[RM2k3][Demo] H'quan

Pełne Wersje i Dema stworzone we wszelakich wersjach RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Adziol
Posty: 75
Rejestracja: 11 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Olsztyn

[RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Adziol »

H'quan
(elf. człowiek)
Demo v1.01
Jeżeli posiadasz starszą wersję, ściągnij aktualną!
Fabuła
Głównym bohaterem jest Addam Zirgin. Pewnego dnia do wioski elfów, w której mieszka, przybywa oddział wojsk Cesarstwa Govidor. Na naszą niekorzyść jesteśmy łudząco podobni do jednego z generałów, który jak się okazuje zdezerterował. Wioska zostaje spalona a my zostajemy wzięci w niewolę. Udaje nam się jednak uciec z więzienia i postanawiamy odnaleźć generała, przez którego zostaliśmy w to wszystko wciągnięci.

Tyle o fabule. Nie chcę się za bardzo rozpisywać, bo demo nie jest zbyt długie, ale o tym za chwilę.
Grafika
Tu pojawia się chyba jedna z największych wad. Projekt jest tworzony na ograniczonej ilości zasobów, ponieważ obecnie nie posiadam internetu i muszę się posiłkować tym co mam (tu specjalne podziękowania dla Jazzwhisky'ego!). Charsety to styl RTP, które pochodzą z programu CharaEX. Jest też sporo editów, trochę origów i rzeczy z tsukuru.pl.
Muzyka
Utwory z takich gier jak Baldur's Gate, Dragon Age, Gothic i trochę podkradzionych z innych gier spod RMa (mam nadzieję, że nikt się nie obrazi jak usłyszy coś znajomego :wink:)
Technikalia
- Rozwój postaci (punkty do rozdania pomiędzy statystyki)
- Trzy klasy postaci (Mag, Paladyn, Złodziej)
- Minimapa (tylko w miastach)
- Quick Time Event (w demie tylko jeden :roll:)
- System moralności (niby jest, ale w demie nic z tym nie zrobimy)
Screeny
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek
Download
Na koniec
Jeszcze parę zdań. Moimi inspiracjami były takie gry jak Wiedźmin 1/2 (książki też), gry od BioWare i wiele innych. Demo może i nie jest długie, ale jest "szerokie". Co przez to rozumieć? Prawie każde zadanie da się skończyć na więcej niż jeden sposób (tu pojawia się wyżej wspomniany system moralności). Nikt oprócz mnie dema nie przeszedł a co za tym idzie możliwe, że znajdziecie jakieś błędy (lub coś będzie źle wyważone) W demie niestety nie działają nauczyciele, od których kupujemy zaklęcia. Jako, że mam problem z internetem spróbujcie je naprawić sami, projekt nie jest zabezpieczony. Proszę też o zgłaszanie mi ich na GG (8351398) lub poprzez e-mail (adziolsz@gmail.com). Mam nadzieję skończyć grę jakoś w październiku. Gra powinna działać bez RMa, ale niczego nie obiecuję :-P Miłego grania i komentujcie! Dzięki!
v1.01
- questy paladynów działają
Ostatnio zmieniony 22 sie 2011, 13:07 przez Adziol, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
Leaf

Golden Forki 2011 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2011, 16:43
Lokalizacja: Leaf Village

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Leaf »

Bardzo fajnie zapowiadające się demko. Pasowałby tutaj CMS. Za wiele o tym nie mogę powiedzieć. Strażnik w więzieniu mnie rozwalił xD. Bugów o dziwo nie znalazłem.
Wiem o co chodzi z tymi dwoma takimi samymi gośćmi:
Spoiler:
Nie jestem n00bem.
Jestem newbie.
---------------------------
Projekty:
CAMELOT
Ukończone w 100%. Link tutaj:
LINK
Awatar użytkownika
Prometherion

Golden Forki 2016 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 1) Sezon V (miejsce 2)
Posty: 238
Rejestracja: 02 sty 2011, 12:31

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Prometherion »

Pobrałem, zagrałem i jestem na tak. Historia wydaje się ciekawa, graficznie jest dobrze(chociaż samo miasto jest strasznie monotonne i nudne). Bardzo podobają mi się dialogi, są na dobrym poziomie. Dobrym patentem jest także zastosowanie chmurek nad postaciami. Przydałoby się także przyciemnienie chipsetów, strasznie nie lubię tak jaskrawych i wyblakłych:) Ogólnie gierka trafia w moje gusta. czekam na pełną i doszlifowaną wersję. Aha jeszcze jedno, czemu zamiast grafik potworów latają "pokebole" ha, ha... Jednak wolałbym wiedzieć z kim przyjdzie mi walczyć.

Czekam na pełniaka!
Awatar użytkownika
Adziol
Posty: 75
Rejestracja: 11 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Olsztyn

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Adziol »

Leafman pisze:1. To są bracia bliźniacy.
2. To ten sam gościu, który stracił pamięć i będzie chodził swoimi śladami, aż dotrze do spalonej wioski elfów, a dalej to nie wiem.
Nie, nad zakończeniem musiałem trochę pomyśleć, żeby nie było takie oczywiste jak te dwa przykłady ;-) (chociaż nie wiem czy powinienem o tym mówić :D)
Prometherion pisze:Pobrałem, zagrałem i jestem na tak. Historia wydaje się ciekawa, graficznie jest dobrze(chociaż samo miasto jest strasznie monotonne i nudne). Bardzo podobają mi się dialogi, są na dobrym poziomie. Dobrym patentem jest także zastosowanie chmurek nad postaciami. Przydałoby się także przyciemnienie chipsetów, strasznie nie lubię tak jaskrawych i wyblakłych:) Ogólnie gierka trafia w moje gusta. czekam na pełną i doszlifowaną wersję. Aha jeszcze jedno, czemu zamiast grafik potworów latają "pokebole" ha, ha... Jednak wolałbym wiedzieć z kim przyjdzie mi walczyć.

Czekam na pełniaka!
Jak już pisałem, jadę na ograniczonej ilości zasobów, więc potwory na mapie wyglądają jak wyglądają. W pełnej wersji zapewne będą to normalne potwory.
Obrazek
Awatar użytkownika
Secretman
Posty: 491
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:12

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Secretman »

Moje odczucia są mieszane. Z lepszej strony mamy bardzo ładny mapping, rozbudowaną fabułę, ciekawy motyw z brakiem ramki wiadomości. Z gorszej strony - powolny bohater, lakoniczne rozmówki w stylu "Nie wiem", "Nie widziałem", "Uczę się", czy najpoważniejszy błąd - brak kasy(!). Nie wiem, gdzie ją można zdobyć, a jest potrzebna, by się uleczyć, wzmocnić, wykonać parę czynności. Rozmówki przeboleję, ale te dwie rzeczy zmusiły mnie do wyłączenia H'quana.
Awatar użytkownika
Adziol
Posty: 75
Rejestracja: 11 cze 2008, 17:48
Lokalizacja: Olsztyn

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Adziol »

Secretman pisze:Moje odczucia są mieszane. Z lepszej strony mamy bardzo ładny mapping, rozbudowaną fabułę, ciekawy motyw z brakiem ramki wiadomości. Z gorszej strony - powolny bohater, lakoniczne rozmówki w stylu "Nie wiem", "Nie widziałem", "Uczę się", czy najpoważniejszy błąd - brak kasy(!). Nie wiem, gdzie ją można zdobyć, a jest potrzebna, by się uleczyć, wzmocnić, wykonać parę czynności. Rozmówki przeboleję, ale te dwie rzeczy zmusiły mnie do wyłączenia H'quana.
Hm... Co do kasy to za każde wykonane zadanie zlecone przez członka gildii otrzymujemy jej trochę, więc spróbuj zacząć od tych prostszych zadań. Dzięki za uwagi.
Obrazek
Awatar użytkownika
Gamer2002

Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 3)
Posty: 225
Rejestracja: 04 maja 2006, 11:14

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Gamer2002 »

brak tsukuru-chars2, umiesc wszystkie grafiki w demie ;P
Obrazek
Klikasz przycisk 'cytuj' przy złym poście. Prawidłowy jest POD postem, nie nad nim!
Rada roku: Jak cytować by nie brało złych nazw nicków na forum.
Awatar użytkownika
Fear

Golden Forki 2016 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2009 - Dema (miejsce 2)
Posty: 850
Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
Lokalizacja: Białystok

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Fear »

Chciałbym w to zagrać, ale nie mogę, bo jedyny link, z jakiego mogę pobrać grę nie działa. Adziol, uzupełnij projekt o brakujące pliki i podeślij nowy link, bo gra przedstawia się dość ciekawie.

Edit:
Może ktoś to ma na dysku i chce się podzielić? ;p
Ostatnia Łza (v1.03) 28.12.16
Obrazek
viewtopic.php?f=1&t=5549
Awatar użytkownika
Jazzwhisky
Posty: 4332
Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
Kontakt:

Re: [RM2k3][Demo] H'quan

Post autor: Jazzwhisky »

http://www.box.net/s/62tgq1t2krdpcg8374ds, ale to pierwotna wersja bez poprawek (1.0), do dziś nie przeszedłem, zostałem wielokrotnie znokautowany przez początek z prześlizgiwaniem się między strażnikami.
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
ODPOWIEDZ