[PXL] Clear Sky
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
[PXL] Clear Sky
Wszyscy ciągle tak powtarzają "galeria (tego)" ; "próby (tamtego)" ; "pixelart (kolejnego)"
Więc ja postanowiłem oderwać się od reszty przeciętnych użytkowników(lol) i nazwać swoją galerię Clear Sky, a nie Prace Klono :)
Głównie będę tutaj podrzucał większość moich pikselowych prac, które uznam że nie ma sensu dłużej ich trzymać na kompie w tajemnicy lub też po prostu będzie coś z moich aktualnych projektów gier
Nie przeciągając
\/kilka ludzików
\/dwa edity battlersów
\/Picture - jestem z siebie dumny za drzewa
\/trzy fac'y
\/charasety
\/Jakiś tam posąg
Więc ja postanowiłem oderwać się od reszty przeciętnych użytkowników(lol) i nazwać swoją galerię Clear Sky, a nie Prace Klono :)
Głównie będę tutaj podrzucał większość moich pikselowych prac, które uznam że nie ma sensu dłużej ich trzymać na kompie w tajemnicy lub też po prostu będzie coś z moich aktualnych projektów gier
Nie przeciągając
\/kilka ludzików
\/dwa edity battlersów
\/Picture - jestem z siebie dumny za drzewa
\/trzy fac'y
\/charasety
\/Jakiś tam posąg
Less Less Arte
-
- Posty: 428
- Rejestracja: 21 mar 2011, 21:41
- Lokalizacja: Mszanowo
Re: [PXL] Clear Sky
Fajne, fajne. Dorób tego więcej a stworzysz RTP :D
- Jazzwhisky
- Posty: 4332
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 21:45
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
Chary na zielonym tle i posąg najfajniejsze, nieprzekombinowany design, no i wysoka użytkowość. =)
Nasz discordowy czat, 24h/d - https://discord.gg/4GG85kr
- Hunds
- Posty: 23
- Rejestracja: 12 lut 2011, 09:35
Re: [PXL] Clear Sky
wiem może sie nieznam ale mój rok pracy nad niczym..
niewiem czy celowo ale w drugim fejsie włos odstaje i troche głupio to wygląda a tak to wszystkie rzeczy piękne
niewiem czy celowo ale w drugim fejsie włos odstaje i troche głupio to wygląda a tak to wszystkie rzeczy piękne
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
@hunds
Ten odstający włos jest celowym zamierzeniem i myślałem już by nie przedłużyć jednej czarnej kreski aby wyglądał bardziej, hm, naturalnie.
A że nie mam zamiaru pisać tutaj nowych postów bez chociaż jednego materiału to:
\/
Ten odstający włos jest celowym zamierzeniem i myślałem już by nie przedłużyć jednej czarnej kreski aby wyglądał bardziej, hm, naturalnie.
A że nie mam zamiaru pisać tutaj nowych postów bez chociaż jednego materiału to:
\/
No i też aktualnie pracuję nad przemianą wszystkich moich ludziksów w taką oto formę,
która dla mnie jest wygodniejsza do robienia różnych animacji.
już niedługo monstersy :D
która dla mnie jest wygodniejsza do robienia różnych animacji.
już niedługo monstersy :D
Less Less Arte
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: [PXL] Clear Sky
Podoba mi się, szczególnie ostatni. Rób, rób. =)
- Michu
- Posty: 1155
- Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
- Lokalizacja: Piła/Poznań
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
Przesympatyczny styl i fantastyczne wykonanie - dawno nie widzialem pixelkow, ktore tak by mi sie spodobaly - czekam na wiecej, zwlaszcza w stylu ostatniego =]
- Wexx
- Posty: 172
- Rejestracja: 15 lis 2009, 20:16
- Lokalizacja: SanOK
Re: [PXL] Clear Sky
Wszedłem z ciekawości, zaskoczyłeś mnie : D Według mnie super! Najlepszy według mnie to obrazek - drzewa i chmury wyszły Ci zaskakująco naturalnie :P
Piszę poprawnie po polsku.
Czytam większość tematów na tym cholernym forum, ale jestem zbyt leniwy, żeby odpisać...Leafman pisze: Nie jestem newbie!
Jestem n00bem!
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: [PXL] Clear Sky
Fajne. Dorobisz trochę pod 2k3?
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
@Wexx
Podziękowania, starałem się jak mogłem z drzewami i chmurami :P
@Rave
Dorabiam głównie pod XP/VX/Ace bo też w VX tworzę swoją gre i nie mam zbyt pomysłów na grafiki pod 2k3, ale jeżeli miałbyś jakiś pomysł to z chęcią spróbowałbym go zrobić :)
Podziękowania, starałem się jak mogłem z drzewami i chmurami :P
@Rave
Dorabiam głównie pod XP/VX/Ace bo też w VX tworzę swoją gre i nie mam zbyt pomysłów na grafiki pod 2k3, ale jeżeli miałbyś jakiś pomysł to z chęcią spróbowałbym go zrobić :)
trzy nowe ludziki (różnica wzrostu succes complete!)
Work In Progress
(Gunnm : Battle Angel Alita)
jednak monster'sy się nieco spóźnią...
Work In Progress
(Gunnm : Battle Angel Alita)
jednak monster'sy się nieco spóźnią...
Less Less Arte
- shadowly
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31
Re: [PXL] Clear Sky
Ładne graficzki, te pierwsze zwłaszcza pixelozy i chary w stylu chibi. Z cieniowaniem już trochę gorzej, kontury też tak nazbyt paintersko widoczne. Zrobiłbyś do tego zupełnie nowe grafiki, to możnaby przymrużyć oko.
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
@Shadowly
Dzięki za porady, ale niestety robię tak jak mi w duszy gra wiec pikselowe kontury niestety będzie widać przy wielu pracach z charami :)
Przy okazji skoro jeszcze piszę to mam pytanie:
czy ktoś ma link do poradnika jak robić ładne tile pod grunt (o takie mi chodzi)
Bardzo by mi się przydał taki poradnik bo moje ówczesne grafiki terenu są mówiąc krótko cienkie, a że cały swój wolny czas z weną poświęcam na robienie grafik pod grę to nie mam czasu poszukać chociażby był by to nawet pierwszy link z google...
Wspomniałem że robię też inne grafiki przez prowokację innych? Nie? To już wspomniałem... ta asertywność...
Dzięki za porady, ale niestety robię tak jak mi w duszy gra wiec pikselowe kontury niestety będzie widać przy wielu pracach z charami :)
Przy okazji skoro jeszcze piszę to mam pytanie:
czy ktoś ma link do poradnika jak robić ładne tile pod grunt (o takie mi chodzi)
Bardzo by mi się przydał taki poradnik bo moje ówczesne grafiki terenu są mówiąc krótko cienkie, a że cały swój wolny czas z weną poświęcam na robienie grafik pod grę to nie mam czasu poszukać chociażby był by to nawet pierwszy link z google...
Wspomniałem że robię też inne grafiki przez prowokację innych? Nie? To już wspomniałem... ta asertywność...
jak obiecałem w którymś poście nowe prace z nowym postem
Moja fan postać z Gwiezdnych Wojen w scenerii podziemi
Torchlight 2 - Outlander
(Moja postać w ulubionej zbroi)
Epic Sax Guy, lol
Moja fan postać z Gwiezdnych Wojen w scenerii podziemi
Torchlight 2 - Outlander
(Moja postać w ulubionej zbroi)
Epic Sax Guy, lol
Less Less Arte
- leon
- Posty: 7
- Rejestracja: 20 maja 2012, 18:13
Re: [PXL] Clear Sky
Kolory nie są najlepsze, właściwie we wszystkich Twoich pracach. Popracuj nad dobieraniem odcieni, bo różnice między nimi są zbyt małe, przez co wszystko wydaje się strasznie płaskie. Same kolory też wyglądają strasznie paintowo, pobaw się z paletą.
- shadowly
- Posty: 100
- Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31
Re: [PXL] Clear Sky
Cudnie. Pixelki pierwsza klasa, jak poprzednicy pisali, trochę słabo cieniowanie ci idzie, ale powiem, że masz niektóre grafy na miarę zacnej flashowki.
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [PXL] Clear Sky
Odrobinę mi się nudziło i w przeciągu bodajże trzydziestu minut zrobiłem edit innej grafiki na Battler Dhaos'a. Mam nadzieje że edit się spodoba i może kiedyś ktoś go gdzieś wykorzysta w swojej produkcji :)
Less Less Arte