Opowieść Miko [2k3][Download]

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Awatar użytkownika
Axer

GF 2022 - Dema (miejsce 1); GF 2020 - Dema (miejsce 1); TAPE #2 (miejsce 2); Konrad Championship II (miejsce 2)
Posty: 124
Rejestracja: 08 lut 2011, 12:30

Re: Opowieść Miko [2k3][Download]

Post autor: Axer »

Już się wypowiadałem na ten temat na ultimie ale teraz też coś powiem.

Gra ogólnie miodzio, ale...
ZA dużo tu łażenia! Krew mnie zalała, kiedy spotkałem Kyo i Ryo i kazały mi iść do trzech miast oddalonych od siebie ok. 5-6 mapami. Co do muzyki - rzygać mi się chciało od niej. Jak już ktoś stwierdził - za "słodka".
Ale w tej grze są też i plusy:
-Dużo przeciwników, nie w kółko ci sami.
-Nie wiem czy to plus czy minus ale walki są (za) łatwe(no chyba że z tą boginią).
-Easter egg'i z imionami oraz z tym piwem.
Więcej nie znalazłem, chyba, że coś przeoczyłem.

Ogólnie ocena: 7/10
Awatar użytkownika
Raptor J.
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2011, 10:27

Re: Opowieść Miko [2k3][Download]

Post autor: Raptor J. »

Fear pisze:Gra do popykania w chwili nudy powiadasz....
Raczej na wywołanie nudy. Zapowiadało się nawet ciekawie, aczkolwiek brak poczucia humoru i takie szczegóły jak słabo przemyślane eventy na przejścia z mapy na mape, brak możliwości wejścia do niektórych domów, save pointy etc. załatwiły sprawę. Co do fabuły - w pewnym momencie już przestałem czytać dialogi, gdyż zupełnie nie wciągały.

Btw... Śmieszna sytuacja: spalili nam wioske, idziemy spać :)

A tak w ogóle to po co robicie save pointy?! Przecież RPG Maker tego nie wymaga, a to tylko dawna forma radzenia sobie ze złożonym kodem.
Awatar użytkownika
Axer

GF 2022 - Dema (miejsce 1); GF 2020 - Dema (miejsce 1); TAPE #2 (miejsce 2); Konrad Championship II (miejsce 2)
Posty: 124
Rejestracja: 08 lut 2011, 12:30

Re: Opowieść Miko [2k3][Download]

Post autor: Axer »

Save pointy? Żeby gra nie była taka łatwa. Gdybyś mógł sejwować w czasie, gdy walczysz z boginią, to by było zbyt łatwe. Bo jak sobie wyobrażasz: uderzam boginię, save, uderzam boginię, save itd. Bez save pointów to by nie miało sensu.
Awatar użytkownika
Szhival
Posty: 109
Rejestracja: 21 kwie 2009, 21:03

Re: Opowieść Miko [2k3][Download]

Post autor: Szhival »

Axer pisze:Save pointy? Żeby gra nie była taka łatwa. Gdybyś mógł sejwować w czasie, gdy walczysz z boginią, to by było zbyt łatwe. Bo jak sobie wyobrażasz: uderzam boginię, save, uderzam boginię, save itd. Bez save pointów to by nie miało sensu.
Blokada save'a na czas walki?
Obrazek
Repensum est Canicula
Awatar użytkownika
Ska'ciu

Golden Forki 2011 - Pełne Wersje (miejsce 1)(miejsce 3); Golden Forki 2010 - Pełne Wersje (miejsce 2); TA Sprite Contest 3 (miejsce 2); TA Sprite Contest 2 (miejsce 3)
Posty: 501
Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
Lokalizacja: The City in Forest
Kontakt:

Re: Opowieść Miko [2k3][Download]

Post autor: Ska'ciu »

Tak, fajnie by było. Ale patrząc na to że podczas podczas podróżowania pomiędzy miastami ciągle jest walka to sejw byłby i tak tylko w miastach. A miasta są małe więc będąc w którymś pójście do save pointa raczej nie jest problemem. Stąd save pointy! W takim Mahou no Sekai można zapisać w dowolnym momencie poza walką i co? I ludzie nie wiedzą jak można w grze zapisać!
Przykro mi ale w moich grach save pointy to codzienność. Bo dodają dylemat czy po niezbyt udanej walce zużyć itemki czy wczytać zapis z (nie rzadko dużo) wcześniej i spróbować raz jeszcze.
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
ObrazekObrazek
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
ODPOWIEDZ