[XP] Robin Hood

Zapowiedzi gier tworzonych w RM. Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo

Zablokowany
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

[XP] Robin Hood

Post autor: Lestero »

Twórca: Lester Company
Maker: XP
Rodzaj: RPG
Data Premiery: Ciężko powiedzieć, demo mniej więcej maj/czerwiec

Fabuła:
Robin z Locksley wraca z Ziemi Świętej, gdzie walczył boku Króla Ryszarda, do swojej
ojczyzny - Anglii. Na ziemiach Albionu źle się dzieję, trwa wyzysk chłopów, korupcja
i bandyctwo. Robin wraz z kompanami których zjedna sobie w czasie wędrówek,
zamierza przywrócić ład i porządek, odzyskać ziemię którą zabrał mu szeryf z Nottingham i zdobyć
serce pięknej Lady Marion. Nie będzie łatwo, gdyż cała armia Anglii, będzie ścigała go jako banitę Robin Hooda.
Co gra oferuje?
* Zbalansowany tryb rozgrywki
* Sam dobierz swoją kompanię, rozwijaj różne klasy postaci
* Wykaż się umiejętnościami taktycznymi - dobieraj do kompani
Sanitariuszy, Rębaczy, łuczników, zwiadowców i wiele innych!
* Zwiedzaj piękny świat Albionu (Ulepszona grafika - fogi,
dzień i noc, maski świetlne)
* Ulepszony system walki (Side Viev Battle System)
* Intro .
Minigry (np. Kości)
* Mnóstwo nowych przedmiotów
* Historyczne Postacie i autentyczne lokacje
* Kilka przydatnych skryptów, nie przeszkadzających w rozgrywce
(Mgła w title, Menu Ring, Skradanie i bieganie itd.)
*Rozdawanie punktów umiejętności, nowe klasy
*Opcje w menu - możliwość zmian w ustawieniach rozgrywki
(w menu jako naostrz broń)
*Dziennik Zadań

GALERIA:
1
Obrazek
2
Obrazek
3
Obrazek
4
Obrazek
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: matikun »

Cóż, screeny za wiele nie mówią, ten ostatni jest dosyć słaby, mapping taki sobie na screenach, ale ogółem pewnie lepszy, bo tu mało co widać. Fabułę to każdy zna, tradycyjny Robin Hood :-D . System walki znam, nie jest jakiś bardzo rozbudowany, właściwie to różni się chyba tylko wyglądem od podstawowego, ale mi on odpowiada. Fajnie będzie pewnie dobieranie drużyny, fajny element taktyczny 8)
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: X-Tech »

Trudno mi cokolwiek napisać. Pomysł ma potencjał, ale grafika nie.



Suchy ekran z walki - szczerze ? Mnie ten widok przeraził. To straszne. Tu nic nie ma po za statycznymi dwoma ludzikami.


fogi i zamazania (kolorowe) tego typu stanowczo nie. Dlaczego ? Rozwalają harmonię kolorów na ekranie - łamiesz kolory kolorami, których się takowymi nie łamie i wychodzi kolor - sraka w wielu miejscach, który ma się nijak do reszty i burzy całą harmonię.



Same elementy planowane na rozgrywkę za to już są OK. Ogólnie zapowiada się może tak lub nie - ciekawa gra z okropną jak dla mnie grafiką. W ciekawe gry gram niezależnie od grafy.

Daj więcej screenów.


Najmocniejszym punktem całości jest dla mnie:

"Wykaż się umiejętnościami taktycznymi - dobieraj do kompani
Sanitariuszy, Rębaczy, łuczników, zwiadowców i wiele innych!"

to powód dla którego bym zagrał mimo to szkoda, że to nie własna autorska historia/światek.
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: Lestero »

A co byście powiedzieli na mapping z podstawowego rtp, wtedy była by lepsza grafika?
Bo tam mapping mam dobrze opanowany
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: X-Tech »

Po prostu liczę na ciekawą grę.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2013, 00:07 przez X-Tech, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
shadowly
Posty: 100
Rejestracja: 24 gru 2011, 19:31

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: shadowly »

Wg mnie RH dobrze wypadnie w wersji 2k3, bo tu przynajmniej widzę klimat. Ale może być tak, że brakuje ci wielu grafik do tej wersji, by w pełni odzwierciedlić ten świat, a do XP masz jak na tacy, więc mi to lotto, byleby to nie był ten BS co to na screenach, tylko najlepiej ABS
Słyszałem że MegaPorn upadło ale Redtube jeszcze nie zamknęli, przed chwilą sprawdzałem. Jeszcze nie jest tak źle, ale dobrze że sobie za wczasu pornolów naściągałem na kompa. Ciężkie czasy dla fapowania nadchodza...
Obrazek
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3268
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: X-Tech »

Też to widzę bardziej w 2k3 na swoich autorskich grafikach. Jak dla mnie to co tu jest zaprezentowane ma totalnie 0 klimatu. Nie spotkałem ani jednej gry, która była by klonem jakiegoś crpga, historii z filmu/"książki" i miała klimat w nowszym rpgmakerze, bo najczęściej jest robiona na tych karykaturowych japońskich przekolorowanych grafikach, które słabe pasują, a do 2k3 rodzajów grafik i możliwości zrobienia własnego spójnego klimatu z tego co jest jest całe multum. W 2k3 jest to takie wyraziste.
Awatar użytkownika
Rahim
Posty: 1380
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Zülpich

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: Rahim »

Zgadzam się z X-Techem, nie widzi mi się ta gra pod XP z tymi grafikami i system walki tez taki psiaki, twój poprzedni projekt był lepszy... Zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pod Vx zresztą wg. nie mógł bym sobie tego nawet wyobrazić bo grafikitam są chibisiowate i takie kolorowe *-* Kompletnie nie ten klimat :I
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special - Recenzje (zwycięstwo); Golden Forki Special III - Recenzje (zwycięstwo)
Posty: 1001
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: Kleo »

Jak dla mnie problem może być inny niż grafika. Znów chcesz całą długą historię (chyba, bo o fabule w zapowiedzi mało) upchnąć w jedną grę. A wtedy powinna mieć ona dużo, dużo godzin, żeby nie było skrótów i spłyceń, które powodują, że historia nie wciąga. Moim zdaniem fajnie by było, gdybyś wybrał jakiś jeden epizod i porządnie go opowiedział.
No i znów bierzesz na warsztat historię, która jest jednocześnie ponura i śmieszna, co może stwarzać problem w uzyskaniu "klimatycznej" spójności. Ogólnie adaptacje literackie, tak filmowe, jak i growe to trudna i ryzykowna sprawa moim zdaniem.
Ale rób, rób, zobaczymy, co z tego wyjdzie:)
Awatar użytkownika
Lestero

Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 2)
Posty: 74
Rejestracja: 29 sie 2011, 09:48

Re: [XP] Robin Hood

Post autor: Lestero »

Projekt upadł dawno temu, temat może wylądować w koszu.
Obrazek
Nowa gra! Już wkrótce więcej informacji!
Zablokowany