Błędy i problemy na stronie
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: Błędy i problemy na stronie
Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.
Co do trojanow, wywal antywirusa. On więcej przeszkadza jak pomaga. Mediafire ma tam jakiś filtr antywirusowy, który jakoś chroni przed nimi (czyli zawirusowanego pliku nie można ponoć wgrac). Wiele osób od dłuższego czasu pobiera rmxp z tego llinka i nikomu nic się nie działo, więc chyba problem leży u podstaw antywirusa.
Srace nie ace, pobierz to na co masz ochotę, najlepiej 2000/2003 albo 95, to się chociaż nauczysz może robić gry rpg =)
Co do trojanow, wywal antywirusa. On więcej przeszkadza jak pomaga. Mediafire ma tam jakiś filtr antywirusowy, który jakoś chroni przed nimi (czyli zawirusowanego pliku nie można ponoć wgrac). Wiele osób od dłuższego czasu pobiera rmxp z tego llinka i nikomu nic się nie działo, więc chyba problem leży u podstaw antywirusa.
Srace nie ace, pobierz to na co masz ochotę, najlepiej 2000/2003 albo 95, to się chociaż nauczysz może robić gry rpg =)
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 14 sty 2013, 20:00
- Kontakt:
Re: Błędy i problemy na stronie
XP ściągam głównie przez to, że już go używałem, mam ACE'a, ale jak go włączyłem to moja pierwsza myśl: gdzie są tilesety?
W XP przyzwyczaiłem się, że jak chce zrobić zamek to szukam tileset'u na necie, ewentualnie łącze kilka innych. W ACE'ie nie mam pojęcia jak to zrobić - w folderze mam kilkanaście tileset'ów, w programie pokazuje mi bodajże cztery :/
W XP przyzwyczaiłem się, że jak chce zrobić zamek to szukam tileset'u na necie, ewentualnie łącze kilka innych. W ACE'ie nie mam pojęcia jak to zrobić - w folderze mam kilkanaście tileset'ów, w programie pokazuje mi bodajże cztery :/
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 19 gru 2012, 20:09
Re: Błędy i problemy na stronie
Serio? Mi chodzi że albo mi zawiesza przeglądarke na chwile albo na całośćtiberium pisze:Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.
(najczęściej przez te reklamy)
Moje aktualne gry DB zrobione w RPG Makerze:
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
DBZ Saiyans' Rebellion +16
Damian's Adventures +7
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Błędy i problemy na stronie
BH, to sobie adblocka ściągnij.
- SmoKe
- Posty: 62
- Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33
Re: Błędy i problemy na stronie
Link do downloadu gry Wrota Arkany ma błędy CRC, ściągałem dwa razy i to samo.
http://tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev&id=wrotaarkany
@down
Pobierałem Operą i Firefoxem.
http://tsukuru.pl/forum/?co=gry&typ=rev&id=wrotaarkany
@down
Pobierałem Operą i Firefoxem.
Ostatnio zmieniony 03 lut 2013, 16:50 przez SmoKe, łącznie zmieniany 1 raz.
- tiberium
- Posty: 489
- Rejestracja: 08 kwie 2011, 12:06
Re: Błędy i problemy na stronie
Pobrałem i rozpakowalem. Wszystko działa u mnie, korzystam z opery. Zmień może przeglądarkę i pobierz ponownie, bo jak masz crc to oznacza, że do końca gra nie została pobrana.
RPG MAKER 2000 the best! ლ(╹◡╹ლ)
Forget the rest...
Forget the rest...
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: Błędy i problemy na stronie
Mi też działa.
Problemem może być niestabilne łącze między siecią twojego dostawcy a twoim komputerem. Wtedy to nie jest zależne od przeglądarki. Próbuj do skutku a jak nie działa zadzwoń do swojego dostawcy.
//edit: Dzięki za przypomnienie o fantastycznej grze!
Problemem może być niestabilne łącze między siecią twojego dostawcy a twoim komputerem. Wtedy to nie jest zależne od przeglądarki. Próbuj do skutku a jak nie działa zadzwoń do swojego dostawcy.
//edit: Dzięki za przypomnienie o fantastycznej grze!
- SmoKe
- Posty: 62
- Rejestracja: 02 sie 2012, 15:33
Re: Błędy i problemy na stronie
Cóż... Raz ściągałem u kumpla, Firefoxem właśnie, i były błędy CRC. Potem ściągnąłem u siebie i to samo więc myślałem, że wina leży po stronie Twierdzy. Dobrze, że się wyjaśniłoRave pisze:Mi też działa.
Problemem może być niestabilne łącze między siecią twojego dostawcy a twoim komputerem. Wtedy to nie jest zależne od przeglądarki. Próbuj do skutku a jak nie działa zadzwoń do swojego dostawcy.
//edit: Dzięki za przypomnienie o fantastycznej grze!
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: Błędy i problemy na stronie
Do każdej przeglądarki są wtyczki blokujące reklamyBH Daimaouji pisze:Serio? Mi chodzi że albo mi zawiesza przeglądarke na chwile albo na całośćtiberium pisze:Kto nie może pobierać plików z mediafire, niech zmieni przeglądarkę, bo większość problemów tam leży wina i problem z głowy.
(najczęściej przez te reklamy)
Błąd na stronie
Na podstronie:
http://www.tsukuru.pl/forum/?co=rpgmaker&typ=rpgmv
W tym miejscu:
Proszę nie pisać, że się strasznie czepiam, bo ja wiem że zawsze się czepiam jak mi coś nie pasuje
@EDIT
JavaScript można zapisywać w skrócie JS
http://www.tsukuru.pl/forum/?co=rpgmaker&typ=rpgmv
W tym miejscu:
A dokładnie tutaj:" RPGMV wykorzystuje znane skrypty java (JavaScript)" jest błąd. Java to nie JavaScript, a JavaScript to nie Java (są to 2 różne języki programowania). To jest ten sam błąd jak nazwanie kota psem.Javascript dla bardziej wymagających
RPGMV wykorzystuje znane skrypty java (JavaScript) w kombinacji z HTML5. Po poznaniu (i nauczeni się) Javascript, będziesz w stanie zmodyfikować swoją grę, do swoich upodobań, walki, okienka, menu itp. Funkcja ta jest skierowana do doświadczonych programistów(!). Za pomocą tego narzędzia, masz pełną kontrolę nad każdą cząsteczką swojej gry. Nie ma mowy o jakiś ukrytych klasach.
Proszę nie pisać, że się strasznie czepiam, bo ja wiem że zawsze się czepiam jak mi coś nie pasuje
@EDIT
JavaScript można zapisywać w skrócie JS
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Błąd na stronie
"skrypty java" = "java script"
skrypty "java" = "java" script XD
Ja błędu nie widzę po prostu jest to potoczne określenie "java" które właśnie żeby nie było niedomówień zostało dookreślone w nawiasie.
Po za tym jak by to wyglądało "skrypty javascript" XD.
Dla mnie osobiście ta cała różnica jak wielka by nie była i tak nic nie znaczy - nie przepadam ani za jednym ani za drugim językiem, sam nie wiem który jest gorszy...
skrypty "java" = "java" script XD
Ja błędu nie widzę po prostu jest to potoczne określenie "java" które właśnie żeby nie było niedomówień zostało dookreślone w nawiasie.
Po za tym jak by to wyglądało "skrypty javascript" XD.
Dla mnie osobiście ta cała różnica jak wielka by nie była i tak nic nie znaczy - nie przepadam ani za jednym ani za drugim językiem, sam nie wiem który jest gorszy...
Re: Błędy i problemy na stronie
My Polacy niestety poprawnie mówimy "skrypty w javascript". Mówiąc skrypty java wskazujesz na język java. Nie dla każdego jest to oczywiste. Nazw języków programowa nie spolszcza się, bo to takie nazwy zostały przyjęte do naszego języka. Jeśli masz skrypty w języku java to mówi się "skrypty w java".
Jeśli uważasz JS za kiepski to niestety pogódź się z tym że na prawie każdej stronie WWW jest używany ten język (Google, Youtube, i każda inna usługa Google, FB, to forum, strony oparte na WordPress/WebWave, wszystkie popularne strony z muzyką i filmami; Czasem (a nawet często spotykane) skrypty PHP są wywoływane przez asynchroniczne połączenia, które dokonuję się za pomocą JS).
Wracając. JS to nie Java
Jeśli uważasz JS za kiepski to niestety pogódź się z tym że na prawie każdej stronie WWW jest używany ten język (Google, Youtube, i każda inna usługa Google, FB, to forum, strony oparte na WordPress/WebWave, wszystkie popularne strony z muzyką i filmami; Czasem (a nawet często spotykane) skrypty PHP są wywoływane przez asynchroniczne połączenia, które dokonuję się za pomocą JS).
Wracając. JS to nie Java
- GameBoy
- Posty: 1770
- Rejestracja: 11 lip 2009, 13:47
- Lokalizacja: Wieluń
Re: Błędy i problemy na stronie
Niestety jest to poważny błąd, równie dobrze można by napisać, że w Unity pisze się skrypty w C, bo jest tam obecny C# (również 2 zupełnie różne języki), co jest oczywiście bzdurą.
A "skrypty Javascript" to jak najbardziej poprawne określenie, bo Javascript to nazwa własna. Zresztą w języku angielskim mają gorzej bo muszą pisać "Javascript scripts". xd
To, że dla Ciebie czy mnie pewne aspekty makera to oczywistość nie znaczy, że początkujący będą to wiedzieć. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co załapał działanie przełączników za pierwszym razem. =)
A "skrypty Javascript" to jak najbardziej poprawne określenie, bo Javascript to nazwa własna. Zresztą w języku angielskim mają gorzej bo muszą pisać "Javascript scripts". xd
Ale dla laika, który kupi MV i zacznie czytać tutoriale Javy (nie Javascript) będzie to ogromna różnica. =)Dla mnie osobiście ta cała różnica jak wielka by nie była i tak nic nie znaczy
To, że dla Ciebie czy mnie pewne aspekty makera to oczywistość nie znaczy, że początkujący będą to wiedzieć. Niech pierwszy rzuci kamieniem ten co załapał działanie przełączników za pierwszym razem. =)
Z tym natomiast się zgodzę. XDnie przepadam ani za jednym ani za drugim językiem, sam nie wiem który jest gorszy...
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: Błędy i problemy na stronie
Dobra, dobra. Dla świętego spokoju podeśle się repowi by zmienił to na poniższe:
Javascript dla bardziej wymagających
RPGMV wykorzystuje znane skrypty JavaScript w kombinacji z HTML5. Po poznaniu (i nauczeniu się) Javascript, będziesz w stanie zmodyfikować swoją grę, do swoich upodobań, walki, okienka, menu itp. Funkcja ta jest skierowana do doświadczonych programistów(!). Za pomocą tego narzędzia, masz pełną kontrolę nad każdą cząsteczką swojej gry. Nie ma mowy o jakiś ukrytych klasach.
Javascript dla bardziej wymagających
RPGMV wykorzystuje znane skrypty JavaScript w kombinacji z HTML5. Po poznaniu (i nauczeniu się) Javascript, będziesz w stanie zmodyfikować swoją grę, do swoich upodobań, walki, okienka, menu itp. Funkcja ta jest skierowana do doświadczonych programistów(!). Za pomocą tego narzędzia, masz pełną kontrolę nad każdą cząsteczką swojej gry. Nie ma mowy o jakiś ukrytych klasach.