[2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
"Ta sala jest dziwnie magiczna"
Trochę to głupio brzmi jak dla mnie.
Można to zastąpić czym takim np. w tej sali wyczuwam pokłady nieznanej energii.
Czy coś w ten deseń.
Trochę to głupio brzmi jak dla mnie.
Można to zastąpić czym takim np. w tej sali wyczuwam pokłady nieznanej energii.
Czy coś w ten deseń.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Potwierdzam wypowiedź Igora:
"Łatwizna."
Walka jest za prosta. Wszystko opiera się na jednej zasadzie.
Przydali by się dystansowi przeciwnicy, tacy przed którymi strzałami można było robić uniki.
"Łatwizna."
Walka jest za prosta. Wszystko opiera się na jednej zasadzie.
Przydali by się dystansowi przeciwnicy, tacy przed którymi strzałami można było robić uniki.
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Igor raczej nie jest bystrzakiem jeżeli chodzi o magię. Po tych jego słowach to Doglik mówi, właśnie coś w tym stylu co powiedziałeś Rahim xD.
Co do przeciwników to walka nie stanowi tutaj głównego wątku i w zamiarze nie miała być trudna. Widać to głównie w demie, jednak później robi się już trochę ciekawiej. Na przykład w grobowcu Meliacha, gdzie pewien Strażnik skarbu ma szybkość 2x większą od szybkości bohatera i trzeba go podejść logicznie, albo kiedy pewien z naszych wrogów zacznie przywoływać do walki anioły, lub też gdy... (nie zdradzę wszystkiego)
Co do przeciwników to walka nie stanowi tutaj głównego wątku i w zamiarze nie miała być trudna. Widać to głównie w demie, jednak później robi się już trochę ciekawiej. Na przykład w grobowcu Meliacha, gdzie pewien Strażnik skarbu ma szybkość 2x większą od szybkości bohatera i trzeba go podejść logicznie, albo kiedy pewien z naszych wrogów zacznie przywoływać do walki anioły, lub też gdy... (nie zdradzę wszystkiego)
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Ah to chyba że :D
Gierka zapowiada się świetnie, zresztą ja kocham wszystko co wychodzi z 2k i 2k3 :D
No ale teraz na serio, bardzo podoba mi się wątek fabularny, właściwie to jest z ostatnio przejrzanych przeze mnie tu projektów pod względem fabuły najciekawszy :)
Co do mappingu to daruje sobie bo sam jestem w tym zielony.
No to buźka i życzę udanego projektu ;*
Gierka zapowiada się świetnie, zresztą ja kocham wszystko co wychodzi z 2k i 2k3 :D
No ale teraz na serio, bardzo podoba mi się wątek fabularny, właściwie to jest z ostatnio przejrzanych przeze mnie tu projektów pod względem fabuły najciekawszy :)
Co do mappingu to daruje sobie bo sam jestem w tym zielony.
No to buźka i życzę udanego projektu ;*
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Naprawdę zabawnie jest widzieć jak jakiś stary porzucony projekt zostaje odnowiony żeby był zrobiony do końca.. tylko szkoda, że już zainteresowania nie ma tak dużego jak kiedyś :P
Less Less Arte
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Może kilka nowych obrazków z postępu i nowe demko za jakiś czas i temat się odświeży ;)
grałem w demko, krótkie strasznie, Igor robiony jest generatorem ;)
grałem w demko, krótkie strasznie, Igor robiony jest generatorem ;)
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Autora projketuu niestety znam i wiem, że nie posiada on żadnych zdolności w kierunku grafiki gier 2D dlatego korzysta z gotowców i programów mogących dać mu możliwość zrobienia swojego projektu chociaż w pewnej mierze oryginalnym.
Less Less Arte
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Dlaczego "niestety"?
Jego gry mi się podobają, szczególnie Hocia bacio (Przepraszam jeśli przekręciłem)
Nie każdy musi mieć do wszystkiego zdolności, natomiast jego gry ciekawią, potrafi je przedstawić a fabuła ma sens, i wciąga. Bynajmniej ja mam takie zdanie ;)
Autor potrafi tworzyć gry na tematy które interesują i intrygują większość userów przez co jego projekty nabieraja na znaczeniu, szkoda tylko że tak często nie dodaje newsów na temat gier, przez co zostają odkładane na bo i nie każdy ma szansę się z nimi zapoznać bo dalej niż jedna strona gier nie chce im się popatrzeć ;)
Jego gry mi się podobają, szczególnie Hocia bacio (Przepraszam jeśli przekręciłem)
Nie każdy musi mieć do wszystkiego zdolności, natomiast jego gry ciekawią, potrafi je przedstawić a fabuła ma sens, i wciąga. Bynajmniej ja mam takie zdanie ;)
Autor potrafi tworzyć gry na tematy które interesują i intrygują większość userów przez co jego projekty nabieraja na znaczeniu, szkoda tylko że tak często nie dodaje newsów na temat gier, przez co zostają odkładane na bo i nie każdy ma szansę się z nimi zapoznać bo dalej niż jedna strona gier nie chce im się popatrzeć ;)
- Klonoa
- Posty: 534
- Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
- Lokalizacja: Berlin
- Kontakt:
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Dlaczego niestety to zachowam dla siebie bo internet nie musi znać całego mojego życia prywatnego i tego co w nim się dzieje i pewnie nie zdziwi się autor jak będę mu życzył nie dokonczenia tego projektu.
I niestety tutaj masz rację że tworzy on unikatowe gry w RMie tylko szkoda, że są to małe rzeczy..
I niestety tutaj masz rację że tworzy on unikatowe gry w RMie tylko szkoda, że są to małe rzeczy..
Less Less Arte
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Jestem blisko końca, ale ostatnio znów lekko zastopowałem, jednak... Dzięki Klono znów nawalam projekt pełną parą, a chociażby temu, by zrobić mu na złość i ukończyć go! XD
(I nawet nie próbuj mi podsyłać Rootkitów i backdoorów, by usunąć ten projekt z dysku XD)
I dzięki za Twoje słowa Rahim O_O. Poczułem się "miło" xD
Niestety... moją słabością jest głównie to, że mimo całej masy pomysłów (a jest ich multum) często brakuje mi weny do czegokolwiek. Pomysł siedzi w głowie, jak i cała fabuła i opracowane dialogi, ale nie ma sił do realizacji XD.
(I nawet nie próbuj mi podsyłać Rootkitów i backdoorów, by usunąć ten projekt z dysku XD)
I dzięki za Twoje słowa Rahim O_O. Poczułem się "miło" xD
Niestety... moją słabością jest głównie to, że mimo całej masy pomysłów (a jest ich multum) często brakuje mi weny do czegokolwiek. Pomysł siedzi w głowie, jak i cała fabuła i opracowane dialogi, ale nie ma sił do realizacji XD.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Pożycz muzgu na godzinęzgram pomysły i wykonam wolnym czasem :D
Ah te waszeforumowe miłości :D
Ah te waszeforumowe miłości :D
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Fajnie, że to powstaje. Pamiętam demo i było całkiem dobre (oprócz tego niedopracowanego bs...). Ciekawe kiedy wydasz pełna wersję - bo wiem, że ją wydasz. Potrafisz przysiedzieć przy projekcie i dociągnąć go do końca, co zresztą już nie raz nam pokazałeś.
Dobra, teraz zacznę się czepiać:
http://img706.imageshack.us/img706/651/igor1.pngNie zgadza się w tej mapce wysokość ściany po prawej i lewej stronie.
Nie podoba mi się kolor czcionki (biały), widzę to w każdym twoim projekcie i po prostu nie podoba mi się to. Wolę gdy mamy różnokolorową czcionkę (chodzi o różne odcienie w jednej literze tak jak jest to w podstawowym windowskinie) - większości nie będzie to przeszkadzało, ale mi się nie podoba. A i jeszcze nie wszędzie jest to czytelne -> http://img811.imageshack.us/img811/2561/igor3.png
I w sumie nadal jestem ciekawy czy udało ci się coś zrobić z walką.
offtop
Dobra, teraz zacznę się czepiać:
http://img706.imageshack.us/img706/651/igor1.pngNie zgadza się w tej mapce wysokość ściany po prawej i lewej stronie.
Nie podoba mi się kolor czcionki (biały), widzę to w każdym twoim projekcie i po prostu nie podoba mi się to. Wolę gdy mamy różnokolorową czcionkę (chodzi o różne odcienie w jednej literze tak jak jest to w podstawowym windowskinie) - większości nie będzie to przeszkadzało, ale mi się nie podoba. A i jeszcze nie wszędzie jest to czytelne -> http://img811.imageshack.us/img811/2561/igor3.png
I w sumie nadal jestem ciekawy czy udało ci się coś zrobić z walką.
offtop
Spoiler:
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Ja też. Bo choć teoria jej prowadzenia wydaje się prosta, to jakoś nie idzie mi za dobrze przełożenie jej na praktykę:( A szkoda, bo też lubię gry Lorda Drachanela.I w sumie nadal jestem ciekawy czy udało ci się coś zrobić z walką.
Offtop cd.
Spoiler:
- Zombik
- Posty: 376
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
System walki jest jaki jest XD, ale za to stworzyłem sporą ilość dość (przynajmniej ja uważam) ciekawych sekwencji walki, które pojawiają się wraz z Bossami (w demie tego jeszcze nie ma). Jest to system, który ma (w wersji makerowej) przypominać walki z bossami, z różnych gier na konsole, gdzie dynamicznie, z jednym bossem walczy się na kilka sposobów, często w różnych następujących po sobie lokacjach.
Myślę, że jako tako mi to wyszło, co zresztą z pewnością sami ocenicie wkrótce.
Jeżeli chodzi o czcionkę to fakt... czasem mało widać, jednak umieszczenie tekstu w ramce również mi przeszkadza, z tego względu, że często owa ramka zasłania pewne zdarzenia. Widziałem jednak w wielu grach ramkę, która była w połowie przezroczysta, dzięki czemu tekst był całkowicie czytelny, a zdarzenia również odsłonięte. To jakaś specjalna grafika, czy zabieg RM? O_o Przydało by się.
Myślę, że jako tako mi to wyszło, co zresztą z pewnością sami ocenicie wkrótce.
Jeżeli chodzi o czcionkę to fakt... czasem mało widać, jednak umieszczenie tekstu w ramce również mi przeszkadza, z tego względu, że często owa ramka zasłania pewne zdarzenia. Widziałem jednak w wielu grach ramkę, która była w połowie przezroczysta, dzięki czemu tekst był całkowicie czytelny, a zdarzenia również odsłonięte. To jakaś specjalna grafika, czy zabieg RM? O_o Przydało by się.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: [2k3] Rycerz Śmierci: Zew Krwi
Baza danych -> wygląd walki -> opcja b i zaznacz przeźroczyste okno.
Lub 2 równoległe zdarzenia w jednym pokaż obrazek (i dajesz tu tło ramki na przeźroczyste i samą obwódkę normalnie), a w drugim usuń oba obrazki i wywołujesz te zdarzenia kolejno przed i po wiadomościach.
I nie daj się nabrać na takie porady, że trzeba coś umiejętnie importować - nie jest to prawdą.
Lub 2 równoległe zdarzenia w jednym pokaż obrazek (i dajesz tu tło ramki na przeźroczyste i samą obwódkę normalnie), a w drugim usuń oba obrazki i wywołujesz te zdarzenia kolejno przed i po wiadomościach.
I nie daj się nabrać na takie porady, że trzeba coś umiejętnie importować - nie jest to prawdą.