Opowieści z Asgun [VX]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Noruj » 27 gru 2010, 16:11

OPOWIEŚCI Z ASGUN

Gatunek: JRPG
Czas przejścia: Do 5h

Fabuła:
Aston dawno stracił już nadzieję na to, że jeszcze chociaż raz spotka matkę. Gdy był małym chłopcem, ta wysłała go do jego dziadka zamieszkującego odległy tereny Asgun. W jego pamięci to wspomnienie wbiło się najmocniej. Moment, kiedy się z nim żegnała, a on wraz z wynajętym Poszukiwaczem ruszył w długą podroż. Aston nie znał powodu tej decyzji, więc tym bardziej czuł się zagubiony. Zdziwił się, kiedy jego matka kilkanaście lat później wysyła do niego list z prośbą o spotkanie w pobliskim mieście Senos. Bohater natychmiast rusza w podróż z wielką nadzieją na odzyskanie weny pisarskiej i spotkania matki. Przez chwilę towarzyszy mu Slater, tajemniczy podróżnik i doręczyciel listu. Jaki związek mają z tym tajemnicze zakony Estasa i Burguna. Co kryje tak naprawdę świat Asgun?

Ogólnie o grze
Grę starałem się zrobić na klasycznego jrpga z nieco świeższym podejściem. Wyszło mi krócej niż zamierzałem, ale uznałem, że wolę wydać grę w takiej formie niż ją sztucznie przedłużać.
W grze jest nieco inny system zdolności - za walkę z potworami ładuje się nam specjalny pasek. Gdy dojdzie on do końca drużynie zostanie dodana jakaś ilość many, którą mogą wykorzystać na specjalne zdolności.
Gra była beta-testowana 2 razy, ale być może są jakieś błędy. Proszę mnie o nich powiadomić.
DOWNLOAD
Wersja 1.4
miłego grania.


https://www.box.com/s/xnjgj3zluiszehbyq81p



Screeny:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio zmieniony 11 kwie 2013, 15:04 przez Noruj, łącznie zmieniany 7 razy.
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Gedharm » 27 gru 2010, 16:58

Zapowiada się dosyć ciekawie. Grałem w beta-prezentację i było całkiem dobre ( choć z paroma błędami ).

Pozdro dla fanów LoH'a d;;;
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Fehu
Posty: 333
Rejestracja: 24 lip 2010, 10:58

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Fehu » 27 gru 2010, 19:43

Uwielbiam gry stylizowane na klasykę gatunku. Liczę na bardzo świeże podejście do mega oklepanego tematu i przy odrobinie pomyślunku i kreatywności - będzie z tego perła.
Samotność nie ma nic wspólnego z brakiem towarzystwa.
- Paul Remarque
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Foxik » 27 gru 2010, 22:56

Zapowiada się bardzo ciekawie :3 Bardzo lubię klasykę jrpg, ale jestem również dośc wymagający w tym temacie. Podoba mi się twój sposób mappingu wnętrz, ale nie przepadam za tego typu schematycznością zewnętrznych lokacji. Wstęp do fabuły daje dużo opcji jej rozwoju, co już mi się podoba. Ogólnie mówiąc: mam nadzieję, że dojdzie przynajmniej do dema :)
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Noruj » 28 gru 2010, 11:42

Foxik pisze:Zapowiada się bardzo ciekawie :3 Bardzo lubię klasykę jrpg, ale jestem również dośc wymagający w tym temacie. Podoba mi się twój sposób mappingu wnętrz, ale nie przepadam za tego typu schematycznością zewnętrznych lokacji. Wstęp do fabuły daje dużo opcji jej rozwoju, co już mi się podoba. Ogólnie mówiąc: mam nadzieję, że dojdzie przynajmniej do dema :)


Co do mappingu, nigdy nie byłem w tym specjalistą i raczej nigdy nie będę. Mnie samego satysfakcjonuje myśl, że wygląda znośnie.

Co do pogrubionego - PFF. Będziesz ciupał w pełniaka = ]
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Jazzwhisky » 28 gru 2010, 11:53

Właśnie, zapomniałem wczoraj napisać - dlaczego nikt nie podzielił się ze mną tą beta-prezentacją? =V

A poza tym - nie napisałeś nic o postępach prac, wstęp do fabuły za ambitny jak na klasyczne jrpg, efekty świetlne nie wypalają oczu, HUD (ała) jakiś taki biedny - no ja nie wiem... Wygląda na to, że szykuje nam się kawałek dobrej gry. ;D
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Gedharm » 28 gru 2010, 11:56

dlaczego nikt nie podzielił się ze mną tą beta-prezentacją? =V


Bo to tylko ja mam takie zaszczyty, hahaha ;D

@Dół

Masz odcinki GWM? ^__^
Ostatnio zmieniony 28 gru 2010, 12:26 przez Gedharm, łącznie zmieniany 1 raz.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Czeliosss
Posty: 40
Rejestracja: 22 lis 2010, 20:50

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Czeliosss » 28 gru 2010, 12:22

Nie tylko ty. Ja też miałem i pomagam norujowi w oswojeniu się z Vx. Znajduję też zasoby itp.
Wiesz, że podoba mi się ten projekt i mam nadzieję, że będziesz podrzucał mini demka.
Awatar użytkownika
Noruj

Golden Forki 2015 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2014 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 1); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 1191
Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Noruj » 28 gru 2010, 12:41

A poza tym - nie napisałeś nic o postępach prac, wstęp do fabuły za ambitny jak na klasyczne jrpg, efekty świetlne nie wypalają oczu, HUD (ała) jakiś taki biedny - no ja nie wiem... Wygląda na to, że szykuje nam się kawałek dobrej gry. ;D

HUD biedny, acz praktyczny.

Co do fabuły - umówmy się, nie powielam wszystkich cech jrpgów, staram się zrobić coś na kształt tego. Jak to napisał Fehu. Świeże podejście.
Ah, bez obaw. To nie będzie Gothicowy Jrpg, jeśli ktoś ma takie obawy = ]


@omnomon
Postępy:
Czas gry na ten czas: około 40 minut, a planuję zrobić grę na gdzieś 8 godzinek.
Dla ciekawskich: 26 map.
Gra jest podzielona na rozdziały opowieści, którą pisze główny bohater( i właśnie jestem w połowie 2)
Obrazek


Marazm.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: X-Tech » 28 gru 2010, 13:21

Jeśli to ma nie być Gothicowe RPG, ale coś na kształt posuwania się co raz dalej, a nie bieganina po jednej lokacji będą zagadki minigry skrzynki bajery to wchodzę w to chce w to grać.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4110
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Jazzwhisky » 28 gru 2010, 13:41

AI-RPG pisze:zagadki minigry bajery

Jakie wymagania od jrpga..... Dostaniesz dużo losowych walk, liniową fabułę jak w Columbo, skille (!!!), facesety, mapy w stylu Dragon Questa i automatyczny rozwój bohatera, może być?

Noruj pisze:HUD biedny, acz praktyczny.

Zrób chociaż taki w stylu tych pasków z walk, no.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: X-Tech » 28 gru 2010, 15:17

Nie wystarczy mi. Ja szukam ciągle czegoś nowego.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Michu » 28 gru 2010, 16:40

AI-RPG pisze:Nie wystarczy mi. Ja szukam ciągle czegoś nowego.


Tak sie zastanawiam. Jeszcze nie zauwazyles, ze ludzie maja to gdzies czego ty szukasz, czemu kazda kolejna gra bez "szmerow bajerow minigier" jest do kitu i tym podobne? Powtorzyles to juz tyle razy, ze Don Miguel, ktory na nasze forum nie wchodzi pewnie juz o tym wie.
Obrazek
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3112
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: X-Tech » 28 gru 2010, 16:45

Był tu długi post, ale skróciłem żebyś to lepiej zrozumiał:

"Tak sie zastanawiam. Jeszcze nie zauwazyles, ze ludzie maja to gdzies czego ty szukasz, czemu kazda kolejna gra bez "szmerow bajerow minigier" jest do kitu i tym podobne? "

A ty jeszcze nie zauważyłeś, że osoby, które grają w gry rpgmaker mają wymagania ?
To jest naprawdę coś normalnego, naprawdę ! Ja wiem, że jesteś zajęty pisaniem swoich folkowych blogów, ale przejrzyj na oczy tylko osoby, które naprawdę grają w te gry wymagają czegoś od nich (!)

Nie każde gówno nad którym się ktoś napracował zasługuje na pochwałę, bo nie liczy się włożona praca, ale czy w końcu efekt jest taki, że chce się grę przechodzić od a-z bez żadnego przymusu.
Lepiej za wczas wymagać, żeby potem nie było sytuacji, że skończyło się na pochwałach zapowiedzi, a nie ma kto komentować gry :P
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za dobrze wykonaną pracę - grę.

Czat ssie.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie.Nie jaram się RPG itp. Szkoda czasu.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Re: Opowieści z Asgun [VX]

Postautor: Michu » 28 gru 2010, 17:18

Zle mnie zrozumiales (zreszta jak wszystkich). To, ze wymagasz od gier - w porzadku. To, ze chcesz narzucic tworcom sposob tworzenia jedyny sluszny, zaaprobowany przez ciebie - tak srednio. Ale najbardziej mnie irytuja te pseudofilozofie, ktorymi nas co jakis czas raczysz, gdy wpadnie ci do glowy nowa glupota. To nuzace i niesmaczne.

Jesli zas chodzi o temat, to nie wypowiem sie, za malo informacji jak dla mnie zeby cokolwie ocenic :X
Obrazek
Obrazek Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości