[VX] Kruk 2: Akt I

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: GameBoy, Kleo, Dragon Kamillo

Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

[VX] Kruk 2: Akt I

Postautor: INRE » 30 mar 2013, 22:34

Obrazek


Tytuł: Kruk 2: Akt I
Wersja RM: RPG Maker VX
Gatunek: Przygodowa
Data wydania: 21.08.2016
Przewidywany czas gry: >3h

Fabuła:
Przeniesiemy się o 10 lat naprzód od poprzedniej wyprawy Kruka. Odkryjemy Ziemię Ras Pradawnych – Quervik – kontynent, który przez ostatnie kilkadziesiąt lat, za wszelką cenę chcą zdominować ludzie… Najpierw uległy krasnoludy – od teraz dzielą się surowcami z ludźmi i udzielają wsparcia zbrojnego w bitwach, a do kopalń sprowadzani są wytrzymali orkowi niewolnicy. Orkowie przenieśli swe osady na daleką północ – tam gdzie panują ciężkie warunki, ludzie nie są w stanie im zagrozić. Elfy ukryły się w lasach – do ostatniej kropli krwi walczyć będą o swoją wolność.
Nasz bohater nie przybył jednak tutaj, aby angażować się w konflikty…
„Enialis jest poszukiwany.” „Enialis jest przeklęty.” „Enialis musi umrzeć.” Takie okazały się być konsekwencje zakończenia wyprawy (podniesienia Hełmu Zapomnianego Barbarzyńcy) zorganizowanej przez księcia Lothwarrd. Ucieczka i ciągłe ukrywanie się nic nie pomogą. Przed śmiercią nie można tak po prostu uciec. Okazuje się, że klątwa może zniknąć wtedy, gdy przeklęty artefakt zostanie zniszczony w Pradawnej Kuźni Imsha. W tym celu Kruk uda się do Mroźnych Krain – na daleką północ Quervik… Bohater nie jest w najlepszej formie. Czy wróci jego odwaga i pewność siebie? Czy wystarczy mu sił i zdolności, aby podnieść się i wygrać walkę o własne życie?

Mechanika:
Gra oparta jest na wielu patentach z pierwszej części. Jednakże niektóre z nich zostały wyraźnie zmodyfikowane. Walka rozgrywa się w czasie rzeczywistym. Dostępne są 2 rodzaje ataku (szybki i silny). Do klawiszy-skrótów przyporządkujemy mikstury i czary. Dodatkowo występują tzw. Akcje, czyli specjalne ataki bohatera. Ponownie, co poziom możemy ulepszać statystyki. Natraficie na zagadki oraz mini gry (także kilka nowych). Bohater może skakać… Warto też wspomnieć, że mamy możliwość zmiany ekwipunku naszego Kruka.
Sterować będziemy przede wszystkim Enialisem. Zdarzą się jednak momenty, w których dołączą towarzysze. Postacie poboczne nie posiadają czarów, akcji, czy też zmiany ekwipunku. Świat jest większy niż w pierwszej części.
Uprzedzam, że zdecydowałem się zrezygnować z zadań pobocznych. Dlaczego? Bo jestem śmierdzącym leniem? Może trochę... Ale głównie chodzi o to, że zadania typu: "zabij 10 goblinów", "przynieś 5 ziół" są nudne i niczego nie wnoszą do rozgrywki. Początkowo były bardziej rozbudowane zadania poboczne, bardziej ambitne, z kolei z tych zrezygnowałem, dlatego że główny wątek strasznie się rozmywał. Mam nadzieję, że zrozumiecie.

Screeny:
Spoiler:


Linki:
>KRUK 2: AKT I_V1.2
>VX_RTP

Czytaj!!!
Spoiler:
Ostatnio zmieniony 08 maja 2017, 16:10 przez INRE, łącznie zmieniany 14 razy.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: Ozzaku » 30 mar 2013, 22:57

Cud, miód i malinki, tylko screeny takie jakieś wyblakłe?
Powiedz szczerze Kruki są wzorowani na Wiedźminach? ;)
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: INRE » 30 mar 2013, 23:28

Screeny wyblakłe? Wydawało mi się, że screeny są ok, a nawet ładniejsze niż w jedynce :-P .

Z tymi Krukami to było w ogóle tak...
Spoiler:
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: Ozzaku » 30 mar 2013, 23:36

Klimat gry mi siębardzo podoba, właśnie taki podobny jest do Wiedźmińskiego ;)
Aaaa to kontrast ktoś mi w lapku przestawił *-* Wybacz XD
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: Klonoa » 31 mar 2013, 23:16

Jeżeli mam być szczery to pojawiło się coś co mnie w jakiś większy sposób zainteresowało bo też pierwsza część gry mi się spodobała i od czasu do czasu nadal gram próbując dalej przejść grę bo rzadko grywam w 2D teraz, a cieszy sam fakt kontynuacji historii w tym uniwersum :)

Powodzenia w tworzeniu projektu ^^
Obrazek


Spoiler:
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: matikun » 01 kwie 2013, 21:02

Co masz na myśli, mówiąc mniej widowiskowy system walki? Będzie to bardzo widoczne, np. brak animacji machania mieczem, czy nie będzie się aż tak rzucać w oczy? A tak to wszystko fajnie i ładnie. Na 1000% zagram :D.
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: INRE » 02 kwie 2013, 12:48

Animacje broni będą (tak broni, różnych już nie tylko miecza :-P). Bohater nie będzie się jednak tak pięknie wyginał przy każdym ataku jak w jedynce, i ogólnie trochę gorzej to wygląda. Nie będzie też odskoku jak w poprzednim Kruku, ale za to 3 rodzaje ataku (lekki, średni, mocny), więcej czarów i ataków specjalnych. Zobaczycie więcej jak pokażę jakieś filmiki z gry i może krótkie demko pokazujące nie fabułę, a właśnie systemy (walkę, mini gry itp.).


od czasu do czasu nadal gram próbując dalej przejść grę

Jeśli masz problem z ukończeniem zerknij na solucję może, link w temacie z grą. ;-)

Powodzenia w tworzeniu projektu ^^

nieDziękuję :-D
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: matikun » 02 kwie 2013, 14:26

Cóż, w takim razie walka będzie lepsza :D. Skąd wziąłeś taki system walki (w sensie tych 3 różnych ataków)?
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1370
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: Ozzaku » 02 kwie 2013, 16:26

Po projekcie możemy się spodziewać solidności, twojeprojekty wg. mnie mają to coś i czekam aż wyjdzie 2 część :)
Awatar użytkownika
Klonoa
Posty: 533
Rejestracja: 18 kwie 2009, 13:07
Lokalizacja: Berlin
Kontakt:

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: Klonoa » 02 kwie 2013, 20:46

INRE pisze:
od czasu do czasu nadal gram próbując dalej przejść grę

Jeśli masz problem z ukończeniem zerknij na solucję może, link w temacie z grą. ;-)

Nie mam aż takich problemów tylko rzadko kiedy gram w gry w RMa ^^;

Odrzucasz me powodzenie! Jak możesz..!? Synu!... dobra nie ważne.

Z tego co piszesz wydaje się, że gra będzie ciekawsza niż poprzednia, ale czy tak naprawdę będzie? Cóż, mam szczerą nadzieję, że tak ^^
Obrazek




Spoiler:



Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: INRE » 06 kwie 2013, 22:46

matikun pisze:Cóż, w takim razie walka będzie lepsza :D. Skąd wziąłeś taki system walki (w sensie tych 3 różnych ataków)?
Zobaczymy czy będzie lepsza :-P. System walki znalazłem jak testowałem różne VX'owe ABS'y.

Rahim pisze:Po projekcie możemy się spodziewać solidności, twoje projekty wg. mnie mają to coś i czekam aż wyjdzie 2 część :)
Solidnie, starannie będzie, dam z siebie ile mogę :-)

Klonoa pisze:rzadko, kiedy gram w gry w RMa ^^
Oj, szkoda, szkoda...
Klonoa pisze: Odrzucasz me powodzenie! Jak możesz..!? Synu!... dobra nie ważne.
Nie dziękuje się, to przynosi pecha czy coś :-P.
Klonoa pisze:Z tego, co piszesz wydaje się, że gra będzie ciekawsza niż poprzednia, ale czy tak naprawdę będzie? Cóż, mam szczerą nadzieję, że tak ^^
Też mam taką nadzieję... Chociaż nie... Ja głęboko wierzę, że tak będzie ;-)


AHA!!!
Coś nowego. Być może, niektórym się to nie spodoba, ale postanowiłem, że Kruk 2 zostanie wydany w trzech osobnych aktach. Każdy akt będzie zawierał mniej więcej tyle samo czasu gry, co pierwszy Kruk. Chcę zrobić, aby można było przekopiować sobie save'a z z ukończonego aktu do aktu kolejnego (albo rozpoczniesz od nowa z domyślnymi statystykami, ekwipunkiem, podjętymi wyborami).
Dlaczego?
Dlatego, że ciągle nie mam czasu, a chcę coś w 2013 wydać, choćby jeden akt. Będę sobie, co weekend grzebał przy projekcie (oczywiście w zależności od nastroju, i jeśli będzie czas) i może uda się ukończyć, chociaż jeden akt.

Czekam na kolejne komentarze :-)
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: INRE » 01 cze 2013, 18:56

Prace idą coraz lepiej. Aktualnie mam już 30 minut gry. (W pierwszym akcie ma być ok. 1h 30min bez zadań pobocznych).
-Zaktualizowałem informacje (prawdopodobnie w grze nie będzie haka)
-Podmieniłem screeny na aktualne
-Dodaję kilka nowych screenów:
Spoiler:
Awatar użytkownika
matikun
Posty: 185
Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
Lokalizacja: Area 11

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: matikun » 23 cze 2013, 22:57

Aaah jak tu już dawno nie byłem :D Rób, rób, a mogłbyś zrobić trailer? Bo interesuje mnie walka ;>
Pracuję nad:

Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Awatar użytkownika
INRE

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 1); Golden Forki 2013 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 3)
Posty: 119
Rejestracja: 10 mar 2012, 16:55

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: INRE » 19 lip 2013, 13:20

matikun pisze:Aaah jak tu już dawno nie byłem :D Rób, rób, a mogłbyś zrobić trailer? Bo interesuje mnie walka ;>

Robię, robię. Nawet idzie (choć ostatnio straciłem dużo czasu, nad fragmentem, którego chyba wgl w grze nie umieszczę)
Trailer? Może kiedy indziej. W tej chwili wolę skupić się na tworzeniu, nie na nagrywaniu :)

W chwili obecnej jestem najbardziej zadowolony z klimatu gry: fabuła (chyba postęp w stosunku do I), mapki, efekty świetlne, barwy, muzyka, dźwięki, postacie. Natomiast martwi mnie trochę poziom trudności i problemy z jego odpowiednim balansem.
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Kruk 2 [VX]

Postautor: X-Tech » 19 lip 2013, 16:20

W końcu kolejny ktoś kto potrafi oceniać sam swoją pracę. To wróży niezłą gierkę.
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości