[2k3] Hubert
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Zombik
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
[2k3] Hubert
Tytuł gry: Hubert
Wersja RM: 2003
Fabuła:
Dziewczynka o imieniu Lilly od długiego czasu siedzi w zakładzie psychiatrycznym będąc pod opieką psychiatry. Ów Psychiatra bada przypadek Jej koszmarów sennych. Lilly twierdzi, że codziennie ma koszmar, ale wtedy pomaga Jej jej wymyślony przyjaciel "miś Hubert" i razem udaje im się przeżyć kolejną noc. Miś Hubert nie pojawia się tylko podczas snów. Dziewczynka widzi go cały czas obok i bawi się z swoim wymyślonym przyjacielem. Po pewnym czasie Hubert zaczyna mieć dość i namawia dziewczynkę do ucieczki, mówiąc, że psychiatrzy są źli i chcą ją tu trzymać w nieskończoność.
Od autora:
Jak wiecie - Zombik, czyli ja, uwielbiam tworzyć wiele gier jednocześnie. "Hubert" jest kolejnym z tych projektów. Czym jest ta gra? Hmm... przygodówką? Horrorem? Psychologicznym projektem? Na to pytanie każdy z was sam będzie sobie musiał odpowiedzieć.
Na czym polega rozgrywka? W grze będziemy zwiedzać mroczne zakątki umysłu Lilly - jej koszmary senne. Naszym zadaniem będzie razem z pomocą przyjaciela Huberta, uciec z koszmaru, nim "coś" lub "ktoś" nas dorwie.
Pomiędzy snami będą nas czekać cutscenki, które powoli zaczną wyjaśniać fabułę i składać wszystko do kupy, a pytań jest wiele.
- Dlaczego Lilly nikt nie odwiedza w szpitalu?
- Kim jest Hubert i jakie są jego zamiary?
- Dlaczego dziewczynka miewa koszmary, w których cos chce ją dorwać?
- Co oznaczają tajemnicze obrazki, na które możemy się natknąć?
I wiele innych...
... na wiele jednak do końca gry nie uzyskamy satysfakcjonującej odpowiedzi. W tej grze odpowiedzi nie mamy podanej na tacy. Wnikając w fabułę, analizując różne zdarzenia z snów - sami będziemy musieli sobie na nie odpowiedzieć. Czy Hubert chce dla nas dobrze? Czy psychiatra nas oszukuje? A może koszmary, wcale nie są koszmarami? Kto ma rację?
Bonus:
W całej grze są porozrzucane w różnych miejscach pewne obrazki. Jeżeli zdobędziemy je wszystkie to na koniec gry - odblokujemy poziom dodatkowy, w którym... (tu sie sami dowiecie xD)
Link do pobrania pełnej wersji:
http://www20.zippyshare.com/v/72049764/file.html
Screeny:
Wersja RM: 2003
Fabuła:
Dziewczynka o imieniu Lilly od długiego czasu siedzi w zakładzie psychiatrycznym będąc pod opieką psychiatry. Ów Psychiatra bada przypadek Jej koszmarów sennych. Lilly twierdzi, że codziennie ma koszmar, ale wtedy pomaga Jej jej wymyślony przyjaciel "miś Hubert" i razem udaje im się przeżyć kolejną noc. Miś Hubert nie pojawia się tylko podczas snów. Dziewczynka widzi go cały czas obok i bawi się z swoim wymyślonym przyjacielem. Po pewnym czasie Hubert zaczyna mieć dość i namawia dziewczynkę do ucieczki, mówiąc, że psychiatrzy są źli i chcą ją tu trzymać w nieskończoność.
Od autora:
Jak wiecie - Zombik, czyli ja, uwielbiam tworzyć wiele gier jednocześnie. "Hubert" jest kolejnym z tych projektów. Czym jest ta gra? Hmm... przygodówką? Horrorem? Psychologicznym projektem? Na to pytanie każdy z was sam będzie sobie musiał odpowiedzieć.
Na czym polega rozgrywka? W grze będziemy zwiedzać mroczne zakątki umysłu Lilly - jej koszmary senne. Naszym zadaniem będzie razem z pomocą przyjaciela Huberta, uciec z koszmaru, nim "coś" lub "ktoś" nas dorwie.
Pomiędzy snami będą nas czekać cutscenki, które powoli zaczną wyjaśniać fabułę i składać wszystko do kupy, a pytań jest wiele.
- Dlaczego Lilly nikt nie odwiedza w szpitalu?
- Kim jest Hubert i jakie są jego zamiary?
- Dlaczego dziewczynka miewa koszmary, w których cos chce ją dorwać?
- Co oznaczają tajemnicze obrazki, na które możemy się natknąć?
I wiele innych...
... na wiele jednak do końca gry nie uzyskamy satysfakcjonującej odpowiedzi. W tej grze odpowiedzi nie mamy podanej na tacy. Wnikając w fabułę, analizując różne zdarzenia z snów - sami będziemy musieli sobie na nie odpowiedzieć. Czy Hubert chce dla nas dobrze? Czy psychiatra nas oszukuje? A może koszmary, wcale nie są koszmarami? Kto ma rację?
Bonus:
W całej grze są porozrzucane w różnych miejscach pewne obrazki. Jeżeli zdobędziemy je wszystkie to na koniec gry - odblokujemy poziom dodatkowy, w którym... (tu sie sami dowiecie xD)
Link do pobrania pełnej wersji:
http://www20.zippyshare.com/v/72049764/file.html
Screeny:
- Ska'ciu
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 sie 2008, 16:27
- Lokalizacja: The City in Forest
- Kontakt:
Re: [2k3] Hubert
To może być fajna, ciekawa, schizowa gierka o ile nie będzie to tanie zrzynanie po raz enty z Yume nikki i ender... slendermana. No i czy ten title to nie spoileruje przypadkiem? xD
Nie chce mi się ale staram się makerować... I tak już kilka lat xD
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
The end of C'S RPG Studio: http://www.mediafire.com/?5gmmmmyh2zd (filmik na rm2k3)
ps. Hail Anime&Manga&Nihon
W Tsukurogrodzie najlepszy tydzień powstaje w grze!
- Zombik
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Hubert
Nie xD. Title to tylko Title... zresztą - Kleo przekonała się już o pełnych zamiarach Huberta O_O
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [2k3] Hubert
Istotnie, przekonałam się o zamiarach Huberta i to w dodatku kilkakrotnie, bo koniecznie uparłam się znaleźć wszystkie obrazki. A niektóre są nieźle ukryte.
No i przyznam się, że chyba mnie te upały rozmiękczyły troszkę, bo zakończenie tej niedługiej historyjki zdołało mnie, hmm, wzruszyć.
Ale potem włączył się rozum i zaczął marudzić. No bo tak: gierka krótka, zagadki za łatwe, potworki w większości niemrawe, czwarty sen (niby, że najgorszy koszmar) wcale nie straszny, odgłos przy skakaniu denerwujący, bonusowy poziom mógłby być lepszy i tak dalej.
To, że fabuła liniowa, walk nie ma, a mechanika prosta jak konstrukcja cepa to akurat dla mnie zalety, więc się czepiać nie będę. Ale byłoby dużo ciekawiej, gdyby Lilly mogła sobie pod koniec wybrać, czy zaufać swojemu misiowi, czy jednak niekoniecznie.
Niemniej polecam poświęcić tę odrobinkę czasu na zagranie, bo - jak zwykle u Zombika - jest klimatycznie, ładnie dźwiękowo i graficznie, no i trochę inaczej niż gdziekolwiek indziej.
No i przyznam się, że chyba mnie te upały rozmiękczyły troszkę, bo zakończenie tej niedługiej historyjki zdołało mnie, hmm, wzruszyć.
Ale potem włączył się rozum i zaczął marudzić. No bo tak: gierka krótka, zagadki za łatwe, potworki w większości niemrawe, czwarty sen (niby, że najgorszy koszmar) wcale nie straszny, odgłos przy skakaniu denerwujący, bonusowy poziom mógłby być lepszy i tak dalej.
To, że fabuła liniowa, walk nie ma, a mechanika prosta jak konstrukcja cepa to akurat dla mnie zalety, więc się czepiać nie będę. Ale byłoby dużo ciekawiej, gdyby Lilly mogła sobie pod koniec wybrać, czy zaufać swojemu misiowi, czy jednak niekoniecznie.
Niemniej polecam poświęcić tę odrobinkę czasu na zagranie, bo - jak zwykle u Zombika - jest klimatycznie, ładnie dźwiękowo i graficznie, no i trochę inaczej niż gdziekolwiek indziej.
- matikun
- Posty: 185
- Rejestracja: 26 maja 2011, 21:35
- Lokalizacja: Area 11
Re: [2k3] Hubert
A działa bez makera?
Pracuję nad:
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
Story of Dracula (akcja/komedia) - data premiery: 2016
Mechanika: 90% ||||||||||
Scenariusz: 100% ||||||||||
Mapy: 50% ||||||||||
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [2k3] Hubert
Co zrobić kiedy ustawię wagon w kącie pomieszczenia ? Nie da się go przemieszczać - czytaj bug.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Hubert
Poprieram, tak mi się stało ._. i musiałem zaczynać jeszcze raz i mi sie odechciało, nie przemyślałeś tego ._.X-Tech pisze:Co zrobić kiedy ustawię wagon w kącie pomieszczenia ? Nie da się go przemieszczać - czytaj bug.
powinieneś np zrobić zdarzenie X które jest na ścianie i jeśli nasz wagon jest przy zdarzeniu ściany to za pomocą zmiennych x i y zrobić że po naciśnięciu w takiej sytuacji np. "z" wagon odbija od ściany.
- Zombik
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Hubert
Wiecie, że jestem zielony jeżeli chodzi o zmienne. System Walki z Rycerza Śmierci to max. moich umiejętności skrypterskich. Po prostu mogliście zapisać grę przed ustawianiem wagonów i wczytać xD
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [2k3] Hubert
nie mogliśmy
Nie ma tak łatwo, trzeba utrudniać ci życie,
cóż, ale przecież w RŚ miałeś coś takiego jak postawienie kamienia w danym miejscu, wykorzystaj to w tej grze na tych zdarzeniach i jak to nazwał X-Tech "bug" poprawiony, a gra będzie prezentować się lepiej :)
EDIT: (odpowiedź na wiadomość poniżej) Zombik cho na gg, nie offtopujmy tutaj bo Aki bd zły.
Nie ma tak łatwo, trzeba utrudniać ci życie,
cóż, ale przecież w RŚ miałeś coś takiego jak postawienie kamienia w danym miejscu, wykorzystaj to w tej grze na tych zdarzeniach i jak to nazwał X-Tech "bug" poprawiony, a gra będzie prezentować się lepiej :)
EDIT: (odpowiedź na wiadomość poniżej) Zombik cho na gg, nie offtopujmy tutaj bo Aki bd zły.
Ostatnio zmieniony 09 sie 2013, 16:31 przez Rahim, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zombik
- Posty: 375
- Rejestracja: 14 kwie 2009, 18:55
Re: [2k3] Hubert
Tak, ale też nie miałem jego "resetu", gdyby się źle ułożyło xd
- X-Tech
- Posty: 3268
- Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Re: [2k3] Hubert
Zombik nie pyskuj z tymi sejwami.
Rahim tak się da, ale to za skomplikowane jak na minigrę( w tej sytuacji)
Caristas mode on:
Proste rozwiązanie: reset pozycji wagonu na jakiś guzik na ścianie i tyle (tylko go nie wstawiaj w kącie xd)
Rahim tak się da, ale to za skomplikowane jak na minigrę( w tej sytuacji)
Caristas mode on:
Proste rozwiązanie: reset pozycji wagonu na jakiś guzik na ścianie i tyle (tylko go nie wstawiaj w kącie xd)
- Noruj
- Posty: 1242
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [2k3] Hubert
Przeszedłem. Parę fajnych pomysłów i klimat nawet, ale ogólnie to za dużo chaosu jak dla mnie, totalnie żadnej logiki w tym co robimy i trochę nuda.
Ostatni sen polegał na chodzeniu po labiryntach i szukaniem klucza, żeby przejść dalej. Trochę słabo jak na finał...
No i mało wiarygodni bohaterowie, na czele z tym śmiesznym doktorem ; d
Ale Hubert fajna postać.
Ostatni sen polegał na chodzeniu po labiryntach i szukaniem klucza, żeby przejść dalej. Trochę słabo jak na finał...
No i mało wiarygodni bohaterowie, na czele z tym śmiesznym doktorem ; d
Ale Hubert fajna postać.