Mnie szczególnie właśnie to bije w oczy, brzydko to wygląda. Różową zaznaczajke jeszcze jakoś przełknę.Dragon Kamillo pisze:jeszcze ta zaznaczajka jest trochę za wysoko (tekst dotyka dołu a od góry jest jeszcze parę pikseli od krawędzi.
GILDIA (2k3)
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- OverHiLL
- Posty: 80
- Rejestracja: 20 paź 2009, 21:44
Re: GILDIA (2k3)
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: GILDIA (2k3)
U Lorda Drachanela zapisywało się w pentagramach, w mojej grze w rzepach, możliwe że u kolegi w ziemniakach xD
U mnie na kartkach, działa również jako darmowy lekarz :)
A teraz tak walki mogą być ciekawe z taką losowością - tylko takie pytanie co będzie widać na mapie jakiego potwora? Czy to po prostu będzie jakiś nieokreślony kształt poruszający się (zawsze taki sam) jak np w GL ToT?
Po prostu charset, który odpowiada za grupę potworów, ale w każdej lokacji inny/inne. Na cmentarzu zombie, albo szkielet, w lesie jakiś goblin, czy inne dzikie cholerstwo. Dotykając takiego charseta zaczynamy walkę, niekoniecznie z tym potworem, którego charset jest akurat na mapie, stąd ta losowość.
Dragon Kamillo pisze:MENU - szczerze okropne. Tamto było 100 razy lepsze. A to jakoś dziwnie wygląda i ta różowa zaznaczajka która jest o 2 piksele za wysoko do czcionki - co cię podkusiło aby to zmieniać?
:)Fear pisze:lepiej się prezentuje w trakcie dialogów.
Zmienię ewentualnie kolorystykę, ten fiolet i ten szary w tle, reszta pewnie zostanie ;p
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: GILDIA (2k3)
Kiedy dostaniemy tę gierkę ?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: GILDIA (2k3)
Książki... Nigdy bym na to nie wpadł... Zawsze mnie odrzucają... XD
A tak serio to kiedy wydasz jakieś demko?
Czekam na nie dobry już czas, gierka wydaje się naprawdę interesująca.
A tak serio to kiedy wydasz jakieś demko?
Czekam na nie dobry już czas, gierka wydaje się naprawdę interesująca.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: GILDIA (2k3)
Demko mógłbym już luźno puścić teraz i mielibyście z godzinkę grania, ale nie wiem, czy jest sens, bo to raptem 1/4 całej gry. Chyba od razu dam pełniaka.
Kiedy wyjdzie gra. Chciałbym powiedzieć, że jak najszybciej, ktoś na pw zapytał, czy dam radę na wakacje, bardzo prawdopodobne, że do lipca będzie gotowa :)
Przyszła mi do głowy myśl o zrobieniu lokacji, areny, coś na zasadzie tej z FF6 jak ktoś kojarzy.
Kiedy wyjdzie gra. Chciałbym powiedzieć, że jak najszybciej, ktoś na pw zapytał, czy dam radę na wakacje, bardzo prawdopodobne, że do lipca będzie gotowa :)
Przyszła mi do głowy myśl o zrobieniu lokacji, areny, coś na zasadzie tej z FF6 jak ktoś kojarzy.
- Dragon Kamillo
- Posty: 1948
- Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
- Lokalizacja: Poznań/Granowiec
Re: GILDIA (2k3)
Czy mi się to wydaje czy na tym ostatnim zrzucie z jaskini widać foga z chmurami? Bo mi to wygląda na jakieś małe chmurki.
Menu - tak zmień kolorystykę i będzie git (chociaż system dalej będzie jak z NESa XD).
Nie wypuszczaj demka - wal od razu z pełna jak ma wyjść do wakacji - byle nie było jak z RUNEM wyjdzie, wyjdzie i nie wyszło XD.
Menu - tak zmień kolorystykę i będzie git (chociaż system dalej będzie jak z NESa XD).
Nie wypuszczaj demka - wal od razu z pełna jak ma wyjść do wakacji - byle nie było jak z RUNEM wyjdzie, wyjdzie i nie wyszło XD.
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: GILDIA (2k3)
Znowu niewielkie zmiany odnośnie projektu. Głównie w części fabularnej. Początek gry bez zmian, więcej zmienia się dopiero po pierwszej godzinie gry. Lekko pozmieniane lokacje, chcę żeby było przede wszystkim klimatycznie. Ostatnio szperałem sporo w necie, szukając odpowiednich ścieżek dźwiękowych. Teraz mam zamiar ostatecznie skończyć i dopieścić ekran tytułowy i intro.
Sporo pracy za mną, ale sporo również przede mną. Największe problemy mam z różnego rodzaju skryptami, chociaż nie jest ich zbyt dużo. Jakby co, to będę pytał.
Sporo pracy za mną, ale sporo również przede mną. Największe problemy mam z różnego rodzaju skryptami, chociaż nie jest ich zbyt dużo. Jakby co, to będę pytał.
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: GILDIA (2k3)
Jest to jedna z tych gier, dla których będzie warto pobrać makera 2k3 :-3 dzięki tej grze chyba spróbuję się w 2k3 zaklimacić
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: GILDIA (2k3)
Piąteczka!Diablo pisze:Jest to jedna z tych gier, dla których będzie warto pobrać makera 2k3 :-3 dzięki tej grze chyba spróbuję się w 2k3 zaklimacić
Nie wiem, czy wspomniałem, ale postanowiłem nie poświęceć zbyt dużo czasu na poprawianie dialogów, drobnych, drobnieńkich szczegółów, bo boję się, że czytając ten sam dialog po raz 40 i walcząc o każdy piksel przez parę godzin w końcu się znudzę. Mam nadzieję, że jakoś drastycznie na poziom projektu to nie wpłynie. Jak to napisał kiedyś FEI...
trzymosz poziom! nie pierdziel się w poprawanie lokacji skoro są ok. rób następne, żeby w końcu można było zagrać. no i klimacik!
Edit:
Goniec, dzięki za kilka dobrych słów w artykule z projektami. Pis joł!
Edit II:
Więcej walki o te menu nie będzie
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: GILDIA (2k3)
Bardzo ładne menu, lepsza zaznaczajka. Zostajesz przy tych facesetach? Te nowe wyglądają o niebo lepiej.
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 01 cze 2013, 19:12
- Lokalizacja: Grzybów
Re: GILDIA (2k3)
Witam! To mój pierwszy post na forum!
A tak wracając do tematu. Gierka zapowiada się na naprawdę świetną produkcję.
Nie mogę się doczekać momentu jej odpalenia!
Nowe menu bardzo mi się podoba i te facesety. Mniodzio!
A tak wracając do tematu. Gierka zapowiada się na naprawdę świetną produkcję.
Nie mogę się doczekać momentu jej odpalenia!
Nowe menu bardzo mi się podoba i te facesety. Mniodzio!
Nie miałem pomysłu, ale chciałem mieć podpis...
- Shadow EX
- Posty: 54
- Rejestracja: 04 sie 2010, 13:58
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: GILDIA (2k3)
Jak idą postępy prac nad projektem "GILDIA" Fear'ze? Zapewne każdy chciałby się dowiedzieć, gdyż tak jak wspomniałeś w innym temacie najpierw ukończysz ten projekt, a potem ten, na którym też zależy dużej liczbie użytkowników:
Pozdrawiam,
Shadow EX.
Powodzenia w tworzeniu tych bardzo ciekawych produkcji.Fear pisze:Cóż, przepraszam, jeśli to będzie dla niektórych rozczarowaniem, ale utrzymuję swoją decyzję z wcześniej.Także najpierw wyjdzie Gildia, dopiero wtedy doszukujcie się premiery Runa.Uprzedzając pytania, projekt Runo nie upadł, ma się dobrze, powoli brnie do przodu, ale teraz priorytetem jest właśnie Gildia. Dlaczego? To gra robiona pod wpływem silnych emocji. Można powiedzieć, że na RPG Makera wylałem swoje przekonania, refleksje na temat świata, wątpliwości i obawy, a przede wszystkim opisałem w jakiś sposób całą złość na ludzi, jaka we mnie od jakiegoś czasu siedzi.
Pozdrawiam,
Shadow EX.
NAZYWAM SIĘ Shadow EX. MOIM CELEM JEST ZOSTANIE ZAWODOWYM WRESTLEREM. ZAWSZE OSIĄGAM TO CO SOBIE WYMARZĘ. TUTAJ TEŻ NIE BĘDZIE WYJĄTKÓW. POWODEM JEST WYŁĄCZNIE ZWIĘKSZAJĄCA SIĘ CZARNA LISTA MOICH WROGÓW. NIE ZAMIERZAM SIĘ WYCOFAĆ!
- MarekMróz1997
- Posty: 111
- Rejestracja: 27 wrz 2010, 18:25
- Kontakt:
Re: GILDIA (2k3)
Ta gra wydaje mi się lepsza niż Runo. Czekam na te dwie gierki :D. Życzę Ci powodzenia w tworzeniu i miłej zabawy.
Pozdrawiam :D
Pozdrawiam :D
Tak właśnie się nazywam jaki jest mój nick i nie wstydzę się tego!
Projekt w tworzeniu: Opowieści z zapomnianych krain
Zapowiedź: Już na forum!
Projekt w tworzeniu: Opowieści z zapomnianych krain
Zapowiedź: Już na forum!
- Fear
- Posty: 850
- Rejestracja: 31 lip 2009, 21:34
- Lokalizacja: Białystok
Re: GILDIA (2k3)
Cieszy mnie, że wciąż udzielacie się w temacie :)
Druga sprawa, bardzo dobra wiadomość, udało mi się naprawić buga z którym walczyłem dosyć długo, przeszło mi nawet przez myśl, że to koniec projektu. Na szczęście udało się, straciłem tylko 3 mapki i kilka dłuższych eventów, ale przeżyjemy ;)
Także prace ruszają ponownie...
@Edit: Cóż dupy nie urywa, ale swoje facesety są:
@Edit II: Renowacja efektów dźwiękowych i całem muzyki w grze, polecimy z tym totalnie niestandardowo yolo.
Druga sprawa, bardzo dobra wiadomość, udało mi się naprawić buga z którym walczyłem dosyć długo, przeszło mi nawet przez myśl, że to koniec projektu. Na szczęście udało się, straciłem tylko 3 mapki i kilka dłuższych eventów, ale przeżyjemy ;)
Także prace ruszają ponownie...
@Edit: Cóż dupy nie urywa, ale swoje facesety są:
@Edit II: Renowacja efektów dźwiękowych i całem muzyki w grze, polecimy z tym totalnie niestandardowo yolo.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: GILDIA (2k3)
Były takie ładne facesety, a ty je podmieniłeś na te VX'sowe mordy :(
Tamte o wiele lepiej wyglądały.
Tamte o wiele lepiej wyglądały.