Noc Rhomików (Pełna wersja) [download]

Pełne Wersje i Dema - RM2000, RM2003, RMXP, RMVX(A). Uwaga na zasady zakładania tematów!

Moderatorzy: Kleo, Dragon Kamillo, GameBoy

Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Noc Rhomików (Pełna wersja) [download]

Postautor: Michu » 30 paź 2007, 19:34

JEST PELNA WERSJA!!! TUTAJ: http://www.box.net/shared/bdxyy1ps78 znajdziecie screeny i download. Czekam na komentarze ^w^

Tytuł: Noc Rhomików
RM: 2003

Krótko o grze:

Noc Rhomików to (o ile się nie mylę, a trochę się naszukałem) pierwszy na polskiej scenie fangame. Grę robię z nudów, pomiędzy etapami tworzenia Nocy Summonów. W demie dostępna jest tylko jedna plansza, choć w rzeczywistości skończyłem już ponad połowę. Całośc, co nieraz przypominałem, ukaże się na Golden Forkach. Życzę przyjemnej, choć krótkiej rozrywki 8-).

Screeny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

PS: Nie pytałem k-lafiora o zgodę na wykorzystanie jego pomysłu, ale chyba nie będzie miał nic przeciwko, jeżeli wielki fan Rhomika poszerzy ten tytuł o taki swoisty dodatek.

Czekam na komentarze ^w^!
Ostatnio zmieniony 05 gru 2007, 13:55 przez Michu, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Postautor: YoH » 30 paź 2007, 20:33

Mi się podoba. :D:D Rhomik każdy dobry :wink:.
Awatar użytkownika
Mertruve

Golden Forki Special - Pełne Wersje (zwycięstwo)
Posty: 1518
Rejestracja: 22 kwie 2006, 20:07

Postautor: Mertruve » 30 paź 2007, 20:33

Jazzwhisky pisze:wlasnie nie wiem co myslec


Lepsze od Rhomika =D
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Postautor: Flaque » 31 paź 2007, 20:25

Mogłeś sobie odpuścić to "wybierz poziom!" =D Bardzo ładna grafika (z nocy summonów, right? _^_), lecz obawiam się nieco o poziom trudności. W Rhomiku do 1 levelu musiałem podchodzić 3 razy, ale możliwe, że było to spowodowane nieczajeniem o co chodzi =d

@down: Nyo dobra, ale ja w ogóle nie wiedziałem o co chodzi i podziwiałem RTP _^_
Ostatnio zmieniony 31 paź 2007, 22:55 przez Flaque, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Awatar użytkownika
YoH
Posty: 165
Rejestracja: 11 lip 2007, 15:31
Lokalizacja: Płock

Postautor: YoH » 31 paź 2007, 20:55

3 razy? Chyba lekka przeginka. Rhomik robi się w miarę trudny dopiero później ale pierwsze kilka poziomów przechodzi się od razu i bez problemu.
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 31 paź 2007, 23:11

Kurde, próbuje po raz trzeci na różne sposoby, ale zatrzymuje mi się mniej więcej 2 30-40%.... można prosić o jakiś inny mirror? :P
Awatar użytkownika
Michu

Golden Forki 2010 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2008 - Pełne Wersje (miejsce 3) Zapowiedzi (miejsce 2); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Dema (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 3); TA Code-Off Edycja I (zwycięstwo)
Posty: 871
Rejestracja: 13 kwie 2006, 12:21
Lokalizacja: Piła/Poznań
Kontakt:

Postautor: Michu » 05 gru 2007, 13:53

JEST PELNA WERSJA!!! TUTAJ: http://www.box.net/shared/bdxyy1ps78 znajdziecie screeny i download. Czekam na komentarze ^w^
Awatar użytkownika
kalafior

Golden Forki 2008 - Dema (miejsce 1); Golden Forki 2007 - Pełne Wersje (miejsce 1) Zapowiedzi (miejsce 1 i 3)
Posty: 319
Rejestracja: 17 kwie 2006, 21:59
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: kalafior » 05 gru 2007, 16:07

Przeszedłem =) Co prawda nie grałem długo, ale było nieźle =) Znalazło się kilka błędzików w mapce, a one same były puste, jednak nie wpłynęło to na grywalność, która imo jest na bardzo wysokim poziomie :P Muzyka całkiem przyjemna, jednak żadna rewelacja (choć w rhomiku było znacznie gorzej :P ) Brakuje mi nieco poziomu trudności, mapki imo powinny być nieco bardziej ściśnięte, jednak to nie przekłada się w wysokim stopniu na ocenę gry =) Ogólnie rzecz biorąc, bardzo ładnie =) Znalazło się nawet rozróżnicowanie przy potworkach. :P I trochę mi głupio, że "fangame" jest lepszy od samego rhomika :P
Awatar użytkownika
Flaque
Posty: 400
Rejestracja: 28 paź 2007, 21:11
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Postautor: Flaque » 05 gru 2007, 21:08

Ładne to, ale bugowate. Gdy przejdziemy lewel koło tego czegoś co robi wokół siebie czerwone kwadraty, to jak pojawia się napis, to można od niego oberwać i koniec zabawy ;C
Obrazek
Awatar użytkownika
Ceres-chan

Golden Forki 2007 - Zapowiedzi (miejsce 2)
Posty: 112
Rejestracja: 28 paź 2007, 18:43
Lokalizacja: Wroclove
Kontakt:

Postautor: Ceres-chan » 05 gru 2007, 22:17

Ale mimo wszystko grało się wspaniale. Gratulacje!
Obrazek
Awatar użytkownika
Gokufan
Posty: 306
Rejestracja: 20 sty 2007, 19:36
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Postautor: Gokufan » 05 gru 2007, 22:52

Przeszedłem, świetne :) Tazoc, fajne nowe rozwiązania dodałeś jak np. kryształki które zatrzymują potwory, albo silniejsi przeciwnicy atakujący na odległość :) Naprawdę fajne :)
Awatar użytkownika
Kiksi

Golden Forki 2015 - Dema (miejsce 2); TA Sprite Contest (miejsce 2); Liga Mapperów Sezon I (miejsce 3)
Posty: 357
Rejestracja: 17 lip 2006, 23:02

Postautor: Kiksi » 05 gru 2007, 23:11

Mi też się bardzo podobało. Choć mam małe wrażenie, że prędkość tych bucików powinna być trochę mniejsza :P
Awatar użytkownika
Super Vegeta
Posty: 847
Rejestracja: 07 maja 2006, 08:03
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Postautor: Super Vegeta » 06 gru 2007, 13:57

Kewlowe, kewlowe, choć w mojej ponii prędkośc buciorów z lekka przesadzona, na moje lepiej byłoby dać mniejsze przyspieszenie Rhomika, za to spowolnić przeciwników. Poza tym trochę nie spodobało mnie się to, iż aby zaliczyć poziom trzeba także łyknąć pomarańczowe kryształy - nie zostało to wspomniane na wstępie (było tylko "Pomocne mogą się okazać...").

Edit:
Ach, i tak, jedna rzecz, która mnie osobiście bardzo irytuje, dało się to też zauważyć w oryginalnym Rhomiku - stawiasz potwory "bezpośrednio" na mapie, tzn. między kryształami. Potem Rhomik se wchodzi do nigdy wcześniej nie odwiedzanego pokoju i widzi, że w jdnym miejscu wcięło kryształ. Wcięło, null, zero, nic tam nie ma, puste miejsce.
(edit end)

Reasumując całkiem kewl, trochę przykrótko, ale głos Rhomika oraz ogólne wykonanie stawiają grę na bardzo przyzwoitym poziomie. Osobiście najbardziej zauroczyła mnie muzyczka z titlescreena, choć słyszałem ją już dziesiątki razy, w tym wypadku pierwsze pięć minut gry spędziłem bawiąc się jak sześcioletnie dziecko w rytm muzyki z ekranu tytułowego. ^__^

Wróć do „Gry”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości