Galeria Map (Uwaga na zasady!)

Wydarzenia, komentarze, pomysły... Wszelkie dyskusje związane z RM.

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Galeria Map

Post autor: X-Tech »

Rozumiem o co chodzi z tą trawą to akurat chętnie zmienię. No nawet dzięki za poradę. Zapomniałem o shifcie.

Mi się twój styl mappingu za to bardzo podoba fajne zróżnicowania, ale do mojej strasznej gry (nie przez maping i przez to ze ma byc kiepska :lol: ) potrzebne są tego typu wąskie i długie korytarze z budynków, bo ja tu w zasadzie korytarzami tworzę to co jest dookoła, a żeby nie powtarzało się dlatego tak szaleję z tymi kształtami budynków, żeby uniknąć monotonni kiedy będziemy szli przez takie okolice z malutkim źródłem światła, bo w sumie to buduję wszystko z tych samych okien ścian i dwóch rodzajów dachów na ziemi lampy i trawa. Ja jestem zadowolony (prawie) Jak masz jakiś inny fajny pomysł na użycie tego chipsetu to dam ci link ty coś zamapuj i mi zaproponuj pomysł by mi się przydał kolejny, ale pamiętaj że to do horroru i mi zależy żeby budynki były tak duże i TAK zrobione, żeby ciekawie się je oglądało chodząc po mapie kawałek po kawałku, a jednocześnie żeby wnętrza nie były większe niż budynek od zewnątrz to dlatego budynki od zewnątrz są u mnie duże.

Obrazek
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Galeria Map

Post autor: kvachu »

Yyyy... Ja makera już nie tykam. Nie, że mi się nie chce, ale po prostu nie mam na to czasu i nie potrafię robić map na szybko. Dla mnie mapping to czasochłonne zajęcie. Nie mam absolutnie czasu teraz.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Galeria Map

Post autor: X-Tech »

A to co taki zajęty ?

U mnie mapa to kwestia paru do parunastu minut czasem dwadzieścia i więcej, ale rzadko. Jakaś tam konstrukcja i parę machów. Zgadzam się, że mapę można robić wiele godzin i z pasją, ale to pasja dla mapera, a kiedy się robi wszystko do jednej gry to nastawiłem się, że wystarczy że będzie ok. Może będę potrzebował mapera/maperów celem dobajerowania kto wie.

Trochę poprawiłem.

Obrazek
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Galeria Map

Post autor: kvachu »

Po lewej jak ty zrobiłeś, a po prawej jak ja bym zrobił:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rave

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 2)
Posty: 2041
Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'

Re: Galeria Map

Post autor: Rave »

X, czemu ustawiłeś start drużyny na dachu? I co to za event niedaleko?
Awatar użytkownika
Czeliosss
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:50

Re: Galeria Map

Post autor: Czeliosss »

Rave, a skąd wiesz, że to nie jest gra samobójcza? Że głównym celem gry jest skoczyć z dachu.
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Galeria Map

Post autor: kvachu »

Czeliosss pisze:Rave, a skąd wiesz, że to nie jest gra samobójcza? Że głównym celem gry jest skoczyć z dachu.
OMG!
Przecież z tego dachu to by sobie co najwyżej nogi połamał. Musiałby skakać z tego najwyższego, a po drodze w dół by mógł jeszcze zrobić combo i se obić łeb o tą półkę trochę niżej i ma wtedy większe szanse na śmierć.
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Galeria Map

Post autor: Foxik »

kvachu pisze:
Czeliosss pisze:Rave, a skąd wiesz, że to nie jest gra samobójcza? Że głównym celem gry jest skoczyć z dachu.
OMG!
Przecież z tego dachu to by sobie co najwyżej nogi połamał. Musiałby skakać z tego najwyższego, a po drodze w dół by mógł jeszcze zrobić combo i se obić łeb o tą półkę trochę niżej i ma wtedy większe szanse na śmierć.

Ale właśnie, chyba o to chodzi, że pierwszy lvl to skoczyć z niższego, a potem po kolei do wyższych. To może być nawet grywalne ...
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Galeria Map

Post autor: X-Tech »

XD
Umiem napisać skrypt na skakanie po takich dachach z różnicami wysokości, ale to nie ten typ gry.

Kvachu zauważyłem to, ale wczoraj po wysłaniu i od razu poprawiłem.

Rave czemu tam start temu, że jeszcze nie mam wektorowego przesunięcie na obrazek z światłami.

A tu następny zrzut:
Obrazek
Awatar użytkownika
Adziol
Posty: 75
Rejestracja: 11 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Olsztyn

Re: Galeria Map

Post autor: Adziol »

@up

Jak dla mnie bardzo kewl tylko nie wiem jak ktoś wywiesił te prześcieradła ;d

@top

Nie wiem czy nie za małe na ten temat ale co tam:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Fehu
Posty: 333
Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58

Re: Galeria Map

Post autor: Fehu »

O ile samo leśne otoczenie wygląda nieźle, o tyle środek osady wieje pustką.
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Galeria Map

Post autor: X-Tech »

Adziolu to nie spiderman i batman to boczne drzwi xd

Twoja mapa spełnia reguły mapy. Mi się nie podobają drzewa. Widział bym wg. swojej wizji wymazane dookoła środkiem korony drzewa zamiast osobno porozstawianych dookoła.
Trudno użyć naturalnie tego jasno zielonkawego spraja. Zielona trawa wg. mnie mogla by nie zarastac w korony drzew, a jesli juz to tylko pod pojedyncze drzewa. Naładuj płotów odgradzających granicę każdego gospodarstwa ewentualnie weń naładuj ale nie musisz przedmioty gospodarstw. Tak to widzę na początku wg. swojej wizji. Są drobne błędy z ucięciami elementów, ale to wiesz. Ogólnie bez wdawania się w szczegóły ta lokacja i tak daje radę.

EDIT:

Po przemyśleniu pomimo błędów z ucięciami (drzewa) to faktycznie nawet mi się podobają te nieregularne granice mapy. Będzie ciekawie przy nich zwiedzać tę mapę, ALE logicznie to wychodzi lepiej zamazać gęsto środkiem koron.
Ostatnio zmieniony 12 gru 2010, 21:50 przez X-Tech, łącznie zmieniany 6 razy.
Awatar użytkownika
Fehu
Posty: 333
Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58

Re: Galeria Map

Post autor: Fehu »

W sumie dopiero teraz zauważyłem: w trzech niższych domach jest poważny błąd mappingowy [te dziwne przedłużenie osi dachu]
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
Awatar użytkownika
kvachu
Posty: 765
Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46

Re: Galeria Map

Post autor: kvachu »

Mi się nie podoba, a to głównie za sprawą domów, które wszystkie są niemal takie same i tak samo ułożone. Bezsens. Drzewa mógłbyś jeszcze bardziej zagęścić, no, ale to już by trzeba było się z eventami męczyć więc pewnie odpada =]. Ogólnie oklepany, płaski i monotonny "layout" mapy.
15 minut roboty?
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: Galeria Map

Post autor: Prometherion »

To i ja coś dorzucę :-)
Taka oto mapa wioski z mojej gry.

http://img191.imageshack.us/img191/3158/mapkas.jpg
Zablokowany