze pójdzie to za około 3-4 miesiące powinna pojawić się pełna wersja.

Ten Boss będzie w czwartym rozdziale i będzie bardziej żywotny. Wszystko zostanie ostateczne ustawione podczas testów.
Obrazek
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Troche długo czekania... Ale jak dla mnie to najlepsza gra stworzona w RMVX i druga z ogólnie najlepszych gier w jakie gralem. Mam nadzieje że ci się nie "spali dysk" albo nie "złamiesz ręki" przez co projekt pójdzie z dymem. Więc się nie poddawaj i rób dalej gierke!
W miare szybko :lol:
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Gamer2002 »

Obrazek
Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
radek02
Posty: 111
Rejestracja: 08 mar 2010, 15:34

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: radek02 »

uwzględniłem ten bug w recce ( chyba tak sie pisze ;P )
Teksty ze chatów, for i innych rm'woych duperelków:
Spoiler:
Dołącz do grupy makerowiczów na nk ! http://nk.pl/#grupy/29610
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: X-Tech »

Ta gra niszczy wszystkie gry w rpgmaker. Mimo, że miałem w poprzednim graniu w demo parę fps ledwo to pobieram kolejne mimo wszystko jestem już fanem tej gry i oczekuję na pełniaka, którego choćby u kogoś jeśli nie będę mógł u siebie pogram. Wymiatasz. Serio. Twórz dalej rób jakieś kopie ja odpiszę co i jak jeszcze na temat demka.
Marvolo37
Posty: 63
Rejestracja: 24 sie 2010, 20:08

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Marvolo37 »

Siema, postanowilem sobie zobaczyć czy łatwo jest zrobić mape do takiej gry więc przerobiłem sobie w pierwszym demie mapie 1-1 na moją abyście wyprobowali i powiedzieli czy byłbym w stanie taką gre zrobić ( korzystałem z pierwszego demka bo jako jedyne nie było zakodowane ). Oto co udalo mi się zrobić ( Mapa 1-1 ) :
http://www.mediafire.com/?aww350ftx84j08c
"Nie ma rzeczy niemożliwych,jest tylko brak umiejętności"
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: X-Tech »

Przeszedłem całe demko.
Ogólnie gra jest wypasiona, ale ma parę rzeczy, które ssą.


Pierwsza rzecz to w casualowej bonusowej grze w znikanie przedmiotów powinien być czas i to bardzo ograniczony do parunastu sekund, albo parudziesięciu bo takie wyklikanie sobie aż przedmioty znikną to trochę obciach.

Muzyka. Muzyka w tytule i na bossach to śpiewane piosenki. Czy one pasują to mi ciężko powiedzieć jedno wiem na pewno, że nie powodują zmęczenia kiedy gramy. W samej grze muzyka jest jak z rpgów kolejna zaleta, że muzyka w ogóle nie męczy...ale czy pasuje znów trudno powiedzieć. Ja bym się zastanawiał nad muzą z rozwalanych platformerów bardziej jak turrican albo megamany x na psxa czy metal slugi itd.

Dialogi i to o czym jest gadane w grze no niestety, ale mi to też zalatuje kiczem. Jakieś rozmowy z boginią, albo strasznie długie intro opisujące dojście do wieży. W takiej dynamicznej grze to w ogóle nie pasuje ja bym się spodziewał zwrotów akcji a nie gadania o dupie maryny jak w jakiś casualach.

Grafika - Mi tam nie przeszkadza są poziomy z wieloma pomysłami na rozgrywkę no są w porządku, zalatuje to wszystko nesem i jest bardzo grywalne na pewno zalety.

Poziom shmupowy to wypas.
Wszystkie bonusy i pierdoły do zebrania to wypas.
Sklep i przedmioty w nim ułatwiające dane momenty to też wypas.
Ogólnie gra jest praktycznie wypas nie licząc tych jej dziur, które można by ale nie trzeba połatać.
Rahael

Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 1)
Posty: 112
Rejestracja: 28 sty 2010, 16:26
Lokalizacja: Lubin
Kontakt:

Re: [VX] Magiczna Wieża

Post autor: Rahael »

W tamtej bonusowej rundzie celowo nie ma czasu, bo to gra logiczna, w której klikając byle gdzie żeby jak najszybciej wyczyścić planszę nie wystarczy do osiągnięcia dobrego wyniku ;)
Trzeba pomyśleć by jak największe skupiska przedmiotów rozwalać za jednym razem, co daje najwięcej punktów ;) Taka odskocznia od ciągłego skakania ^^

Co do muzyki, jest różna. Są też megamany, jest zelda, finale...wszystko co wpada w ucho i tak jak wspomniałeś nie powoduje zmęczenia ;) Fabuła i dialogi nie są w tej grze priorytetem, dlatego mogą zalatywać kiczem xD
Obrazek
ODPOWIEDZ