[VX]Tajemnica Wulkanu
Moderatorzy: GameBoy, Dragon Kamillo, Kleo
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Kurczę a miało być tak pięknie :/ u mnie i Kleo bugów nie było, ale zrobię wszystko, żeby pozbyć się tego w następnej łatce.
@McLaren: niestety wiele osób narzekało na "kolejnego gothica w rpg makerze" więc musiałem ograniczyć nawiązania. Poza tym Kleo doradziła mi co do Soundtracku i mimo że kocham ten Gothicowy, to jednak nowe dźwięki lepiej będą pasować
@McLaren: niestety wiele osób narzekało na "kolejnego gothica w rpg makerze" więc musiałem ograniczyć nawiązania. Poza tym Kleo doradziła mi co do Soundtracku i mimo że kocham ten Gothicowy, to jednak nowe dźwięki lepiej będą pasować
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Jej, jak chcesz pograć w łatwą grę, posłuchać muzyki z Gothica i poczytać dialogi z Gothica to może włącz Gothica??Geralt podniosłeś poziom trudności... :(
Nie ma muzyki z Gothica :(
I klimatycznego dialogu z Gothica :(
Dłużej grając w grę jakoś przymykam oko na to co u góry.
- Soul
- Posty: 526
- Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Kolejny bug report:
Pierwsza wizyta w wiosce na pustyni i wlazłem do piramidy xD Przeskoczyłem sobie blokadę i sobie łaziłem po niej :)
Następnie na pustyni była pewna wysepka. Akurat tam nie wiem czemu postać wykonuje skok przez aż 2 POLA! Więc można ominać blokadę, przeskoczyć wodę, a w środku jaskini mnie atakuje jakiś idiota NIE WIEM ZA CO?! :)
Edit:
Czasami menu wywołuje błąd i lepiej żebyś je zmienił na standardowe, bo człowiek po 10 minutach chce zapisać, a tu błąd.
Edit2:
Skrzynie też czasami wywalają błęd przy otwarciu.
Skrypt "skok" też czasami wywala błąd...
Edit3:
Skrzynia za widmem często wywala błąd. Za trzecim razem ją otworzyłem bez błędu. To naprawde wkurzające. Skasuj ten skrypt na te bajeranckie itemki.
Pierwsza wizyta w wiosce na pustyni i wlazłem do piramidy xD Przeskoczyłem sobie blokadę i sobie łaziłem po niej :)
Następnie na pustyni była pewna wysepka. Akurat tam nie wiem czemu postać wykonuje skok przez aż 2 POLA! Więc można ominać blokadę, przeskoczyć wodę, a w środku jaskini mnie atakuje jakiś idiota NIE WIEM ZA CO?! :)
Edit:
Czasami menu wywołuje błąd i lepiej żebyś je zmienił na standardowe, bo człowiek po 10 minutach chce zapisać, a tu błąd.
Edit2:
Skrzynie też czasami wywalają błęd przy otwarciu.
Skrypt "skok" też czasami wywala błąd...
Edit3:
Skrzynia za widmem często wywala błąd. Za trzecim razem ją otworzyłem bez błędu. To naprawde wkurzające. Skasuj ten skrypt na te bajeranckie itemki.
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Soul, jak nie będziesz łaził tam, gdzie nie trzeba, to nie będziesz miał tylu błędów. ;)
Edit:
Raszku, przypominam ci, że to nie ja wymyśliłam, że jestem ciamajdą. A serek topiony jest obrzydliwy, nie jedz tego paskudztwa. :)
E tam, przeszłam grę z 10 razy (bugów było co nieco, a i kilka jeszcze ocałało, jak widać - zgadzam się z Soulem, że tych skryptów chyba przydużo) i jeśli padałam, to tylko z powodu nędznego refleksu. A jak ja mówię, że poziom trudności jest do przyjęcia, to znaczy, że każdy powinien sobie poradzić. ;)McLaren pisze:Geralt podniosłeś poziom trudności... :(
Edit:
Raszku, przypominam ci, że to nie ja wymyśliłam, że jestem ciamajdą. A serek topiony jest obrzydliwy, nie jedz tego paskudztwa. :)
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2013, 11:56 przez Kleo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Kleopatro już nie rób z siebie takiej ciamajdy, poprostu do tej pory grałaś w gry np. Skacia gdzie poziom trudności jest podniesiony, dlatego ci nie szło :)
Walki raczej są w tej grze na poziomie normalnym :)
Co do robienia gier na stylizacje Gothic nie specjalnie teraz przyciąga ludzi, mi sie właśnie podoba że Ger odszedł od Gothiczkowego stylu, w sumie do Gothic nic nie mam, ale z nim jest jak z kanapką i serkiem topionym, możesz jeść je z nim przez jakiś okres, ale wkońcu ci zbrzydnie i chciało by się spróbować czegoś innego :)
Walki raczej są w tej grze na poziomie normalnym :)
Co do robienia gier na stylizacje Gothic nie specjalnie teraz przyciąga ludzi, mi sie właśnie podoba że Ger odszedł od Gothiczkowego stylu, w sumie do Gothic nic nie mam, ale z nim jest jak z kanapką i serkiem topionym, możesz jeść je z nim przez jakiś okres, ale wkońcu ci zbrzydnie i chciało by się spróbować czegoś innego :)
- Noruj
- Posty: 1243
- Rejestracja: 15 lut 2009, 16:36
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Haha, błąd to błąd. Nie można karać gracza za to, że nie podąża ścieżką, którą ma w głowie autor, jeśli sam daje możliwości "łażenia tam gdzie nie trzeba".Soul, jak nie będziesz łaził tam, gdzie nie trzeba, to nie będziesz miał tylu błędów. ;)
Rahim, mistrz metafor.
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Miło, że piszecie Cieszę się, że kogokolwiek interesują moje twory
Mam nadzieję, że za parę miesięcy, gdy kolejny projekt ujrzy światło dzienne, będzie więcej chętnych do grania
A co do bugów to w czasie wolnym od nauki wezmę się za łatkę
Mam nadzieję, że za parę miesięcy, gdy kolejny projekt ujrzy światło dzienne, będzie więcej chętnych do grania
A co do bugów to w czasie wolnym od nauki wezmę się za łatkę
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Geralt na bagnach można chodzić po wodzie...
przynosząc list do (arabów) wszedłem do świątyni był tam gościu i opowiedział mi historię pewnego artefaktu Arkany.Wyszedłem ze świątyni bo wiedziałem ,że to co zrobiłem powinno być w dalszej części gry nie myliłem się wracając na pustynię po dostarczeniu listu i po rozmowie o świątyni z przywódcą nie mogę wejść na jej obszar.Wyskakuje mi komunikat:
przynosząc list do (arabów) wszedłem do świątyni był tam gościu i opowiedział mi historię pewnego artefaktu Arkany.Wyszedłem ze świątyni bo wiedziałem ,że to co zrobiłem powinno być w dalszej części gry nie myliłem się wracając na pustynię po dostarczeniu listu i po rozmowie o świątyni z przywódcą nie mogę wejść na jej obszar.Wyskakuje mi komunikat:
- Kleo
- Posty: 1001
- Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
McLaren, ten komunikat z drugiego screena powinien ci wyskoczyć też wtedy, kiedy pakowałeś się wcześniej do świątyni (i to na pewno jest błąd, choć ja go nie miałam ani razu).
Ale w tym momencie, w którym jesteś, jest jak najbardziej na miejscu, bo przywódca "arabów" da ci jeszcze kilka zadanek, zanim będziesz tam mógł - zgodnie z fabułą - wejść. Więc pogadaj z nim i zrób, co ci powie. I przyporządkuj sobie przedmioty z plecaka, będzie łatwiej grać. :)
To chyba cud, że nikt do tej pory nie skarżył się na problemy z Aakenem. Ten koleś to mi tak dał w kość w czasie testów, że przy nim cała reszta błędów to drobiazgi nie warte wzmianki. ;)
Ale w tym momencie, w którym jesteś, jest jak najbardziej na miejscu, bo przywódca "arabów" da ci jeszcze kilka zadanek, zanim będziesz tam mógł - zgodnie z fabułą - wejść. Więc pogadaj z nim i zrób, co ci powie. I przyporządkuj sobie przedmioty z plecaka, będzie łatwiej grać. :)
To chyba cud, że nikt do tej pory nie skarżył się na problemy z Aakenem. Ten koleś to mi tak dał w kość w czasie testów, że przy nim cała reszta błędów to drobiazgi nie warte wzmianki. ;)
- Rave
- Posty: 2041
- Rejestracja: 15 kwie 2009, 21:33
- Lokalizacja: '; DROP TABLE 'Messages'
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Może problem z Aakenem został po prostu... naprawiony?
@Geralt, może pozbierasz wszystkie błędy zgłoszone przez graczy i wydasz jakiegoś fixa czy co? Wiem że w Gothicu (nie pamiętam czy w jednej części czy we wszystkich) był bug na bugu i bugiem podszyty, ale tego akurat chyba nie musisz kopiować, co?
@Geralt, może pozbierasz wszystkie błędy zgłoszone przez graczy i wydasz jakiegoś fixa czy co? Wiem że w Gothicu (nie pamiętam czy w jednej części czy we wszystkich) był bug na bugu i bugiem podszyty, ale tego akurat chyba nie musisz kopiować, co?
- Rahim
- Posty: 1380
- Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
- Lokalizacja: Zülpich
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
XDDD
A słyszałem że to ja mam jakiś niesmak związany z Gothic...
Gra jest jak najbardziej ciekawa, pograłem w demko, pojawiły się napisy, błąd był z mojej strony, problem polegał na tym iż miałem czcionke o tej nazwie, wywaliłem i dałem tą, mniejsza.
Pograł bym w pełniaka, ale odrzucały mnie błędy z demka i te graficzne niedoróbki, chciałem nawet jutro to pobrać ale widzę że nadal skarżą się na bugi.
Poczekam na tego żelfixa całego :)
A słyszałem że to ja mam jakiś niesmak związany z Gothic...
Gra jest jak najbardziej ciekawa, pograłem w demko, pojawiły się napisy, błąd był z mojej strony, problem polegał na tym iż miałem czcionke o tej nazwie, wywaliłem i dałem tą, mniejsza.
Pograł bym w pełniaka, ale odrzucały mnie błędy z demka i te graficzne niedoróbki, chciałem nawet jutro to pobrać ale widzę że nadal skarżą się na bugi.
Poczekam na tego żelfixa całego :)
- McLaren
- Posty: 858
- Rejestracja: 19 mar 2013, 10:31
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Już po raz trzeci nie będę przechodził tej gry od początku, zbyt szybko pośpieszyłeś się z wydaniem swojego dzieła Geralt. Jakoś przymknę oko na błędy i przejdę Twoją grę ;) na razie nie mam ochoty ;) zajmuję się swoim dziełem.
- Kryzz333
- Posty: 820
- Rejestracja: 14 sie 2011, 16:39
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Przeszedłem grę.
Zgadzam się z przedmówcą, że gra została zbyt szybko wydana. Mogła zostać bardziej urozmaicona.
Szczególnie pod koniec rozrywka staje się gorsza, gdy walka staje się banalna, a questy uproszczone.
W grze mogłoby być także trochę więcej rzeczy do zdobycia - wydaje mi się, że są dostępne tylko 5 rodzajów broni i 5 elementów ekwipunku ochronnego. Pod koniec gry pieniądze wydawałem tylko na zaporowe ilości ziół leczniczych.
Gra nie jest zła - i najważniejsze - nie nudzi. Jednak drugą połowę gry robiłem raczej z rozpędu...
P.S:
Uwaga! Spojler!
Zgadzam się z przedmówcą, że gra została zbyt szybko wydana. Mogła zostać bardziej urozmaicona.
Szczególnie pod koniec rozrywka staje się gorsza, gdy walka staje się banalna, a questy uproszczone.
W grze mogłoby być także trochę więcej rzeczy do zdobycia - wydaje mi się, że są dostępne tylko 5 rodzajów broni i 5 elementów ekwipunku ochronnego. Pod koniec gry pieniądze wydawałem tylko na zaporowe ilości ziół leczniczych.
Gra nie jest zła - i najważniejsze - nie nudzi. Jednak drugą połowę gry robiłem raczej z rozpędu...
P.S:
Uwaga! Spojler!
Spoiler:
- Diablo
- Posty: 362
- Rejestracja: 07 maja 2012, 15:58
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Wybory w questach pobocznych, mało ich ale są
-
- Posty: 241
- Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11
Re: [VX]Tajemnica Wulkanu
Właśnie przeszedłem i zdaje się, że będę musiał cię skarcić. Po co w ogóle tutaj dajesz grę, w której jest tyle błędów?
Tu jest lista tych wad i błędów, które znalazłem:
Część z tych błędów niestety uniemożliwia normalną grę, a część po prostu ogranicza radość płynącą z rozgrywki. Czułem się głupi i i zagubiony i pomimo otwartego świata ograniczyłem się do wątku głównego i starałem się go nie opuszczać, żeby czegoś przypadkiem nie popsuć i nie musieć po raz kolejny czekać kilkunastu sekund na włączenie gry...
Tu jest lista tych wad i błędów, które znalazłem:
Spoiler: