To gra na motywach silent hill ?
Nie. To nie ma być Silent Hill, a coś w tym stylu.
"hm, ludzkie kości, na pewno gracz się przestraszy, lol"
Gra nie ma straszyć wyskakującymi zombiakiami, czy innymi potworami. Nawet nie wiem czy w ogóle będzie straszna. Np w Silent Hillu wiesz, że coś do Ciebie podąża, a mimo to boisz się.
Mam tylko nadzieję, że te loadingi nie zniszczą grywalności (tylko przy pierwszym odwiedzeniu danej lokacji?).
"Loadingi" pojawią się tylko przy większych drzwiach/przejściach.
takie Gakkou byłoby niezwykle słabe gdyby można było robić zapis gdzie popadnie.
W miejscu "Księga Zapisu" pojawi się mapa. Zapisywać będzie można jedynie przy tzw Save Point'ach.
No i też bardzo liczę na te łamigłówki i zagadki - zabawa w nawalanie zombiaków leży poza obszarem moich zainteresowań zdecydowanie.
Takowej zabawy nie będzie. Wydaje mi się raczej, że przeciętny człowiek nie jest w stanie rozwalić chmary potworów, dlatego przed większością (jeżeli nie chcemy zostać zabici) będzie trzeba uciec.
Dla jasności - mi się ten screen z kośćmi podoba, element eksploracji no i to chłodne, metodyczne podejście bohatera. Razem z opisem sugeruje to, że w grze znajdziemy elementy gatunkowego pastiszu
Nie chcę tworzyć kolejnej gry, która zamiast Survival Horrorem staje się Survival Action, że tak powiem. Moim celem jest stworzenie gry, która ma nas zaciekawić fabułą, a następnie pokazać nam świat, historię bohatera i domu, w którym się znajdujemy.
Co do muzyki z SH pojawią się jedynie dwa utwory. Postanowiłem użyć właśnie tych motywów, ponieważ wydaje mi się, że stworzą jeszcze bardziej Horror'owy klimat.
Dom/Mapy wzorowane były stylem willi z RE I, w którym to jeszcze nie było 50 zombiaków na lokację, a całokształt tworzyły zagadki i łamigłówki.
To chyba na tyle.