[RMVX] System RPG VX - Arena
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
- Lokalizacja: Ergard
- Kontakt:
[RMVX] System RPG VX - Arena
System RPG VX - Arena
Krótki opis:
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach. Każdy bohater ma powód, dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju. Gra ma tradycyjną otoczkę fabularną. Różnorodność herosów/heroin daje możliwość ukończenia gry na kilka sposobów. Dodatkowo mechanizm walki sprawia, że gra nie opiera się jedynie na wciskaniu komendy atak.
Realia:
Rzecz dzieje się na Nowym Kontynencie. W jednym z głównych miast Imperii dochodzi do serii tragicznych zdarzeń. Cała metropolia staje w ogniu. Gazety rozpisują się na tematy całkiem nieprawdopodobne. Powstaje wiele teorii, żadna jednak nie jest satysfakcjonująca. W tym samym czasie kilku losowych bohaterów otrzymuje mistyczne zaproszenia do podjęcia wyzwania i "poznania" źródła całego zmieszania.
Rozgrywka:
W grze przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, którzy podobnie do nas otrzymali zaproszenie na turniej. Podczas 'misji' będziemy mieli okazję poznać uczestników, ich indywidualne cele, oraz być świadkami tworzenia się nowej historii.
TagTeam w squadzie: Ayene, Lartarin, Seivoth
Planowana premiera: marzec 2012.
Screeny:
Strona projektu
Krótki opis:
Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach. Każdy bohater ma powód, dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju. Gra ma tradycyjną otoczkę fabularną. Różnorodność herosów/heroin daje możliwość ukończenia gry na kilka sposobów. Dodatkowo mechanizm walki sprawia, że gra nie opiera się jedynie na wciskaniu komendy atak.
Realia:
Rzecz dzieje się na Nowym Kontynencie. W jednym z głównych miast Imperii dochodzi do serii tragicznych zdarzeń. Cała metropolia staje w ogniu. Gazety rozpisują się na tematy całkiem nieprawdopodobne. Powstaje wiele teorii, żadna jednak nie jest satysfakcjonująca. W tym samym czasie kilku losowych bohaterów otrzymuje mistyczne zaproszenia do podjęcia wyzwania i "poznania" źródła całego zmieszania.
Rozgrywka:
W grze przyjdzie nam zmierzyć się z wieloma przeciwnikami, którzy podobnie do nas otrzymali zaproszenie na turniej. Podczas 'misji' będziemy mieli okazję poznać uczestników, ich indywidualne cele, oraz być świadkami tworzenia się nowej historii.
TagTeam w squadzie: Ayene, Lartarin, Seivoth
Planowana premiera: marzec 2012.
Screeny:
Strona projektu
- Konrad112
- Posty: 44
- Rejestracja: 28 paź 2011, 13:23
- Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Cóż mogę powiedzieć, ciekawi mnie jak będą wyglądać ataki, oraz z kim przyjdzie nam się zmierzyć i jakie postaci będą do wyboru przez nas. Ogólnie zapowiada się wspaniale, ( czadowa fabuła. )
Czekam ze zniecierpliwieniem.
Czekam ze zniecierpliwieniem.
„Lepsza na Konrada głodnych wilków gromada niźli chłop w koszuli”
Spoiler:
- Asuda
- Posty: 316
- Rejestracja: 30 maja 2011, 01:37
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Jak tam praca nad projektem?
Może jakiś filmik?
Jestem ciekaw jakie jest rozwiązanie dla systemu walki i jak to się prezentuje ;)
Może jakiś filmik?
Jestem ciekaw jakie jest rozwiązanie dla systemu walki i jak to się prezentuje ;)
-Why, i must do it?
-Because you are jrpg...
-Because you are jrpg...
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Dużo o zapowiedzi powiedzieć nie można. Może się na mnie nie obrazicie, ale myślę, że będzie jak zwykle w Waszych produkcjach, graficznie i skryptersko wręcz wybornie, z klimatem, ale z kulejącą grywalnością i nijaką fabułą. Mam nadzieję, że aspekt walki będzie fajnie rozwiązany.
Cóż życzę powodzenia, bo trudno tu napisać coś więcej, powodzenia w tworzeniu :)
Cóż życzę powodzenia, bo trudno tu napisać coś więcej, powodzenia w tworzeniu :)
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
- Lokalizacja: Ergard
- Kontakt:
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
@Wszyscy wyżej
Za niektóre wypowiedzi już jest foch . Co do grywalności, to rzeczywiście nie trafiamy w gusta userów, bo mamy małego US-a. (Ja ktoś nie wie co to US, to odsyłam do Warhammera).
Śmiem się nie zgodzić co do kulejącej fabuły, ona jedynie (i to czasami) utyka ^@^. Prace nieco zwolniły (kryzys SESJI ^^)
Walki rozwiązane są w sposób zręcznościowy (po Stukotkach czarno to widzę...) .
Rozwijając, w zależności od wielu czynników pokazuje nam się kombinacja kierunków i enterów, którą należy "wklepać" w przeznaczonym do tego czasie. W sumie nic specjalnego, ale to wyłącznie subiektywna opinia.
Fabuła... no jakaś tam będzie na końcu (jak zawsze) wprowadzane będą odpowiednie korekty.
Obecnie mechanika jest nieco planszowa i mimo to, że okazać się to może "niegrywalne", w pewien sposób nadawać będzie grze specyficzności... chyba . Dzięki za komenty, więcej grzechów nie pamiętam ^^
Pozdrówka
Za niektóre wypowiedzi już jest foch . Co do grywalności, to rzeczywiście nie trafiamy w gusta userów, bo mamy małego US-a. (Ja ktoś nie wie co to US, to odsyłam do Warhammera).
Śmiem się nie zgodzić co do kulejącej fabuły, ona jedynie (i to czasami) utyka ^@^. Prace nieco zwolniły (kryzys SESJI ^^)
Walki rozwiązane są w sposób zręcznościowy (po Stukotkach czarno to widzę...) .
Rozwijając, w zależności od wielu czynników pokazuje nam się kombinacja kierunków i enterów, którą należy "wklepać" w przeznaczonym do tego czasie. W sumie nic specjalnego, ale to wyłącznie subiektywna opinia.
Fabuła... no jakaś tam będzie na końcu (jak zawsze) wprowadzane będą odpowiednie korekty.
Obecnie mechanika jest nieco planszowa i mimo to, że okazać się to może "niegrywalne", w pewien sposób nadawać będzie grze specyficzności... chyba . Dzięki za komenty, więcej grzechów nie pamiętam ^^
Pozdrówka
- Karo
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 lut 2012, 00:52
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Mortal Kombat?dla którego bierze udział w tajemniczym turnieju.
Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Karo pisze:Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.
Napisane jasno i wyraźnie : )Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach.
- HumanFly
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2012, 22:45
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Czyli podróbka Mortala.Fear pisze:Karo pisze:Hmm. Jak wyglądają mapy? Może jakiś screen ich a nie tylko perspektywa w czasie walki.
Jeżeli nie ma żadnych map tylko zwykła walka to ja nawet do tej zapowiedzi nie podchodzę poważnie.Napisane jasno i wyraźnie : )Projekt stylizowany na arkadowe bijatyki 2d, gdzie gracz może wybrać postać o specyficznych umiejętnościach.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Czy ja wiem, tu postacie będą tylko stać, zapewne my będziemy tylko wydawać polecenia :) Zresztą, każda "bijatyka" ma cechy wspólne, trudno mówić o podróbce czegoś.
-
- Posty: 52
- Rejestracja: 09 lis 2011, 22:30
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Bijatyki 2D mają długą historię przed Mortal Kombat, więc mało trafione.HumanFly pisze: Czyli podróbka Mortala.
Projekty:
Moonlight Poem
RTP
Submerge
Moonlight Poem: Resistance
Moonlight Poem: Redemption
Moonlight Poem: Rebirth
Starry Sky Crescendo
Moonlight Poem
RTP
Submerge
Moonlight Poem: Resistance
Moonlight Poem: Redemption
Moonlight Poem: Rebirth
Starry Sky Crescendo
- HumanFly
- Posty: 2
- Rejestracja: 19 lut 2012, 22:45
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Nie wiem jakie bijatyki były przed mortalem. Jedyną grą którą znam 2D która była przed mortalem to Mario ale to inna bajka. Nawet jak coś. Nie wyobrażam sobie samej bijatyki w RPG Makerze. Są przecież specjalne programy do robienia właśnie takich bijatyk.gbanshee pisze:Bijatyki 2D mają długą historię przed Mortal Kombat, więc mało trafione.HumanFly pisze: Czyli podróbka Mortala.
- Super Vegeta
- Posty: 847
- Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
- Lokalizacja: Toruń
- Kontakt:
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Street Fighter chociażby. Pierwsze MK to 92, SF - 87 rok.
A to, że są programy do robienia bijatyk... Cóż, owszem, są. Ale czy tylko dlatego komuś należałoby zabronić robienia czegoś takiego w RM? Poza tym, nie oszukujmy się, bardzo dużo ciekawych rzeczy czy nawet wynalazków miało swój początek w "Jak to nie? Pokażę wam, że się da!".
@dół:
No chyba, że chodzi o zgięcie kolana w drugą stronę.
A to, że są programy do robienia bijatyk... Cóż, owszem, są. Ale czy tylko dlatego komuś należałoby zabronić robienia czegoś takiego w RM? Poza tym, nie oszukujmy się, bardzo dużo ciekawych rzeczy czy nawet wynalazków miało swój początek w "Jak to nie? Pokażę wam, że się da!".
@dół:
No chyba, że chodzi o zgięcie kolana w drugą stronę.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2012, 00:27 przez Super Vegeta, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 928
- Rejestracja: 02 maja 2008, 09:45
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Kiedy coś jest niemożliwe przychodzi taki jeden co nie wie, że jest niemożliwe - i on to robi!
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
Roznieciliście ogień, a ta gra przecież nie będzie mordobiciem, jest tylko na takowe stylizowana. Kolejny efekt (edit) zamierzenie niedokładnego opisu w prezentacji. =}
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 25 lis 2010, 13:27
- Lokalizacja: Ergard
- Kontakt:
Re: [RMVX] System RPG VX - Arena
@góra
Takowy opis jest zamierzony, screeny w zupełności uzupełniają jego braki...
Zresztą to i tak nie będzie nic wielkiego, no ale w końcu coś się dzieje
Takowy opis jest zamierzony, screeny w zupełności uzupełniają jego braki...
Zresztą to i tak nie będzie nic wielkiego, no ale w końcu coś się dzieje