System RPG - Pustkowia Chaosu

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

System RPG - Pustkowia Chaosu

Postautor: Lartarin » 25 lis 2010, 13:30

Gra zrobiona w "eRPeGie Mejkerze" XP

Elo ^~. Korzystając ze wzorca SeIVotha chciałam przedstawić wszystkim użytkownikom i gościom nowy projekt autorstwa TagTeam (niemłodej grupki osób, fascynatów RPG i długoletnich graczy, twórców Systemu RPG XP, itd.) pod bardzo tajemniczym tytułem - 'System RPG - Pustkowia Chaosu'.

Jako że tym razem TagTeam tworzy w powiększonym składzie (Ayene, Lartarin, SaE, SeIVoth) otrzymałam zaszczyt zamieszczenia zapowiedzi gry ^^
Postaram się zatem w kilku zdaniach przedstawiać najważniejsze informacje na temat tego wspaniałego projektu ^^

Fabuła:
W grze przedstawione są zdarzenia, które miały miejsce w roku 11. Nowego Kalendarza. Rok ten nazwany "Rokiem Mistyka" skrywał wiele tajemnic, był mroczny i przesiąknięty krwią. Wielu mieszkańców Nowego Świata w wyniku okrutnych działań potężnej kreatury, postradało lub dopiero postrada życie. Bezpieczeństwo Imperii jest zagrożone. Ziemie Niczyje, które niegdyś tętniły życiem... wieją pustką, a chaos na stałe zamieszkał w sercach tych, którzy niegdyś zamieszkiwali rozległe tereny - teraz ogromne Pustkowia.
Panoszą się tam bestie, które sieją trwogę i zniszczenie... czy bohater wybrany, by zaprzestać ich działań, podoła tak niebezpiecznemu zadaniu?
Wszystko zależy od jego umiejętności ^^

Postaci:
Do wyboru jest jedna z pięciu postaci. Każda z nich jest zróżnicowana pod względem statystyk, umiejętności, ekwipunku, przyrostów i oczywiście historii (intro i outro).
Jako że jest to gra na zasadzie 'siekanki' (nie jest to jednak ABS), polegać będzie na pokonywaniu potworów i bossów oraz poznawaniu ich historii ^^

Postaci do wyboru:
- Mag
- Najemnik
- Kapłanka
- Elfka
- Piratka

Screeny:
http://img840.imageshack.us/img840/9356/6screens.png

Scrypty:
- Punkty na rozwój postaci co poziom,
- Poziom trudności,
- Pauza podczas gry,
- Nowy skrypt okna wiadomości,
- HP/MP +
- Nowe Menu
- Ranga po przejściu gry
- Wymagania broni i pancerza
- Beczka ^^

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=3AxgSYtCI0k

Zapowiedź by SaE:
http://www.ultimateam.pl/viewtopic.php?p=38621#38621

Download ze strony autorów:
http://www.ultimateam.pl/tagteam/system ... l#download

Informacje dodatkowe:
- Gra ze względu na nieliczne wulgaryzmy i momentami niecenzuralną treść przeznaczona jest dla osób powyżej 16 roku życia.

Papatki ^@^
Obrazek
Obrazek
FilipsO
Posty: 43
Rejestracja: 23 kwie 2010, 20:06

Re: System RPG - Pustkowia Chaosu

Postautor: FilipsO » 29 gru 2010, 11:58

Gra jest świetna, utknąłem na tych latających stworkach :-o
Gram kapłanką i cośtam próbuję. Choć czasami się nudzi, grafika jest chyba
najlepsza ze wszystkich systemów.
Awatar użytkownika
Inq

Golden Forki 2007 - Dema (miejsce 2)
Posty: 1041
Rejestracja: 01 kwie 2007, 13:20

Re: System RPG - Pustkowia Chaosu

Postautor: Inq » 29 gru 2010, 19:07

- Gra ze względu na nieliczne wulgaryzmy i momentami niecenzuralną treść przeznaczona jest dla osób powyżej 16 roku życia.

Lans wiekiem, co?
ZNISZCZONE Nowoczesne Miasto

Polecam także zaopatrzyć się we wszystkie gry z serii: Miasteczko Nowoczesne, wszystko tak zniszczone, że dosłownie nic nie ma.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: System RPG - Pustkowia Chaosu

Postautor: X-Tech » 31 gru 2012, 06:44

Komentarzy nie widać, więc rzucę słowem. Trzeba rzucić trochę światła na to zamczysko.



Fajne jest to, że są postaci do wyboru, ale nie ma miejsca na to, by pokazać ich charakter. W rozgrywce nie ma żadnych dialogów i rozmów NPC/SCENEK (!) - interakcji naszych postaci dialogowych na mapkach, by różniła się przygoda daną postacią (wypowiedziami) i ukazała daną osobę, a przecież już sam początek, aż ryczy i krzyczy - ta gra będzie mieć w sobie masę ikry i życia. Opis zachęcający do każdej postaci - z życiem prosto i ciekawie - każda postać inna i aż chce się uświadczyć tych cech w grze, ale nie...tak nie ma. Brakuje w samej grze życia - żywych postaci/npc jakichkolwiek scenek i reakcji naszych postaci. Wyczuwam lenia na kilometr. Tutaj jest pod tym względem totalna pustka...o chyba nawiązałem do tytułu. Bardzo gra się prosi, by to zmienić. Postaci różnią się skillami, które dostają wskutek expingu.

Rozgrywka. Kilka małych arenek, na których trzeba ubić określoną ilość respawnującego się mięcha, by móc zobaczyć, bossa, po którego pokonaniu można iść na następną arenkę, a wcześniej zrobić zakupy. Urozmaicone przez rozrzucanie skrzynek na poprzednich mapach, w których są skarby, które można dostać za określoną kwotę zależnie od skrzynki. Jest to jakiś pomysł. Niewątpliwie jest to pomysł z tymi skrzynkami za mamonę...

Testowałem różne poziomy trudności w grze i różnice są takie, że zmienia się głównie ilość exp, które trzeba nabić, by mieć dość dobre staty, by ruszać dalej co wymusza wracanie się. Wg. mojego gustu w przypadku takiej gry nie powinno być mowy o jakimkolwiek wracaniu się (!) piszę to na serio. Z początku tak właśnie sobie wyobrażałem sobie grę, ale dostałem co innego...

Rozgrywka imo powinna iść na zasadzie planowania taktycznego plansz i używania skilli, by po prostu przetrwać do kolejnej, bez żadnego wracania - tylko szukając sposobu - taka forma gry była by dla mnie 100x ciekawsza, ale marzenie ściętej. Gra nie została pomyślana w taki sposób i mi przykro z tego powodu...

Dla ułatwienia dodano beczkę, która odnawia hp... w nieskończoność (?) Dodam, że przed arenkami jest zawsze jakiś bloczek tekstu na temat mięcha wzbogacony muzyką z starych horrorów, ale nic co by jakoś wprowadziło naszą postać do danego miejsca - niby to powinna być zaleta, ale dla mnie to jest dość dziwne - przekonajcie się sami czy wam to przypasuje. Pustka.

Obiektywnie nie wiem jak mam ocenić tę gierkę, ale po mojemu taka gra powinna być zrobiona inaczej i powinna zostać dokończona. Mnie ciekawią opinie innych osób...bo ja ogólnie czegoś tutaj nie ogarniam...dla mnie w tej grze nie ma życia/ikry, bo jest to wg. mnie projekt jeszcze w stanie surowym/nieukończony wiele tu rzeczy, brakuje by to naprawdę łechtało. Na tych arenkach odczuwam kompletny brak życia. Pojawiam się i przewijam walki waląc w enter na respawnujących się potworkach...postaci nawet nie rzucają tekstów w walkach, są drobne zmiany w kolejnych etapach jak przymus znalezienia bossa na czas itp. ale to prawie nic nie zmienia, bo 95% czasu jest respawn, walka, respawn, walka...przeszedlem calosc...ogolnie vote na dokonczenie tego projektu.

Mcie tu potencjał tylko leniuchy z was śmierdziuchy totalne. Wyczuwam, że początkowo mieliście zrobić jakieś przygodowe sytuacje i szukanie źródła potworów w danych lokacjach/jakieś zagadki ?, ale wam się nie chciało i zrobiliście arenki itd. i wszystko do bólu uprościliście kosztem jakiejkolwiek treści/ciekawych zdarzeń i wprowadzenia ograniczając rozgrywkę do ciśnięcia się z respawnami na systemie z rpgmakerxp (szkoooda). Są zasoby są walki - brakuje reszty. Ogólnie moim zdaniem jest na razie słabiucha i monotonia. Projekt do dokończenia.

Kolej na wasze opinie. Kto odważny ?
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości