Oceny Gier
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Oceny Gier
Hmmm, jak mówiłem, staramy się o rewizję ocen gier na stronie, mamy jednak jeszcze pewne braki, ja wątpliwości, pomyślałem więc, że niegłupim rozwiązaniem jest, żeby każdy, kto zna choć kilka gierek z naszego downloadu dorzucił swoje zdanie... :)
Zsumuje się, wyciągnie średnią i wrzuci na stronę. Poniżej lista gier, skopiujcie znane Wam tytuły, dorzućcie własne oceny (Uwaga! skala 0-10!) i wrzućcie jako swój post w tym temacie. Prośba: bez jaj =], postarajcie się pokusić o możliwy obiektywizm.
Pełne Wersje:
Altenia Stories
Burek i Lipa
Ostatnie Wakacje Alexa
Qmai World 1
Qmai World 2
Rhomik
Solstice
Wyspa dla Dwojga
Canter&Thunderbot
Czasoprzestrzeń
Czasoprzestrzeń 2
Czasoprzestrzeń 3
Infinity: Episode 1
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody
Pac Man
Reis Adventure
Reis Adventure 2
Dema:
Another Fantasy
Dark Grounds: Legendary Castle
Enkidiana
Life Zero
Ripentiro
Rover
The True
Zasłona
Blue Star Story
Demons Legacy
Fantasy
Final Fantasty
Future Tracks
Gaja Chronicles
Galactic Saga
Galactic Saga: New Dimension
Golden Dragon
Kristal Smash!
Legenda Trzech Wysp v.1
Legenda Trzech Wysp v.2
Lithium
New Era v.1
New Era v.2
Planet G
Project 'Terrorica' Shutdown
Rycerz
Teleporterzy
Wiedźmin
Zenek i Franek
Trailery/Inne:
Dywersja
RPG Funtazy
Lords Of The Planets
Sound Of Silence 2
Wielkie dzięki :* za fatygę. Akcja potrwa tydzień (z możliwością ew. przedłużenia). Komentarze równie mile widziane.
P.S. Tak, wiem, brakuje dwóch tytułów xD. To prawdopodobnie ich ostatnie chwile w downloadzie.
Zsumuje się, wyciągnie średnią i wrzuci na stronę. Poniżej lista gier, skopiujcie znane Wam tytuły, dorzućcie własne oceny (Uwaga! skala 0-10!) i wrzućcie jako swój post w tym temacie. Prośba: bez jaj =], postarajcie się pokusić o możliwy obiektywizm.
Pełne Wersje:
Altenia Stories
Burek i Lipa
Ostatnie Wakacje Alexa
Qmai World 1
Qmai World 2
Rhomik
Solstice
Wyspa dla Dwojga
Canter&Thunderbot
Czasoprzestrzeń
Czasoprzestrzeń 2
Czasoprzestrzeń 3
Infinity: Episode 1
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody
Pac Man
Reis Adventure
Reis Adventure 2
Dema:
Another Fantasy
Dark Grounds: Legendary Castle
Enkidiana
Life Zero
Ripentiro
Rover
The True
Zasłona
Blue Star Story
Demons Legacy
Fantasy
Final Fantasty
Future Tracks
Gaja Chronicles
Galactic Saga
Galactic Saga: New Dimension
Golden Dragon
Kristal Smash!
Legenda Trzech Wysp v.1
Legenda Trzech Wysp v.2
Lithium
New Era v.1
New Era v.2
Planet G
Project 'Terrorica' Shutdown
Rycerz
Teleporterzy
Wiedźmin
Zenek i Franek
Trailery/Inne:
Dywersja
RPG Funtazy
Lords Of The Planets
Sound Of Silence 2
Wielkie dzięki :* za fatygę. Akcja potrwa tydzień (z możliwością ew. przedłużenia). Komentarze równie mile widziane.
P.S. Tak, wiem, brakuje dwóch tytułów xD. To prawdopodobnie ich ostatnie chwile w downloadzie.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
To może ja pierwszy:
Właśnie, tak w ogóle dodam, że Pacman to demo. Nie wierzycie? Sprawdźcie.
dam te propozycje, w których gry grałem, co chyba oczywiste
Altenia Stories- 7/10
Burek i lipa- nie grałem
Ostatnie wakacje Alexa - nie grałem
Qmai World 1 - 6/10
Qmai World 2 - 8/10
Rhomik- no, tutaj nie powinienem raczej oceniać
Solstice- 8/10
Wyspa dla dwojga- 6/10
Canter & Thunderbot- 2/10
Czasoprzestrzeń- 4/10
Czasoprzestrzeń 2- 6/10
Czasoprzestrzeń 3- 7/10
Infinity: Episode 1- nie grałem
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody- nie grałem
Pac Man- 7/10
Reis Adventure- nie grałem
Reis Adventure 2 - nie grałem
dema:
Another Fantasy- nie grałem
Dark Grounds: Legendary Castle- nie grałem
Enkidiana- 9/10
Life Zero- nie grałem
Ripentiro- nie grałem
Rover- nie grałem
The True- nie grałem
Zasłona- 6/10
Blue Star Story- 4/10
Demons Legacy- 9/10
Fantasy- 5/10
Final Fantasty- nie grałem
Future Tracks- nie grałem
Gaja Chronicles- nie grałem
Galactic Saga- nie grałem
Galactic Saga: New Dimension- 7/10
Golden Dragon- nie grałem
Kristal Smash!- 7/10
Legenda Trzech Wysp v.1- nie grałem
Legenda Trzech Wysp v.2- nie grałem
Lithium- nie grałem
New Era v.1- nie grałem
New Era v.2- nie grałem
Planet G- nie grałem
Project 'Terrorica' Shutdown- nie grałem
Rycerz- nie grałem
Teleporterzy- nie grałem
Wiedźmin-nie grałem
Zenek i Franek - 1/10
No, nie wiem, czy oceniać trailery...
Właśnie, tak w ogóle dodam, że Pacman to demo. Nie wierzycie? Sprawdźcie.
dam te propozycje, w których gry grałem, co chyba oczywiste
Altenia Stories- 7/10
Burek i lipa- nie grałem
Ostatnie wakacje Alexa - nie grałem
Qmai World 1 - 6/10
Qmai World 2 - 8/10
Rhomik- no, tutaj nie powinienem raczej oceniać
Solstice- 8/10
Wyspa dla dwojga- 6/10
Canter & Thunderbot- 2/10
Czasoprzestrzeń- 4/10
Czasoprzestrzeń 2- 6/10
Czasoprzestrzeń 3- 7/10
Infinity: Episode 1- nie grałem
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody- nie grałem
Pac Man- 7/10
Reis Adventure- nie grałem
Reis Adventure 2 - nie grałem
dema:
Another Fantasy- nie grałem
Dark Grounds: Legendary Castle- nie grałem
Enkidiana- 9/10
Life Zero- nie grałem
Ripentiro- nie grałem
Rover- nie grałem
The True- nie grałem
Zasłona- 6/10
Blue Star Story- 4/10
Demons Legacy- 9/10
Fantasy- 5/10
Final Fantasty- nie grałem
Future Tracks- nie grałem
Gaja Chronicles- nie grałem
Galactic Saga- nie grałem
Galactic Saga: New Dimension- 7/10
Golden Dragon- nie grałem
Kristal Smash!- 7/10
Legenda Trzech Wysp v.1- nie grałem
Legenda Trzech Wysp v.2- nie grałem
Lithium- nie grałem
New Era v.1- nie grałem
New Era v.2- nie grałem
Planet G- nie grałem
Project 'Terrorica' Shutdown- nie grałem
Rycerz- nie grałem
Teleporterzy- nie grałem
Wiedźmin-nie grałem
Zenek i Franek - 1/10
No, nie wiem, czy oceniać trailery...
- Gokufan
- Posty: 306
- Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ostatnie Wakacje Alexa 4/10
Solstice 8/10
Canter 3/10
Czas 5/10
Czas2 7/10
Czas3 9/10
Niezwykłe przygody Stasia Przyrody 4/10
Pac-Man 8/10 :D
Rhomik 8/10
Dema:
Enkidiana - 9/10
Zasłona 5/10 (szczerze nie spodobała mi się...)
Golden Dragon 3/10
ZiF 3/10 (według mnie i onii canter są dość dobre :D)
Solstice 8/10
Canter 3/10
Czas 5/10
Czas2 7/10
Czas3 9/10
Niezwykłe przygody Stasia Przyrody 4/10
Pac-Man 8/10 :D
Rhomik 8/10
Dema:
Enkidiana - 9/10
Zasłona 5/10 (szczerze nie spodobała mi się...)
Golden Dragon 3/10
ZiF 3/10 (według mnie i onii canter są dość dobre :D)
Ostatnio zmieniony 14 maja 2007, 18:56 przez Gokufan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bimbrownik
- Posty: 93
- Rejestracja: 20 sty 2007, 18:01
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- kalafior
- Posty: 319
- Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
- Lokalizacja: Gdańsk
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Dzięki za wpisy, gdyby ktoś jeszcze coś miał, choćby kilka tytułów (nie wszyscy pamiętają wszystko) - nie krępować się ;)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Ho-kay, no to Bejīta-sama się wypowie.
Altenia Stories: 9. Nie przeszedłem całej, co prawda. Mimo wszystko jednak gra jest świetna, choć psuje ją nadmiar walk, co w połączeniu z dużą ilością zagadek logicznych często zmusza do ciągłego przemierzania w kółko tych samych lokacji.
Ostatnie Wakacje Alexa: 8. Krótka, prosta, lekkostrawna.
Rhomik: 8. Prosta, przyjemna gierka, choć poziom trudności niektórych leveli jest stanie doprowadzić do furii sięgającej poziomu wikingowskiego berserkera.
Canter & Thunderbot: 8. Przyjemna przygodówka.
Pac Man by Simoon: 6. Fakt, że stylizowana na automaty z grą - ale mimo wszystko OHYDNA grafika. Poza tym, jedna tylko mapa sprawia, że zbyt długo się nie pobawimy. A szkoda.
Reis Adventure: 7. Klasyk.
Reis Adventure II: 8. Podobnie jak powyżej. Polska Klasyka przez duże P i K.
Dark Grounds: 7. Gierka miła, ale cienkie dialogi i hud, poza tym nieumiejętnie wykonane skrypty lagują.
Enkidiana: 9. Minus jeden za zerowe emocje podczas walk.
Rover: 6. Dobry pomysł, dobry BS, przywoity mapping, rujnujące wszystko dialogi.
The True: 8. Miłe i przyjemne. Krótkie, co prawda, ale trzy możliwości ukończenia sprawiają, że jest o całkiem ciekawa pozycja. :)
Demon's Legacy: 9.5. Co prawda, nie ma w sobie tej magii, którą miały np. Legion Sagi, i która sprawiała, że idąc do szkoły (pracy?) nuciłeś sobie pod nosem muzyczkę z gry i wyobrażałeś sobie, jak to rozniesiesz w pył wrogą armię, a potem rozliczysz się z bossem - niemniej jednak jest to duży kawał cholernie dobrej gry i do monitora potrafi przykuć. Wszystko stoi na naprawdę dobrym poziomie, lecz, jak już mówiłem - jakieś takie bez polotu.
Fantasy: 7. Proste, miłe i lekkostrawne. Kiepskawe, ale dające się przełknąć dialogi.
Future Tracks: 8. Prosta gierka z prostym wykonaniem, co nie zmienia faktu, że miodności jest przedniej.
Kristal Smash!: 8. Kyształki, jak to kryształki. Milutka i lekkostrawna.
LTW, demo. v.1.0 - 9. Całkiem spory kawał ładnej gry. W niektórych momentach wykonanie trochę psuje wrażenia z zabawy, jednak ogólnie gra jest przedniej miodności.
LTW, demo v.2.0 - 8. Udostępnia kolejne obszary, lecz, niestety, nie są one już tak wciągające jak te z poprzedniego dema.
Lithium - 4. Z początku całkiem dobre, jednak po pierwszych kilku minutach poziom wykonania spada na łep, na szyję.
New Era, demo v.1.0 - 7.5. Po prostu dobra gierka, co tu dużo mówić.
New Era, demo v.2.0 - 8.5. Dobra gierka + dopracowanie = bardzo dobra gierka. Pozycja obowiązkowa, przemiodny klasyk.
Teleporterzy - 7. Miła gierka z prostym wykonaniem.
Wiedźmin: 7. Gierka miła, choć wykonanie znowu nie takie najlepsze.
Dywersja: 10. Nic specjalnego nie prezentuje, jednak naprawdę przewspaniale wyostrza apetyt.
RPG Funtazy: 9. Kewloza, choć jeśli ktoś nie był od dawien dawna na bieżąco ze sceną, może nie zrozumieć co niektórych żartów i tekstów.
LoP: 1. xD Przełknąć się jeszcze da, lecz nie zmienia to faktu, że jest to shit nad shity, w dodatku to tylko lipne intro.
Sound of Silence: 7.5. TAAAAAASOGARE NO UMI NI DETE!!!!!11oen xD
Altenia Stories: 9. Nie przeszedłem całej, co prawda. Mimo wszystko jednak gra jest świetna, choć psuje ją nadmiar walk, co w połączeniu z dużą ilością zagadek logicznych często zmusza do ciągłego przemierzania w kółko tych samych lokacji.
Ostatnie Wakacje Alexa: 8. Krótka, prosta, lekkostrawna.
Rhomik: 8. Prosta, przyjemna gierka, choć poziom trudności niektórych leveli jest stanie doprowadzić do furii sięgającej poziomu wikingowskiego berserkera.
Canter & Thunderbot: 8. Przyjemna przygodówka.
Pac Man by Simoon: 6. Fakt, że stylizowana na automaty z grą - ale mimo wszystko OHYDNA grafika. Poza tym, jedna tylko mapa sprawia, że zbyt długo się nie pobawimy. A szkoda.
Reis Adventure: 7. Klasyk.
Reis Adventure II: 8. Podobnie jak powyżej. Polska Klasyka przez duże P i K.
Dark Grounds: 7. Gierka miła, ale cienkie dialogi i hud, poza tym nieumiejętnie wykonane skrypty lagują.
Enkidiana: 9. Minus jeden za zerowe emocje podczas walk.
Rover: 6. Dobry pomysł, dobry BS, przywoity mapping, rujnujące wszystko dialogi.
The True: 8. Miłe i przyjemne. Krótkie, co prawda, ale trzy możliwości ukończenia sprawiają, że jest o całkiem ciekawa pozycja. :)
Demon's Legacy: 9.5. Co prawda, nie ma w sobie tej magii, którą miały np. Legion Sagi, i która sprawiała, że idąc do szkoły (pracy?) nuciłeś sobie pod nosem muzyczkę z gry i wyobrażałeś sobie, jak to rozniesiesz w pył wrogą armię, a potem rozliczysz się z bossem - niemniej jednak jest to duży kawał cholernie dobrej gry i do monitora potrafi przykuć. Wszystko stoi na naprawdę dobrym poziomie, lecz, jak już mówiłem - jakieś takie bez polotu.
Fantasy: 7. Proste, miłe i lekkostrawne. Kiepskawe, ale dające się przełknąć dialogi.
Future Tracks: 8. Prosta gierka z prostym wykonaniem, co nie zmienia faktu, że miodności jest przedniej.
Kristal Smash!: 8. Kyształki, jak to kryształki. Milutka i lekkostrawna.
LTW, demo. v.1.0 - 9. Całkiem spory kawał ładnej gry. W niektórych momentach wykonanie trochę psuje wrażenia z zabawy, jednak ogólnie gra jest przedniej miodności.
LTW, demo v.2.0 - 8. Udostępnia kolejne obszary, lecz, niestety, nie są one już tak wciągające jak te z poprzedniego dema.
Lithium - 4. Z początku całkiem dobre, jednak po pierwszych kilku minutach poziom wykonania spada na łep, na szyję.
New Era, demo v.1.0 - 7.5. Po prostu dobra gierka, co tu dużo mówić.
New Era, demo v.2.0 - 8.5. Dobra gierka + dopracowanie = bardzo dobra gierka. Pozycja obowiązkowa, przemiodny klasyk.
Teleporterzy - 7. Miła gierka z prostym wykonaniem.
Wiedźmin: 7. Gierka miła, choć wykonanie znowu nie takie najlepsze.
Dywersja: 10. Nic specjalnego nie prezentuje, jednak naprawdę przewspaniale wyostrza apetyt.
RPG Funtazy: 9. Kewloza, choć jeśli ktoś nie był od dawien dawna na bieżąco ze sceną, może nie zrozumieć co niektórych żartów i tekstów.
LoP: 1. xD Przełknąć się jeszcze da, lecz nie zmienia to faktu, że jest to shit nad shity, w dodatku to tylko lipne intro.
Sound of Silence: 7.5. TAAAAAASOGARE NO UMI NI DETE!!!!!11oen xD
- kvachu
- Posty: 765
- Rejestracja: 15 kwie 2006, 11:46
Altenia Stories 6
Burek i Lipa 5
Ostatnie Wakacje Alexa 5
Solstice 8
Canter&Thunderbot 6
Czasoprzestrzeń 3
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody 2
Enkidiana 6
Reis Adventure 0 (taka ocena bo w sumie długo nie pograłem przez jakiś bug na początku gry, więc nic nie mogę stwierdzić o tej grze, a jednak grałem w nią)
Demons Legacy 7
to wszystko w co grałem z tej listy
Burek i Lipa 5
Ostatnie Wakacje Alexa 5
Solstice 8
Canter&Thunderbot 6
Czasoprzestrzeń 3
Niezwykłe Przygody Stasia Przyrody 2
Enkidiana 6
Reis Adventure 0 (taka ocena bo w sumie długo nie pograłem przez jakiś bug na początku gry, więc nic nie mogę stwierdzić o tej grze, a jednak grałem w nią)
Demons Legacy 7
to wszystko w co grałem z tej listy