Golden Forki Special II

Najlepsze, najpopularniejsze gry lat 2012/2013. Wyniki konkursu.

W konkursie głównym GFS2 najchętniej zobaczyłbym:

Czas głosowania minął 19 paź 2013, 18:36

Czeluść (Grimm)
6
20%
Frantiger (Ruuuudy102)
2
7%
Pola Grunwaldu (Colombos)
2
7%
Qmai World 1 (Gaido)
4
13%
Roguald (BeVoo)
2
7%
The Siege (arev)
3
10%
Shtamp (Noruj)
1
3%
The Bright Side of Life (Noruj)
4
13%
UnderGround (Vahiman)
1
3%
Wzór (Colombos)
5
17%
 
Liczba głosów: 30
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 481
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Soul » 25 paź 2013, 20:29

Na ostatnią chwilkę, ale dam:
http://www.mediafire.com/download/kza4b ... a+Krew.rar
Gra to test, jak robi się nieliniowość. Ogólnie w tym projekcie mamy kilka wyborów, które sprawią, że gra potoczy się nieco inaczej.

Btw. dałbym więcej projekcików, ale nie mam dostępu do komputera z nimi, więc niestety z nimi nie wystartuję.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Golden Forki Special II

Postautor: lorak » 25 paź 2013, 22:03

@up:
Naprawdę fajny projekt tylko walki są trudne i nudne.

Jak już tyle osób dało to i ja dam:
https://app.box.com/s/bynaflzqavhe5uvmqzc4
https://app.box.com/s/516w7thr57zco5uu196e - link do poprawionej wersji

Obrazek
Heh piękne, czyste rtp.

edit: Jakby komuś się gra crashowała to odpalcie przez edytor w oknie. Okazuje się, że to chyba tylko u mnie.

Sorry za lagi, ciężko jest optymalizować na zbyt szybkim komputerze. Potrzebowałbym do testów jakiegoś gruchota.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2013, 12:29 przez lorak, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1798
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Dragon Kamillo » 25 paź 2013, 22:08

Paczka projektów 95 - https://dl.dropboxusercontent.com/s/vs0x724rco33ewj/Dragon%20-%20projekty%2095.rar?dl=1&token_hash=AAFjdseiev9zgwW16wcZTHpj1bGzI4HRzRGYCyKoomqp_g
Paczka projektów XP - https://dl.dropboxusercontent.com/s/ox0y72gyu2fzfya/Dragon%20-%20projekty%20XP.rar?dl=1&token_hash=AAEm2QdDXSpU86YxzUrm_mt-w_uFBAqtQr-R1yiVlfbp2w

EDIT: Lorak mi się nic nie kraszuje, ale za to gra chodzi strasznie wolno (walka to już szczyt wszystkiego), mało nie brakuje do pokazywania samych klatek co sekundę (chociaż walka właśnie tak wygląda XD). Fajna grafika.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Kleo » 25 paź 2013, 22:40

lorak pisze:Sorry za lagi, ciężko jest optymalizować na zbyt szybkim komputerze. Potrzebowałbym do testów jakiegoś gruchota.
Gruchota mogę zaoferować, mam na składzie. Jak zagram, to dam znać, jak idzie. ;)
Aleście się obudzili szybko, nie można było wcześniej tych gierek zgłosić? Zresztą część to nie gry, a jakieś kawałki tylko - przydałoby się to ogarnąć, bo zgłaszanie mapy, po której można sobie pobiegać i nic więcej, to lekka przesada.
Dragon, ten ABS tragiczny - przeciwnik biega jak wściekły, a bohater rusza się jak mucha w smole. I jak koleś podejdzie do niego z tyłu, to jest po robocie - nie da się ruszyć w żadną stronę.
Awatar użytkownika
Ozzaku
Posty: 1376
Rejestracja: 10 gru 2012, 09:03
Lokalizacja: Lubelskie
Kontakt:

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Ozzaku » 25 paź 2013, 22:53

To logika ABS'u Dragona, smoki myślą innymi kategoriami Kleo...

A tak na temat, grałem w część tych gier i faktycznie wypada to słabo bo to tylko mapki, Intrygują mnie te te Kury Dragona jak reklamy sieci Plusa, ale strasznie nudne jak narazie XD
Awatar użytkownika
Dragon Kamillo

Golden Forki 2016 - Pełne Wersje (miejsce 3); Golden Forki 2013 - Zapowiedzi (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon IV (miejsce 2)
Posty: 1798
Rejestracja: 18 paź 2009, 21:23
Lokalizacja: Poznań/Granowiec

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Dragon Kamillo » 25 paź 2013, 23:09

ABS i tak był w trakcie produkcji XD, a potem z niego zrezygnowałem na korzyść turowej walki (tam gdzieś powinien być test XD...)

Zagrałem w grę Soula, ale za każdym razem wsadzili mnie do więzienia i dupa.

Co do kur, nawet myślałem by robić to dalej, ale może kiedyś XD.

Sporo tego zacząłeś, tak się zastanawiam, czy już nie czas, żebyś wydał porządną grę?
Jak wszystko dobrze pójdzie to za nie długi czas powinniście w końcu ujrzeć demo Nichtera w RM2k, puki co czekajcie.
Awatar użytkownika
Kleo

Golden Forki Special (zwycięstwo)
Posty: 934
Rejestracja: 31 sie 2012, 22:25

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Kleo » 26 paź 2013, 01:19

Lorak, świetna gierka, szkoda, że taka krótka. I że ma taką masę błędów - co prawda nie uniemożliwiają przejścia gry (no, jeden uniemożliwia), ale irytują straszliwie.
Na moim gruchocie zero lagów, wszystko pięknie działa.
lorak

Golden Forki Special - Premiery (zwycięstwo); Liga Mapperów Sezon V (miejsce 3)
Posty: 207
Rejestracja: 18 lip 2011, 15:11

Re: Golden Forki Special II

Postautor: lorak » 26 paź 2013, 12:28

Cóż, jakbym zaczął poprawiać wszystkie bugi w tej gierce to zajęłoby to więcej czasu niż stworzenie od nowa. Powodem lagów może być to, że rozgrywka toczy się na jednej mapie z (uwaga) ok. 1050 zdarzeniami. Jakieś 90% to jedynie animacje wody ale i tak łatwo się pogubić :)

W każdym razie będę wiedział co poprawić w moim obecnym projekcie (ma podobną mechanikę).


Jak ktoś chciałby zagrać to poprawiłem błąd uniemożliwiający grę (niestety lagować będzie tak samo): https://app.box.com/s/516w7thr57zco5uu196e
Awatar użytkownika
Soul
Posty: 481
Rejestracja: 19 mar 2011, 21:24
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Re: Golden Forki Special II

Postautor: Soul » 26 paź 2013, 12:55

Dragon Kamillo pisze:Zagrałem w grę Soula, ale za każdym razem wsadzili mnie do więzienia i dupa.


Bo akurat to do więzienia się zawsze trafia, ale wcześniejsze poczynania określają jak gra potoczy się dalej. Już z pierwszej sytuacji z intra możemy wyjść na trzy sposoby.
(Raczej się nie potoczy dalej, bo ta gra jest urwana, mam wersję gdzie troszeńke dorobiłem, ale i tak jej nie zuploadowałem, a żeby ją skończyć to potrzebował bym jeszcze kilka dni.)
Awatar użytkownika
X-Tech

Golden Forki 2009 - Pełne Wersje (miejsce 3)
Posty: 3115
Rejestracja: 22 lut 2008, 14:15
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Golden Forki Special II

Postautor: X-Tech » 28 paź 2013, 13:11

Ninja Sword Revenge zrobiłem dla siebie totalnie w 2006 roku . To było zainspirowane Ninja Gaiden z Nesa, Shattered Samuraj z rpgmaker i paroma bzdurami. Recz jasna projekt dla siebie XD Ta gra już była gotowa, ale jej nie publikowałem. Jedyne co dorobiłem rok temu to jakieś particle z dyn rpga, jakiś ekran tytułowy i jeszcze parę bzdetów. W sumie w konkursie jest już Szajba niech sobie w nim zostanie. Ninja może weźmie udział następnym razem XD
Niepotrzebne sztuczne cukry, hejty, zazdrości, wredności. Liczy się pochwała za grę, która przynosi CI mnóstwo frajdy.


CZAT OK.

RM zawsze spoko.

Jestem tu dla siebie. Tworzę co lubię.
Liczy się akcja i intensywna rozgrywka, oraz kreatywność. Inne gry mnie nie jarały i nie jarają. Prawda wylana.

Wróć do „GF 2013”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość