[VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

[VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Ayene » 11 mar 2011, 11:15

Po wielu miesiącach intensywnych prac mam zaszczyt przedstawić Wam kolejny projekt TagTeamu - tym razem w pełnej wersji. Mam nadzieję, że się spodoba. Liczę na Wasze opinie.

Projekt nosi tytuł 'System VX - Stukoczące Kopytka' - i w pełni odwzorowuje tematykę gry.

Opis
Gra z założenia ma być lekka i przyjemna. Jeśli spotkaliście się z grami tanecznymi typu Boost a Move, Boost a Groove albo "raperskimi" np. Parappa the Rapper ;D nie powinniście mieć żadnych problemów. Chodzi w niej o to, by w odpowiednim czasie wciskać umieszczone na spadających kulkach kierunki (i nie tylko) tym samym zbierać punkty, a także używać przedmiotów, zmieniać statusy, rozbrajać bomby itd. Szczegóły wyjaśnione są w tutorialu ;)

Fabuła?!
Fabuła gry nie jest skomplikowana. W końcu minimalne ograniczenia wiekowe jakie ustaliliśmy to 7 lat. :P Gwiazda muzyki 'alternatywnej' zaprasza amatorów do wzięcia udziału w turnieju. Uczestniczki decydują się, ale bez wzniosłych, patetycznych powodów (nie ten typ gry). Wybrana postać w trybie przygody spotyka kolejno swoje przeciwniczki, prowadzi z nimi mądry wcale dialog i mierzy się z nimi (a bardziej ze stawianymi przez nie przeszkodami) na planszy z kulkami. To by było na tyle ;)

Lista modyfikacji i dodatków:
Finalny projekt różni się nieco od - zaprezentowanego kilka miesięcy temu - dema.

Dodano:
  • tryb 'Przygoda' (z rozmowami między postaciami),
  • wszystkie plansze w trybie 'Wyzwanie' (wcześniej 'Trening'),
  • postać, która odblokowuje się po zaliczeniu wszystkich planszy w wyzwaniach,
  • kulki (prezent, monetę, węglika),
  • utrudnienia (brak koloru, ruchoma ramka, ruchome kulki),
  • statusowe przedmioty (auto-łapacz, niewrażliwość),
  • nieaktywne w demie opcje gry takie jak przedmioty i 'ekstra',
  • statystykę działania przedmiotów,
  • procent ukończenia gra,
  • czcionkę obrazkową.

Zaktualizowano:
  • Tutorial,
  • zakładkę 'Najlepsze Wyniki',
  • ekran wyboru postaci,
  • zakładkę Zapowiedzi,
  • 'creditsy',

W grze usłyszeć można m.in.:
Spoiler:

Screeny
Spoiler:

Pełna wersja gry: ok. 52 MB
Obrazek

A to krótka uwaga:
Gra może być wymagająca dla słabszych komputerów. By zniwelować lagi proponuje się wyłączyć niepotrzebne równolegle działające aplikacje/programy. Wymagania minimalnie można zmniejszyć w opcjach gry.

Dziękuję za uwagę. Pozdrawiam 8)
Ostatnio zmieniony 19 paź 2011, 13:20 przez Ayene, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Foxik » 11 mar 2011, 14:25

Jak zwykle muszę walnąć mini reckę ;)

Amatorska produkcja(?)
Już patrząc na przedstawienie dema na forum da się zauważyć, że nie jest to produkcja tworzona przez 2 tyg. z tzw. "nutką opierdzielania" się. Już od samego intra czuć atmosferę ciężkiej pracy nad projektem. Z zaciekawieniem oglądałem pojawiające się obrazy, napisy w kolorach raczej przyjemnych dla oka. Jedyny problem w intro, to to, że jest chyba przy długie, ale nie przynudza i raczej nie jest to wielka wada. Dla niecierpliwych można je również przewinąć.
W prawo, w lewo, w lewo, w prawo ...
Spodobało mi się menu główne. Wybieranie trybów rozgrywki, tabeli wyników czy opcji odbywa się przez proste klikanie klawisze w lewo i w prawo. Wszystko chodzi płynnie, a w tle leci przyjemna muzyką z amerykańskiego disco lat 80. Z początku aż nie chcę się przechodzić do rozgrywki ;)
You can dance ... or not?
W grze jak na razie niedostępny jest tryb przygody, jednak "trening" wystarcza aby zobaczyć z czym to się je. System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków to prosta zręcznościówka, w której wcielamy się w role jednej z tancerek. Otoczki fabularnej (jak na razie) nie ma, jednak raczej nie ona będzie tu głównym tematem. Wybór postaci, może nie jest rozległy, ale z pewnością interesujący. Mamy do wyboru 4 panie okraszone mangową grafiką. Oprócz wyglądu i "umiejętności" - czyli punktów życia i rozmiaru paska trafienia - możemy dowiedzieć się imię, wiek, wzrost, wymiary(!!) i krótkie zdanie na swój temat samej bohaterki.
Góra, góra, dół, lewo, lewo, prawo, lewo ...
Sama rozgrywka opiera się na klikaniu strzałek, opisanych na spadających kulkach, w odpowiednim momencie. Kto grywał kiedykolwiek w stepmanię na pewno szybko złapie ten rytm :) . W tle leci zawsze jakaś przyjemna pioseneczka, a ty próbujesz skupić się na klikaniu strzałek. Warto jednak zauważyć kilka różnic pomiędzy innymi produktami. Pierwszą dającą się zauważyć rzeczą jest pasek życia. Otóż kiedy nie trafimy w kulkę nie tylko zeruje się pasek kombo, ale również maleje ilość punktów, a żeby nie było za łatwo to i ucieka nam HP, tak więc trzeba uważać. Na szczęście da się je odnawiać za pomocą specjalnej leczącej kulki, lub używając odpowiedni przedmiot. Dodatkowo, pasek w którym musi się pojawiać nasza kulka, abyśmy mogli ją "zaliczyć" zależy od wybranej postaci. W czasie rozgrywki można używać również wspomnianych już przedmiotów, jak i natrafić na większą ilość różnorodnych kulek, jednak to już trzeba sprawdzić samemu.
La, la la alalala laaaaaa!!!
Muzyka w menusach jest bardzo przyjemna dla ucha, i według mnie, raczej dostępna dla wszystkich. Raczej mało komu nie wpadnie w ucho. Jednakże muszę przyznać, że utwór grany podczas jedynego dostępnego poziomu nie przypadł mi specjalnie do gustu, jednak da się przeżyć. Mam nadzieję, zobaczyć wiele więcej utworów i to z różnych gatunków w pełnej wersji gry.
Potknięcia
Jednak, jak to w życiu bywa, nic nie jest doskonałe. Tak i ta produkcja ma pewne wady. Otóż bardzo irytujące stały się zdarzające się czasem błędy, że dana kulka nie chciała dać się zaliczyć, mimo, że na pewno wcisnąłem odpowiedni klawisz. To duży minus, przez którego dość często otrzymywałem rangę "laczek". Zaskoczył mnie również na prawdę niski poziom trudności. Mam nadzieję zobaczyć w pełnej wersji raczej większe wyzwania. Gra ma jeszcze jeden mały problem. Nuda. Po 15-20 min. gierka zaczyna nużyć i ani grafika, ani muzyka nie jest w stanie mnie przyciągnąć dłużej. Jednak wszystko to może się zmienić do pełnej wersji. Ja mam taką nadzieję.
Nota końcowa
Mimo ww. błędów Stukoczące kopytka to na prawdę dobra produkcja w którą chce się grać. Autorzy odwalili kawał dobrej roboty na wszystkich trzech płaszczyznach: Grafice, muzyce i grywalności. Polecam wszystkim fanom gier zręcznościowych, a dla fanów stepmani pozycja obowiązkowa!

Ocena końcowa: 9/10
Plusy:
-Grafika
-Muzyka
-Grywalność

Minusy:
-Błędy z "zaliczaniem" kulek
-Jak na razie: jedna plansza = monotonia
-niski poziom trudności



P.S.
Wyszło trochę więcej niż mini recka, ale życzę przyjemnego czytania :)
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Ayene » 11 mar 2011, 14:41

Bardzo dziękuję za opinię. To naprawdę motywuje do dalszej pracy :-D
Chciałam tylko odnieść się do "zarzutów" 8)
Czasami kulek nie zalicza... widocznie gra laguje (pomimo antylaga). Kiedyś testując grę na jednym kompie wiele pomogło wyłączenie niepotrzebnych programów. Gdy zaś testowałam Stukotki u siebie w pracy (są dużo lepsze komputery) nie było żadnego zacięcia, przez to wszystko zaliczało jak trzeba :-)
W demie są trzy plansze. Druga odblokowuje się po przejściu pierwszej itd. :-)
Co do niskiego poziomu trudności to przyznam się, że w pierwszym momencie się uśmiechnęłam. Też tak uważam, choć spotkaliśmy się z opinią, że gra jest za trudna :lol: Dlatego plansze staraliśmy się zbalansować, pierwsza o najniższej szybkości, kolejne z wyższą, no i utrudnienia.
Co tyczy się utrudnień (tzw. handicup), to jest ich trochę w pełnej wersji. Nie chcę zdradzać zbyt wiele, ale w demie chociażby spotkać się można ze statusem "lustra".

Ponownie napiszę, że bardzo cieszy mnie odzew w temacie :-D Jeszcze raz dziękuję :-D
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Foxik
Posty: 139
Rejestracja: 20 sty 2010, 15:30
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Foxik » 11 mar 2011, 14:46

Oh to muszę przeprosić, za niedogranie :) Nie wiem czy mój komputer jest za słaby jak na tą grę (Radeon HD 4890, 4GB ramu, procek Intel Core 2quad 2,33), ale spróbuję przejsc jakoś dalej ;)
Awatar użytkownika
Dooz
Posty: 4
Rejestracja: 13 mar 2011, 16:29

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Dooz » 13 mar 2011, 16:44

Gra jest najlepsza w swoim rodzaju. Intro jest genialne, cała mechanika także. Jest niestety trochę lagów.
Moje pytanie brzmi: Wszystko robiliście na eventach czy skryptach?
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 22:41 przez Dooz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 809
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Fear » 13 mar 2011, 21:42

Dooz pisze:Inro jest genialne

Jeśli chodzi o intro, to wybaczcie, ale ja nie byłem w stanie wytrzymać 3 minut na patrzeniu jak pojawiają się różne napisy. Wyłączyłem po prostu grę.

Jakoś się dosłownie zmusiłem żeby zobaczyć jak wygląda gameplay i odpaliłem po raz drugi wieczorem, było lepiej, chociaż ja nie sądzę, aby taka gra mogła przykuć uwagę na dłużej, niż 15 minut. Poczekajmy na pełniaka...
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Gedharm
Posty: 932
Rejestracja: 30 gru 2009, 14:39
Lokalizacja: Wrocław

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Gedharm » 13 mar 2011, 22:49

Miałem podobnie. Intro jest ciut zbyt długie. Zbyt długo to wszystko chodzi ( te intra, animacje, pierdoły, Bosz... ). No i gameplay. Muzyczka i graficzna całkiem przyjemne, ale wciskam te klawisze i co trzeci reaguje na to, że go wgl wciskam. Nie ma to niczego wspólnego z lagami, wszystko chodzi mi płynnie. Wciskam i dupa się dzieje. Wyłączyłem po chwili.
Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie :)
Awatar użytkownika
Lartarin

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 36
Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
Lokalizacja: Ergard
Kontakt:

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Lartarin » 14 mar 2011, 00:00

Wszystko działa, jak należy. Na dowód tego nagrany gameplay. Lekko się przycina, jednak wina leży po stronie screen recordera, którego max klatek na sek. wynosi 30. Jak na załączonym filmiku widać, kulki "wchodzą" - no poza znakiem zapytania - ale to 25% szansy na dobry kierunek, no i przepuszczonego leczenia (ale to specjalnie, by nie zepsuć bonusu). Komputer mam słaby, więc to chyba cud. ^^ W uwadze Ayne zamieściła info o tym, że można spróbować wyłączyć niektóre programy, które mogą przeszkadzać. Gra nie musi się wszystkim podobać, ale na pewno działa ^^
Pozdro.

A to obiecany filmik: http://www.youtube.com/watch?v=0IPxFX5r6SQ

Aha, a intro trwa dokładnie 1 minutę i 24 sekundy. Sprawdzone stoperem ^^
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4133
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Jazzwhisky » 14 mar 2011, 00:35

Lartarin pisze:Wszystko działa, jak należy. Na dowód tego nagrany gameplay.

Tylko taka uwaga - nie wiem czy coś tam działa czy nie, ale na 100% mogłabyś nagrać 50 takich filmików i nie byłyby one dowodem na nic, jeśli Gedharm wykrył jakiegoś buga, a ktoś nie, to on istnieje i tyle.

Anyway, wszyscy (włącznie z autorką tematu) tu piszą, że prawdopodobnie winą tego stanu rzeczy są lagi. Jeżeli gra potrafi przyciąć na konfiguracji Radeon HD 4890, 4GB ramu, procek Intel Core 2quad 2,33 to zapewne lagom winny jest nieoptymalny kod, ktoś np. nawrzucał wyświetlanie obrazków/odtwarzanie muzyki w parallel procesy (można to zazwyczaj łatwo naprawić, na forum jest na ten temat niejeden wątek), niestety w ten sposób można zapchać każdą maszynkę. =]
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Ayene » 14 mar 2011, 07:59

Nie ma sensu najwyraźniej wchodzić w dyskusje. Skoro filmik nie jest żadnym dowodem na to, że gra nawet na słabszych komputerach nie tnie, to tym bardziej nie ma co się przejmować czyimiś słowami, że kulki nie są zaliczane... wszak każdy może tak napisać :wink:
W pierwszym poście napisałam, że wymagania można zmienić poniekąd w opcjach gry - można spróbować wyłączyć animacje, zegar, itd. Zmniejsza to ilość ruchu na planszy, więc i gra może chodzić płynniej. Ale o tego typu rozwiązania pokusiłby się ktoś, kto nie jest z góry uprzedzony do projektu :-D Gdyby dla mnie igłą w oku były już "3 minutowe" animacje, to z pewnością wyłączyłabym grę po pierwszych taktach piosnki N'Sync. :wink:
Niemniej jestem wdzięczna za zwrócenie uwagi na nieoptymalny kod...
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4133
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Jazzwhisky » 14 mar 2011, 09:57

Ayene pisze:Nie ma sensu najwyraźniej wchodzić w dyskusje. Skoro filmik nie jest żadnym dowodem na to, że gra nawet na słabszych komputerach nie tnie, to tym bardziej nie ma co się przejmować czyimiś słowami, że kulki nie są zaliczane... wszak każdy może tak napisać :wink:

Tzn. to nie tak, absolutnie nie powinniśmy podważać niczyjej prawdomówności, po prostu ktoś mógł się natknąć na coś, czego nie zauważył autor gry, filmik z prawidłowo działającą grą nie znaczy po prostu, że ktoś inny nie mógł natrafić splotem okoliczności na buga.

A co do tego, że gra potrafi śmigać niektórym na słabszym sprzęcie - też w to nie wątpię, zwłaszcza jeśli ktoś potrafi zadbać o porządek w systemie. Anyway, dla mnie to trochę taka nierozgryziona zagadka sprzed lat, niewątpliwie sama konfiguracja sprzętowa to nie wszystko. =]

Co do optymalizacji - przypomniał mi się świetny poradnik Super Vegety rozprawiający się z wyświetlaniem obrazków w RM -> http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hudp, najważniejsze są w nim same idee, polecam, bo naprawdę mało jest tekstów na tym poziomie.

I jeszcze takie pytanie co do tego dema - to 80% gry znajduje się już w nim, czy jest to ocena postępu prac, z czego tylko część znajduje się w dostępnym projekcie?
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Ayene » 14 mar 2011, 21:38

Dooz pisze:Moje pytanie brzmi: Wszystko robiliście na eventach czy skryptach?
Przepraszam, zapomniałam wcześniej odpisać. Otóż gra robiona jest w całości na skryptach. Może i na zdarzeniach niekiedy byłoby szybciej, ale w większości nie uzyskałabym podobnego efektu.

Jazzwhisky pisze:I jeszcze takie pytanie co do tego dema - to 80% gry znajduje się już w nim, czy jest to ocena postępu prac, z czego tylko część znajduje się w dostępnym projekcie?
To ocena postępu w pracach. Demo nie zawiera wszystkiego - skryptów, grafiki, muzyki. Mimo wszystko jest w nimi zadeklarowanych więcej przedmiotów, ale to tylko ze względu na to, że do końca nie wiedzieliśmy, ile w demie ująć. A demo to około 20% całości.

Jazzwhisky pisze:Co do optymalizacji - przypomniał mi się świetny poradnik Super Vegety rozprawiający się z wyświetlaniem obrazków w RM -> http://tsukuru.pl/index.php?link=porady/trudne/hudp, najważniejsze są w nim same idee, polecam, bo naprawdę mało jest tekstów na tym poziomie.
Dziękuję za pomoc, przejrzę w wolnej chwili. Aczkolwiek nie wiem, jaki będzie rezultat. Skrypt nie jest krótki, ale wydaje mi się... schludny (?!). Na ekranie znajduje się wiele elementów, wiele z nich musi być odświeżanych. Jednak odbywa się to dopiero po wciśnięciu kulki - zarówno poprawnie, jak i niepoprawnie. Dlatego też nie powinno być żadnego problemu w jej złapaniu, a na "zlagowanych systemach" bug mógłby się co najwyżej pojawić po wciśnięciu przycisku - ze względu na konieczność odświeżenia wielu wspomnianych elementów, w tym różnych animacji.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Sabikku

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2010 - Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2009 - Zapowiedzi (miejsce 3)
Posty: 305
Rejestracja: 01 sty 2009, 19:36

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Sabikku » 15 mar 2011, 16:30

Na temat gry już się wypowiadałem, ale dorzucę dwa zdania i tu.

Próbowałem wiele wiele razy, ale udało mi się przejść jedynie pierwszy track - często wypadam z rytmu i dalej nie daję rady. Trochę pomogło przerzucenie się na num-padaj jestem pod tym względem trochę upośledzony. Ale czuję, że idzie mi coraz lepiej, może kiedyś zdołam przejść całe demo ^^.

Ale co do systemu. Przedstawię swoją teorię co do 'nie zalicza przycisków'. Imo chodzi o prosty fakt gubienia sygnałów z klawiatury, kiedy aplikacja nie działa stuprocentowo płynnie. Klawisz trzeba wtedy przytrzymać nieco dłużej, błyskawiczne kliknięcie nie wystarcza. Problem typowo rmowy (choć chyba związany tylko z xp/vx), niektórzy może zauważyli go w grach zręcznościowych o większych wymaganiach (jak exogenesis). Grając w rpgopodobne twory nie zwraca się na to nawet uwagi, ale w grze typu Stukoczących Kopytek to bardzo zauważalne.
U różnych ludzi reagować będzie różnie; tak jak pisał jazz, niekoniecznie proporcjonalnie do konfiguracji sprzętowej. Imo optymalizacja kodu nic tu nie pomoże, bo poza grafiką mało się tu dzieje - na pewno natomiast pomoże wyłączenie dostępnych w menu opcji. Ponadto w moim przypadku bardzo pomogło wyłączenie fullscreena ^^.

Pozdrawiam i zapraszam do grania - kilka fajnych pomysłów, spory potencjał na wciągającego pełniaka i ładny, dopracowany interfejs.
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Secretman » 15 mar 2011, 19:03

Polski tytuł, wyjaśnienie napisane, czyli mogę odpuścić moje standardowe pytanie w stylu "Co oznacza tytuł".

W końcu jakiś projekt, który ma wszystkie pliki na swoim miejscu(no chyba, że w VX to norma).
Dla mnie intro jest za długie. Nawet pojawia się informacja ze znaczkiem PEGI, normalnie jak w komercyjnych grach. Menu wygląda porządnie, wszystko czytelne. Co do menu wyboru pań, to największą uwagę zwróciłem na...podkład muzyczny(motyw z pewnej gry na C64).

Sama rozgrywka niestety mnie rozczarowała - tylko jeden utworek, powolny i trochę taki nijaki - nie chce się do niego wracać(swoją drogą, co o wykorzystaniu utworu, powiedzą w ZAiKS-ie :lol: ). Lagów nie doświadczyłem - za dobrego kompa mam. Gdyby nie możliwość użycia przedmiotów, to tą grę nazwałbym klonem Boost a Move, Boost a Groove itp.

Dodaj jakieś energiczne melodie typu disco czy rock, zwiększ poziom trudności(np. szybsze tempo, zmienne tło - efekt oczopląsu, jakieś bonusy związane z tymi przedmiotami, może obrotowe kulki). To wszystko bardzo ładnie wygląda - niestety tylko w menu. Za mało frajdy w graniu tego dema - mimo to, czekam na pełną wersję. Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Ayene

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 2)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Gry (miejsce 3)
Posty: 49
Rejestracja: 11 mar 2011, 11:08

Re: [VX] System RPG - Stukoczące Kopytka alias Mord Kruków

Postautor: Ayene » 15 mar 2011, 21:50

Secretman pisze:Sama rozgrywka niestety mnie rozczarowała - tylko jeden utworek, powolny i trochę taki nijaki - nie chce się do niego wracać.
Pisałam już, że w demie są 3 plansze. Pierwszy utwór (swoją drogą dziwię się, że nikt nie zna tego boysbandu) jest spokojny, gdyż szybkość jest najniższa z możliwych. Jak wiadomo do tego typu gier muzykę trzeba dostosować w miarę możliwości pod względem tempa :wink: Także proponuję sprawdzić plansze kolejne :wink:

Secretman pisze:Dodaj jakieś energiczne melodie typu disco czy rock, zwiększ poziom trudności(np. szybsze tempo, zmienne tło - efekt oczopląsu, jakieś bonusy związane z tymi przedmiotami, może obrotowe kulki).
Twoje propozycje w większości są już w grze (część z demie). Bonusy są, utrudnienia są, obrotowych kulek nie ma, gdyż zmiana 'angle' w RM jest za bardzo 'procesochłonna'. ;-)

Dziękuję za opinie.
Obrazek
Obrazek

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości